Mielenkiintoisinta sinkut palstalla vuonna 2017

kysymystä

Oli mikä? Tai mieleenpainuvinta.

63

477

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nvnbvn65465jgjh

Mylmyr ja PRM.

• persman

Samaa mieltä. Jotenkin huvittava juttu oli kun Kaappi ei päässyt panemaan Mylmyriä.

• granDcanaria

Vuoden suomi24-sketsi. Suhde alkoi ja päättyi palstalle. Esimerkkiä muillekin, karmeimmasta päästä,,,

• persman kirjoitti:

Samaa mieltä. Jotenkin huvittava juttu oli kun Kaappi ei päässyt panemaan Mylmyriä.

Minusta huvittavinta on tuossa, että miks ois pitänyt panna? Sekö se on elämän suurinta suuruutta? Päästä panemaan?

Kokeileppa saatko otettua suihin iteltäs? Sen oppiminen loppuvuoteen vielä ois varmaan sun suurin hype...kannattaa kokeilla...

• noholoo
        Dissident kirjoitti:

Minusta huvittavinta on tuossa, että miks ois pitänyt panna? Sekö se on elämän suurinta suuruutta? Päästä panemaan?

Kokeileppa saatko otettua suihin iteltäs? Sen oppiminen loppuvuoteen vielä ois varmaan sun suurin hype...kannattaa kokeilla...

Katkeraako, ei liian.

• dissattu
        Dissident kirjoitti:

= harmittaa vieläki

• Oli se xD mutta hyvin opettavaista itselleni. Tuo suhteen alkaminen ja loppuminen täällä. Ja muutenkin. Kaappi on hyvä tyyppi, jonka kanssa ollaan yhteydessä vieläkin :) Siitä kiitollinen, hän on fiksu tyyppi.

Hyvää Uutta Vuotta kaikille <3

• Mielenkiintoisimmat ja parhaimmat MAT-analyysit v.2017 tarjosivat mielestäni 12121212 sekä Naisasialooseri, molemmilla useita hyvin kirjoitettuja juttuja. Nallilla meni tosin välillä pikkasen väkivalta "överiksi"(vaikkakin herjamielessä), jota hän kuitenkin kompensoi loppuvuonna mm. erinomaisilla ulkomaalaispoiminnoilla kuten hcätmeille suunnatut Philip Nitschken eutanasiakone Sarco sekä maan mainiot HeedAndSucceed YouTube videot

• kempuli

ykskakkone ja nal ovat ehkä mat guruja mutta mikä on heidän oma tasoluokitus? ei varmaa paljon yli haardcore ätmin

• säälittäväluuseri

Ihanko päätit tuota kommenttia varten rekisteröidä itsellesi nimimerkin?

• nicitönnä

Periksen bicky-timppa-trollaukset ovat tämänkin vuoden turhimmat jutut täällä. Parhaat ilman muuta palstanaisten harrastama ätmien kyykyttäminen.

• En mä ole kyllä mitään trollannut Bickystä tai Timpasta. Toki toisinaan olen maininnut palstalla jos olen nähnyt esim. Bickyn, Maken, Timpan jne. tai olen ollut heidän kanssaan tekemisissä.

Ja se mitä he itse kirjoittavat palstalle on heidän oma asiansa mihin mä en liity millään tavoin.

• crux
        peris234 kirjoitti:

En mä ole kyllä mitään trollannut Bickystä tai Timpasta. Toki toisinaan olen maininnut palstalla jos olen nähnyt esim. Bickyn, Maken, Timpan jne. tai olen ollut heidän kanssaan tekemisissä.

Ja se mitä he itse kirjoittavat palstalle on heidän oma asiansa mihin mä en liity millään tavoin.

Periksellä vaan silmät niin loistaa
        Bickynä kun hän trollata saa

• Minä vasta aloitin täällä palstalla, joten en tiedä mistään mitään. Aika huojentavaa olla vasta alussa.

Hyvää Uutta Vuotta. :)

• Ok. Kiitti tiedosta. :D

• silmukka.kiristyy

Hahhah! Nal on palstan mode! Kommenttini poisto todisti sen taas kerran.. Kerran yritin poistaa ihan kokeilumielessä parikymmentä sen viestiä. Yksikään ei poistunut!

Taisi myös omavaltaisesti poistattaa eilen sen ketjun, jossa joku nainen yritti auttaa ätmejä saamaan sitä NAISTA! Myös Dissi taitaa olla nallin vihan kohde.

Mitä mieltä olette tästä sensuurista?

• palstalainen

Ätmit lisääntyy palstalla joka vuosi.

• kaarimaljakko

Miten ätmit voi lisääntyä?

• simplyitis
        kaarimaljakko kirjoitti:

Miten ätmit voi lisääntyä?

Rekisteröimällä uuden nimimerkin tai laittaen viestin rekisteröimättä tai puskista.

• Varmaankin joku riitelykeskustelu, minähän luonnollisesti kilttinä ja kunnollisena en riidellyt kenenkään kanssa

Tai sitten oli joku lälly keskustelu naisen kanssa

• Mulle mieleenpainuvin oli varmaan Mieliviinin ja herraW:n keskustelu.

Juu, ja Virpi Butt.

• Hehe..! Joo, noissa oli hyvää kierrettä :) Eka kyllä tuli mieleen vahvasti myötähäpeää aiheuttanut PMR:n ja Mylmyrin avautuminen parisuhteestaan ja erostaan.

• Vitsit! Pitäisiköhän Mieliviinille kilauttaa, että tlis käymään? Ja Virpi Butt oli käännekohta sun ja mun palstakamuilussa.

Hyvää tulevaa uutta vuotta Wuppispuppiksein. Oot ihan ihgu.

• Dissident kirjoitti:

Vitsit! Pitäisiköhän Mieliviinille kilauttaa, että tlis käymään? Ja Virpi Butt oli käännekohta sun ja mun palstakamuilussa.

Hyvää tulevaa uutta vuotta Wuppispuppiksein. Oot ihan ihgu.

Se olikin MisterW, eikä herraW, joka Mieliviinin kans flirttaili... Juu ja silloin Buttin aikoihin en vielä oikein tiennyt kuka kekäkin on..

OikeinOikein luppoisaa, leppoisaa, kivaa, hupsua, kahjoa ja höpsöä uutta vuotta 😎

• Wwuwuw kirjoitti:

Se olikin MisterW, eikä herraW, joka Mieliviinin kans flirttaili... Juu ja silloin Buttin aikoihin en vielä oikein tiennyt kuka kekäkin on..

OikeinOikein luppoisaa, leppoisaa, kivaa, hupsua, kahjoa ja höpsöä uutta vuotta 😎

Joo. Sä oon niin palstatyttönen vielä...

Luppoisa kuullostaa hyvälle...

• Dissident kirjoitti:

Joo. Sä oon niin palstatyttönen vielä...

Luppoisa kuullostaa hyvälle...

Enpä muuten oikeestaan ole. Tarkistin justiin, että vuonna 2007 kirjoittelin tänne jonkun aikaa. Se oli silloin kun oli tämä Jokelan koulusurma, ja joku suomi24:n otsikko toi tänne. Sittemmin hyvin satunnaisestikirjoitellut/ seuraillut ja oon kertonutkin, että pidin nettilakkoa parisen vuotta. Ja nyt kirjoittelen taas tänne, mutta en juurikaan muualle.

Nyt kattelen Viaplayn leffoja, kun on kuukauden ilmainen. Koirat ei oikein tykkää tosta paukuttelusta, muutama posaus tosin on vasta kuulunut..Musta se olis kelpo idea, että siirryttäisiin laservaloesityksiin.

• Wwuwuw kirjoitti:

Enpä muuten oikeestaan ole. Tarkistin justiin, että vuonna 2007 kirjoittelin tänne jonkun aikaa. Se oli silloin kun oli tämä Jokelan koulusurma, ja joku suomi24:n otsikko toi tänne. Sittemmin hyvin satunnaisestikirjoitellut/ seuraillut ja oon kertonutkin, että pidin nettilakkoa parisen vuotta. Ja nyt kirjoittelen taas tänne, mutta en juurikaan muualle.

Nyt kattelen Viaplayn leffoja, kun on kuukauden ilmainen. Koirat ei oikein tykkää tosta paukuttelusta, muutama posaus tosin on vasta kuulunut..Musta se olis kelpo idea, että siirryttäisiin laservaloesityksiin.

No niin, mutta mulle ainakin...

Joo. On talvisodan meninki...
        Mä painelen saunaan kohta. Vähän lätkää kattonut, mutta otan niin lunkisti kun vaan keksinkään tään illan.

• Dissident kirjoitti:

No niin, mutta mulle ainakin...

Joo. On talvisodan meninki...
        Mä painelen saunaan kohta. Vähän lätkää kattonut, mutta otan niin lunkisti kun vaan keksinkään tään illan.

Sä oot sitte mulle palstapoikanen. 😋

• Wwuwuw kirjoitti:

Sä oot sitte mulle palstapoikanen. 😋

Sopii.

Mä oon mitä oon js oon siitä ylpeä.

Silti oot huippu. Tykkään sun jutuista.

• Dissident kirjoitti:

Sopii.

Mä oon mitä oon js oon siitä ylpeä.

Silti oot huippu. Tykkään sun jutuista.

Näitkö sä muuten sen mun viestin, jossa mä kerroin kattoneeni sen leffan niistä keltasista kikattavista nappuloista?

• Wwuwuw kirjoitti:

Näitkö sä muuten sen mun viestin, jossa mä kerroin kattoneeni sen leffan niistä keltasista kikattavista nappuloista?

En oo varma? Mutta arvaan että tykkäät niistä. Ja jotain samaa niissä ja sussa on. Höppänöitä kikattajia... elävät hassuttelulle.

• Aijai... mun wuppikseni...palstakamuni. BANANA!
        Thats all for sure!

Hyvää uutta vuotta. 2018. !

• 80% viesteistäni poistetaan:D Ilmeisesti muutkin ovat saaneet osansa, olisiko sama henkilö kyseessä joka tyhjensi miehen logiikka palstan 2016.

• yhyybyääh

Vain 80%? En ole yhtään viestiä sinulta nähnyt, jossa olisi yhtään mitään järkeä tai että se olisi edes julkaisukelpoista. Mikäli olen täysin rehellinen, en ole yhtään mitään järkevää tai julkaisukelpoista viestiä löytänyt koko sivustolta.

• Teknodonna

Aivan kuppasia lässyttäjiä saitti täynnä.

MUSSa on sentään fiktiivistä tyyliä.

(Reps)

• ei.yhtään.kuvia

ei pistetty yhtään naisista kuvaa puhumattakaan alastomista naisista ei yhtään pimppi tai tissi kuvaa

• Teknodonna

Mjaa

Ylin essee on alaston kuva minuudesta, eli peilikuva kirjoittajasta.

(Hihitystä)

• Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

Mjaa

Ylin essee on alaston kuva minuudesta, eli peilikuva kirjoittajasta.

(Hihitystä)

Mjoo

Siis mun mielestä vaikeinta netissä on olla jotain todellista. Todellisuus on näet ihmeellisempää kuin sen tuotokset.

(Hihitystä)

• Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

Mjoo

Siis mun mielestä vaikeinta netissä on olla jotain todellista. Todellisuus on näet ihmeellisempää kuin sen tuotokset.

(Hihitystä)

Voisin valita itseni sekä kauneimmaksi että älykköimmäksi paltalaiseksi ever, jos en olisi niin vaatimaton ihminen.

Kuitenkin valitettavan pienet tissit.

(Hihitystä)

• Pussia.tiristänyt

Mitäs valittamista pienissä tisseissä on? Minusta ne ovat mukavia. Sopivat mukavasti kämmenen sisään.
        Lätyt ei oo mukavia. Riippuvat kuin kinttaat riihen orrella. Vaan vähänpä siihen voinee itse vaikuttaa. Muovitissit ovat yök!

• tätäpalstakaipaa

Pertti-setä ja ikis -draama!!!

Pertin jutut ylipäätään.

• Kieltämättä pertsa onnistui hämmentämään palstan sekaisin hetkeksi. Tjoo, vuoden palsta-awardsit myönnän seuraaville:

Vuoden 2017 hämmentäjä:

Pertti-setä, syy tuo mainitsemasi

Vuoden 2017 parisuhdedraamailijat:

Mylmyr ja PRM, tästä ei kai ole epäilystkään

Vuoden 2017 tulokas (ja puusilmä :D):

dissident (ex-kaappi)

Vuoden 2017 trolli:

Nainen34v., taitavaa trollausta ilman isoa kiihkoilua

• Harmaaritari kirjoitti:

Kieltämättä pertsa onnistui hämmentämään palstan sekaisin hetkeksi. Tjoo, vuoden palsta-awardsit myönnän seuraaville:

Vuoden 2017 hämmentäjä:

Pertti-setä, syy tuo mainitsemasi

Vuoden 2017 parisuhdedraamailijat:

Mylmyr ja PRM, tästä ei kai ole epäilystkään

Vuoden 2017 tulokas (ja puusilmä :D):

dissident (ex-kaappi)

Vuoden 2017 trolli:

Nainen34v., taitavaa trollausta ilman isoa kiihkoilua

Unohdin jo Pertin, vaikka se täällä monella nikillä vieläkin kirjoittelee. Joo, aikamoinen palstarähinä siltä syntyi pariinkin otteeseen.
        Dissis on ihan ok. Tuliko se vasta tänä vuonna? Kauheeta, kauanko mä olen täällä roikkunut?
        Mä luulen että Nainen34v oli ihan oikea nainen.

• LinerT.2 kirjoitti:

Unohdin jo Pertin, vaikka se täällä monella nikillä vieläkin kirjoittelee. Joo, aikamoinen palstarähinä siltä syntyi pariinkin otteeseen.
        Dissis on ihan ok. Tuliko se vasta tänä vuonna? Kauheeta, kauanko mä olen täällä roikkunut?
        Mä luulen että Nainen34v oli ihan oikea nainen.

Taisi se silloin jo syksyllä hiippailla kaappina mutta dissinä varmaakin vasta tämän vuoden puolella. Ai niin joo, tuossa kun tuli vain noita tuoreempia mainittua niin jatketaan tähän sitten muilla:

Vuoden 2017 jänkääjä:

LinerT2 (mistäpä se ei jänkäisi, ota tämä siis ihan positiivisena huomiona)

Vuoden 2017 kiukkupussi:

Mansikkakakkua (ämäkin ihan positiivista, saa minut aina tuuntemaan syyllisyyttä sopivuuden rajojen ylityksestä)

Vuoden 2017 tasoteoreetikko:

12121212 ilman muuta jatkaa vahvasti sillä saralla, tosin myös nal on tuonut jenkkifoorumeilta uusia näkökulmia asioihin

• LinerT.2
        Harmaaritari kirjoitti:

Taisi se silloin jo syksyllä hiippailla kaappina mutta dissinä varmaakin vasta tämän vuoden puolella. Ai niin joo, tuossa kun tuli vain noita tuoreempia mainittua niin jatketaan tähän sitten muilla:

Vuoden 2017 jänkääjä:

Vuoden 2017 kiukkupussi:

Mansikkakakkua (ämäkin ihan positiivista, saa minut aina tuuntemaan syyllisyyttä sopivuuden rajojen ylityksestä)

12121212 ilman muuta jatkaa vahvasti sillä saralla, tosin myös nal on tuonut jenkkifoorumeilta uusia näkökulmia asioihin

Niin, olisko sitten kivaa jos kaikki kommentointi olisi vain joo-joo-näin-on -tyyppistä. Et jaksais täällä kauaa provojasi kirjoitella.

• LinerT.2 kirjoitti:

Niin, olisko sitten kivaa jos kaikki kommentointi olisi vain joo-joo-näin-on -tyyppistä. Et jaksais täällä kauaa provojasi kirjoitella.

Ei ois kyllä yhtään kivaa. Sitähän oon aina kaikille toisten jutuista nillittäjille yrittäny sanoo että ois aika tylsää jos kaikki ois samaa mieltä. Miten niin provoja?

• mansikkakakkua
        Harmaaritari kirjoitti:

Vuoden 2017 jänkääjä:

Vuoden 2017 kiukkupussi:

Vuoden 2017 kiukkupussi, ilmottautuu... Huomenta! Olin tuulettumassa ja jätin Emon hoivalle nukkumaan illalla.
        Klo on yli puol kuus aamulla, en mä kehtaa mennä herättämään Emoa nyt ja viemään kotiin nukkumaan.
        Heräsin Tintin ja Artsin sohvalta... puoliks Tuomon kainalosta, hän nukkui suunnilleen istuen ja mun pääni oli osaksi hänen kyljessään kiinni ...mulla oli jalatkin sohvalla ja fleesellä peitettynä.

Juteltiin porukalla kaikenlaista soopaa kun ulkonakin oli jo hiljentynyt ... kolmen maissa.
        Tilattiin taksia... yritettiin tilata taksia siis. Taisin nukahtaa siinä odotellessani sitä auton saapumista.
        Saivat viimein sen taksikin paikalle... kun mä halusin kotiin ja yksinäni. Joten Tuomo vietiin ensin hänen koti ovelleen ja mä jatkoin matkaani kotiin... jaetaan lasku myöhemmin, niin sovittiin myös. Mulla on kuitti matkasta. Mä en muuten sitten ylittänyt; niitä sopivuuden rajoja, vaikka olinkin nukahtatanut siihen sohvalle. Ja nyt mä menen omaan sänkyyni koisimaan loppuyöksi.

Onnellista UuttaVuotta sullekin... (nillittäjä, jos sua hiukan oikoo!)

• mansikkakakkua kirjoitti:

Vuoden 2017 kiukkupussi, ilmottautuu... Huomenta! Olin tuulettumassa ja jätin Emon hoivalle nukkumaan illalla.
        Klo on yli puol kuus aamulla, en mä kehtaa mennä herättämään Emoa nyt ja viemään kotiin nukkumaan.
        Heräsin Tintin ja Artsin sohvalta... puoliks Tuomon kainalosta, hän nukkui suunnilleen istuen ja mun pääni oli osaksi hänen kyljessään kiinni ...mulla oli jalatkin sohvalla ja fleesellä peitettynä.

Juteltiin porukalla kaikenlaista soopaa kun ulkonakin oli jo hiljentynyt ... kolmen maissa.
        Tilattiin taksia... yritettiin tilata taksia siis. Taisin nukahtaa siinä odotellessani sitä auton saapumista.
        Saivat viimein sen taksikin paikalle... kun mä halusin kotiin ja yksinäni. Joten Tuomo vietiin ensin hänen koti ovelleen ja mä jatkoin matkaani kotiin... jaetaan lasku myöhemmin, niin sovittiin myös. Mulla on kuitti matkasta. Mä en muuten sitten ylittänyt; niitä sopivuuden rajoja, vaikka olinkin nukahtatanut siihen sohvalle. Ja nyt mä menen omaan sänkyyni koisimaan loppuyöksi.

Onnellista UuttaVuotta sullekin... (nillittäjä, jos sua hiukan oikoo!)

Huomenia :)

Kiva kun pääsit tuulettumaan & ilmeisesti kai hyvä reissu & olit kunniallisesti, sille Tuomolle varmaan jäi susta hyvä kuva, vaarana tietysti se että alkaa piirittämään kun pitää sua viimeistään nyt kunnollisena vaimomatskuna :)

Kuten myös sulle onnellista tätä vuotta, kyllä sä sen ansaitset :)

• mansikkakakkua
        Harmaaritari kirjoitti:

Huomenia :)

Kiva kun pääsit tuulettumaan & ilmeisesti kai hyvä reissu & olit kunniallisesti, sille Tuomolle varmaan jäi susta hyvä kuva, vaarana tietysti se että alkaa piirittämään kun pitää sua viimeistään nyt kunnollisena vaimomatskuna :)

Kuten myös sulle onnellista tätä vuotta, kyllä sä sen ansaitset :)

Tuskin on vaaraa ett Tuomo alkaisi piirittämään ainuttakaan naista... siis tosissaan. Eronnut pari vuotta sitten, vaimo oli löytänyt uuden miehen jonka luo muutti asumaan.
        Kyllähän tuo kyseli mua yökylään nyt luokseen... sopii vain arvailla miks.

Ei kuitenkaan ollut mitenkään todella röyhkeä ja käytös muutenkin oli korrektia... kunhan kokeili irtonumeron mahdollisuuttaan. Niin äijien tapaista! Eikä natsannut.
        Tuomo nyt on kurkkuaan myöten täynnä; ajatustakaan mistään vakavammasta parisuhteesta!
        Kyllä kävi ilmi monestakin kommentista illan mittaan... mitä hänen juttujaan ja kommenttejaan kuuntelin.

Olet Harmis pehmolelu... verrattuna tähän Tuomoon. Hän ei kuitenkaan kaatanut likasankoa yhdenkään seurueessamme olleen naisen niskaan suoraan, mutt epäluuloisuus kyllä loisti läpi.
        Mutt noin yleensä ottaen; olisitte "happamia" sielunveljiä keskenänne, aika pitkälti!Uskoisin.
        Mutt jäihän tällekin äijälle 3 muksua avioliitosta... ja yhdelle pojistaan maksaa vielä avustusta, joka opiskelee toisella paikkakunnalla ja asuu asuntolassa.
        Mutt kyllä tämä äijä menettelee tuttavana/ kaverina porukassa, koska tietää rajansa ja osaa käyttäytyä sen mukaan ihmisiksi.

• Kipakkaa ja argumentoitua keskustelua (joskus väittelyä) Linerin ja Harmaaritarin, sekä Linerin ja PikkuKakkosen kesken. Kynäkemia on aivan vastustamaton seurattava.

Teknodonna. Mistä se mielikuvitus kumpuaa?

Dissidentin kootut sekoilut. Tapahtuu kuin Mr Beanille ikään.

Niin ikään Dissen ja Muhku-Monnommin keskinäinen vuorovaikutuksellinen keskustelu. Siinä on jotain tavattoman rauhoittavaa, inhimillistä.

Wwuwuun ja Linerin huumorintajua. Voi luoja että kadehdin noita kahta.

Nuuskan ansioihin menee David Garrett. Hänen äärimmäisen perfektionisminsa vuoksi olen vaivautunut peräti kahdesti musiikkiketjuun.

Kiinnostavia, hyviä kirjoittajia on monia, omalla persoonallisella tavallaan. Mainitaan ainakin nyt Solitude ja M184.

Se että moni mieleenpainuvana jäi mainitsematta, ei tarkoita etteikö olisi mieleenpainuvaa sakkia. Jokainen laittaa omalla tavalla ponnistelemaan.

• Teknodonna

Mjaa

Siis kaikilla tylsillä ihmisillä on hyvä mielikuvitus.

Hienostunutta alkavaa uutta vuotta sinulle.

(Reps)

• Teknodonna kirjoitti:

Mjaa

Siis kaikilla tylsillä ihmisillä on hyvä mielikuvitus.

Hienostunutta alkavaa uutta vuotta sinulle.

(Reps)

Äläs yritä. Et ole tylsä.

Moni kohtuullinen ja hyväkin kirjoittaja jää paikoilleen, ei kehitä uutta. Sinä kehität ja kehityt edelleen. No, tää nyt on vaan mun tapani osoittaa kunnioitusta taiteilijoille.

Kiitos.
        Hienostunutta? Sun mahdollinen sarkasmi ei pure minuun. Pidän sua kilttinä ja kunnollisena koltiaisena kuitenkin :)

Sinulle oikein ihastuttavaa pian alkavaa vuotta.

• Teknodonna
        elisakettu kirjoitti:

Äläs yritä. Et ole tylsä.

Moni kohtuullinen ja hyväkin kirjoittaja jää paikoilleen, ei kehitä uutta. Sinä kehität ja kehityt edelleen. No, tää nyt on vaan mun tapani osoittaa kunnioitusta taiteilijoille.

Kiitos.
        Hienostunutta? Sun mahdollinen sarkasmi ei pure minuun. Pidän sua kilttinä ja kunnollisena koltiaisena kuitenkin :)

Sinulle oikein ihastuttavaa pian alkavaa vuotta.

Hyvät värit taivaalla. Tosta näytön yltä näkyy kaikki oikein hyvin.

Paremmin näkyy, kun istuu matkalaukun päällä.

Aivan sairasta. Äänistä mä en niin välitä.

(Naurua)

• Teknodonna kirjoitti:

Hyvät värit taivaalla. Tosta näytön yltä näkyy kaikki oikein hyvin.

Paremmin näkyy, kun istuu matkalaukun päällä.

Aivan sairasta. Äänistä mä en niin välitä.

(Naurua)

Värejä vilkaisin isolta ruudulta. Täällä on niin sumuista, ettei naapurien lähettämät pääse oikeuksiinsa.

Istuimen lisäksi matkalaukku voisi toimia hyvänä muusana. Mun matkalaukkuni piti olla Dublinissa. Tässä sitä vaan ihmetellään vieläkin.

• hcätmi

Palstamode poisti pikkukakkosen runon ketjusta :D

Siis mitä vittua, lähteekö täältä viestit ihan randomilla?

• TervetuloaTulevaisuuteen

Se on botti, ei persoona.

• misspönttöuuni

Pönttöuunin lämpeneminen. Ja hyvin se on lämpöä pitänytkin. Tsih.

• ei.mikään

eipä mikään

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      112
      1772
    2. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      55
      1267
    3. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      144
      1220
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      48
      960
    5. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      119
      903
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      74
      864
    7. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      814
    8. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      797
    9. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      62
      772
    10. Kuinka nättinä

Sitä pitää olla että huomataan 🙃
      Ikävä
      56
      761
    Aihe