Ikätesti miehille vanhemmista naisista

Kun täällä nyt on kuullut aika paljon ehdottomia totuuksia siitä, että nuoria naisia ei kovin paljoa vanhemmat miehet kiinnosta. Nyt kysyn asiaa toisin päin. Kuinka moni mies täällä haaveili 18 vuotiaana itseään vanhemmista naisista ja piti jopa ikää 30 parhaana. Itse ainakin kuulun näihin miehiin, mutta tuon ikäiset naiset eivät vaan olleet kiinnostunut minusta, kun olin 18. Entä 22 vuotiaana? Kiinnostuitteko silloin 40 vuotiaista naisista? 30 vuotiaana 45 jopa 50 vuotiaat. Ovatko miehet todella näin paljon erilaisempia kuin naiset?

29

324

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eiköhän se nuorena ole ihan luonnollistakin, että kypsempi kiinnostaa. On mulla ollut sutinaa minua vanhempienkin kanssa ja lasten äitistä eron jälkeen pisin suhdekin oli 4 vuotta vanhemman kanssa.
      Kaikenlainen varmuus paistaa kokeneesta ja se helpottaakin tutustumista.

Mutta ei minua ikä niinkään vaikuta, nuorekkuus ja elämänilo on yksilöllistä. Niin miehissä kuin naisissa.

• Järki puhetta! Juuri noin minäkin olen ajatellut. Kuitenkin moni nainen täällä pitää ehdottomana totuutena sitä, että nuoria naisia ei kovin paljoa vanhempi mies kiinnosta. Kuten sanoit: "Mutta ei minua ikä niinkään vaikuta, nuorekkuus ja elämänilo on yksilöllistä. Niin miehissä kuin naisissa." Eikö luulisi monien naistenkin ajattelevan näin.

• todellavaikeeta kirjoitti:

Järki puhetta! Juuri noin minäkin olen ajatellut. Kuitenkin moni nainen täällä pitää ehdottomana totuutena sitä, että nuoria naisia ei kovin paljoa vanhempi mies kiinnosta. Kuten sanoit: "Mutta ei minua ikä niinkään vaikuta, nuorekkuus ja elämänilo on yksilöllistä. Niin miehissä kuin naisissa." Eikö luulisi monien naistenkin ajattelevan näin.

No itse olen sen huomannut naisissakin.

Mutta ei muakaan enää siis kymmenet vuodet suuntaan ja toiseen viehätä. Itse jos olen 40, niin -5 vuotta ehkä...riippuu tapauksesta...

• Olisin tuossa iässä pannut varuskuntaruokalan 100-kiloista keittäjääkin.

Yleisesti ottaen en ole oikeastaan ikinä ollut kiinnostunut itseäni vanhemmista naisista, kuin ehkä joskus 12-16 vuotiaana, koska vähän vanhemmat naiset olivat saavuttaneet muotoja ja pukeutuivat naisellisesti. En voi kuitenkaan sanoa, että iän merkit, kuten rypyt tai löystyneet paikat olisivat ikinä kiinnostaneet minua.

• Mä en ehkä ole mies, mutta vastaan kuitenkin :)

Parikymppiset on kovasti kiinnostuneita näinkin vanhoista naisista, se tuli taas uudenvuoden bileissäkin todettua. Mut näin vanha nainen ei noin nuorista kiinnostu. Ne on ihan kakaroita. Mun yksi tuttuni hoitelee noita parikymppisiäkin. Se ajattelee, että hyvä kun kelpaa.. ja molemmat saa mitä haluavat. Joku tykkää ja toinen ei, hyvä että on erilaisia makuja.

• Täydellistä! Tuota minäkin toivoisin! Juuri näin! Makuja on monia, kuten sanoit. Sulla on aivan loistava kaveri! Itse olen valitettavasti jo ohittanut tuon 20 ikävuoden ajat sitten, vaikka kyllä muistan vieläkin kun kiinnosti nuo itseä vanhemmat naiset, joskus jopa itseä huomattavasti vanhemmat. Onneksi on julkkiksia myös naisjulkkiksia, jotka näyttävät esimerkkiä, että vanhempikin nainen voi seurustella nuoren miehen kanssa. Tällä tavalla toivoisin, että ajan kanssa asenteet muuttuisivat. Eikös esimerkiksi tuon Aikakone-yhtyeen Sani seurustele itseään huomattavasti nuoremman miehen kanssa. EI voi sanoa, kuin että kateeksi kyllä käy.

• KurkistaPöksyysi

Ehkä? :)

• todellavaikeeta kirjoitti:

Täydellistä! Tuota minäkin toivoisin! Juuri näin! Makuja on monia, kuten sanoit. Sulla on aivan loistava kaveri! Itse olen valitettavasti jo ohittanut tuon 20 ikävuoden ajat sitten, vaikka kyllä muistan vieläkin kun kiinnosti nuo itseä vanhemmat naiset, joskus jopa itseä huomattavasti vanhemmat. Onneksi on julkkiksia myös naisjulkkiksia, jotka näyttävät esimerkkiä, että vanhempikin nainen voi seurustella nuoren miehen kanssa. Tällä tavalla toivoisin, että ajan kanssa asenteet muuttuisivat. Eikös esimerkiksi tuon Aikakone-yhtyeen Sani seurustele itseään huomattavasti nuoremman miehen kanssa. EI voi sanoa, kuin että kateeksi kyllä käy.

Mitä sä muiden mielipiteistä välität? Tarvitsetko sä oikeasti jonkun toisen hyväksynnän seksielämällesi, ja mitä se edes kellekään muulle kuuluu? Elämä menee aika vaikeeksi, jos pitää yrittää kaikkia miellyttää. Pysytellään vaan laillisella puolella ja annetaan kakaroiden kasvaa rauhassa aikuisiksi.

• LinerT.2 kirjoitti:

Mitä sä muiden mielipiteistä välität? Tarvitsetko sä oikeasti jonkun toisen hyväksynnän seksielämällesi, ja mitä se edes kellekään muulle kuuluu? Elämä menee aika vaikeeksi, jos pitää yrittää kaikkia miellyttää. Pysytellään vaan laillisella puolella ja annetaan kakaroiden kasvaa rauhassa aikuisiksi.

Kakaroiden pitääkin kasvaa rauhassa aikuisiksi, mutta 20 vuotiaat miehet eivät ole enää mitään kakaroita. Se olis 35-40 vuotiaidenkin naisten hyvä tajuta. Tuo oli erittäin hyvä ikä naisessa silloin, kun olin 20 vuotias.

• 765

Sulla ei sitten vissiin mihinkään pitkäaikaiseen suhteeseen ole taipumuksia.
        Nuorena olis pitänyt saada vanha nainen. Nyt kun itselläsi on ikää, niin pitäis saada nuori nainen. Entäs kun sille nuorelle naiselle tulis ikää, niin mitäs sitten?

• nuori.naine

Kerropas nyt oma ikäluokkasi, aloittaja. Sitten voidaan jatkaa jutustelua.

Miksi väistelet oman ikäsi mainitsemista, vaikka sinulta on sitä moneen kertaan kysytty?

• eh-kä-pä

Luultavasti hän on jo niin lähellä eläkeikää, että tietää itsekin olevansa liian vanha parikymppisille misuille, eikä sen takia uskalla ikäänsä tuoda ilmi.

• totuuskomissioz

17 vuotiaana panin 21 vuotiaita koska niiltä sai helpommin. Niin teen edelleenkin, yli kolme vuosikymmentä myöhemmin

• kyllä.kai

Uskokoon ken tahtoo....

• Täällä ollaan kysytty mun ikää. En toistaiseksi kerro sitä ainakaan tarkkaan, koska mun täytyy rehellisesti sanoa, että tuo ikä omalla kohdalla on kyllä todella arka asia. Tämä on ollut ehkä elämäni suurin menetys, että en 20 vuotiaana osannut pokata naisia. Siksi multa jäi elämättä nämä NORMAALIT nuoruusvuodet. 20 vuotiaana kyllä kiinnosti ilman muuta huomattavastikin vanhemmat naiset, toki myös oman ikäisetkin. Itse en vain kelvannut kummallekaan. Täällä myös kysyttiin, enkö kykene pitkäaikaiseen suhteeseen, kun nuorena kiinnosti vanhemmat naiset ja vanhemmalla iällä nuoret naiset. Tuo on kyllä ilman muuta ongelmallinen juttu ja hyvä, että joku tuon ottikin puheeksi. Sitä kun jää NORMAALIT nuoruusvuodet elämättä, on vaikeampi myös vanhempana lopulta tietää, mitä haluaa. Ainakin tämä asia vaatii enemmän työtä, uskoisin. Olen ollut ties kuinka monta vuotta esimerkiksi todella kateellinen nuorille, jotka saavat olla porukassa, niin miehet kuin naisetkin, pääsevät helposti porukalla baariin, tms. Tämä on mielestäni sitä OIKEETA nuoren elämää, mutta oman erilaisuuteni takia en vaan kyennyt tuohon NORMAALIIN elämään ja tämä on kyllä ehkä elämäni pahin tappio. Itse kuitenkin olen ollut aivan normaalin tietoinen seksuaalisuudesta 20 vuotiaana. Puuttui vain pokaus taidot ja sosiaaliset taidot muutenkin jäljessä.
      Nyt vanhemmalla iällä sosiaaliset taidot ovat kyllä jonkin verran kehittyneet, tavalliset ihmiset eivät ymmärrä, miksi mies vanhemmalla iällä kiinnostuu 20 vuotiaista naisista. Yksinkertaisesti siksi, koska omat NORMAALIT 20 vuodet jäi elämättä. Lisäksi haluaisin joskus myös oman perheen. Sen verran voin kuitenkin sanoa, että en ole kuitenkaan järjettömän vanha. Olen jo aikaisemmassa keskustelussa sanonut, että ikäero 22 vuotiaaseen naiseen ei ole kuitenkaan järjettömän suuri. Jossain määrin suurena sitä voi toki pitää, mutta ei missään tapauksessa järjettömän suurena. Kun tuo ikäero on kahden aikuisen välillä kuitenkin vain yksi elementti parisuhteen muodostamisessa, siinä on paljon muutakin. Kuten Dissident täällä fiksusti sanoikin, että nuorekkuus ja elämänilo on yksilöllisiä. Juuri näin, en itsekään missään tapauksessa pysty kaikista naisista kiinnostumaan. 20 vuotiaana ei todellakaan kaikki 35-40 vuotiaat kiinnostaneet, mutta jotkut kyllä erittäin paljon.

• Nainen39vee

Mitä sun mielestä on NORMAALIT nuoruusvuodet?

• Nainen39vee kirjoitti:

Mitä sun mielestä on NORMAALIT nuoruusvuodet?

Hyvä kysymys! EI ainakaan sellainen elämä, jota itse olen elänyt.

• Nainen39vee
        todellavaikeeta kirjoitti:

Hyvä kysymys! EI ainakaan sellainen elämä, jota itse olen elänyt.

Mahtaako suurin osa muistakaan?

Mietin vaan, kun itse tunnen sellaisia ihmisiä, joilla nuoruuteen on kuulunut esimerkiksi jotain näistä tai useitakin: huonoa itsetuntoa, koulukiusaamista, perheenjäsenen kuolema, ulkonäkökomplekseja, tunnetta siitä ettei koskaan pääse seurustelemaan, koulustressiä, rahahuolia... Kuinka monen nuoruus oikeasti on mitään huoletonta ja pelkästään hilpeää aikaa, jota leimaa ainoastaan ison kaveriporukan kanssa hauskanpito? Ei tietysti suurimmalla osalla pelkkää kurjuuttakaan ole, mutta lähtökohtaisesti nuoruus on usein ongelmallista aikaa.

Tiedän ihmisiä, joille on oikeasti tapahtunut tosi ikäviä asioita, kuten juuri perheenjäsenen kuolema. Sen rinnalla tuntuu täysin suhteettomalta, että palstalla jotkut valittavat siitä, ettei ollut seurustellut. Kun aika moni muukaan ei ole seurustellut. Mutta kaikki eivät jämähdä haaveilemaan "elämättömästä nuoruudesta" - tällaisessa haaveilussa haaveillaan tosiasiassa jostain ideaalifantasiasta, jostain elokuvatodellisuudesta, jota kuitenkaan suurin osa normaaleista nuorista EI ole elänyt.

Ja jos joku tällainen nuoruuttaan haikaileva mies saisikin tyttöystäväkseen jonkun parikymppisen naisen, niin ei sitä kadotettua nuoruutta voisi enää elää uudestaan. Silloin olisi väistämättä aikuinen, joka vaan seurustelee nuoren ihmisen kanssa ja seuraa vierestä toisen/toisten nuoruutta. Vaikka kuinka yrittäisi leikkiä nuorta käymällä katsomassa nuorille suunnattuja elokuvia tai viettäisi aikaa nuorisoporukassa, niin aika muukalainen sitä taitaisi siinä maailmassa olla. Voi olla, että tuntisi itsensä paljon epänormaalimmaksi kuin koskaan ennen.

• gghjggjj

Nimimerkki 'monnom-zönggö- muhku' on kertomansa mukaan 9 vuotta nuoremman miehen kanssa perustanut kaksi lapsisen perheen, nähtävästi ikäerosta ei ole ollut merkittävää haittaa suhteelle ja lapsien tekemiselle.

• Nyt täytyy hieman tarkentaa. Itse kun olen tavattoman kokematon ja on ollut kokemusta itseä 3 vuotta nuoremmasta naisesta joskus monta vuotta sitten. Itse koin ongelmaksi sen, että tämä nainen oli itseen verrattuna liian kokenut ja hänen ihmissuhdetaidot olivat mielestäni jopa liian korkealla. Hän osasi manipuloida, valehdella, jne. Mulla on tästä lähellä omanikäisestä naisesta pahat traumat. Pahoja traumoja en ole saanut silloin, jos nainen on ollut esimerkiksi huomattavasti vanhempi. Toki itsekin olen ollut silloin jo täysi aikuinen vanhemman naisen kanssa. Jos ikäeroa on juuri tuo 9 vuotta tai enemmänkin, tuota vanhemman naisen kokeneisuutta ei samalla tavalla huomaa tai se ei ainakaan ole samalla tavalla häiritsevää. Näin ainakin itse olen kokenut. Siksi edelleenkin kiinnostun ennemmin itseä selvästi vanhemmasta naisesta kuin omanikäisestä. Sama toisinpäin - on helpompi kiinnostua itseä 10 vuotta nuoremmasta kuin esimerkiksi 3 vuotta nuoremmasta. Koska itse olen todella kokematon, 3 vuotta nuorempi nainen on yleensä melko kokenut ja se vaan jotenkin häiritsee. Varmaan osittain nuo traumat taustalla. Ajattelisin lähinnä optimaalista tilannetta omalla kohdalla, jos tulen joskus hankkimaan lapsia. Naisen on toki ilman muuta oltava siinä iässä, että on realistista vielä hankkia lapsia. Toki näinkin päin voi toimia, kuten mainitsit, että nainen on jopa noinkin paljon vanhempi ja kuitenkin ovat hankkineet lapsia.

• Jhvb
        todellavaikeeta kirjoitti:

Nyt täytyy hieman tarkentaa. Itse kun olen tavattoman kokematon ja on ollut kokemusta itseä 3 vuotta nuoremmasta naisesta joskus monta vuotta sitten. Itse koin ongelmaksi sen, että tämä nainen oli itseen verrattuna liian kokenut ja hänen ihmissuhdetaidot olivat mielestäni jopa liian korkealla. Hän osasi manipuloida, valehdella, jne. Mulla on tästä lähellä omanikäisestä naisesta pahat traumat. Pahoja traumoja en ole saanut silloin, jos nainen on ollut esimerkiksi huomattavasti vanhempi. Toki itsekin olen ollut silloin jo täysi aikuinen vanhemman naisen kanssa. Jos ikäeroa on juuri tuo 9 vuotta tai enemmänkin, tuota vanhemman naisen kokeneisuutta ei samalla tavalla huomaa tai se ei ainakaan ole samalla tavalla häiritsevää. Näin ainakin itse olen kokenut. Siksi edelleenkin kiinnostun ennemmin itseä selvästi vanhemmasta naisesta kuin omanikäisestä. Sama toisinpäin - on helpompi kiinnostua itseä 10 vuotta nuoremmasta kuin esimerkiksi 3 vuotta nuoremmasta. Koska itse olen todella kokematon, 3 vuotta nuorempi nainen on yleensä melko kokenut ja se vaan jotenkin häiritsee. Varmaan osittain nuo traumat taustalla. Ajattelisin lähinnä optimaalista tilannetta omalla kohdalla, jos tulen joskus hankkimaan lapsia. Naisen on toki ilman muuta oltava siinä iässä, että on realistista vielä hankkia lapsia. Toki näinkin päin voi toimia, kuten mainitsit, että nainen on jopa noinkin paljon vanhempi ja kuitenkin ovat hankkineet lapsia.

Huomattavasti vanhemman naisen kanssa tulee ikäänkuin äiti-poika-suhde. Huomattavasti nuoremman kanssa taas ikään kuin isä-tytär-suhde.

Tasavertaiseen suhteeseen (jollainen muodostuisi oman ikäisen kanssa) sinulla ei nähtävästi ole resursseja.

• Jhvb kirjoitti:

Huomattavasti vanhemman naisen kanssa tulee ikäänkuin äiti-poika-suhde. Huomattavasti nuoremman kanssa taas ikään kuin isä-tytär-suhde.

Tasavertaiseen suhteeseen (jollainen muodostuisi oman ikäisen kanssa) sinulla ei nähtävästi ole resursseja.

Vaikka näin moni ajatteliskin, jos tarkastellaan pelkkää ikää, mutta itse en ainakaan ole kokenut tällä tavalla. Saatan kokea jonkun 22 vuotiaan naisen itselleni aivan sopivan ikäiseksi, samoin jonkun itseä vanhemmankin. Toki, jos perheen haluaa perustaa ja hankkia lapsia, silloin on tietysti parempi, että etsii nuorempaa, koska en ole eronnut eikä ole ennestään lapsia.

• Tällainen kysymys vielä täytyy esittää: jos täällä on miehiä, jotka kiinnostui 20 vuotiaana pääsääntöisesti itseä vanhemmista esimerkiksi 30 vuotiaista, onko teillä sellaisia kokemuksia, että oman ikäisen naisen kanssa on jotenkin hankalaa, koska kokoajan jollain tavalla on sellainen fiilis, että nainen on liian kokenut ja tämä kokeneisuus ei silloin häiritse, jos nainen on vähintään 10 vuotta vanhempi.
      Sellaisen käsityksen olen ainakin itse saanut, että naiset ovat yleensä taitavampia ihmissuhdetaidoissa.

• Yliviisikymppinen

Eiköhän nuoria naisia keskimäärin kiinnosta vanhemmat miehet enemmän kuin päinvastoin on asin laita. Itseäni ei koskaan lähtökohtaisesti ole kiinnostaneet vanhemmat naiset, vaan mitä freshimpi sitä parempi. Niin nuorena ollessani kuin nykyäänkin.

• mnbjjhvbhghjyh

Kyllä teininä melkeinpä kaikki jätkät katsoivat joitain opettajia ym. sillä silmällä, ja sitten kuppiloissa yrittivät vanhempia jos onnistuivat. Mutta niin tekivät tytötkin, tosin heillä ikähaarukka oli tiukempi.

• Suojaikärajat pysykööt ilman muuta ennallaan. Mua ei haittais vaikka sitä nostettaiskin 16 vuodesta 18 vuoteen. Itsellä ei todellakaan ole koskaan ollut mitään ongelmaa tuon suojaikärajan kanssa, joten sen nostaminen 18 vuoteen ei todellakaan olis ainakaan multa millään tavalla pois. Puhun siis tässä keskustelussa ainoastaan täysikäisistä, joiden kohdalla tosiasiat on ymmärrettävä. Otetaan esimerkiksi 19-22 vuotiaat. Tämä ei siis ole millään tavalla harvinaista, että tuon ikäiset kiinnostuvat yleensä itseä jonkin verran vanhemmista. Tämä siis koskee niin miehiä kuin naisiakin. Jos vanhemmat naiset olisivat minut kelpuuttanut silloin, kun olin 20 vuotias, olisin varmasti elänyt NORMAALIMMAN nuoruuden kuin, mitä olen joutunut vasten tahtoisesti elämään. Voin todellakin rehellisesti sanoa, että tällaista nuoruutta, jonka minä elin, ei kenellekään voi suositella. Kyllä 19-22 vuotiaana jo pitäis jollekin itseä kiinnostavalle naiselle kelvata, oli nainen sitten oman ikäinen tai vanhempi. Nyt haluaisinkin kysyä miehiltä, joilla onnistui vanhempien naisten saanti 19-22 vuotiaana. Jäikö vielä tuossa iässä traumoja vanhemmista naisista? Tämä on siis oleellista, että onko ihminen OIKEESTI 19-22 vuotiaana valmis päättämään, kenestä kiinnostuu, vaikka kumppani olisikin jonkin verran vanhempi? Täällä niin paljon ulkopuoliset arvostelevat, jos vanhempi nainen kiinnostuu nuoresta miehestä tai vanhempi mies nuoresta naisesta. Koska itse todellakin OIKEESTI kiinnostuin 19-22 vuotiaana itseä jonkin verran vanhemmista naisista. Varmaankin asennemuutosta tulee tässäkin tulemaan ajan kanssa, kun katsoo esimerkiksi julkkisnaisia, joilla on jopa paljonkin nuorempi mies. Harmi vaan, että omassa nuoruudessa vanhemmat naiset eivät kiinnostuneet 19-22 vuotiaista miehistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      196
      5912
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      49
      2695
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2252
    4. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      41
      1852
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1769
    6. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1404
    7. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      162
      1377
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1311
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      33
      1258
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      109
      997
    Aihe