Hei. Mitä mieltä olette kyseisestä kitaramerkistä, siis ne jotka tietävät merkin ja omaavat kokemusta siitä? Tuoko sitä mikään firma maahan tällä hetkellä? Mitä merkille yleensä kuuluu, ja onko firma edes pystyssä? Olen kuullut että se on hinta-laatu suhteeltaan jopa hyvä kitaramerkki. Sanovat ne jotka tietävät kitaroista jotain, että kuudensadan tai alle tonnin Indie-kitara vastaa parin-kolmen tonnin jotain tunnettua merkkiä kuten Fenderiä tai Les Paulia esimerkiksi. Puhun sähkökitaroista siis. Se tuntuma mikä minulla on, sen perusteella voi sanoa että käteen istuu kuin valettu merkin joku shape-malli esimerkiksi. Laatuvaikutelma on erinomainen. Tämä on minun maallikon mielipide.
Luetuimmat keskustelut
- 981211
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku88843Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31774- 66683
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93616- 31603
- 18558
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist15541Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43513- 10466