Miten kerron että haluan olla vain ystäviä

Pullaaa

Olen nyt n. 2kk tuntenut tosi kivan pojan ja ihastuin häneen heti, en ollut nähnyt häntä livenä, vain ulkonäköön ihastuin. Kun näimme livenä, hän paljastui aivan erilaiseksi kun olin odottanut. Nyt hän kuvittelee että haluan välillemme jotain enemmän, mutta tunteeni ovat hiipuneet ja ajattelin kertoa että haluan olla vain ystäviä. Onko kellään kokemusta miten kertoa? Pelottaa että särjen hänen sydämmensä..

3

502

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miodiiddi

Jos hän on kerta kiva, sano että hän on kiva muttet halua enempää vaikka että et ole valmis

• Yksiehdotus

Kerro että hän on todella mukava ihminen, mutta suhdetta ajatellen aivan liian erilainen kuin sinä?

• priimu

Ei muuta kuin sanot sen mikä on totta. Että hän on kiva, mutta että et halua enempää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikuiset kaipaajat

Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo
      Ikävä
      92
      2762
    2. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      26
      2604
    3. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      70
      2352
    4. Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle

Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m
      Maailman menoa
      27
      2305
    5. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
      Maailman menoa
      15
      1990
    6. Kerro kaivattusi etunimi

Naisille
      Ikävä
      85
      1816
    7. En tiedä ymmärrätkö

Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk
      Ikävä
      7
      1689
    8. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      21
      1534
    9. Kun ei numeroa

niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍
      Ikävä
      31
      1412
    10. Kenenkä halli se on tulessa nelostiellä

11 yksikköä paikalla
      Pyhäjärvi
      7
      1231
    Aihe