Yhden yön juttu ja pieni penis

pieni--

Tuossa aikaisemmin oli juttua munan koon kertomisesta ennen yhden yön juttua. Itselläni on pieni ja mun mielestä on ihan ok jos siitä puhutaan etukäteen, pahempi olisi tuottaa pettymys sitten tositilanteessa. Siks kysyisinkin teiltä naiset:

1. Miten haluaisitte asian keskusteltavan? Onko ok, jos itse sen kerron jollain sopivalla hetkellä ennen mahdollista jatkoille siirtymistä?
2. Mikä on raja, millä voisit harkita jatkoille lähtemistä? Itselläni on 10 senttiä pitkä. Voisitko harkita yhden yön juttua, vai ehdoton ei?

7

2807

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Utelias756

      Oletko minkä ikäinen ? Kiinnostus heräsi kun tuollaista haluisin koska silloin mahtuisi hyvin.

    • panoväne

      ei kannata tollasella päätänsä vaivata, oon ostanu suurimman ja komeimman sauvan, mitä saatavan on, tai no ainakin melkein, 24cm, ja paksu, sitten veistelin sen perästä auki, että saan kaluni sinne sisään, kyllä se aika hyvin paikoillaan pysyy.. ei ole kukaan arvostellut mulukkua pieneksi.. sillä voi survoo kunhan vaan lonkat kestää.

      • Naminam.. sellaista kun saisikin.


    • blondichka88

      hmm no minä en välttämättä haluaisi tietää siitä etukäteen -> se vähän pilaa tunnelmaa ja fiilistä ja antaa sinusta epävarman kuvan. Mieluummin olet sinut vehkeesi kanssa. Eihän naisetkaan ala kertoa, jos ei heidän boobsit näytä samalta kuin topattujen pushuppien kanssa.

      Minulla oli yhdenillan juttu miehen kanssa jolla oli melko pieni muna, mutta hän oli loistava sängyssä. Osa asennoista, kuten selällään makuu jalat ylhäällä sattuu isomunaisempien kanssa niin paljon ettei se ainakaan minun kohdallani onnistu, kyseisen miehen kanssa ei ollut tätä ongelmaa. Muutenkin suukot, halailut, hyväilyt ja muut tekniikat mitä mies käytti tuntui todella hyviltä, hän on paljon minua parempi sängyssä :) no yhden illan juttu muuttuikin kahden illan jutuksi ja nyt ei tapailla muita.

    • panoväne

      Anni, voin sitä sullekin antaa.. missä tavataan?

    • parastalaatua

      Muut taidot korvaavat pienen munan koon.

    • Ei siitä tarvitse etukäteen jutella. Olen kyllä saanut pienempää ja isompaakin kullia ja huomannut, että jos mies on sinut kullinsa koon kanssa ja osaa toimia sen kanssa, ei se ole mikään este seksille. Jos mies on taas huono seksitaidoiltaan, niin ei hän sitä kullin koolla pysty kompensoimaan. Tosin silloin kyllä saan enemmän "irti" seksistä, jos miehellä on paksu ja kookas kulli. Toisinaan se kyllä tekee ihan hyvää saada isoa ja tulla oikein kunnolla naiduksi. En tiedä onko se joku mun luonteenpiirre, mutta saadessani isoa kullia annan miehelle sitä mitä hän haluaakin. Mutta se on ihan ihmisestä itsestään kiinni. Ei kaikki halua saada isoa, kyllä toisille pienempikin riittää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      3291
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2151
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1925
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe