Moi! Ois tarkotus laihtua puolessa vuodessa se n.15-20 kiloa, salilla,hiihtäen kaveri lenkkeillen. Mutta kysymykseni oli että voinko Kasvattaa esim pohjelihaksia salilla (harrastusjuoksua varten) samaan aikaan kun on kiinteytymis prosessi? Etteivät ne voimat sieltä katoaisi, tai lähtisi rasvan mukana? Saattaa olla tyhmä kysymys, mutta lopetin pt:n kanssa treenaamisen joten en voi siltäkään kysyä.
Laihdutus + lihasten kasvattaminen
3
70
Vastaukset
Tohon väliin tuli kait ennakko kirjoituksella et "kaveri lenkkeillen" niin ei olllu tarkotus puhua missään vaiheessa kavereista :D
- kehonrakentajavoittaa
Eli tarkoituksesi on varmaan saada kireyttä ja niin sanotusti kesäksi kuntoon? jos nyt oikein ymmärsin.
Pohjelihasten kasvatus ja mahdollinen lenkkeily samaan aikaan voi olla hieman hankalampi juttu,paikat menee jumiin ja lihas ei kasva niinkään vaan enempi rasvat palaa tuossa.
Voimat häviää aina kun poltetaan kehosta rasvaa tai aloitetaan tuolainen painon pudotus,15-20 kiloa.
Lisäravinteet tulisi tulisi olla käytössä ja nythän puhutaan selkeästi naturaalista eli puhtaasta kaverista.
Nuo pohkeet pitäs tehdä aika suurilla painoilla joka saa tietenkin ne aroiksi,juokseminen vaikeutuu mielestäni.
Lihasta palaa aina kun kiinteytetään, 20 kiloa on vaan paljon jossa vääjäämättä on vaara menettää myös lihas massaa,yhtälö on siis sangen vaativa naturaalille. - kurkoguru
Menikin jollakin tunteisiin ja herne nenuun.
Eli lähtö paino 70kg vai 120kg
Pituus
Paljonko sali taustaa / kuntouilu taustaa.
Muuten on aika vaikea tietää onnistutko vai pieneneekö pohje.
Jos tämäkin viesti aiheuttaa jollekkin mielipahaa niin yritä ymmärtää että kaikki ei ajattele niinkuin sinä. Mielipiteitä on useita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212237- 701116
- 107980
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72949- 46946
Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p54915KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.11880Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55878Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na30858Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(47810