Hei! Miten te kauempaa paremman puoliskon löytäneet tapaatte ja pidätte muuten intoa yllä? Varsinkin, jos teillä on työajat jotka menee ristiin?
Mietin itse, kun tapasin kiinnostavan persoonan, mutta välimatkaa kertyy 400km ja hän on töissä silloin kun tarvitsee - minä yleensä taas arkipäivisin. Voisi hyvinkin olla, että pahimpina aikoina nähtäisiin ehkä kerran kuussa, jos sitäkään.
En ole vielä tehnyt elettäkään edistääkseni tätä juttua, koska olen miettinyt tätä. Aloitan opiskelutkin jälleen tässä syksyllä ja siirryn pois työelämästä. 3v joudun olemaan kiinni opiskelupaikkakunnalla, kunnes pääsisin töihin tekemään viimeistä päättötyötä opiskelun ohella. Eli yhteen muuttokaan ei tulisi ajankohtaiseksi ennen tuota. Toinen kun ei niin helposti voi omalta paikkakunnaltaan lähteä.
Miten teillä on toiminut, jos on toiminut?
Vuorotyö ja 400km
KilometriKuuppa
0
1088
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671222- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 101625
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574