Miettikääpä tarkkaan ennenkuin aloitatte vakavasti suhteen naisen kanssa, joille se on mahdollista.
Itseäni tämä ei koske, koska olen senverran uglyn näköinen mies, ettei ole vaaraa, että mitään suhdetta kukaan nainen kanssani harkitsisi.
Joten te, joille suhteen luominen on mahdollista, niin suhde tuo myös vastuuta ja velvotteita.
Vastuu on suuri, että saatte pidettyä naisen tyytyväisenä, osaatte tyydyttää naisen, niin seksuaalisella alueella, kuin kaikessa muussakin.
Naista ei voi laittaa kaappiin ja ottaa sieltä, kun tekee mieli.
Kun aloitatte suhteen, niin nainen on elämässänne 100% kokonaan.
Miehellä on velvollisuus huolehtia naisen tyytyväisenä pitämisestä, ettei nainen pitkästy, koska ei ole oikein naista kohtaan, että nainen pitkästyy miehen kanssa.
Naiselle täytyy järjestää tekemistä, piristää naista lahjoilla, huumorilla ja pienillä yllätyksillä.
Minulta ei onnistuisi naisen onnellisena pitäminen, koska olen ugly, mikä on johtanut siihen, että itsetunto on painunut maan sisään, eikä minulla ole edes mitään velvollisuutta osata pitää nainen tyytyväisenä, kun yksikään nainen ei minua edes huolisi, joten voin olla huojentunut tältä osin,
Olen miettinyt, mistä uglymaisuus johtuu ja luonnollinen selitys asialle on, että mies, joka ei osaa hulehtia naisen kaikista tarpeista seksuaalisuuteen saakka on luotu uglyn näköiseksi, ettei yksikään nainen tällaiseen mieheen erehdy.
Nyt minä vasta tajusin syyn siihen, että olen ugly, koska en osaisi tyydyttää naista kaikissa osa-alueissa, jotka nainen on ansainnut saada parhaalla tavalla tyydytettyä.
Siksi on koemita miehiä, joilla on kaikki tarvittavat taidot ja komean miehen nainen on todella ansainnut.
Suuri muutos ja vastuu
UglyMies
2
586
Vastaukset
- einiinvaativia
No on sulla muitakin onglemia kin "ugliys". Meinaan ainakin aikamoisia käsityksiä miehen tehtävästä ja asemasta naisen elämänkaikkeutena.
- rakasta-naistasi
Höpöhöpö.
Ainoa tehtävä parisuhteessa on rakastaa. Jos se ei riitä, ei ole mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458720Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472529- 402330
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282327Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1931802- 971797
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221660Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091177Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä281112Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61106