Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kääpiöiden voimat???

Tosiäij

Vituttaa kun joku kääpiö (alle 180cm) tulee ja hakkaa meikläsen voimissa tuhat nolla.
Miten voi olla joku naurettva 170 cm ukko nii vahva että on mua 190 cm MIESTÄ vahvempi.
Varmaan roinaa tai jotrai.
Se on mun kaveri mut mä en oo sanonu sitä sille et painuis helvettiin. Me treenaatan yhdessä ja se on vahvempi vaikka oon treenannu sitä kauemmin.
Menkää kaikki kääpiöt pois saleilkta.
Nyt vähän lisää leijonaa. Kohta kakki on paremmin.

10

1156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tosiäij

      Ni ja se ei edes näytä että käy salilla. Lihakseton mulkku ja kääpiö.

    • ewewewwewewewewewewe

      No lyhyemmän on helpompi koska nostomatkat on puolet siitä mitä pitkällä. Selvä homma.

      • Kjhhjjhjjhh

        ...jaa niin meinaat tilanteessa, kun toinen on 150cm ja toinen 3m...?


    • M34wee

      Pitkät voi vaihtaa siihen sulkapalloon tai koripalloon jos ei rauta nouse :D

    • Karvamies

      Eihän nyt tuollainen "piriukko", kuten sinä edes pääse aamulla ylös sängystä jossei faijja olis valmistanut aamulla smurffimuroja.

    • Natunostaja75

      Saman oon huomannu itekin, että pitkät ja vantteratki miehet on hävinny mulle monissa tai lähes kaikissa saliliikkeissä :) Ite oon noin 170 pitkä. Kyllä monia on vituttanu ankarasti ja ovat alkaneet vittuilla mulle ja ilkeilemään :D Voimaharjottelua oon harrastanu kauan ja tosissaan sitä teenki. Maastaveto 260 ja penkkipunnerrus melkein 170 kiloa. Voimaa tulee vähän niinku kylkiäisenä muihinki liikkeisiin, kun voimatreeniä harrastaa. Mutta eipä haastajia oo löytyny lyhemmistäkään miehistä oikein helpolla, tällä paikkakunnalla :D

      • nukkumattivaan

        Ja sitten heräsit..


      • Natunostaja75

        Juu, juuri heräsinkin. Videoita löytyy todisteena pilvin pimein maastavedoista ja muistakin liikkeistä. Kahvakuulaakin oon 48 kiloista punnerrellu yhellä kädellä:) oma paino 90 kg.


    • Jos yhtään lohduttaa, niin näyttäisi kuitenkin olevan niin, että pituudesta on hyötyä noista maailmanvahvinmieskisoissa, koska niissä voittajat on aina jotain 190 cm luokkaa. Johtunee varmaan siitä, että pituudesta on hyötyä niiden atlaskivien nostelussa, kun ne pitää nostaa niille korokkeille ja tietty autojen kaadoissa on kanssa hyötyä.

      Itse olen 180 cm ja mullakin oli aikanaan sellainen joku 190 cm salikaveri joka oli siis todella heikko. En sano ettäkö olisit heikko, mutta hän oli. Kaveri näytti siis todella vahvalta ja oli leveämmät hartiat kuin minulla, mutta silti nosti vain ehkä jonkun 2/3 omista painoistani. Tuohon aikaan olin siis jotain 16 vuotta ja reeni oli mitä oli kun ei mistään mitään tiennyt silloin.

    • salipelle

      Lyhyessä varressa on suurempi momentti, sanoi joku mulle joskus näin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2067
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1773
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1644
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1460
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      64
      1394
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      19
      1331
    7. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1318
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1292
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1245
    Aihe