Miten toimia?

erinlainen12

Minä tapasin yhden mukavan miehen ja me alettiin heti seurustelemaan. Aluksi hän oli sitä mieltä että minä olen mukava ja hauska mutta sitten kun hän oli tutustunut minuun paremmin niin hän sanoi minulle että minä olen tosi vaikean oloinen luonne ja ilkeä. Me riideltiin melkein joka asiasta. Minusta tuntui jossain vaiheessa että kaikki muu on sille tärkeämpää ku minä. Kun minä kerroin rakastavani tätä miestä niin hän meni ihan vaisuksi eikä vastannut mun viesteihin. Sen jälkeen ku mä sain sen vastaamaan mun viesteihin. Minusta tuntui että hän ei ollut koskaan tosissaan mun kanssa. Me asuttiin eri paikkakunnilla ja tapaaminen oli vaikeaa. Minä yritin kyllä pyytää sitä käymään mun luona mutta hän ei tullut. Yhtenä päivänä mä kysyin häneltä että miksi hän ei ole puhunut minulle moneen päivään niin hän kertoi että se johtuu minusta ja sitten sen jälkeen meille tuli riita ja minä sanoin hänelle todella ilkeästi vahingossa. sen jälkeen hän suutui minulle ja sanoi että mä olen itsekkäin ihminen ja eikä pitänyt mitään yhteyttä sen jälkeen. minulle tulee tämä mies aina mieleeni. mitä minun pitäisi tehdä tämän asian eteen?

5

1195

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eteenpäin_

      Unohda tuo mies, hän ei halua olla tekemisissä sinun kanssasi.

    • entinentäyssika

      Mieti jatkossa miten sä käyttäydyt muita kohtaan, vaaditko liikaa, haluutko olla poikakaverin elämässä se yks ja ainoo asia, vai annatko sun seurustelukumppanille tilaa ja mahdollisuuden elää myös muuta elämää sun lisäks.

      Esim. minä olen ollut täyspaska nuorempana.
      Nuorempana kaikki mitä mun suusta tuli ulos oli jotain negatiivista. Haukuin kavereita, puhuin pahaa niistä niiden selän takana, heittelin kamoja, huusin pää punasena kiukusta jos joku ei menny mun mielen mukaan, vaadin ja pakotin jätkäkaverii tekeen sitä ja tätä vaikkei se olis halunnut jne. En koskaan kiittänyt muita, en sanonut mitään kaunista kenestäkään. Mun ulosanti oli joko suoraa tai piilovittuiluu tai sitten vaatimuksii joita muiden olis pitänyt täyttää. Mitään duunii en voinut tehdä kun kaikissa duuneissa oli joku vika, kouluu en voinut käydä koska opettajat oli paskoja yms.
      Loisin himassa kaks vuotta, en tehnyt mitään muuta kun räyhäsin mutsille aina se vaati ees omasta huoneesta roskien viemistä ja jonkinasteista kotitöiden duunaamista.

      Onneks vanhemmiten on tullut järkeä päähän ja osaan käyttäytyä ja kohdella muita ihmisiä nätimmin.

    • Kuhapanin

      Anna olla. Pienisieluinen tyyppi, ehkä pieni munanenkin. Ei ole Mies. Vain atm.
      Miehet vetäytyy jos tajuavat että ovat liian hyvän naisen kanssa tekemisissä. Ne mielummin kiusaavat ja jättävät etteivät itse tule jätetyksi.

    • Oppeliini1

      Mies ei ole sinusta enää kiinnostunut. Vain laske se menemäân. Lakkaa piinaamasta sitä ja itseäsi!

    • Jussstusss

      Te ette sovi toisillenne, jos yhdessäolo on noin vaikeaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2803
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2380
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2160
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1944
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1796
    6. 152
      1782
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1767
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      131
      1510
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe