Onko pelimies-oppaissa sellainen neuvo, että sanotaan naiselle: "Saanko mä arvata sun ammatin", ja sitten kun nainen sanoo että "no arvaa", ehdotetaan jotain parturi-kampaajaa.
Minulle on kai jopa kaksi kertaa joku tullut puhumaan tällaista. Varsinkin yhden kerran muistan hyvin. Mietin, halusiko tyyppi piilovittuilla vai onko hän vaan jotenkin yksinkertainen ihminen. Olin kuitenkin ihan kohtelias, koska pidin vaihtoehtoa b ihan mahdollisena - olin kohtelias, mutta etäinen. Mutta yhtä kaikki, tuon keskustelun jälkeen aloin toivoa, että tyyppi häipyy, koska a) keskustelun taso tuntui niin huonolta, b) mies alkoi vaikuttaa vähän pösilöltä.
Jälkeenpäin kun asia tuli jostain mieleen, tuli sellainen olo että hän yrittikin ärsyttää, mutta yritti samalla saada minut todistelemaan, miten paljon kiinnostavampi ammatti minulla on - eli kertomaan itsestäni ja mahdollisesti myös haluamaan, että saisin hänet kiinnostumaan minusta. En kuitenkaan tehnyt tätä, siis kertonut oikeaa ammattiani enkä mitään muutakaan itsestäni. Totesin vaan, että pieleen meni arvaus, ja että eipä sitä tuntemattomien ammatteja ole helppo arvata. En muista, mitä se tyyppi sen jälkeen yritti jutella.
Joten vinkiksi voisin sanoa, että kannattaa unohtaa ne pelimies-oppaiden neuvot ja yrittää keskustella ihan fiksusti. Jos olisin ollut alustavasti kiinnostunut pöytään saapuneesta miehestä, olisi tuo ammattia koskeva keskustelu kyllä latistanut mielenkiinnon.
Kysymys pelimies-oppaat lukeneille (ja vinkki!)
7
220
Vastaukset
- erghdgfgdsfdsgf
Fiksusti ei kannata yrittää keskustella naisten kanssa vaan viihdyttävästi.
Jostainhan se keskustelu on aloitettava, miksei sitten ammatin arvailemisesta. Pointtihan tuossa on, että JOS olisit alunperin ollut kiinnostunut, mutta sitä kiinnostustahan ei missään vaiheessa ollut, joten ihan sama, miten keskustelun aloittaa, lopputulos on sama, ei heru.
- Kaisanoasaa
Miehen kannattaa kysyä oletko huora ammatiltasi?
- 1217
Kiitos vinkistä, en tosin ole ikinä lukenut pelimies-oppaita. Varmasti se lukemattomuus on ainoa syy miksi keskustelut naisten kanssa ei mene metsään.
- Hippopotalamuz
Omalla kohdalla kanpaaja/kosmetologi ja pt on olleet niitä, mitä miehet arvailee. Lottoan, että johtuu siitä, kun tykkään laittautua ja pitää ulkoisesti huolta itsestäni.
En osaa tuota ottaa loukkauksena, vaikka koulutus on kaukana noista. Otan kohteliaisuutena.
Kaikesta sitä osaa ongelman tehdä.- irtisanoverkkosi
Miksi ujoatm32 näyttelet naista? Kirjain n sanassa kampaaja paljasti.
Se sun koulutus on kyllä kaukana noista. Peruskoulu, eli elämäm kova koulu. - multipelle
irtisanoverkkosi kirjoitti:
Miksi ujoatm32 näyttelet naista? Kirjain n sanassa kampaaja paljasti.
Se sun koulutus on kyllä kaukana noista. Peruskoulu, eli elämäm kova koulu.Hän voisi tehdä uuden gallubin tai lähteä ulos vain ne kenkät jalassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo666034Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per543020- 312193
- 131807
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191773- 181760
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131522- 181519
- 491495
- 91463