Laihdutus + lihasten kasvattaminen

Koirankakka

Moi! Ois tarkotus laihtua puolessa vuodessa se n.15-20 kiloa, salilla,hiihtäen kaveri lenkkeillen. Mutta kysymykseni oli että voinko Kasvattaa esim pohjelihaksia salilla (harrastusjuoksua varten) samaan aikaan kun on kiinteytymis prosessi? Etteivät ne voimat sieltä katoaisi, tai lähtisi rasvan mukana? Saattaa olla tyhmä kysymys, mutta lopetin pt:n kanssa treenaamisen joten en voi siltäkään kysyä.

3

70

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tohon väliin tuli kait ennakko kirjoituksella et "kaveri lenkkeillen" niin ei olllu tarkotus puhua missään vaiheessa kavereista :D

• kehonrakentajavoittaa

Eli tarkoituksesi on varmaan saada kireyttä ja niin sanotusti kesäksi kuntoon? jos nyt oikein ymmärsin.

Pohjelihasten kasvatus ja mahdollinen lenkkeily samaan aikaan voi olla hieman hankalampi juttu,paikat menee jumiin ja lihas ei kasva niinkään vaan enempi rasvat palaa tuossa.

Voimat häviää aina kun poltetaan kehosta rasvaa tai aloitetaan tuolainen painon pudotus,15-20 kiloa.

Lisäravinteet tulisi tulisi olla käytössä ja nythän puhutaan selkeästi naturaalista eli puhtaasta kaverista.

Nuo pohkeet pitäs tehdä aika suurilla painoilla joka saa tietenkin ne aroiksi,juokseminen vaikeutuu mielestäni.

Lihasta palaa aina kun kiinteytetään, 20 kiloa on vaan paljon jossa vääjäämättä on vaara menettää myös lihas massaa,yhtälö on siis sangen vaativa naturaalille.

• kurkoguru

Menikin jollakin tunteisiin ja herne nenuun.
      Eli lähtö paino 70kg vai 120kg
      Pituus
      Paljonko sali taustaa / kuntouilu taustaa.
      Muuten on aika vaikea tietää onnistutko vai pieneneekö pohje.
      Jos tämäkin viesti aiheuttaa jollekkin mielipahaa niin yritä ymmärtää että kaikki ei ajattele niinkuin sinä. Mielipiteitä on useita.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      21
      2237
    2. Vieläkö odotat että

Näkisitte hänen kanssaan?
      Ikävä
      70
      1116
    3. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      107
      980
    4. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      72
      949
    5. Haluan sinun kanssa sänkyyn

Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
      Ikävä
      46
      946
    6. Jos olisin

Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p
      Ikävä
      54
      915
    7. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      11
      880
    8. Minun on niin vaikeaa uskoa, että

todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.
      Ikävä
      55
      878
    9. Luotathan?

Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na
      Ikävä
      30
      858
    10. Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
      Ikävä
      47
      810
    Aihe