Olin Tapaninpäivänä käyttämässä vieraitani Santaparkissa.Valtatieltä etelästä käsin tullessa pääsi loistavasti Santaparkin pihaan parkkipaikalle, suorastaan imaisi sisäänsä vierailijan.Sitten olikin aivan toinen juttu kun piti lähteä pois alueelta,ei minkäänlaista tienviittaa tai opastetta mihin ajaa,kun piti päästä valtatielle takaisin.erittäin huonosti aurattu kapeaksi jäänyt voi sanoa polku jota pitkin piti autoilla,eikä tosiaan tiennyt minne tie vie.Saarenkylään johti tämä ulosmeno reitti elikkä oltiin vähän ihmeissään mihin oli jouduttu ja valtatie olisi ollut ihan vieressä,opasteiden puutteen vuoksi eksyimme sinne Saarenkylään elikkä tuli kierettyä aivan turhaan kilometritolkulla.Eikä se hauska siinä ollut,sisäänkäynnin lähettyvillä olin niin reunassa kuin vain voi autolla olla,linja-auto tuli ja olisimme jääneet takapyörien alle ja automme olisi entinen jollen olisi ajnut umpihankeen niin syvälle kuin pääsin,siihen jäimme hankeen kiinni eikä siitä ominavuin päässyt mitenkään pois,onneksi vieraani ja muutama muu turisteista tulivat auttamaan.Kyseinen linja-auton kuljettaja katsoi erittäin vihaisilla silmillä ja näkyvästi mutisi jotain ajaessaan pois,nähtävästi oli ylpeä ammatistaan ja näköjään ei muita saisi olla tiellä kulkemassa ,vai olisiko sittenkin ajotaidoissa vikaa kun piti oikaista niin paljon varmasti näkien tilanteen kun pysähtyi ja taas hiljaa eteen ajaen pakotti minut lumipenkkaan vaikka tilaa olisi ollut keulalla kiertää kauempaa niinkuin yleensä tehdään,kun tilaa oli hällä vaikka olisi kaksi linja-autoa ollut rinnan.Naiskuljettaja Pikakuljetuksen autolla ,ei viitsinyt edes käydä vilkaisemassa miten meidän kävi. Luulisi palveluammatissa ajttelevan mainetta ja ilmettä minkä vierailijat saavat tullessaan tällaisiin paikkoihin. Täytyy sanoa että jäi paha maku koko visiitistä juuri tällaisten seikkkojen vuoksi.
Vieraden kanssa Santaparkissa
4
129
Vastaukset
- sattuumuillekkin
oudoissa paikoissa satuu outoja tilanteita...??
ja sattumuksia... eipä mullakaan etelän kaupunkin vilskeessä helppoa?? - Kfkfkfkfk
Santaparkki ollu jotain 15 vuotta jo toiminassa ja nyt ensimmäinen tapaus josta kuulen, että ei osata 4 - tielle takasin. On siihen 15 vuoteen mahtunut varmaan monenelaista. Nyt täytyy jo olla kyseessä joku tosielämän mr. Bean.
- Tonttuja-oomme-kaikki
Ajoin minäkin napapiirillä toisen auton perässä ja kiinnitin huomiotani siihen, että vastaamme tuleva linja-auto väläytti valoja. Tarkensin katsettani oikealle etuviistoon tien sivuun ja kuinka ollakaan, joku oli laittanut sinne kielletty ajosuunta liikennemerkin. Otin kiireesti takaisin ja poistuin takaoikealle oikeaan ajosuuntaan. Onneksi ei ollut tuttuja näkemässä.
Kyllähän se vähän hassusti kiertää.
https://goo.gl/maps/U7mwk2w1mUp
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa114913- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54556Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38520- 72483