Yhden yön juttu ja pieni penis

pieni--

Tuossa aikaisemmin oli juttua munan koon kertomisesta ennen yhden yön juttua. Itselläni on pieni ja mun mielestä on ihan ok jos siitä puhutaan etukäteen, pahempi olisi tuottaa pettymys sitten tositilanteessa. Siks kysyisinkin teiltä naiset:

1. Miten haluaisitte asian keskusteltavan? Onko ok, jos itse sen kerron jollain sopivalla hetkellä ennen mahdollista jatkoille siirtymistä?
2. Mikä on raja, millä voisit harkita jatkoille lähtemistä? Itselläni on 10 senttiä pitkä. Voisitko harkita yhden yön juttua, vai ehdoton ei?

7

2930

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Utelias756

Oletko minkä ikäinen ? Kiinnostus heräsi kun tuollaista haluisin koska silloin mahtuisi hyvin.

• panoväne

ei kannata tollasella päätänsä vaivata, oon ostanu suurimman ja komeimman sauvan, mitä saatavan on, tai no ainakin melkein, 24cm, ja paksu, sitten veistelin sen perästä auki, että saan kaluni sinne sisään, kyllä se aika hyvin paikoillaan pysyy.. ei ole kukaan arvostellut mulukkua pieneksi.. sillä voi survoo kunhan vaan lonkat kestää.

• Naminam.. sellaista kun saisikin.

• blondichka88

hmm no minä en välttämättä haluaisi tietää siitä etukäteen -> se vähän pilaa tunnelmaa ja fiilistä ja antaa sinusta epävarman kuvan. Mieluummin olet sinut vehkeesi kanssa. Eihän naisetkaan ala kertoa, jos ei heidän boobsit näytä samalta kuin topattujen pushuppien kanssa.

Minulla oli yhdenillan juttu miehen kanssa jolla oli melko pieni muna, mutta hän oli loistava sängyssä. Osa asennoista, kuten selällään makuu jalat ylhäällä sattuu isomunaisempien kanssa niin paljon ettei se ainakaan minun kohdallani onnistu, kyseisen miehen kanssa ei ollut tätä ongelmaa. Muutenkin suukot, halailut, hyväilyt ja muut tekniikat mitä mies käytti tuntui todella hyviltä, hän on paljon minua parempi sängyssä :) no yhden illan juttu muuttuikin kahden illan jutuksi ja nyt ei tapailla muita.

• panoväne

Anni, voin sitä sullekin antaa.. missä tavataan?

• parastalaatua

Muut taidot korvaavat pienen munan koon.

• Ei siitä tarvitse etukäteen jutella. Olen kyllä saanut pienempää ja isompaakin kullia ja huomannut, että jos mies on sinut kullinsa koon kanssa ja osaa toimia sen kanssa, ei se ole mikään este seksille. Jos mies on taas huono seksitaidoiltaan, niin ei hän sitä kullin koolla pysty kompensoimaan. Tosin silloin kyllä saan enemmän "irti" seksistä, jos miehellä on paksu ja kookas kulli. Toisinaan se kyllä tekee ihan hyvää saada isoa ja tulla oikein kunnolla naiduksi. En tiedä onko se joku mun luonteenpiirre, mutta saadessani isoa kullia annan miehelle sitä mitä hän haluaakin. Mutta se on ihan ihmisestä itsestään kiinni. Ei kaikki halua saada isoa, kyllä toisille pienempikin riittää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      26
      2778
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2312
    3. 148
      2264
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2190
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1802
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      389
      1662
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      98
      1597
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      298
      1485
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1419
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1418
    Aihe