https://www.voice.fi/ilmiot/a-156474
Vähän kyllä veikkaan että kiville menee, tuollahan juurikin pitäisi opettaa dokailemaan ja mokailemaan, ei ne pallit terveellisellä ruokavaliolla ja liikunnalla mihinkään kasva.
No nyt on kurssi ätmeille
5
54
Vastaukset 5
- Rumasinkkumies-
Hyvä kurssi varmaan mutta en juo alkoholia, syön kyllä terveellisesti , en polta röökiä ja liikun riittävästi enkä silti pääse panohommiin.
- kautta.kirotun.naamani
Naamasta se saanti on enimmäkseen kiinni.
- crux
Varmaan kaiken helpommalla pääsisi kun hankkisi vaatetuksen ja muun rekvisiitan niin että voisi illan tullen laittautua vaikka mustanpuhuvaksi metallimusiikin kuuntelijaksi. Tai jos on riittävän pitkä tukka niin tekee siitä jonkin Elvis-tötterön ja koristautuu fiftari-tyyliin. Aina löytyy joku hölmö joka sattuu tykkäämään juuri tällaisesta tyylistä.
Usko ihmisiin tietysti saattaa mennä kun huomaa kuinka pinnallisia naiset ovat mutta jos se usko on jo mennyt niin sittenhän sekään ei haittaa.Periaatteessa johonkin tietyn tyyliseen ryhmään kuulumineen ja samaistuminen sekä tyyliin sopiva pukeutuminen voi toimia etenkin jos kokee sen omaksi. Mutta vain periaatteessa...
Jokaisessa ryhmässä komein mies vie kaikkien naisten huomion ja suosion. Myös ne ryhmän läskeimmät ja rumimmat naiset kohdistavat kiinnostuksen komeimpaan mieheen. Sitä on naisten hypergamia.
- Kaisanoasaa
Tuskin tuonne kurssille rumia miehiä huolitaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3571106- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459