Elämän realiteettien hyväksyminen on osa ihmisten aikuistumista.
Yksin tälläinen realiteetti on se, että suhteet syntyvät yökerhoissa ja muissa paikoissa joissa juodaan alkoholia. Osa aikuistumista on se, että hylkää nuoruuden romanttiset haavekuvat ja hyväksyy sen että tavatakseen tulevan kumppanin on miehen pakko alkaa juomaan ja viettämään aikaansa yökerhoissa. Tuskin nämä paikat ja juominen niin ajatuksena innostaa, mutta aikuinen ihminen hyväksyy elämän realiteetit.
Aikuinen mies ei enää elättele romanttisia haaveita siitä miten nainen tavataan arkielämässä tai hiljalleen harrastusten parissa. Aikuinen mies hyväksyy miehen osan yökerhoissa naisia iskevänä pelimiehenä. Jos mies ei aikuistu, tulee hänestä lopulta keski-ikäinen yksinäinen vanhapoika.
Realiteettien hyväksyminen
16
136
Vastaukset
- kipin.kapin
Mene sitten juomaan niin et jää yksin.
Taasko se on kellontarkistuksen aika? Tsek!
Mun pitää kysyä yks juttu? Ootko tavannut naisia? Saanut parisuhteen tai ollut mielestäsi lähellä saada, kun olet juonut?
Alkoholihan korostaa tunnetiloja. Rentouttaa ja vapauttaa estoista. Voisiko mielipiteesi...kellontarkka...johtua ujoudesta, itseluottamuksen puutteesta tms?
Ihan vaan tälleen kun tarkistan taas ajankohdan...- SolitudeMan1977__
"Aikuinen mies ei enää elättele romanttisia haaveita siitä miten nainen tavataan arkielämässä tai hiljalleen harrastusten parissa. Aikuinen mies hyväksyy miehen osan yökerhoissa naisia iskevänä pelimiehenä. Jos mies ei aikuistu, tulee hänestä lopulta keski-ikäinen yksinäinen vanhapoika."
Jos tosiaan näin on, on minunkin hyväksyttävä sitten se realiteetti ja fakta, että minusta tulee ja jo tullutkin yksinäinen vanhapoika. Näin se meni. Piste. - miksi_
Miksi poistat asiallisia viestejä?
- ikukiuke
Jos huomion kohteena ovat vain ne tyrkyimmät ja usein juopoimmat, ns."tempperamenttiset" naiset (velipoika sai tälläiseltä puukosta ja vielä maksoi henkisiä korvauksia "koska ajoi tuohon tekoon eropäätöksellään" ) niin voihan niitä vaikea olla löytää muualta.
Vaan se ei ole muiden vika eikä ainakaan rauhallisimpien naisten. Se teidän mielestä "väritön seinäruusu" kun voi olla vaikka mitä parisuhteessa, vaikkei sinkkuna revitteliskään, heruttelisi paljasta pintaa ja joisi itseään lähes tiedottomaan tilaan viikonloppuisin. Mutta makuasioista ei toinna vääntää.. Moni fiksumpi mies kun on löytänyt ja tulee löytämäänkin suhteita aivan raittiinakin! Erona se etteivät he taas etsi yökerhoista bilehileen vastakohtia.. Jos eivät juuri niitä kaipaa.
Eli kyllä. Ne jännemmät ja villeimmät, hutsahtavat jne naiset on etsittävä baareista jos niitä mielii. :) siinä olet oikeassa!- ex-raitis3
Kyllä ne hiljaisemmatkin naiset tavataan siellä baarimaailmassa. Näitä hiljaisempia naisia on tosin kovin vähän eikä heitä riitä kaikille miehille.
Minusta elämän realiteetteihin ei kuulu yletön läträäminen alkoholin kanssa, varsinkaan, jos haluaa tehdä positiivisen vaikutuksen vastakkaiseen sukupuoleen. Enpä usko, että kännissä saisi yhtään sen paremmin kontaktia naisiin, jos ei selvinpäinkään saa edes päivää sanottua.
Juuri näin! Itse olen paljon puhunut täällä näistä pokaustaidoista. Yökerhovalmentajia todellakin tarvitaan. Asennemuutos olis paikallaan: sitä, että menee yökerhovalmentajalle, ei saisi pitää liian häpeällisenä vaan ymmärtää se tosiasia, että on täysin normaalia, että mies tarvitee parisuhteen ja seksiä. Jos kulttuurissamme on joku yleisesti hyväksytty paikka, jossa muodostetaan parisuhteita ja saadaan seksiä, silloin pitäis myös olla iso kysyntä tällaisten paikkojen valmentajille ja ei pitäis olla ongelmaa saada ätmejä menee tällaisille valmentajille. Miksi kultturissamme elää tällainen häpeä vielä nykypäivänäkin? Ei saa OPETELLA pokaamista?
- bbvhuyhhvvv
Oikeastihan naisia, ja miehiä, voi tavata missä tahansa missä pääsee kontaktiin, mutta koska suurin osa tarvitsee nestemäistä rohkaisua niin se tapahtuu kuppiloissa.
- Hippopotalamuz
No, se on vähän, mitä kukakin hakee.
Itse olen viimeksi ollut yökerhossa 2v. sitten, koska siellä oli teemailta ja mentiin kavereiden kanssa pukeutuneena. Sitä ennen olen ollut... 8v sitten?
En ole koskaan ollut bilettäjätyyppi, enkä sellaista toivo miehestäkään. Kaikki exät olen tavannut harrastusten tai opiskelun / töiden kautta. Ex-aviomies löytyi harrastuksen kautta.
Itse uskon vakaasti, että harrastuksista, töistä tai tulevasta opiskelupaikasta tulen sen miehen itselleni löytämään. Jaetaan silloin jo usein samanlaiset kiinnostuksenkohteet ja arvomaailmat (koska työni sekä harrastukseni ovat kaikki enemmän tai vähemmän ''rakkaudesta lajiin'' - tyyppisiä).
Totta kai jos haluaa uskoa, että se parisuhde on kiinni vain alkoholista, niin sitten uskoo. Mutta aina kannattaa miettiä, mitä sitä itse oikeasti haluaa. - Ikisinkkumies
Suhteita saa vain jos juo alkoholia tarpeeksi usein eli 4 kertaa kkuukaudessa. Alkoholia juovat on sosiaalisia ja kerääntyvät samaan paikkaan ja siten niitä suhteita syntyy. Kerääntyykö alkottomat samaan paikkaan, veikkaan että eivät keräänny. Naisia on todella vaikea tavata selvinpäin eikä mikään tinderi tai nettitreffit siinä auta yhtään koska naiset on todella pinnallisia joille merkkaa ulkonäkö sitä että saa hyvän kumppanin. Montako matchia tinderissä on teille tullut? Olin kerran sellaisessa speed datingissä ja siellä oli joku kolme naista ja 20 miestä. Eli naiset ei tule paikalle jos pitää selvänä tutustua meihiin.
- Nainen39vee
Omassa tuttavapiirissäni taitaa olla vain pari pariskuntaa, jotka ovat tavanneet baarissa. Valtaosa on tavannut toisensa työn, opiskelujen, harrastusten tai tuttavien kautta. Ja mitä tulee alkoholinkäyttöön yleisesti, niin tutkimusten mukaan nuoremmat sukupolvet juovat vähemmät mitä vaikka oma sukupolveni. Joten jos minunkin ikäluokassani oli varsin tavallista tavata kumppani muualla kuin yökerhossa humalassa, niin luulisi sen olevan vähintään yhtä todennäköistä nuoremmissakin ikäluokissa.
- juujuu--
Kannattaa jo nuorena hyväksyä se että on ruma ettei saa naisia niin voi sittten keskittyä muihin asioihin kuten työhön ja uraan.
- niitänaisetrakastaa
No ihan varmana saat naisia jos vain löytyy tarpeeksi resursseja tai statusta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo666074Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583043- 312203
- 131817
- 201778
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191773Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131522- 181519
- 491495
- 91463