Vieraden kanssa Santaparkissa

Lumihangessa

Olin Tapaninpäivänä käyttämässä vieraitani Santaparkissa.Valtatieltä etelästä käsin tullessa pääsi loistavasti Santaparkin pihaan parkkipaikalle, suorastaan imaisi sisäänsä vierailijan.Sitten olikin aivan toinen juttu kun piti lähteä pois alueelta,ei minkäänlaista tienviittaa tai opastetta mihin ajaa,kun piti päästä valtatielle takaisin.erittäin huonosti aurattu kapeaksi jäänyt voi sanoa polku jota pitkin piti autoilla,eikä tosiaan tiennyt minne tie vie.Saarenkylään johti tämä ulosmeno reitti elikkä oltiin vähän ihmeissään mihin oli jouduttu ja valtatie olisi ollut ihan vieressä,opasteiden puutteen vuoksi eksyimme sinne Saarenkylään elikkä tuli kierettyä aivan turhaan kilometritolkulla.Eikä se hauska siinä ollut,sisäänkäynnin lähettyvillä olin niin reunassa kuin vain voi autolla olla,linja-auto tuli ja olisimme jääneet takapyörien alle ja automme olisi entinen jollen olisi ajnut umpihankeen niin syvälle kuin pääsin,siihen jäimme hankeen kiinni eikä siitä ominavuin päässyt mitenkään pois,onneksi vieraani ja muutama muu turisteista tulivat auttamaan.Kyseinen linja-auton kuljettaja katsoi erittäin vihaisilla silmillä ja näkyvästi mutisi jotain ajaessaan pois,nähtävästi oli ylpeä ammatistaan ja näköjään ei muita saisi olla tiellä kulkemassa ,vai olisiko sittenkin ajotaidoissa vikaa kun piti oikaista niin paljon varmasti näkien tilanteen kun pysähtyi ja taas hiljaa eteen ajaen pakotti minut lumipenkkaan vaikka tilaa olisi ollut keulalla kiertää kauempaa niinkuin yleensä tehdään,kun tilaa oli hällä vaikka olisi kaksi linja-autoa ollut rinnan.Naiskuljettaja Pikakuljetuksen autolla ,ei viitsinyt edes käydä vilkaisemassa miten meidän kävi. Luulisi palveluammatissa ajttelevan mainetta ja ilmettä minkä vierailijat saavat tullessaan tällaisiin paikkoihin. Täytyy sanoa että jäi paha maku koko visiitistä juuri tällaisten seikkkojen vuoksi.

4

129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sattuumuillekkin

      oudoissa paikoissa satuu outoja tilanteita...??
      ja sattumuksia... eipä mullakaan etelän kaupunkin vilskeessä helppoa??

    • Kfkfkfkfk

      Santaparkki ollu jotain 15 vuotta jo toiminassa ja nyt ensimmäinen tapaus josta kuulen, että ei osata 4 - tielle takasin. On siihen 15 vuoteen mahtunut varmaan monenelaista. Nyt täytyy jo olla kyseessä joku tosielämän mr. Bean.

    • Tonttuja-oomme-kaikki

      Ajoin minäkin napapiirillä toisen auton perässä ja kiinnitin huomiotani siihen, että vastaamme tuleva linja-auto väläytti valoja. Tarkensin katsettani oikealle etuviistoon tien sivuun ja kuinka ollakaan, joku oli laittanut sinne kielletty ajosuunta liikennemerkin. Otin kiireesti takaisin ja poistuin takaoikealle oikeaan ajosuuntaan. Onneksi ei ollut tuttuja näkemässä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      114
      913
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      556
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      520
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe