Olen pannut merkille että vaikkei muslimi mies vaatisikaan mitään erityistä pukeutumista suomalaiselta naiseltaan. Niin minuta se on aika ristiriitaista että joo jos paidan helma nousee liian ylös niin sitä ollaan kinnaamassa alas. Tv:stä jos naisen tissit vilahtaa niin katsotaan pois päin. Julkisesti joku nainen pukeutunut niin että tarpeeksi on paljasta pintaa tarjolla nauretaan kavereitten kanssa ja haukutaan naista. Mutta kuitenkin tekee mieli vähän katsoa kun on tarjolla mitä katsoa.Mutta Facebookissa mielellään otetaan kaveriksi näitä strippari ym naisia jotka ilolla esittelevät vartaloaan. Tissivako näkyy niin kehutaan kuvaa vaikka naama olis kuinka ruma.
Oma pitää olla siisti ja siveä ja sitten kuopataan kuitenkin näitä blondi-hiuslisäke-tekoripsi ja kynsi- täytehuuli- silaribeibejä.
Paljastava pukeutuminen
210
6819
Vastaukset
- vedä_kätees
eikö sulla ole elämässäsi muuta kuin kytätä ulkkisukkoja? ahahahahahahaa
- sika_tisposaal
Kuningatar tittelin_tuure timantti kauppakassit voileipä "5 kakaraa" jenkkimies jazzclub paavolan_pena lastenrattaat kaksoistutkinto putkonen persupoliitikot marokkolaiset_naisten_suojelijat ja julkiset saunat!
- yhyhyyyy
sika_tisposaal kirjoitti:
Kuningatar tittelin_tuure timantti kauppakassit voileipä "5 kakaraa" jenkkimies jazzclub paavolan_pena lastenrattaat kaksoistutkinto putkonen persupoliitikot marokkolaiset_naisten_suojelijat ja julkiset saunat!
yhyhyhhyyhh
- kalexis
Keikkuva perse ja tissivako reilusti näkyville. Kas siinä naisten parhaita myyntivaltteja.
- sikabella_jokinen
kalexis kirjoitti:
Keikkuva perse ja tissivako reilusti näkyville. Kas siinä naisten parhaita myyntivaltteja.
Eikä tarvitse kauaa olla tyrkyllä. Muslimit ja varsinkin mustat miehet pystyvät painamaan mitä tahansa.
- Naisenvapaus
kalexis kirjoitti:
Niin, silarithan sitä pitäisi olla. Kunhan nyt on isot tissit, viis siitä vaikka selkä kärsisi ja henkikin meinasi lähteä. Tähänkö nyt nuoria naisia kannustetaan? Onneksi tyttäreni ovat ymmärtäneet uskonnollisen kasvatuksen eivätkä kulje lutkavaatteissa ja haaveile perseimplanteista.
https://m.iltalehti.fi/iltvuutiset/201711180075008_v0.shtml
https://www.stara.fi/2017/07/25/crista-jaatinen-kertoo-peppuimplanteistaan/ - ei-saa_valehdella
Naisenvapaus kirjoitti:
Niin, silarithan sitä pitäisi olla. Kunhan nyt on isot tissit, viis siitä vaikka selkä kärsisi ja henkikin meinasi lähteä. Tähänkö nyt nuoria naisia kannustetaan? Onneksi tyttäreni ovat ymmärtäneet uskonnollisen kasvatuksen eivätkä kulje lutkavaatteissa ja haaveile perseimplanteista.
https://www.stara.fi/2017/07/25/crista-jaatinen-kertoo-peppuimplanteistaan/Ei sinulla mitään tyttäriä ole, amalia. Sekopäinen vanha lapseton ja ukoton trolli.
- palstantyhmälle
Naisenvapaus kirjoitti:
https://www.stara.fi/2017/07/25/crista-jaatinen-kertoo-peppuimplanteistaan/" Tähänkö nuoria naisia kannustetaan"
Tuskinpa heitä kukaan kannustaa, eiköhän se ole heidän oma päätös. - Naisenvapaus
palstantyhmälle kirjoitti:
" Tähänkö nuoria naisia kannustetaan"
Tuskinpa heitä kukaan kannustaa, eiköhän se ole heidän oma päätös.Ai, se onkin nyt oma valinta? Mutta kun jollain on iiiikkkk liikaa vaatteita, onkin alistettu? Miksi teidän pitäisi tietää toisen kauneudesta? Islamissa nainen on muutakin kuin timmi kroppa ja isot tissit. Kauneus ja komeus kuuluu vain puolisoille, ei kavereille. Länsimaissa nainen on aina ollut objekti, jota arvostellaan perseen ja tissien koon perusteella. Koen olevani islamissa vapaa uusien pukeutumissääntöjen myötä, olen arvokas kuin timantti jota suojellaan tuolta objektina olemisesta. Minusta kaikkein alistavinta on ne 13-vuotiaat tytöt instagramissa melkein tissit ja perse paljastavissa asuissa olevissa kuvissa, joihin vanhat miehet kommentoi, ja Nicki Minajin pyllistelyt kumiperseellä musiikkivideoissa. Ne antaa viestin millaisia naisten tulisi olla jotta kelpaisi miehille. On kaikkein alistavinta että mies ei välitä jos nainen kulkee minihameessa julkisella paikalla. Mies saattaa vaan sanoa että sexy hame tai kauhee muttei kiellä naista menemästä ulos se päällä. Mieshän suoraan sanoen esittelee sitä minihameessa olevaa naistaansa muillekin miehille: ”Katsokaa, miten hyvä perse mun naisella on. Eikö olekin sexy?”.
- yhyhyhyhyhy
Naisenvapaus kirjoitti:
Ai, se onkin nyt oma valinta? Mutta kun jollain on iiiikkkk liikaa vaatteita, onkin alistettu? Miksi teidän pitäisi tietää toisen kauneudesta? Islamissa nainen on muutakin kuin timmi kroppa ja isot tissit. Kauneus ja komeus kuuluu vain puolisoille, ei kavereille. Länsimaissa nainen on aina ollut objekti, jota arvostellaan perseen ja tissien koon perusteella. Koen olevani islamissa vapaa uusien pukeutumissääntöjen myötä, olen arvokas kuin timantti jota suojellaan tuolta objektina olemisesta. Minusta kaikkein alistavinta on ne 13-vuotiaat tytöt instagramissa melkein tissit ja perse paljastavissa asuissa olevissa kuvissa, joihin vanhat miehet kommentoi, ja Nicki Minajin pyllistelyt kumiperseellä musiikkivideoissa. Ne antaa viestin millaisia naisten tulisi olla jotta kelpaisi miehille. On kaikkein alistavinta että mies ei välitä jos nainen kulkee minihameessa julkisella paikalla. Mies saattaa vaan sanoa että sexy hame tai kauhee muttei kiellä naista menemästä ulos se päällä. Mieshän suoraan sanoen esittelee sitä minihameessa olevaa naistaansa muillekin miehille: ”Katsokaa, miten hyvä perse mun naisella on. Eikö olekin sexy?”.
Yhteenpötköönoksentaja.
- parannaitsesi
Naisenvapaus kirjoitti:
Ai, se onkin nyt oma valinta? Mutta kun jollain on iiiikkkk liikaa vaatteita, onkin alistettu? Miksi teidän pitäisi tietää toisen kauneudesta? Islamissa nainen on muutakin kuin timmi kroppa ja isot tissit. Kauneus ja komeus kuuluu vain puolisoille, ei kavereille. Länsimaissa nainen on aina ollut objekti, jota arvostellaan perseen ja tissien koon perusteella. Koen olevani islamissa vapaa uusien pukeutumissääntöjen myötä, olen arvokas kuin timantti jota suojellaan tuolta objektina olemisesta. Minusta kaikkein alistavinta on ne 13-vuotiaat tytöt instagramissa melkein tissit ja perse paljastavissa asuissa olevissa kuvissa, joihin vanhat miehet kommentoi, ja Nicki Minajin pyllistelyt kumiperseellä musiikkivideoissa. Ne antaa viestin millaisia naisten tulisi olla jotta kelpaisi miehille. On kaikkein alistavinta että mies ei välitä jos nainen kulkee minihameessa julkisella paikalla. Mies saattaa vaan sanoa että sexy hame tai kauhee muttei kiellä naista menemästä ulos se päällä. Mieshän suoraan sanoen esittelee sitä minihameessa olevaa naistaansa muillekin miehille: ”Katsokaa, miten hyvä perse mun naisella on. Eikö olekin sexy?”.
"Ai, se onkin nyt oma valinta? Mutta kun jollain on iiiikkkk liikaa vaatteita, onkin alistettu?"
On se oma valinta, sinun mielestäsi ei ole ja siitähän sinä olet jo paasannut monta vuotta. Kukaan ei ole sanonut, että jos on enemmän vaatteita päällä olisi alistettu. Jokainen valitsee itse oman pukeutumisensa kuten sinäkin ja sitä paitsi on muutakin vaatetta pukea ylleen kuin pikku, pikku T- paidat ja persshortsit tai jätesäkin.
"Miksi teidän pitäisi tietää toisen kauneudesta? Islamissa nainen on muutakin kuin timmi kroppa ja isot tissit. Kauneus ja komeus kuuluu vain puolisoille, ei kavereille. Länsimaissa nainen on aina ollut objekti, jota arvostellaan perseen ja tissien koon perusteella. Koen olevani islamissa vapaa uusien pukeutumissääntöjen myötä, olen arvokas kuin timantti jota suojellaan tuolta objektina olemisesta. "
Kun ihminen on kaunis, tottahan toki sitä näytellään muille, ei se ole synti. Itsekin nuorempana olin todella kaunis ja halusin tietty olla esillä ja olin ylpeä kauneudestani ja hyvästä ja nuoresta kropastani. Urheilin nuorena ja olin erittäin timmissä kunnossa ja kaikki vaatteet näyttivät hyvälle. Olisi ollut synti pukeutua jätesäkkiin. Mehän viestitämme pukeutumisella itseämme muille ihmisille. Miehetkin kyllä katsovat hyvin pukeutunutta ja kaunista naista mieluummin kuin koko vartaloa peittävään burkhaan pukeutunutta.
Taitaa olla niin, että islamissa suurin osa naisista eivät voisi koskaan pukeutua paljastavammin, koska ovat niin lihavia, ainakin somaliakat ovat sen verran turvonneita, että jätesäkki sopii hyvin peittämään kaikkein kamalimman.
Kauneus kuuluu kaikille!! Ihmiset rakastavat kauneutta niin miehet kuin naisetkin. Yleensä ulkonäkö on ensimmäinen asia, johon kiinnitetään huomiota, kun etsitään kumppania, mutta länsimaissa naisissa arvostetaan muitakin avuja sen lisäksi kuten älykkyyttä ja empaattisuutta.
"Minusta kaikkein alistavinta on ne 13-vuotiaat tytöt instagramissa melkein tissit ja perse paljastavissa asuissa olevissa kuvissa, joihin vanhat miehet kommentoi, ja Nicki Minajin pyllistelyt kumiperseellä musiikkivideoissa. Ne antaa viestin millaisia naisten tulisi olla jotta kelpaisi miehille. On kaikkein alistavinta että mies ei välitä jos nainen kulkee minihameessa julkisella paikalla. Mies saattaa vaan sanoa että sexy hame tai kauhee muttei kiellä naista menemästä ulos se päällä. Mieshän suoraan sanoen esittelee sitä minihameessa olevaa naistaansa muillekin miehille: ”Katsokaa, miten hyvä perse mun naisella on. Eikö olekin sexy?”."
Sulla taitaa tosissaan olla jokin identiteettikriisi menossa vai onko aina ollut?
Jos sinä haluat pukeutua miten pukeudutkin, niin saavat muutkin tehdä. Olet naimisissa islamistibussikuskisi kanssa, niin mitä sinua haittaa mitä muut tekevät ja miten pukeutuvat. Taidat itse olla joku kateellinen sotanorsu, joka kyttää muita naisia ja pelkäät, että muslimiukkosi jää näitä nuoria tyttöjä kyttäämään. Huono itsetuntoinen nainen olet vaan. Siinä sen näkee ettei onnellisuus tule edes sen toisen islaminuskoisen ukkelin kautta, vaan se lisää kärsimystä. - rinssi-nakille
sikabella_jokinen kirjoitti:
Eikä tarvitse kauaa olla tyrkyllä. Muslimit ja varsinkin mustat miehet pystyvät painamaan mitä tahansa.
kuulostat kateelliselta hihihii eikö ota eteen prinssinakilla hihihihihihi hähähähhääää
- Meetakaisinkeittiöön
parannaitsesi kirjoitti:
"Ai, se onkin nyt oma valinta? Mutta kun jollain on iiiikkkk liikaa vaatteita, onkin alistettu?"
On se oma valinta, sinun mielestäsi ei ole ja siitähän sinä olet jo paasannut monta vuotta. Kukaan ei ole sanonut, että jos on enemmän vaatteita päällä olisi alistettu. Jokainen valitsee itse oman pukeutumisensa kuten sinäkin ja sitä paitsi on muutakin vaatetta pukea ylleen kuin pikku, pikku T- paidat ja persshortsit tai jätesäkin.
"Miksi teidän pitäisi tietää toisen kauneudesta? Islamissa nainen on muutakin kuin timmi kroppa ja isot tissit. Kauneus ja komeus kuuluu vain puolisoille, ei kavereille. Länsimaissa nainen on aina ollut objekti, jota arvostellaan perseen ja tissien koon perusteella. Koen olevani islamissa vapaa uusien pukeutumissääntöjen myötä, olen arvokas kuin timantti jota suojellaan tuolta objektina olemisesta. "
Kun ihminen on kaunis, tottahan toki sitä näytellään muille, ei se ole synti. Itsekin nuorempana olin todella kaunis ja halusin tietty olla esillä ja olin ylpeä kauneudestani ja hyvästä ja nuoresta kropastani. Urheilin nuorena ja olin erittäin timmissä kunnossa ja kaikki vaatteet näyttivät hyvälle. Olisi ollut synti pukeutua jätesäkkiin. Mehän viestitämme pukeutumisella itseämme muille ihmisille. Miehetkin kyllä katsovat hyvin pukeutunutta ja kaunista naista mieluummin kuin koko vartaloa peittävään burkhaan pukeutunutta.
Taitaa olla niin, että islamissa suurin osa naisista eivät voisi koskaan pukeutua paljastavammin, koska ovat niin lihavia, ainakin somaliakat ovat sen verran turvonneita, että jätesäkki sopii hyvin peittämään kaikkein kamalimman.
Kauneus kuuluu kaikille!! Ihmiset rakastavat kauneutta niin miehet kuin naisetkin. Yleensä ulkonäkö on ensimmäinen asia, johon kiinnitetään huomiota, kun etsitään kumppania, mutta länsimaissa naisissa arvostetaan muitakin avuja sen lisäksi kuten älykkyyttä ja empaattisuutta.
"Minusta kaikkein alistavinta on ne 13-vuotiaat tytöt instagramissa melkein tissit ja perse paljastavissa asuissa olevissa kuvissa, joihin vanhat miehet kommentoi, ja Nicki Minajin pyllistelyt kumiperseellä musiikkivideoissa. Ne antaa viestin millaisia naisten tulisi olla jotta kelpaisi miehille. On kaikkein alistavinta että mies ei välitä jos nainen kulkee minihameessa julkisella paikalla. Mies saattaa vaan sanoa että sexy hame tai kauhee muttei kiellä naista menemästä ulos se päällä. Mieshän suoraan sanoen esittelee sitä minihameessa olevaa naistaansa muillekin miehille: ”Katsokaa, miten hyvä perse mun naisella on. Eikö olekin sexy?”."
Sulla taitaa tosissaan olla jokin identiteettikriisi menossa vai onko aina ollut?
Jos sinä haluat pukeutua miten pukeudutkin, niin saavat muutkin tehdä. Olet naimisissa islamistibussikuskisi kanssa, niin mitä sinua haittaa mitä muut tekevät ja miten pukeutuvat. Taidat itse olla joku kateellinen sotanorsu, joka kyttää muita naisia ja pelkäät, että muslimiukkosi jää näitä nuoria tyttöjä kyttäämään. Huono itsetuntoinen nainen olet vaan. Siinä sen näkee ettei onnellisuus tule edes sen toisen islaminuskoisen ukkelin kautta, vaan se lisää kärsimystä.Äläkä sinä akka hypi silmille, varsinkaan miehesi! Eikö se suomalaisukko sulle aseta rajoja? Et ainakaan ole täällä kirjoittamassa nuita typeryyksiäsi. Jut sikshän suomalaisukot hakee Virosta tai Aasiasta sen naisen koska ne on niin avuttomia ja pelkkiä aivottomia esineitä. Se kun on suomalaisukolle niin kova pala kun nainenkin osaa ja voi
- Naisenvapaus
parannaitsesi kirjoitti:
Jos sinä haluat pukeutua miten pukeudutkin, niin saavat muutkin tehdä. Olet naimisissa islamistibussikuskisi kanssa, niin mitä sinua haittaa mitä muut tekevät ja miten pukeutuvat. Taidat itse olla joku kateellinen sotanorsu, joka kyttää muita naisia ja pelkäät, että muslimiukkosi jää näitä nuoria tyttöjä kyttäämään. Huono itsetuntoinen nainen olet vaan. Siinä sen näkee ettei onnellisuus tule edes sen toisen islaminuskoisen ukkelin kautta, vaan se lisää kärsimystä.https://www.is.fi/viihde/art-2000005511905.html
Nyt sitten itketään kun ei voi kävellä perseimplanttien takia. Oksettavaa että vanhemmat vielä antoi 17-v tytön hankkia tuollaiset! Onneksi omat tyttäret ei ole tuollaisia ymmärtäneet toivoa enkä aio 18-vuotissyntymäpäivälahjaksikaan sellaisia kustantaa kuten jonkun nuoren naisen äiti teki Tallinna-ohjelmassa.
Huntu on paljon pientä verrattuna silikonien ja perseimplanttien aiheuttamiin selkävaivoihin ja muihin ongelmiin. Te vanhemmat tietysti antaisitte tyttärenne vaarantaa itseään plastiikkakirurgialla ja vieläpä alaikäisen! Se tietysti hoituu Tallinassa. Onneksi täällä ei tehdä alaikäisille tuollaisia.
Tätä se teettää kun ihmisistä tulee uskonnottomia. Uskovaisten lapset ovat sentään hyvin kasvatettuja, ei ole nuoret hankkineet silikoneja vanhempien suostumuksella eivätkä notkuneet 10-vuotiaina tupakka huulessa kuten nykyään on lapsilla tapana. Vain Jumala osaa auttaa perheen perustamisessa ja lasten kasvattamisessa - Raaka_-_Watson
Naisenvapaus kirjoitti:
https://www.is.fi/viihde/art-2000005511905.html
Nyt sitten itketään kun ei voi kävellä perseimplanttien takia. Oksettavaa että vanhemmat vielä antoi 17-v tytön hankkia tuollaiset! Onneksi omat tyttäret ei ole tuollaisia ymmärtäneet toivoa enkä aio 18-vuotissyntymäpäivälahjaksikaan sellaisia kustantaa kuten jonkun nuoren naisen äiti teki Tallinna-ohjelmassa.
Huntu on paljon pientä verrattuna silikonien ja perseimplanttien aiheuttamiin selkävaivoihin ja muihin ongelmiin. Te vanhemmat tietysti antaisitte tyttärenne vaarantaa itseään plastiikkakirurgialla ja vieläpä alaikäisen! Se tietysti hoituu Tallinassa. Onneksi täällä ei tehdä alaikäisille tuollaisia.
Tätä se teettää kun ihmisistä tulee uskonnottomia. Uskovaisten lapset ovat sentään hyvin kasvatettuja, ei ole nuoret hankkineet silikoneja vanhempien suostumuksella eivätkä notkuneet 10-vuotiaina tupakka huulessa kuten nykyään on lapsilla tapana. Vain Jumala osaa auttaa perheen perustamisessa ja lasten kasvattamisessaIhminen joka tarvitsee uskontoa ollakseen hyvä ihminen ei ole mitään muuta kuin koulutettu koira.
- Sikaamalia
Raaka_-_Watson kirjoitti:
Ihminen joka tarvitsee uskontoa ollakseen hyvä ihminen ei ole mitään muuta kuin koulutettu koira.
Tässä sulle uskontoa
https://youtu.be/YQ9zv3hsMsY - Parannaitsesi
Meetakaisinkeittiöön kirjoitti:
Äläkä sinä akka hypi silmille, varsinkaan miehesi! Eikö se suomalaisukko sulle aseta rajoja? Et ainakaan ole täällä kirjoittamassa nuita typeryyksiäsi. Jut sikshän suomalaisukot hakee Virosta tai Aasiasta sen naisen koska ne on niin avuttomia ja pelkkiä aivottomia esineitä. Se kun on suomalaisukolle niin kova pala kun nainenkin osaa ja voi
Tiesitkö, että täällä saa kaikki kirjoittaa mielipiteensä, et sinä vaan. Vain sairas ihminen ajattelee noin kuin sinä, että hypitään silmille. Sulle pitää takoa järkeä päähän, mutta ollaanhan se nähty miten turhaa se on.
Ai koet senkin, että mieheni hyppii silmillesi? Mieheni ei ole kirjoittanut sanaakaan. Mitähän vielä sairas mielesi keksiikään. Mieheni ei aseta rajoja minulle kuten muslimimaissa miehillä on tapana.
Nuita kirjoitetaan noita. Mistähän landelta olet kotoisin, kun et osaa edes kirjoittaa? Muutenkin ajatusmaailmasi on kuin jonkun teinin tai jälkeenjääneen, joka tiirailee muiden vaatetusta kateuksissaan, kun itse ei saa eikä ulkonäkö ( paino ) salli pukeutua muuhun kuin jätesäkkiin.
Suurin osa suomalaisista miehistä ovat fiksuja ja koulutettuja, sinä itse olet vaan tavannut niitä juoppoja. Ja tuskinpa kukaan fiksu ja kunnollinen mies sinua huolisisikaan kumppanikseen. - Mukauskovainen
Naisenvapaus kirjoitti:
https://www.is.fi/viihde/art-2000005511905.html
Tätä se teettää kun ihmisistä tulee uskonnottomia. Uskovaisten lapset ovat sentään hyvin kasvatettuja, ei ole nuoret hankkineet silikoneja vanhempien suostumuksella eivätkä notkuneet 10-vuotiaina tupakka huulessa kuten nykyään on lapsilla tapana. Vain Jumala osaa auttaa perheen perustamisessa ja lasten kasvattamisessaSinä nyt et ainakaan ole mikään uskovainen, kielenkäyttösi on ennemminkin jonkun katujätkän kirjoitusta kuin hyvän ja hienon äidin kirjoitusta.
Huntu ei todellakaan ole mitään pientä. Huntu ja burkha edustaa kulttia nimeltään islam, joka on suurin maailmanrauhaa häiritsevä tekijä. Islam on naisia alistava ideologia ja sairaiden ja aivopestyjen miesten kiero elämäntapa. - Naisenvapaus
Mukauskovainen kirjoitti:
Sinä nyt et ainakaan ole mikään uskovainen, kielenkäyttösi on ennemminkin jonkun katujätkän kirjoitusta kuin hyvän ja hienon äidin kirjoitusta.
Huntu ei todellakaan ole mitään pientä. Huntu ja burkha edustaa kulttia nimeltään islam, joka on suurin maailmanrauhaa häiritsevä tekijä. Islam on naisia alistava ideologia ja sairaiden ja aivopestyjen miesten kiero elämäntapa.Tämäkö on sitten vapauttavaa? Miehiltä ei vaadita elokuva-alalla sixpäckia mutta naisella pitäisi olla hyvä perse ja tissit. Julkisuudessakin naiset joutuu arvostelun kohteeksi, ei siellä vammaiset, lyhyet ja rumat pärjää.
- Antimusulmaani
Naisenvapaus kirjoitti:
Tämäkö on sitten vapauttavaa? Miehiltä ei vaadita elokuva-alalla sixpäckia mutta naisella pitäisi olla hyvä perse ja tissit. Julkisuudessakin naiset joutuu arvostelun kohteeksi, ei siellä vammaiset, lyhyet ja rumat pärjää.
Ääliö sekoitat viihdealan ja arkisen elämän. Rumat naisetkin pärjäävät katso vaikka suomen poliitiikkoja.
Miten muuten menee jenkkimiehen kanssa, vai oliko se britti? Vai sittenkin marokkolainen bussikuski? Tai peräti aasialainen vaimo? Sinulla nuo roolit tuppaavat vaihtumaan mutta fakta lienee tyydyt kaalimadosta hankittuun mustaan dildoon kiljupöhnässä? - Länsimaistalistamista
Antimusulmaani kirjoitti:
Ääliö sekoitat viihdealan ja arkisen elämän. Rumat naisetkin pärjäävät katso vaikka suomen poliitiikkoja.
Miten muuten menee jenkkimiehen kanssa, vai oliko se britti? Vai sittenkin marokkolainen bussikuski? Tai peräti aasialainen vaimo? Sinulla nuo roolit tuppaavat vaihtumaan mutta fakta lienee tyydyt kaalimadosta hankittuun mustaan dildoon kiljupöhnässä?https://www.is.fi/viihde/art-2000005513527.html Tuossa tuo lähdekin. Näin sitten naista esineellistetään
- Raaka_-_Watson
Länsimaistalistamista kirjoitti:
https://www.is.fi/viihde/art-2000005513527.html Tuossa tuo lähdekin. Näin sitten naista esineellistetään
Se nyt vaan on niin että muslimien patjoilla olisi vaikeuksia näyttää tissit kun kukaan ei pysty erottamaan mihin tissit loppuu ja mistä maha alkaa.
Mutta ei hätää ei kukaan ole niin hullu että pyytäisi näyttämään mitään. - Itselleenolet
Naisenvapaus kirjoitti:
Tämäkö on sitten vapauttavaa? Miehiltä ei vaadita elokuva-alalla sixpäckia mutta naisella pitäisi olla hyvä perse ja tissit. Julkisuudessakin naiset joutuu arvostelun kohteeksi, ei siellä vammaiset, lyhyet ja rumat pärjää.
Kyllähän elokuvamaailmassa miehilläkin vaaditaan ulkonäköä,mutta ethän sinä tyhmä sitä huomaa kun kyttäät naisten perseitä. Taitaa oma perse olla sellainen laardi,että siihen ei autakkaan pikku jumpat. Hevoskuuri voisi olla paikallaan.
Ainahan julkisuudessa joutuu arvostelun kohteeksi ja sulla taitaa olla jotain vammaisiakin vastaan ,kun niitä niin aina parjaat. Oletko itse kenties joku vajaa,lyhyt ja ruma? - Vapauttavaa
Naisenvapaus kirjoitti:
Kumminkin on niin, että nämä läntiset lutkanaiset loppujen lopuksi haluavat naida vähemmän ja senkin omasta tahdostaan, toisin kuin ne musutimantit.
- raaka-sika
Kauppakassit kantaa, ovet avaa, koiran ulkoiluttaa. Lapsen pyllyn pesee. Siivoaa ja laittaa ruokaa. Rouvan pumppaa hekuman huipulle.
- Kovakysyntänäille
Mitä missä kuka? Tänne heti!
- allapito
"epäasialliset viestit poistetaan" ?
- pirjo_hönönen
Harvemmin jos ne ovat Sika-amalian kirjoittamia, kuten tuo "vedä kätees"-oksennus.
- ph-on-ps-homo
pirjo_hönönen kirjoitti:
Harvemmin jos ne ovat Sika-amalian kirjoittamia, kuten tuo "vedä kätees"-oksennus.
joko vedit yhyhyhyyyy...ukko joka esiintyy akan nimellä odottaa todennäköisesti mulkun poistoleikkaukseen....etkö ole vielä päässyt? yhyhyhyhyh
- pate-la-vesca
ph-on-ps-homo kirjoitti:
joko vedit yhyhyhyyyy...ukko joka esiintyy akan nimellä odottaa todennäköisesti mulkun poistoleikkaukseen....etkö ole vielä päässyt? yhyhyhyhyh
Niin, miten ne omat esiintymisesi mukamas hämeenlinnalaisena taksi-isäntänä jolla on aasialainen vaimo?
- ph-on-ps-homo
pate-la-vesca kirjoitti:
Niin, miten ne omat esiintymisesi mukamas hämeenlinnalaisena taksi-isäntänä jolla on aasialainen vaimo?
??????????? Kukas se on?
- yyhyhyhyhhh
pate-la-vesca kirjoitti:
aasialaisakka ahahahahahaahaa eipä löydy moista ahahahahahahah mutta ukko löytyy, huom: ei aasialainen vaan englantilainen, jolla vakituinen työpaikka. Käykö kateeksi?
- TuetkoPois
Sitä en oikein ymmärrä, että naisella, jolla on kai lapsiakin, on aikaa ja intoa perehtyä nuorten Instagram kuviin ja itselleni tuntemattomien julkkisten kuviin. analysoida kuvia ja kirjoitella tänne päivästä toiseen. Minulla ei ole ikinä ollut. On pakko toimia tehokkaasti jos tahtoo joskus rentoutua.
Kun käy töissä, yrittää huolehtia lapsistaan ja pitää joskus yhteyttä läheisiin, vie se suurimman osan ajasta. Suosittelen. Tuntuu siltä että toimii oikein, vaikka välillä väsyttääkin. - hoitakaa_finnejänne
palstalla roikkuvien rasistien ikäjakauma 10v-15v hahahahahahhahaaa
- Antimusulmaani
"Fiksu" kommentti jälkeenjääneeltä trollilta joka menee psykoosiin keskustelussa julkisista saunoista.
- wfqef
Aivan normaalia. Olisi voinut olettaa että tunnet kulttuurin tavat koska sinulla on muslimimies. Kaikki paljastavat naiset yms ovat huonoja mutta sallittuja herkutteluun. Sinä et saa olla sitä. Sinä hyväksyt esim fb tissinaiset miettimättä miksi miehesi niitä haluaa ottaa kavereiksi, kysehän on puhtaasti hyväntekeväisyydestä :D Onko sinulla mitään käsitystä naisten asemasta muslimimaissa? Sieltä löydät oman roolisi vaikka sitä et haluaisikaan. Kokeilepa pistää napapaita Suomessa päälle.....
Itse asuin suomalaisena miehenä muslimimaassa ja seurustelinkin kaksi kertaa, mutta se naisia vihaava kulttuuri tukahduttaa kaiken vapauden. Silti meillä osa haluaa sellaista, ei vaan voi ymmärtää...2018 orjia.
Pään saa ihminenkin laittaa pensaaseen.- aka-simalia
"Olisi voinut olettaa että tunnet kulttuurin tavat koska sinulla on muslimimies. "
Ei ole. Kyseinen "5 lapsen äiti" on erittäin häiriintynyt eläkeläisiässä oleva lapseton ja ukoton trollaileva feministitantta.
- ChinaDragon
Naisen pukeutuminen on naisen oma valinta. jos se ei olisi sitä nainen ei ole asemassa jossa hän itse voisi määritellä miten pukeutuu eri tilanteisiin.
Paljastava pukeutuminen kuuluu naisen aikakauteen jossa hän haluaa joko pariutua tai herättää huomiota. Tämä on täysin naisen oman päätöksen alla.
Naiset jotka eivät pukeudu paljastavasti ovat yleensä tilanteessa jossa he eivät katso tarvetta ns. esiintyä. Syitä voi olla useita. Epävarmuus omasta kehosta on yleisin syy.
Tärkeintä on havaita se pukeutuuko nainen jollain tavalla omasta halustaan vai kuuluuko jopa tähän aihepiiriin ulkoisia painostusvaikuttimia.
Suomessa jokainen suomalainen nainen voi itse määritellä miten pukeutuu, ei miesten siihen tarvitse puuttua millään tavalla. Jokainen olkoon yksilö jolla on yksilön vapaudet myös tässä aihepiirissä.- ääliö-sialle
'paljastava pukeutuminen' ei ole naisen merkki miehille halusta pariutua tai herättää huomiota . Vaan hän pukeutuu siihen mikä kulloinkin miellyttää häntä itseään. Raiskaajat ja muut samanmieliset syyttävät naisia raiskauksesta, kuulut siis noihin hulluihin sikoihin.
- ei-vihapuheelle
ääliö-sialle kirjoitti:
'paljastava pukeutuminen' ei ole naisen merkki miehille halusta pariutua tai herättää huomiota . Vaan hän pukeutuu siihen mikä kulloinkin miellyttää häntä itseään. Raiskaajat ja muut samanmieliset syyttävät naisia raiskauksesta, kuulut siis noihin hulluihin sikoihin.
Eli muslimit ovat hulluja sikoja. No, tämä toki tiedettiin jo ennestään.
- Naisenvapaus
ääliö-sialle kirjoitti:
Paljastava pukeutuminen on miehen merkki esitellä naistaansa muillekin miehille ihan kuin näyttelyesinettä. Minusta on kaikkein hienointa että naista pidetään arvokkaana ja juuri näin islamissa on. Ette tekään näyttäisi rikkauksianne kaikille, miksi mun pitäisi esitellä persettäni muille.
- singsingsink
Naisenvapaus kirjoitti:
Paljastava pukeutuminen on miehen merkki esitellä naistaansa muillekin miehille ihan kuin näyttelyesinettä. Minusta on kaikkein hienointa että naista pidetään arvokkaana ja juuri näin islamissa on. Ette tekään näyttäisi rikkauksianne kaikille, miksi mun pitäisi esitellä persettäni muille.
Islamissa nainen on kutakuinkin kotieläimen tasoa, vaikkakin hieman sen alapuolella. Turhaan loruilet täyttä paskaa vailla omaa kokemusta.
- Teerenpeliävaan
ääliö-sialle kirjoitti:
Kyllähän se vaan menee niin, että naiset pukeutuvat muita ihmisiä varten eikä itseään varten. Miehiä yritetään miellyttää kauniilla ja seksikkäillä vaatteilla ja viestitetään miehille lisääntymishaluista. Se on ikäänkuin sellaista teerenpeliä.
- Pidäpiilossa
Naisenvapaus kirjoitti:
Joo pidä vaan se ihrainen perseestä sen jätesäkin alla piilossa.
- Sikabella
Naisenvapaus kirjoitti:
Islamin arvoista
https://youtu.be/YQ9zv3hsMsY - outomaa
singsingsink kirjoitti:
Islamissa nainen on kutakuinkin kotieläimen tasoa, vaikkakin hieman sen alapuolella. Turhaan loruilet täyttä paskaa vailla omaa kokemusta.
Ja Kiinassahan tunnetusti akkoja kohdellaan kuin kuningatarta. Hierojasi kotimaassa kääpiöt pakotetaan abortteihin näiden kantaessa tyttövauvaa mahassaan.
- ChinaDragon
outomaa kirjoitti:
Ja Kiinassahan tunnetusti akkoja kohdellaan kuin kuningatarta. Hierojasi kotimaassa kääpiöt pakotetaan abortteihin näiden kantaessa tyttövauvaa mahassaan.
Pakko kommentoida tähän asiaan. Kiinassa asiat olivat näin aina 1980 luvulle saakka kunnes nyt tyttövauvat ovat aivan yhtä tervetulleita mitä pojatkin.
Olen ehkä palstan ainut jolla sellainen kiinalainen söpö tyttövauva on ollut joten taidan olla myös ainut joka asiaan voi oikeasti jotain kommentoida?
Vain tyhmät elävät 50-vuoden takaisessa menneisyydessä.
Hullujen kommentit ovat huhupuheiden varassa olevia harhaluuloja, aivan samaa missä joku luulee Kiinassa olevan ylipitkiä työpäiviä jne. Samaan lähes koko maapallo on jo nykyisin sitoutunut sekä työelämässä että perhe-elämässä. - Eihyväesimerkki
outomaa kirjoitti:
No Kiinassa kaikki muutkin asiat ihan perseellään. Ei mikään ihanne valtio millään tapaa. Ihmisarvoja- oikeuksia rikotaan jatkuvasti,eläimiä rääkätään ja liikaa kaikkee krääsän ylituotantoa.
- raaka-puute
suomiukko niin kovasti haluaa nähdä naisten vaatetuksen alle ahahahahah mistä ihmeen syystä? Eikö ole kotona akkaa minkä alastomuutta katsella?
- thug__disposal
Voi jeesus sinua, sairas sika-amalia.
- Oletsairas
Kyllä se sunkin muslimi ukkosi haluaa nähdä alastomia tai vähäpukeisia kauniita naisia. Miehet yleensä tekevät niin.
Valehtelee,jos muuta väittää. Sisäinen kauneus on vain paskapuhetta ja akka pidetään niin tyytyväisenä. - Suomiukkooksettaa
Suomiukko onkin oksettava pervo
- Antimusulmaani
Oletsairas kirjoitti:
Kyllä se sunkin muslimi ukkosi haluaa nähdä alastomia tai vähäpukeisia kauniita naisia. Miehet yleensä tekevät niin.
Valehtelee,jos muuta väittää. Sisäinen kauneus on vain paskapuhetta ja akka pidetään niin tyytyväisenä.Amalialla on sisäistä ja ulkoista rumuutta roppakaupalla, MV lehdessä kun näki tuon kuvan niin on helppo uskoa ei nuorempanakaan ollut mikään kauneuskuningatar.
Olikohan jo silloin yhtä sekaisin vai vintti alkanut himmetä myöhempinä vuosina... - Naisenvapaus
Oletsairas kirjoitti:
Valehtelee,jos muuta väittää. Sisäinen kauneus on vain paskapuhetta ja akka pidetään niin tyytyväisenä.Hahhahahhaah, sähän se jaksat tuota paskaa jauhata. On vain fantasiasi että mieheni haluaisi katsella jotain tekonaisia hiuslisäkkeineen, silareineen ja perseimplantteineen. Monen muslimimiehen sekä naisenkin mielestä länsimaiset naiset pilaa luojan luoman mistä he ovat hyvin järkyttyneitä. Islam sallii naisen olla sitä mikskä luoja on hänet luonut.
- raaka-suvakki2
Naisenvapaus kirjoitti:
Hahhahahhaah, sähän se jaksat tuota paskaa jauhata. On vain fantasiasi että mieheni haluaisi katsella jotain tekonaisia hiuslisäkkeineen, silareineen ja perseimplantteineen. Monen muslimimiehen sekä naisenkin mielestä länsimaiset naiset pilaa luojan luoman mistä he ovat hyvin järkyttyneitä. Islam sallii naisen olla sitä mikskä luoja on hänet luonut.
Kyllähän me tiedämme sinun olevan ukoton ja lapseton vanha vittumainen ämmä....
- Raaka_-_Watson
Naisenvapaus kirjoitti:
Hahhahahhaah, sähän se jaksat tuota paskaa jauhata. On vain fantasiasi että mieheni haluaisi katsella jotain tekonaisia hiuslisäkkeineen, silareineen ja perseimplantteineen. Monen muslimimiehen sekä naisenkin mielestä länsimaiset naiset pilaa luojan luoman mistä he ovat hyvin järkyttyneitä. Islam sallii naisen olla sitä mikskä luoja on hänet luonut.
No siinä mielessä täytyy myöntää että kovia jätkiä ovat kun katsoo muslimien patjoja.
Jää monelta mieheltä panematta kun niitä katsoo. Ovat ympäri maailman aikamoisia mäskisäkkejä, varsinkin käännynnäis patjat. Toki muslimi maissa on kauniitakin muslimien patjoja mutta kaltaisesi ahdistuneet ovat järestään mäskisäkkejä.
Mitä tulee tuohon plastiikka kirurgiaan niin itseasiassa aika harva nainen moiseen päätyy ja ei niitä kukaan oikeasti himoitse. Se kun on niin että silikonitissit on kuin puuratti ladassa, näyttää hyvältä mutta ei ne ajo-ominaisuuksia paranna. - Naisenvapaus
No siinä mielessä täytyy myöntää että kovia jätkiä ovat kun katsoo muslimien patjoja.
Jää monelta mieheltä panematta kun niitä katsoo. Ovat ympäri maailman aikamoisia mäskisäkkejä, varsinkin käännynnäis patjat. Toki muslimi maissa on kauniitakin muslimien patjoja mutta kaltaisesi ahdistuneet ovat järestään mäskisäkkejä.
Mitä tulee tuohon plastiikka kirurgiaan niin itseasiassa aika harva nainen moiseen päätyy ja ei niitä kukaan oikeasti himoitse. Se kun on niin että silikonitissit on kuin puuratti ladassa, näyttää hyvältä mutta ei ne ajo-ominaisuuksia paranna.https://m.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/201711132200529384_tw.shtml
Muslimit ei ikinä ymmärrä tuollaista pinnallisuutta mikä länsimaissa on tapana. Ajatellaan omia tarpeita eikä lapsen parasta! Enkä ymmärrä mikä tarve naisilla on pilata Luojan luoma. Tuollaiseen pahuuteen sitten länsimaiset miehet kannustaa naisiaansa. Muslimimies olisi todella järkyttynyt jos nainen päättäisi olla imettämättä noinkin itsekkäistä syistä. Tosin islam kieltää pilaamalla Luojan luoman ja näihin juurikin kuuluu oman kehon muokkaus kauneusleikkauksilla - Raaka_-_Watson
Naisenvapaus kirjoitti:
https://m.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/201711132200529384_tw.shtml
Muslimit ei ikinä ymmärrä tuollaista pinnallisuutta mikä länsimaissa on tapana. Ajatellaan omia tarpeita eikä lapsen parasta! Enkä ymmärrä mikä tarve naisilla on pilata Luojan luoma. Tuollaiseen pahuuteen sitten länsimaiset miehet kannustaa naisiaansa. Muslimimies olisi todella järkyttynyt jos nainen päättäisi olla imettämättä noinkin itsekkäistä syistä. Tosin islam kieltää pilaamalla Luojan luoman ja näihin juurikin kuuluu oman kehon muokkaus kauneusleikkauksillaVähänpä tiedät islamista tai muslimeista.
Kyllä ne muslimit hyväksyy kaikki kauneusleikkaukset mutta vain lempivaimolleen.
Sinä olet ilmeisesti se joka pannaan tiineeksi ja laitetaan sitten säkkiin kunnes äpärä pullahtaa maailmaan jolloin voidaan panna tiineeksi uudestaan.
Se montako äpärää pullautat maailmaan ei muslimia heilauta suuntaan eikä toiseen.
Mitä tulee tuohon artikkeliin ja sairaaseen narsistiämmään niin äärimmäisen harva länsimainen nainen on moinen. Te muslimien patjat olisitte aivan samanlaisia jos moisesta käytöksestä ei tulisi muslimeilta pataan. - Naisenvapaus
Mitä tulee tuohon plastiikka kirurgiaan niin itseasiassa aika harva nainen moiseen päätyy ja ei niitä kukaan oikeasti himoitse. Se kun on niin että silikonitissit on kuin puuratti ladassa, näyttää hyvältä mutta ei ne ajo-ominaisuuksia paranna.Onpa nämä "muslimien patjat" naisellisempia ja kauniimpia verrattuna niihin länsimaalaisiin naisiin baarissa minihameissa, hiuslisäkkeissä, tekoripsissä ja implanteissa.
http://guardianlv.com/2013/11/iran-moves-forward-the-silent-revolution-for-iranian-women/
http://iranecoadventure.com/images/blog/a3a7f13c40f9e46284535dd57492b9ea.jpg
Tämähän vasta vapauttavaa ja naisen arvoa nostavaa onkin:
http://i.telegraph.co.uk/multimedia/archive/02733/katemoss-embed_2733354a.jpg
https://pbs.twimg.com/media/CvN9wUfXgAAJVIt.jpg - allahhhhallaahhaakbarrr
Naisenvapaus kirjoitti:
Onpa nämä "muslimien patjat" naisellisempia ja kauniimpia verrattuna niihin länsimaalaisiin naisiin baarissa minihameissa, hiuslisäkkeissä, tekoripsissä ja implanteissa.
http://guardianlv.com/2013/11/iran-moves-forward-the-silent-revolution-for-iranian-women/
https://pbs.twimg.com/media/CvN9wUfXgAAJVIt.jpgTuskin tuota kaunista naista on kukaan pakottanut puputytöksi. Sen sijaan sadat miljoonat muslimiämmät ovat pakotettuja puketumaan jätesäkkiin.
- Raaka_-_Watson
Naisenvapaus kirjoitti:
Onpa nämä "muslimien patjat" naisellisempia ja kauniimpia verrattuna niihin länsimaalaisiin naisiin baarissa minihameissa, hiuslisäkkeissä, tekoripsissä ja implanteissa.
https://pbs.twimg.com/media/CvN9wUfXgAAJVIt.jpgKyllähän se totuus on kuitenkin tämä
https://goo.gl/images/oQ9EM4
https://goo.gl/images/af8yAY - Älähännytviitsi
Naisenvapaus kirjoitti:
Se on paskaa jauhaa ei jauhata. Ja sitähän sinä sairas akka teetkin. Melko ilmasta temmattu, että olisi minun fantasia ihan, kun ukkosta katselee kauniita naisia ympärillään. Miten vittu se mun fantasia ihan voi olla. Olet yksinkertainen aivopesty muslimin vosu,ei muuta. Ja tiedätkö mitä ei vois ketään vähempää kiinnostaa mitä joku muslimi tai niiden akat ajattelee meistä länsimaan ihmistä.
- korkeaa
Sinun ÄO ei voi olla nollan yläpuolella.
- you-are-really-stupid
Sikaa syödään jouluna ainakin Suomessa, muualla mm kalkkunaa. Mitä sika symboloi kristinuskossa? Sian kanssa palstalla keskustelevat, aiheuttiko sian syöminen ja viinan juominen aivosolujenne tuhoutumisen? Kas siinäpä pohdiskeltavaa matalakapasiteettisiin aivoihinne ihihihihihiii Huom: en ole muslimi vaan suomalainen joka ihmettelee typeriä juttujanne.
- raaka-suvakki2
yhyhyhhyyhh
kuulostat kateelliselta hihihii eikö ota eteen prinssinakilla hihihihihihi hähähähhääää
aasialaisakka ahahahahahaahaa eipä löydy moista ahahahahahahah mutta ukko löytyy, huom: ei aasialainen vaan englantilainen, jolla vakituinen työpaikka. Käykö kateeksi?
Äläkä sinä akka hypi silmille, varsinkaan miehesi! Eikö se suomalaisukko sulle aseta rajoja? Et ainakaan ole täällä kirjoittamassa nuita typeryyksiäsi. Jut sikshän suomalaisukot hakee Virosta tai Aasiasta sen naisen koska ne on niin avuttomia ja pelkkiä aivottomia esineitä. Se kun on suomalaisukolle niin kova pala kun nainenkin osaa ja voi
mutta sun tapauksessa jussi, olet lähinnä sikaa muistuttava otus hihihihihi
suomiukko niin kovasti haluaa nähdä naisten vaatetuksen alle ahahahahah mistä ihmeen syystä? Eikö ole kotona akkaa minkä alastomuutta katsella? - Juopposuomalainen
Suomiukko tunnetaankin maailmalla viinan juonnista. Ei ihme miksi aivosolut ovat tuhoutuneet
- sika_tisposaal2
Juopposuomalainen kirjoitti:
Suomiukko tunnetaankin maailmalla viinan juonnista. Ei ihme miksi aivosolut ovat tuhoutuneet
Sinulla dorka ei mitään soluja edes ole tuhottavaksi asti. Pienillä aivoillaan kaasutteleva typerä tittelin tuure yms.
- raaka-yhyhy-jussi
raaka-suvakki2 kirjoitti:
yhyhyhhyyhh
mutta sun tapauksessa jussi, olet lähinnä sikaa muistuttava otus hihihihihi
suomiukko niin kovasti haluaa nähdä naisten vaatetuksen alle ahahahahah mistä ihmeen syystä? Eikö ole kotona akkaa minkä alastomuutta katsella?HAHAHAHAHAHAH täydelle kusipäälle HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA
- ei-islamille
Ai jaa............
- raaka-paskoille
palstan henkisesti sairaat tässä teille ohje: suksikaa hevon v''''''n teitä ei huoli kukaan paskahousut!!!
- eläkuteet
kaikki on niin kaunista ja ihanaa,kun vaan tekee ja toimii omantuntonsa mukaan.ei piä puuttua tai aikaasa antaa .elä ja anna toisten elää.
- tietäjät
tiedän kokemuksesta että on ainakin yksi ihminen joka mies pukeutuu naisesksi. kokemusta on.
- bismillahh
Muslimien omat sukulaisnaiset eivät ainakaan paljoa ulkosalla huitele:
https://vimeo.com/253389215- Raaka_-_Watson
Eivät ne ehdi kun niiden pitää olla kotona kuningattarina.
Eipä silti, taitavat kaikki muslimit olla homoja kun naisten seura ei kelpaa.
Ymmärrän kyllä että on hetkiä jolloin ei naisia kaivata mutta ettei koskaan. En minä viitsisi notkua kahvilassa joidenkin rumien terojen kanssa.
Saudi- Arabia oli juuri tuollainen ahdistava paikka, paikalliset sällit kulkivat mekoissaan käsi kädessä ja naiset järestään olivat jätesäkeissä.
Todella masentava paikka - Oksennus
Ymmärrän kyllä että on hetkiä jolloin ei naisia kaivata mutta ettei koskaan. En minä viitsisi notkua kahvilassa joidenkin rumien terojen kanssa.
Saudi- Arabia oli juuri tuollainen ahdistava paikka, paikalliset sällit kulkivat mekoissaan käsi kädessä ja naiset järestään olivat jätesäkeissä.
Todella masentava paikkaVitsi, että oli hyvä kommentti!
Tuolla kauppakeskuksien kahviloissahan nuo musut istuu keskenään kaiket päivät ja puhuu paskaa. Olevinaan jotain hiton business miehiä, kännyköitä räplätään jatkuvasti ja välillä mölistään kännykkään, hienot vaatteet päällä ja tukka sliipattu jokaisella ja litratolkulla kaadettu jotain hajusteita päälle. Oksennus. - pyllistä-peiliis
Todella masentava paikkahaluat siis nähdä maahanmuuttajia lisää, kun ovat pukeutuneet mielestäsi liian peittävästi. Valitettavasti se on heidän tapansa peittää kehoaa joten runkkari, alapa kyttäämään puolialastomia kapakoiden kaljahutsuja.
- Raaka_-_Watson
pyllistä-peiliis kirjoitti:
haluat siis nähdä maahanmuuttajia lisää, kun ovat pukeutuneet mielestäsi liian peittävästi. Valitettavasti se on heidän tapansa peittää kehoaa joten runkkari, alapa kyttäämään puolialastomia kapakoiden kaljahutsuja.
Voi voi, en halua nähdä sen enempää muslimeja kuin niiden patjojakaan. Puhumattakaan mainitsemistasi kapakkahutsuista.
Olen asunut niin muslimihelveteissä kuin trooppisissa paratiiseissa ja lähinnä mietityttää että millainen käry käy kun mäskisäkki riipii sen mustan jätesäkin päältään lorvittuaan päivän yli 40 asteen helteessä.
Mahtaa olla kuvottavaa. - oot-pervoooo
Voi voi, en halua nähdä sen enempää muslimeja kuin niiden patjojakaan. Puhumattakaan mainitsemistasi kapakkahutsuista.
Olen asunut niin muslimihelveteissä kuin trooppisissa paratiiseissa ja lähinnä mietityttää että millainen käry käy kun mäskisäkki riipii sen mustan jätesäkin päältään lorvittuaan päivän yli 40 asteen helteessä.
Mahtaa olla kuvottavaa.myönnä pois sinua kiinnostaa nähdä enemmän maahanmuuttajia ja harmittelet kun et näe heitä kun peittävät itseään vaatteilla .
Merkillistä että sua jopa kiinnostaa nähdä mitä mielestäsi jätesäkin sisällä lymyää aaahhahahahaaaa - hahahahahaaa
Oksennus kirjoitti:
Vitsi, että oli hyvä kommentti!
Tuolla kauppakeskuksien kahviloissahan nuo musut istuu keskenään kaiket päivät ja puhuu paskaa. Olevinaan jotain hiton business miehiä, kännyköitä räplätään jatkuvasti ja välillä mölistään kännykkään, hienot vaatteet päällä ja tukka sliipattu jokaisella ja litratolkulla kaadettu jotain hajusteita päälle. Oksennus.ahahahhaaaa onneksi kahviloissa istuvilla on muutakin tekemistä kuin sinulla, eli mahtaa kovasti harmittaa kun eivät sua kyttää.
- Raaka_-_Watson
oot-pervoooo kirjoitti:
myönnä pois sinua kiinnostaa nähdä enemmän maahanmuuttajia ja harmittelet kun et näe heitä kun peittävät itseään vaatteilla .
Merkillistä että sua jopa kiinnostaa nähdä mitä mielestäsi jätesäkin sisällä lymyää aaahhahahahaaaaDoh. Ensinnäkin täällä Rio de Janeirossa ei ole käytännössä ensimmäistäkään jätesäkkiin pukeutunutta muslimien patjaa vaan kauniit naiset pukeutuvat paikallisiin oloihin nähden hyvinkin mukavasti ja tietenkin paljastavasti. Ei ole kaikki paikat täynnä mekkoon pukeutuneita äijiä jotka sitten lorvivat käsi kädessä.
Ja jokainen joka on palstaa vähänkään seurannut tietää että olen sinne hunnun alle kurkistanut useammin kuin yhden kerran. Omissa muslimi helveteissään asuvat muslimien patjat yleisesti ottaen vihaavat muslimi miehiä ja pettävät niitä aina kun tilaisuus osuu kohdalle.
Siihen toki on raja vedetty että jätesäkki muslimien patjoja ei ole pantu, yksi syy nimenomaan se että haju varmaan on kauhea mutta myös se että eihän kukaan osta sikaa säkissä.
Muslimit ja niiden patjat eivät kuulu sivistysvaltioon - Raaka_-_Watson
hahahahahaaa kirjoitti:
ahahahhaaaa onneksi kahviloissa istuvilla on muutakin tekemistä kuin sinulla, eli mahtaa kovasti harmittaa kun eivät sua kyttää.
Mitä tekemistä moisella roskasakilla muka on?
Rehellinen ihminen on töissä päivällä - Liikaonliikaa
hahahahahaaa kirjoitti:
ahahahhaaaa onneksi kahviloissa istuvilla on muutakin tekemistä kuin sinulla, eli mahtaa kovasti harmittaa kun eivät sua kyttää.
No, kerropa mitä muuta tekemistä niillä on kuin kahviloissa ja ostoskeskuksessa lorvia päivät pitkät? Ai, niin tietenkin naisia iskemässä ja rukoilemassa monta kertaa päivässä. Sillainhan se päivä näillä kuluukin. Niin minä en sen roskasakin kyttäämisistä välitä. Liikaa sekin, kun Suomessa elelevät sossun rahoilla.
- hahahahahahahaaaa
Liikaonliikaa kirjoitti:
No, kerropa mitä muuta tekemistä niillä on kuin kahviloissa ja ostoskeskuksessa lorvia päivät pitkät? Ai, niin tietenkin naisia iskemässä ja rukoilemassa monta kertaa päivässä. Sillainhan se päivä näillä kuluukin. Niin minä en sen roskasakin kyttäämisistä välitä. Liikaa sekin, kun Suomessa elelevät sossun rahoilla.
sinä sossu-kossupummi lorvit itsekin kuppiloissa ahkeraan, jos olet tietävinäsi muiden loikoilusta niissä. Iskivätkö sulta jo useamman naisenkin, ihmekös tuo? Kukaan normaali nainen ei moista ulkkisten kyttääjää jaksa kovin pitkään.
- raaka_jussi
Mitä tekemistä moisella roskasakilla muka on?
Rehellinen ihminen on töissä päivälläethän sinä lorvi sossupummi ole itsekään töissä kun kovin tarkoin tiedät ulkkisten lorvailuista. Siellähän sulla menee 'työpäivät' ulkkiksia kytätessä, töissä käynnin sijaan apina.
- nähty-typerä-persusika
Doh. Ensinnäkin täällä Rio de Janeirossa ei ole käytännössä ensimmäistäkään jätesäkkiin pukeutunutta muslimien patjaa vaan kauniit naiset pukeutuvat paikallisiin oloihin nähden hyvinkin mukavasti ja tietenkin paljastavasti. Ei ole kaikki paikat täynnä mekkoon pukeutuneita äijiä jotka sitten lorvivat käsi kädessä.
Ja jokainen joka on palstaa vähänkään seurannut tietää että olen sinne hunnun alle kurkistanut useammin kuin yhden kerran. Omissa muslimi helveteissään asuvat muslimien patjat yleisesti ottaen vihaavat muslimi miehiä ja pettävät niitä aina kun tilaisuus osuu kohdalle.
Siihen toki on raja vedetty että jätesäkki muslimien patjoja ei ole pantu, yksi syy nimenomaan se että haju varmaan on kauhea mutta myös se että eihän kukaan osta sikaa säkissä.
Muslimit ja niiden patjat eivät kuulu sivistysvaltioonkyllä se sun Brasilias on oikealta nimeltään Itäkeskus jossa lorvit ulkkiksia kyttäämässä joka päivä.
- Mistätietää
hahahahahahahaaaa kirjoitti:
sinä sossu-kossupummi lorvit itsekin kuppiloissa ahkeraan, jos olet tietävinäsi muiden loikoilusta niissä. Iskivätkö sulta jo useamman naisenkin, ihmekös tuo? Kukaan normaali nainen ei moista ulkkisten kyttääjää jaksa kovin pitkään.
En juo kossua enkä pummaa en elele toisten ihmisten rahoilla. Mitä nyt Helsingin suurimmissa kauppakeskuksissa käyn, on kahvilat ja hampurilaispaikat täynnä loisivia musuja aina. Se on niin selvää, että eipä siinä tartte käyttämään jäädä. Ihmettelen vaan etteivät töissä ole ja kotonaan vaimojensa ja lastensa luona vaan kuluttavat aikaansa toisten karvaranteiden kanssa. Mistä tiedät,että olen mies?
- Naisenvapaus
Doh. Ensinnäkin täällä Rio de Janeirossa ei ole käytännössä ensimmäistäkään jätesäkkiin pukeutunutta muslimien patjaa vaan kauniit naiset pukeutuvat paikallisiin oloihin nähden hyvinkin mukavasti ja tietenkin paljastavasti. Ei ole kaikki paikat täynnä mekkoon pukeutuneita äijiä jotka sitten lorvivat käsi kädessä.
Muslimit ja niiden patjat eivät kuulu sivistysvaltioonTyypillistä länsimaista alistamista. Näköjään naisen pitäisi näyttää joltain marianne kalliolta tai martina aitolehdeltä saadakseen miehen huomion. Minä en ainakaan hanki silikoneja rasittamaan selkääni. Tuohonko nuoria naisia oikein kannustetaan? Pilaavat luojan luoman plastiikkakirurgialla ja tekoräpsyttimillä. Mielestäni uskonnollisten yhteisöjen alla naiset osaavat pukeutua siveämmin eivätkä ota mallia mistään viidakon tähtösistä ja paris hiltonista.
- Mustavalkoinea
Naisenvapaus kirjoitti:
Tyypillistä länsimaista alistamista. Näköjään naisen pitäisi näyttää joltain marianne kalliolta tai martina aitolehdeltä saadakseen miehen huomion. Minä en ainakaan hanki silikoneja rasittamaan selkääni. Tuohonko nuoria naisia oikein kannustetaan? Pilaavat luojan luoman plastiikkakirurgialla ja tekoräpsyttimillä. Mielestäni uskonnollisten yhteisöjen alla naiset osaavat pukeutua siveämmin eivätkä ota mallia mistään viidakon tähtösistä ja paris hiltonista.
Aika suppea ja yksinkertainen ajatus sulla, että maailmassa on vain martina aitolahteja silikonirintoineen ja jätesäkkiin pukeutuvia uskovaisia naisia.
- ChinaDragon
Mielenkiintoista.
Mies on aina mies olkoon hän muslimi tai kristitty.
Naisen seksuaalinen olemus tuo mielihyvää, muslimien tapauksessa voi toki olla ettei se oma vaimo täytä enää niitä mielihyvän tuottamisen edellytyksiä. Ristiriitainen tilanne, oma vaimo voi olla mitä on mutta ei saisi tunnustaa pitävänsä toisenlaisesta fyysisestä olemuksesta?
Kyllä miehet kautta maailman arvostavat seksuaalisessa mielessä nuorta uljasta naista, mitä sitä kieltämään.
Ainut aisia taitaa vain olla se miettiikö mies enää tuollaisia vaihtoehtoja. Itse en välitä ajatella naista seksuaalisena objektina. Joku Sarah Safak tosin herättää mutta mitä sillä on tosielämässä enää merkitystä? Panisin, mutta mitä se hyödyttäisi:)
Naisten tulisi myös olla fiksuja, ei miesten ajatuksille voi mitään. Pehmeä ranskanleipä on pehmeää ja Vaasan näkkäri kovaa, silti molemmille löytyy omat kuluttajansa.- Idioottioletko
Kyllä te miehet olette kansallisuudesta iästä tai uskonnosta huolimatta olevanne luomakunnan kruunuja. Näkeehän se tästä sinunkin tekstityksestä.
Varmaan Sarah Safak kiljuu riemusta kun joku pässi pitää häntä pantavan näköisenä. Mieltä ylentävää. - Raaka_-_Watson
Idioottioletko kirjoitti:
Kyllä te miehet olette kansallisuudesta iästä tai uskonnosta huolimatta olevanne luomakunnan kruunuja. Näkeehän se tästä sinunkin tekstityksestä.
Varmaan Sarah Safak kiljuu riemusta kun joku pässi pitää häntä pantavan näköisenä. Mieltä ylentävää.Jos miehet eivät olisi kiinnostuneita panemaan naisia niin harva mies edes vaivautuisi puhumaan naisille.
Yleisesti ottaen naiset ovat älyllisesti heikosti varustettuja. Mutta koska niillä on pillu niin miehet tekevät miltei mitä tahansa päästäkseen huljuttamaan mulkkua siellä. - Kannattaisiko
Jos miehet eivät olisi kiinnostuneita panemaan naisia niin harva mies edes vaivautuisi puhumaan naisille.
Yleisesti ottaen naiset ovat älyllisesti heikosti varustettuja. Mutta koska niillä on pillu niin miehet tekevät miltei mitä tahansa päästäkseen huljuttamaan mulkkua siellä.Kommenttisi ei ole minkään älykkään ihmisen kommentti vaikka sulla se kul ..i onkin.
- Raaka_-_Watson
Kannattaisiko kirjoitti:
Kommenttisi ei ole minkään älykkään ihmisen kommentti vaikka sulla se kul ..i onkin.
Totuus kirpaisee?
- Heikkootekee
Totuus kirpaisee?
Typerän vastauksesi lisäksi vielä lapsellinen vastaus!
Sinuahan se näytti vaivaavan.
Taitaa se oma vaimokin olla älyllisesti heikosti varustettu. - Suomiukkooksettaa
Heikkootekee kirjoitti:
Taitaa se oma vaimokin olla älyllisesti heikosti varustettu.Suomalaisukko vertaakin naisia lapsiin tai vammaisiin. Ajatus on juuri kuin jostain saudeista joissa naiset ovat käytännössä lapsiin tai vaikeimmin kehitysvammaisiin rinnastettavissa. Minä ehdottomasti suosittelen että lapseni eivät menisi naimisiin uskonnottoman kanssa. Uskonnollisessa avioliitossa sentään toista kunnioitetaan
- Antimusulmaani
Suomiukkooksettaa kirjoitti:
Suomalaisukko vertaakin naisia lapsiin tai vammaisiin. Ajatus on juuri kuin jostain saudeista joissa naiset ovat käytännössä lapsiin tai vaikeimmin kehitysvammaisiin rinnastettavissa. Minä ehdottomasti suosittelen että lapseni eivät menisi naimisiin uskonnottoman kanssa. Uskonnollisessa avioliitossa sentään toista kunnioitetaan
Ei sinulla sika lapsia ole, lasten onni.
- Raaka_-_Watson
Heikkootekee kirjoitti:
Taitaa se oma vaimokin olla älyllisesti heikosti varustettu.Kunhan kerron kylmää faktaa. Se että kuvittelet että miehet ovat ensisijaisesti älysi perässä on sinun ja niin monen muun naisen harhaa.
En tosin väitä että parisuhde perustuu pelkkään seksiin enkä väitä että pelkkä seksi pitää suhteen kasassa. Väitän että jos naisella olisi tarjota vain ja ainoastaan äly ja kaveruus niin harva mies vaivautuisi lähempään tuottavuuteen naisten kanssa.
Pillulla naiset tai naaraat ylipäätään ovat ostaneet miehiltä tai uroksilta ylläpitoa ja suojelua.
Joten on turha lässyttää yhtään mitään muuta.
Mitä minun vaimoni älykkyyteen tulee niin voitte olla ihan rauhassa kyllä hänen älykkyytensä ylittää palstan muslimien patjojen älykkyyden moninkertaisesti. - Vähänhävettääeikö
Kunhan kerron kylmää faktaa. Se että kuvittelet että miehet ovat ensisijaisesti älysi perässä on sinun ja niin monen muun naisen harhaa.
En tosin väitä että parisuhde perustuu pelkkään seksiin enkä väitä että pelkkä seksi pitää suhteen kasassa. Väitän että jos naisella olisi tarjota vain ja ainoastaan äly ja kaveruus niin harva mies vaivautuisi lähempään tuottavuuteen naisten kanssa.
Pillulla naiset tai naaraat ylipäätään ovat ostaneet miehiltä tai uroksilta ylläpitoa ja suojelua.
Joten on turha lässyttää yhtään mitään muuta.
Mitä minun vaimoni älykkyyteen tulee niin voitte olla ihan rauhassa kyllä hänen älykkyytensä ylittää palstan muslimien patjojen älykkyyden moninkertaisesti.Kylmää faktaa kerrot vain omasta mielestäsi. Voi miten yksinkertaisen putkiaivon ajattelua. Itse taidat olla juuri niitä kullilla ajattelevia miehiä, onhan nuo sinun juttusi sen mukaisia laidastaan.
Vähän kuin lapsen asteelle oleva iso mies kirjoittaisi. Tyhmyytesi paljastuu mm. siinä, että ensin sanot naisia vähä-älyisiksi, mutta kas kummaa, oma vaimo onkin sata kertaa älykkäämpi kuin muut. Vitsi,että huvittaa. Eikö ihan tosissaan vähän hävetä jo itseäsikin mitä suustaan päästää. - Raaka_-_Watson
Vähänhävettääeikö kirjoitti:
Kylmää faktaa kerrot vain omasta mielestäsi. Voi miten yksinkertaisen putkiaivon ajattelua. Itse taidat olla juuri niitä kullilla ajattelevia miehiä, onhan nuo sinun juttusi sen mukaisia laidastaan.
Vähän kuin lapsen asteelle oleva iso mies kirjoittaisi. Tyhmyytesi paljastuu mm. siinä, että ensin sanot naisia vähä-älyisiksi, mutta kas kummaa, oma vaimo onkin sata kertaa älykkäämpi kuin muut. Vitsi,että huvittaa. Eikö ihan tosissaan vähän hävetä jo itseäsikin mitä suustaan päästää.Enhän minä pidä yleisesti naisia vähä-älyisinä, paitsi teitä muslimien patjoja.
Sen lisäksi suomalaisissa naisissa on aivan liian monta luonnevikaista joten jos vaan voin välttää niin sen teen.
Brasilialaiset naiset ovat miellyttävämpiä kaikin tavoin.
Lisää kylmää faktaa - Päätähuimaavapäättely
Enhän minä pidä yleisesti naisia vähä-älyisinä, paitsi teitä muslimien patjoja.
Sen lisäksi suomalaisissa naisissa on aivan liian monta luonnevikaista joten jos vaan voin välttää niin sen teen.
Brasilialaiset naiset ovat miellyttävämpiä kaikin tavoin.
Lisää kylmää faktaaLisää typeriä vastauksia. Odotinkin juuri tuollaista vastausta ja sieltähän se tulikin kun vähän aikaa odotti. Vai ihan kylmää faktaa!?Tyhmyytesi tulee toistamiseen esille, kun automaattisesti ajattelet minun olevani muslimien patja! En muuten ole.
En tiedä tuosta naisten luonnevikaisuudesta enempää Suomessa, mutta mielenterveysongelmia täällä on sekä miehissä että naisissa ja suomalaiset miehet ovat niistä kärsineet iät ja ajat mukaan lukien kova viinan kulutus. Taitaa Suomi olla edelleen johtavassa asemassa miesten mielenterveysongelmissa ja itsemurhissa. Olet varmaan itse tavannut niitä luonnevikaisuudesta kärsiviä naisia, kun sen mukaan luokittelet melkein kaikki suomalaiset naiset sellaisiksi. Päättelykykysi on päätä huimaavaa. - Raaka_-_Watson
Päätähuimaavapäättely kirjoitti:
Lisää typeriä vastauksia. Odotinkin juuri tuollaista vastausta ja sieltähän se tulikin kun vähän aikaa odotti. Vai ihan kylmää faktaa!?Tyhmyytesi tulee toistamiseen esille, kun automaattisesti ajattelet minun olevani muslimien patja! En muuten ole.
En tiedä tuosta naisten luonnevikaisuudesta enempää Suomessa, mutta mielenterveysongelmia täällä on sekä miehissä että naisissa ja suomalaiset miehet ovat niistä kärsineet iät ja ajat mukaan lukien kova viinan kulutus. Taitaa Suomi olla edelleen johtavassa asemassa miesten mielenterveysongelmissa ja itsemurhissa. Olet varmaan itse tavannut niitä luonnevikaisuudesta kärsiviä naisia, kun sen mukaan luokittelet melkein kaikki suomalaiset naiset sellaisiksi. Päättelykykysi on päätä huimaavaa.Tottakai olet muslimien patja. Eihän siitä ole epäilystäkään.
- Antimusulmaani
Tottakai olet muslimien patja. Eihän siitä ole epäilystäkään.
Ei ole. Kyseinen erittäin häiriintynyt henkilö on ikääntynyt telaketjuileva femakko.
- Suomiukkopaskinmies
Päätähuimaavapäättely kirjoitti:
Lisää typeriä vastauksia. Odotinkin juuri tuollaista vastausta ja sieltähän se tulikin kun vähän aikaa odotti. Vai ihan kylmää faktaa!?Tyhmyytesi tulee toistamiseen esille, kun automaattisesti ajattelet minun olevani muslimien patja! En muuten ole.
En tiedä tuosta naisten luonnevikaisuudesta enempää Suomessa, mutta mielenterveysongelmia täällä on sekä miehissä että naisissa ja suomalaiset miehet ovat niistä kärsineet iät ja ajat mukaan lukien kova viinan kulutus. Taitaa Suomi olla edelleen johtavassa asemassa miesten mielenterveysongelmissa ja itsemurhissa. Olet varmaan itse tavannut niitä luonnevikaisuudesta kärsiviä naisia, kun sen mukaan luokittelet melkein kaikki suomalaiset naiset sellaisiksi. Päättelykykysi on päätä huimaavaa.Ei kannata näistä välittää. Itse tavannut suomalaisissa miehissä lähinnä juoppoja ja olen joutunut ex suomalaismiehille olemaan pelkkä äitihahmo. On suomalaisissa miehissä paljonkin vikaa
- Antimusulmaani
Suomiukkopaskinmies kirjoitti:
Ei kannata näistä välittää. Itse tavannut suomalaisissa miehissä lähinnä juoppoja ja olen joutunut ex suomalaismiehille olemaan pelkkä äitihahmo. On suomalaisissa miehissä paljonkin vikaa
Sanoisin ettet sinä ole tavannut edes niitä juoppoja vaan saanut pakit baarissa heiltäkin. Olet niin vastenmielisen oloinen akka ettet ole kelvannut kenellekään ja siitä juontaa loputon viha.
- EevatOrjiksi
Suomalaisukko vertaakin naisia lapsiin tai vammaisiin. Ajatus on juuri kuin jostain saudeista joissa naiset ovat käytännössä lapsiin tai vaikeimmin kehitysvammaisiin rinnastettavissa. Minä ehdottomasti suosittelen että lapseni eivät menisi naimisiin uskonnottoman kanssa. Uskonnollisessa avioliitossa sentään toista kunnioitetaan
Minä olen ikäni nähnyt, miten juuri se patriarkaalinen uskonto on tuonut naisen nöyryytyksen, halveksunnan, hyväksikäytön, arkipäivään.
Nainen on täysin miehen orja, riippuvainen miehestä, ilman laillisia oikeuksia, miehen, luomakunnan kruunun, mielivallan alaisena. Tämä myös Suomessa, kun Raamattu ja Koraani on miehen lakikirjana.
Vai uskonto tuo mukanaan kunnioitusta naista kohtaan!
Eevathan sen synnin maailmaan toivat, raukan miehen viettelivät, joten kärsiköön kaikki mahdolliset piinat nyt ja iankaikkisesti!
Ei siinä jumalat tule naista auttamaan tai nostamaan! - EevatOrjiksi
Suomiukkopaskinmies kirjoitti:
Ei kannata näistä välittää. Itse tavannut suomalaisissa miehissä lähinnä juoppoja ja olen joutunut ex suomalaismiehille olemaan pelkkä äitihahmo. On suomalaisissa miehissä paljonkin vikaa
Suomalainen mies unelmoi kauniista venakoista ruman suomalaisnaisen nähdessään. Suomesta ei kaunista naista löydykään ja siksi lapset myyvät vartaloaan, että saisivat sen muutettua päästä kantapäihin myrkyllisillä silikoonilisäyksillä, botoksilla, että kelpaisivat tälle kuvankauniille suomalaismiehelle.
Kiitos kaikille aasialaisille naisille, venakoille ja muille, jotka viette tämän suomalaisen unelmamiehen meidän rumien suomalaisnaisten kintuista pois! - Sairaustuokin
EevatOrjiksi kirjoitti:
Suomalainen mies unelmoi kauniista venakoista ruman suomalaisnaisen nähdessään. Suomesta ei kaunista naista löydykään ja siksi lapset myyvät vartaloaan, että saisivat sen muutettua päästä kantapäihin myrkyllisillä silikoonilisäyksillä, botoksilla, että kelpaisivat tälle kuvankauniille suomalaismiehelle.
Kiitos kaikille aasialaisille naisille, venakoille ja muille, jotka viette tämän suomalaisen unelmamiehen meidän rumien suomalaisnaisten kintuista pois!Tästä voimme todeta, että kyseinen kirjoittaja, EevatOrjiksi on henkisesti sairas.
- EevatOrjiksi
Sairaustuokin kirjoitti:
Tästä voimme todeta, että kyseinen kirjoittaja, EevatOrjiksi on henkisesti sairas.
Olet siis samaa mieltä suomalaisten miesten kanssa tällä palstalla, että
SUOMALAISET NAISET OVAT RUMIA, TÄYTYY HAKEA VENAKKOA, AASIALAISTA! Heitä et analysoi sairaiksi!
Minä vain toistin suomalaisten miesten omia näkemyksiä suomalaisista naisista. - Antimusulmaani
EevatOrjiksi kirjoitti:
SUOMALAISET NAISET OVAT RUMIA, TÄYTYY HAKEA VENAKKOA, AASIALAISTA! Heitä et analysoi sairaiksi!
Minä vain toistin suomalaisten miesten omia näkemyksiä suomalaisista naisista.Ei, sinä Sika-amalia toistit omia kuvitelmiasi.
- Korjataanpahieman
EevatOrjiksi kirjoitti:
Minä vain toistin suomalaisten miesten omia näkemyksiä suomalaisista naisista.En ole, koska Suomessa on kauniita ja fiksuja naisia. Sinä vaan jostain syystä et ole päässyt heihin tutustumaan. Muutenkin tuon tason kommentit kuuluvat jollekin katkeralle luuserimiehelle ja ehkä henkisestikin sairaalle. Nuo näkemyksesi ovat sinun näkemyksiäni ei muiden ja kaikkien suomalaisten miesten näkemyksiä.
- EevatOrjiksi
Korjataanpahieman kirjoitti:
En ole, koska Suomessa on kauniita ja fiksuja naisia. Sinä vaan jostain syystä et ole päässyt heihin tutustumaan. Muutenkin tuon tason kommentit kuuluvat jollekin katkeralle luuserimiehelle ja ehkä henkisestikin sairaalle. Nuo näkemyksesi ovat sinun näkemyksiäni ei muiden ja kaikkien suomalaisten miesten näkemyksiä.
Minä toistin ajatukset suomalaisen naisen rumuudesta näiltä palstoilta.
Miksi mennään "turistimatkoille" Thaimaalle ja etsitään venakkoja?
Suomalainen nainen on niin ruma, ettei se kelpaa edes ilmaiseksi huushollin pitäjäksi!
Muselmaanit vain käyttävät heitä sivuvaimonaan, että saavat luansa lapsen kautta jäädä Suomeen lojumaan ja menevät oman kulttuurinsa naisen luo. - Ootsäsairaskyl
EevatOrjiksi kirjoitti:
Minä toistin ajatukset suomalaisen naisen rumuudesta näiltä palstoilta.
Miksi mennään "turistimatkoille" Thaimaalle ja etsitään venakkoja?
Suomalainen nainen on niin ruma, ettei se kelpaa edes ilmaiseksi huushollin pitäjäksi!
Muselmaanit vain käyttävät heitä sivuvaimonaan, että saavat luansa lapsen kautta jäädä Suomeen lojumaan ja menevät oman kulttuurinsa naisen luo.Sehän on sinun mielipiteesi. Tuskinpa sinne matkustetaan pelkästään sen vuoksi, että suomalainen nainen on ruma, vaan halvan seksin vuoksi. Thaimaassa kelpaa kaikenlaiset miehet, jopa varmaan sinäkin. Ne ei ole kovin kranttuja ulkonäöstä eivätkä varmaan osaa nähdä rahanhimossaan, että jollain on henkisiä ongelmia kuten esim. sinulla.
Huono yhdistelmä tyhmä ja henkisesti sairas!! - EevatOrjiksi
Ootsäsairaskyl kirjoitti:
Sehän on sinun mielipiteesi. Tuskinpa sinne matkustetaan pelkästään sen vuoksi, että suomalainen nainen on ruma, vaan halvan seksin vuoksi. Thaimaassa kelpaa kaikenlaiset miehet, jopa varmaan sinäkin. Ne ei ole kovin kranttuja ulkonäöstä eivätkä varmaan osaa nähdä rahanhimossaan, että jollain on henkisiä ongelmia kuten esim. sinulla.
Huono yhdistelmä tyhmä ja henkisesti sairas!!Suomalaisella miehellä on nyt kulta-aikaa, kun saa valita kaikenvärisistä ja kokoisista naisista kaikilta mantereilta ja eri uskonnoista.
Yhteistä uskonnoille on, että nainen on miestä varten vuorokautiseen ilmaiseen käyttöön. Ilmainen siivooja, kokki ja yöllä patjana.
Suomen laki kieltää moniavioisuuden, mutta käytännön järjestelyillä voi hankkia "rakastajattaren" useampaan kaupunkiin ja kela maksaa ne yksinhuoltajaäidit pentuineen. Muslimeilla ne lasiavioliitot ovat sallittuja.
Thai-typykkä Porissa, musta somali-mamma Turussa, venakko Lappeenrannassa. Vieläku sais noita näytteillä olevia affe-naisia ja syyrialaisia myttypäitä sijoitettua johonkin kaupunkiin...
Kiva verrata heidän lapsiaan keskenään. Kenen jumala kasvattaa tottelevaisimmat kersat ja nöyrimmän naiset. Siihen uskontoon alan heti! - EevatOrjiksi
EevatOrjiksi kirjoitti:
Suomalaisella miehellä on nyt kulta-aikaa, kun saa valita kaikenvärisistä ja kokoisista naisista kaikilta mantereilta ja eri uskonnoista.
Yhteistä uskonnoille on, että nainen on miestä varten vuorokautiseen ilmaiseen käyttöön. Ilmainen siivooja, kokki ja yöllä patjana.
Suomen laki kieltää moniavioisuuden, mutta käytännön järjestelyillä voi hankkia "rakastajattaren" useampaan kaupunkiin ja kela maksaa ne yksinhuoltajaäidit pentuineen. Muslimeilla ne lasiavioliitot ovat sallittuja.
Thai-typykkä Porissa, musta somali-mamma Turussa, venakko Lappeenrannassa. Vieläku sais noita näytteillä olevia affe-naisia ja syyrialaisia myttypäitä sijoitettua johonkin kaupunkiin...
Kiva verrata heidän lapsiaan keskenään. Kenen jumala kasvattaa tottelevaisimmat kersat ja nöyrimmän naiset. Siihen uskontoon alan heti!Muslimien lapsiavioliitot. Pedofiileja on raamattukin täynnä. Vanhemmat sopivat lastensa aviot jo kehdosta. Myivät omien etujensa mukaisesti.
Mikäs ero tällä päivällä? Kutsutaan vaan eri tavalla sitäkin toimintaa.
Kuten sugarbaby, sugardad. - Goodwish
EevatOrjiksi kirjoitti:
Muslimien lapsiavioliitot. Pedofiileja on raamattukin täynnä. Vanhemmat sopivat lastensa aviot jo kehdosta. Myivät omien etujensa mukaisesti.
Mikäs ero tällä päivällä? Kutsutaan vaan eri tavalla sitäkin toimintaa.
Kuten sugarbaby, sugardad.Kahjo mikä kahjo.
Painot samassa sarjassa kuin tämä palstan muslimien patja, kuningatar!! - Huuupsss
EevatOrjiksi kirjoitti:
Suomalaisella miehellä on nyt kulta-aikaa, kun saa valita kaikenvärisistä ja kokoisista naisista kaikilta mantereilta ja eri uskonnoista.
Kiva verrata heidän lapsiaan keskenään. Kenen jumala kasvattaa tottelevaisimmat kersat ja nöyrimmän naiset. Siihen uskontoon alan heti!Et selvästikään tiedä mitä myös sinun jumalasi nimissä on tehty. SUomessa lestadiolaiset pitää naisia synnytyskoneina ja käyttävät lapsia hyväksi. Suomalaiset on niin pelkäävinään pedofiiliuskontoa mutta sitten äänestetään katolilaista ja lestadiolaista valtionjohtoon
- sika_tisposaali
Huuupsss kirjoitti:
Et selvästikään tiedä mitä myös sinun jumalasi nimissä on tehty. SUomessa lestadiolaiset pitää naisia synnytyskoneina ja käyttävät lapsia hyväksi. Suomalaiset on niin pelkäävinään pedofiiliuskontoa mutta sitten äänestetään katolilaista ja lestadiolaista valtionjohtoon
yh yhy yhy putkonen nössö persu-ukko hyh hyh
- Latinoparas
EevatOrjiksi kirjoitti:
Minä vain toistin suomalaisten miesten omia näkemyksiä suomalaisista naisista.Suomalainen mieskin on ruma pottunokkainen kalvakka ja persjalkainen vatsakas otus.
- Käytöstavat
Latinoparas kirjoitti:
Suomalainen mieskin on ruma pottunokkainen kalvakka ja persjalkainen vatsakas otus.
Suomalaisesta miehestä ei ole mihinkään! Naiset jätetään yksin kantamaan kauppakassit, naisille ei avata ovea eikä anneta linja-autossa paikkaa. Toista se oli Tunisiassa, Turkissa ja Marokossa lomaillessani. Sain tuntea itseni prinsessaksi kun paikallisten miesten velvollisuuksiin kuului tarjota naiselle paikka bussissa, avata ovi ja kantaa kauppakassit. Suomalainen mies vain ryyppää ja kiroilee kuin merimiehet ja on aina machoilemassa. Luulee olevansa niin miehekäs juopottelemalla
- kuningatar_ja_timantti
Unohtamatta voileipää, lastenrattaita, jenkkimiestä&brittiä, jazzclubia, timanttia ja julkisia saunoja!
- Raaka_-_Watson
Käytöstavat kirjoitti:
Suomalaisesta miehestä ei ole mihinkään! Naiset jätetään yksin kantamaan kauppakassit, naisille ei avata ovea eikä anneta linja-autossa paikkaa. Toista se oli Tunisiassa, Turkissa ja Marokossa lomaillessani. Sain tuntea itseni prinsessaksi kun paikallisten miesten velvollisuuksiin kuului tarjota naiselle paikka bussissa, avata ovi ja kantaa kauppakassit. Suomalainen mies vain ryyppää ja kiroilee kuin merimiehet ja on aina machoilemassa. Luulee olevansa niin miehekäs juopottelemalla
On aivan saletti että noissa maissa bussilla kulkevat miehet kantavat ne kauppakassit. Omiin koteihinsa nimittäin.
Mitä sinä oikein höpiset?
"Minä ehdottomasti suosittelen että lapseni eivät menisi naimisiin uskonnottoman kanssa. Uskonnollisessa avioliitossa sentään toista kunnioitetaan"
Kuitenkin sanot:
"Ajatus on juuri kuin jostain saudeista joissa naiset ovat käytännössä lapsiin tai vaikeimmin kehitysvammaisiin rinnastettavissa."
Nimenomaan Saudi-Arabian väestöhän on käytännössä 100% muslimeita!
Maailman talousjärjestö listasi 145 maailman maata sen mukaan, kuinka tasa-arvoinen kyseinen maa on miesten ja naisten suhteen ja kärkisijat meni - kuinkas ollakkaan - pohjoismaihin:
Iceland 1
Norway 2
Finland 3
Sweden 4
Kun taas häntäpäätä pitää lähes yksinomaan muslimimaat, eli nuo joissa nainen on "kuningatar ja timantti":
Mauritius 120
Fiji 121
Qatar 122
Bahrain 123
Ethiopia 124
Nigeria 125
Angola 126
Tunisia 127
Algeria 128
Benin 129
Turkey 130
Guinea 131
Mauritania 132
Côte d'Ivoire 133
Saudi Arabia 134
Oman 135
Egypt 136
Mali 137
Lebanon 138
Morocco 139
Jordan 140
Iran 141
Chad 142
Syria 143
Pakistan 144
Yemen 145- Mikähäntilasto
Minä_täällä kirjoitti:
Mitä sinä oikein höpiset?
"Minä ehdottomasti suosittelen että lapseni eivät menisi naimisiin uskonnottoman kanssa. Uskonnollisessa avioliitossa sentään toista kunnioitetaan"
Kuitenkin sanot:
"Ajatus on juuri kuin jostain saudeista joissa naiset ovat käytännössä lapsiin tai vaikeimmin kehitysvammaisiin rinnastettavissa."
Nimenomaan Saudi-Arabian väestöhän on käytännössä 100% muslimeita!
Maailman talousjärjestö listasi 145 maailman maata sen mukaan, kuinka tasa-arvoinen kyseinen maa on miesten ja naisten suhteen ja kärkisijat meni - kuinkas ollakkaan - pohjoismaihin:
Iceland 1
Norway 2
Finland 3
Sweden 4
Kun taas häntäpäätä pitää lähes yksinomaan muslimimaat, eli nuo joissa nainen on "kuningatar ja timantti":
Mauritius 120
Fiji 121
Qatar 122
Bahrain 123
Ethiopia 124
Nigeria 125
Angola 126
Tunisia 127
Algeria 128
Benin 129
Turkey 130
Guinea 131
Mauritania 132
Côte d'Ivoire 133
Saudi Arabia 134
Oman 135
Egypt 136
Mali 137
Lebanon 138
Morocco 139
Jordan 140
Iran 141
Chad 142
Syria 143
Pakistan 144
Yemen 145Tuolta puuttuu Intia. taitaa vaan olla joku mv lehden tekaistu tilasto. Verrataanpas Intiaa Tunisiaan, Marokkoon ja libanoniin. Intiassa tyttöjen koulun käynti on kielletty, naisia raiskataan, nainen ei saa valita puolisoaan ja tyttöjä joutuu kunniamurhien kohteeksi. Entäs Tunisiassa, Libanonissa ja Marokossa? Siellä naiset saa päättää itseään koskevista asioista kuten palkastaan (jos käy töissä) vaikka mies elättäisi perheen, naiset saa osallistua yhteiskunnan pyörittämiseen, käydä töissä ja koulua. Intiassa nainen on pelkkää miehen omaisuutta. On sitten vielä kristittyjä jotka pitää naisia omaisuutenaan. Suomessa lestadiolaisille nainen on pelklä synnytyskone ja pedofiliaakin esiintyy. Sama juttu katolilaisilla. Suomalaisia niin pelottaa pedofiiliuskonto mutta sitten äänestetään katolilainen ja lestadiolainen valtion johtoon
- Raaka_-_Watson
Mikähäntilasto kirjoitti:
Tuolta puuttuu Intia. taitaa vaan olla joku mv lehden tekaistu tilasto. Verrataanpas Intiaa Tunisiaan, Marokkoon ja libanoniin. Intiassa tyttöjen koulun käynti on kielletty, naisia raiskataan, nainen ei saa valita puolisoaan ja tyttöjä joutuu kunniamurhien kohteeksi. Entäs Tunisiassa, Libanonissa ja Marokossa? Siellä naiset saa päättää itseään koskevista asioista kuten palkastaan (jos käy töissä) vaikka mies elättäisi perheen, naiset saa osallistua yhteiskunnan pyörittämiseen, käydä töissä ja koulua. Intiassa nainen on pelkkää miehen omaisuutta. On sitten vielä kristittyjä jotka pitää naisia omaisuutenaan. Suomessa lestadiolaisille nainen on pelklä synnytyskone ja pedofiliaakin esiintyy. Sama juttu katolilaisilla. Suomalaisia niin pelottaa pedofiiliuskonto mutta sitten äänestetään katolilainen ja lestadiolainen valtion johtoon
Tuskin on mikään persujen tilasto vaan kansainvälisten järjestöjen tekemä. Tuo tilasto todistaa typerät prinsessa ja kuningatar jorinasi paskapuheeksi.
Mikähäntilasto kirjoitti:
Tuolta puuttuu Intia. taitaa vaan olla joku mv lehden tekaistu tilasto. Verrataanpas Intiaa Tunisiaan, Marokkoon ja libanoniin. Intiassa tyttöjen koulun käynti on kielletty, naisia raiskataan, nainen ei saa valita puolisoaan ja tyttöjä joutuu kunniamurhien kohteeksi. Entäs Tunisiassa, Libanonissa ja Marokossa? Siellä naiset saa päättää itseään koskevista asioista kuten palkastaan (jos käy töissä) vaikka mies elättäisi perheen, naiset saa osallistua yhteiskunnan pyörittämiseen, käydä töissä ja koulua. Intiassa nainen on pelkkää miehen omaisuutta. On sitten vielä kristittyjä jotka pitää naisia omaisuutenaan. Suomessa lestadiolaisille nainen on pelklä synnytyskone ja pedofiliaakin esiintyy. Sama juttu katolilaisilla. Suomalaisia niin pelottaa pedofiiliuskonto mutta sitten äänestetään katolilainen ja lestadiolainen valtion johtoon
Oliko pahakin järkytys että Jopa intia on miesten ja naisten tasa-arvossa tasa-arvoisempi maa kuin nuo sinun ylistämäsi tasa-arvon maat Tunisia, Marokko ja Libanon?
No eihän Intiakaan mikään mallimaa ole tasa-arvossa vaan maailman maista sijalla 108.
Intialaisten naisten koulutus, palkkaus ja terveysolot ovat samalla tasolla kuin mainitsemissasi maissa mutta suurin ero on siinä, kuinka paljon naisia on johtopaikoilla politiikassa ja yritysten johtotehtävissä joissa Intialaiset naiset ovat ihan eri tasolla kuin muslimimaissa asuvat naiset ja tämä nostaa Intian sijoitusta.
- Pantavannäköinen
Kirjoitat tuolla ensin, että naiset ovat yleisesti älyllisesti heikosti varustettuja ja tänään taas sitten kirjoitat,että eivät naiset ole sitä yleisesti. Mutta suuren ja viisaan kommentin osasit heittää,että muslimien patjat eivät ole älyllisesti hyvin varustettuja (mistähän tällaisenkin kylmän totuuden pieraisit) ja oma vaimo (ilmeisesti musta) on monta kertaa älykkäämpi kuin muut naiset. Yleensähän mustia ei pidetä kovin älykkäinä.
Mietihän itse miten typerää ja naiivia kommentointi sinulta on. Eikö tosissaan jo hieman hävetä itseäsikin, jos yleensä osaat hävetä. Niinkuin sanoin jo aiemmin, en ole muslimien patja.
Ja onhan sekin aika hupaisaa, että noin kiihkeästi otit asian, kun sanoin tuolla aiemmin, joka ei ollut edes sinulle osoitettu, että varmaan se joku Sarah S. kiljuu riemusta,jos saisi kuulla, että joku keski- ikäinen mies täällä palstalla kommentoi, että voisi haluta vaikka panna häntä.- Antimusulmaani
No, kyllähän muslimin patjaksi ryhtyneillä saatika islamiin hurahtaneilla ei hissi nouse ihan vintille asti.
- Antimusulmaani
yhy yhy yhy
- tittelin__tuure
Vai että oikein "pantavan näköinen", ho ho ho!
No tietyn roduiset ja/tai tiettyyn uskontokuntaan kuuluvat eivät tiemmä ole kovinkaan ronkeleita siitä mihin kullinsa työntävät. - Raaka_-_Watson
Osui ja upposi.
Muslimien patja sekosi lopullisesti
- ChinaDragon
Onkohan tämä ketju tuottanut taas psykologista eheytymistä henkilölle joka vihaisena täällä on riehunut? Kirjoituksen asusta ja sisällöstä voi huomata sen ettei henkilö ole ihan tasapainossa vaikka niin väittääkin. Haukkumisen kohteena ovat taas suomalaiset miehet ja siihen syy on nykyisen elämän ankeudessa. Toivottavasti hän nyt ymmärtää edes sen etteivät suomalaiset miehet ole syyllisiä hänen nykyiseen tilanteeseen.
- Eimuuta
Eihän täällä kukaan muu kuin tämä palstan häirikkö mollaa tapansa mukaan suomalaisia miehiä paitsi ehkä raaka Watson hakee psykologista eheytymistä haukkuessaan suomalaisia naisia ja musliminaisia.
- aka-simalia
Muslimin patjaksi päätyvä suomilortto on liki yhteiskunnan alinta kastia. Tästä alemmaksi pääsee kylläkin, ryhtymällä MUSLIMIKSI.
- Tikittäväaikapommi
aka-simalia kirjoitti:
Muslimin patjaksi päätyvä suomilortto on liki yhteiskunnan alinta kastia. Tästä alemmaksi pääsee kylläkin, ryhtymällä MUSLIMIKSI.
Suomessa ei tiettävästi ole kastijärjestelmää.
Enemmänkin pohjasakkaa ovat esim. tälläkin palstalla työtä vieroksuvat KELA- tukien varassa lusmuilevat alkkikset ja kaman käyttäjät. Ne ovat se tikittävä aikapommi porukka Suomessa. - EevatOrjiksi
Tikittäväaikapommi kirjoitti:
Suomessa ei tiettävästi ole kastijärjestelmää.
Enemmänkin pohjasakkaa ovat esim. tälläkin palstalla työtä vieroksuvat KELA- tukien varassa lusmuilevat alkkikset ja kaman käyttäjät. Ne ovat se tikittävä aikapommi porukka Suomessa.Tässä sulle kastia Suomessa:
Thaitypykkä on kuin tuore juustosämpylä, muslimimyttypää kuin sokeripulla,
venakko kuin sitruunakakkua ja suomalainen nainen kuin -
kaapin nurkkaan jäänyt homeinen ruisleivän kannikas! :-D
Tää on suomalaisten miesten kastijako! - Eihyvääpäivää
EevatOrjiksi kirjoitti:
Tässä sulle kastia Suomessa:
Thaitypykkä on kuin tuore juustosämpylä, muslimimyttypää kuin sokeripulla,
venakko kuin sitruunakakkua ja suomalainen nainen kuin -
kaapin nurkkaan jäänyt homeinen ruisleivän kannikas! :-D
Tää on suomalaisten miesten kastijako!Kylläpä sulla mielenterveysongelmainen otti koville kun mainittiin, että suurin osa palstan miehistä on katkeria ja viinaa meneviä työtävieroksuvia luusereita ja kaman käyttäjiä.
Osui ja upposi.
Tuskinpa kukaan sämpylä tai sitruunakakku tuollaista typerystä katsoisi muuten kuin sais rahat putsattua.
Kukaan tervejärkinen ei lähtisi pitempiaikaiseen suhteeseen ellei ole yhtä kaheli. - EevatOrjiksi
Eihyvääpäivää kirjoitti:
Kylläpä sulla mielenterveysongelmainen otti koville kun mainittiin, että suurin osa palstan miehistä on katkeria ja viinaa meneviä työtävieroksuvia luusereita ja kaman käyttäjiä.
Osui ja upposi.
Tuskinpa kukaan sämpylä tai sitruunakakku tuollaista typerystä katsoisi muuten kuin sais rahat putsattua.
Kukaan tervejärkinen ei lähtisi pitempiaikaiseen suhteeseen ellei ole yhtä kaheli.Olet niitä homeisia sekaleivänkannikoita!
- Avautumistakerrassaan
EevatOrjiksi kirjoitti:
Olet niitä homeisia sekaleivänkannikoita!
Sulle tää palsta on ollut psykologisesti eheyttää paikka avautua, mutta ilmeisesti olet sen verran sekaisin ettei sinuun tehoa mikään:-))
- EevatOrjiksi
Avautumistakerrassaan kirjoitti:
Sulle tää palsta on ollut psykologisesti eheyttää paikka avautua, mutta ilmeisesti olet sen verran sekaisin ettei sinuun tehoa mikään:-))
Sorry, että en voinut vastustaa kiusausta provoilla! Mutta, kuten huomaat,
olet ainoa, joka on tullut puolustamaan suomalaisen naisen kunniaa.
Et oikeastaan sinäkään puolustanut suomalaista naista, vaan
aloit moittimaan minua, joten kyseenalaistan sinun omaa näkemystäsi
suomalaisesta naisesta yleensä ja äidistäsi, sisarestasi erityisesti.
Minä olen Jousimies Skorpiono luonteeltani joten kun ärsyynnyn näkemistäni,
kuulemistani ja kokemistani niin saatte sekä myrkytetystä nuolesta, että piikistä.
Niin huonosti tämä suomalaisen naisen puolustus on sujunut,
että ansaitsette molemmista olan takaa! - EvatOrjiksi
Eimuuta kirjoitti:
Eihän täällä kukaan muu kuin tämä palstan häirikkö mollaa tapansa mukaan suomalaisia miehiä paitsi ehkä raaka Watson hakee psykologista eheytymistä haukkuessaan suomalaisia naisia ja musliminaisia.
Älkää syyttäkö nim. raakaa Watsonia nim. Eevat orjiksi kiukunpuuskista.
Eri henkilöitä. Mutta minulle riittää piruilut ja provoilut! - aka-simalia
EevatOrjiksi kirjoitti:
kuulemistani ja kokemistani niin saatte sekä myrkytetystä nuolesta, että piikistä.
että ansaitsette molemmista olan takaa!Ei pyllistäjien patjoilla mitään kunniaa ole ja heitä ei pidä luokitella normaaleiksi naisiksi.
- Toivossahyväelää
EevatOrjiksi kirjoitti:
että ansaitsette molemmista olan takaa!Ai ihan skorpioni- jousimies!? Kertoo miehestä aika paljon, jos uskoo horoskooppeihin. Kyllä mä tiesin, et provo oot ja helvatun huono sellainen.
Puolustin suomalaisia naisia ja puolustan edelleen, mutta minkä sille mahtaa minkä kuvan annoit itsestäsi. Tais osua oikeaan, että olet henkisesti sairas ja kait hieman tyhmäkin. Kukaan ei ole saanut mistään myrkkynuolesta, enemmänkin huvittaa tuollainen typerys kuin sinä olet ja sitäpaitsi kukaan ei ole syyttänyt raaka Watsonia muiden typeryyksiä kuin vain hänen omista idiottimaisuuksistaan. Vastaus oli raaka Watsonille alunperin ja sinä puutuit typeryyksilläsi asiaan.
Pikkasen jos katsot viestiketjua taakse päin, huomaat sen, jos älli riittää sellaiseen - Eitaass
EevatOrjiksi kirjoitti:
että ansaitsette molemmista olan takaa!Missä mennään? Ei suominaisen kunniaa tarvitse puolustaa eikä mitään, antaa vain heidän toimia kuten haluavat. Se on se heidän kunniansa. Joko heitä ollaan säkittämässä? Suominaisilla ei ole mitään hävettävää, musuakoista ei tiedä.
- raaka-jussi-pst
onko hianokin näkymä: jurrissa oleva haiseva suomiukko ilkosillaan ahahahahahaaa
- Raaka_-_Watson
Voitaisiin sopia että suonorsut ja muut helvetin rumat ämmät puetaan jätesäkkeihin.
Kauniit ja muodokkaat naiset voivat pukeutua niin seksikkäästi kuin mitä haluavat.
Jätesäkki ämmät sitten voivat pitää ruman turpansa kiinni.
Reilua eikö totta- Myötähäpeää
Kylläpä oli taas oli sellainen lapsen asteelle jääneen miehen sutkautus, että tunnen myötähäpeää tämän puolesta.
- Naisenvapaus
Vai pitäisi vielä jotkut silarit ja peppuimplantit hankkia? Islamissa koen itseni paljon vapaammaksi. Länsimaissa vaan naisilla pitäisit olla isommat tissit, viis siitä kärsiikö selkä ja meneekö henki plastiikkakirurgialla
https://www.stara.fi/2018/01/03/17-vuotias-crista-otti-peppuimplantit-ilo-vaihtui-tragediaksi/ - Huokaust
Naisenvapaus kirjoitti:
Vai pitäisi vielä jotkut silarit ja peppuimplantit hankkia? Islamissa koen itseni paljon vapaammaksi. Länsimaissa vaan naisilla pitäisit olla isommat tissit, viis siitä kärsiikö selkä ja meneekö henki plastiikkakirurgialla
https://www.stara.fi/2018/01/03/17-vuotias-crista-otti-peppuimplantit-ilo-vaihtui-tragediaksi/Jaahas,tämä muslimien patja avautuu.
Samaa sarjaa tämän EevatOrjiksi orjiksi kanssa. - Raaka_-_Watson
Naisenvapaus kirjoitti:
https://www.stara.fi/2018/01/03/17-vuotias-crista-otti-peppuimplantit-ilo-vaihtui-tragediaksi/Ei tarvita mitään implantteja. Kun nainen on luonnostaan muodokas ja kaunis. Mutta te muslimien patjat ette tiedä mitään kauniista tai muodokkaasta.
- Raaka_-_Watson
Ei tarvita mitään implantteja. Kun nainen on luonnostaan muodokas ja kaunis. Mutta te muslimien patjat ette tiedä mitään kauniista tai muodokkaasta.
Se koira älähtää johonka kalikka kalahtaa.
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 - Ohiononneksi
Huokaust kirjoitti:
Jaahas,tämä muslimien patja avautuu.
Samaa sarjaa tämän EevatOrjiksi orjiksi kanssa.Pidä sinä suomiukon aivopesemä nainen nyt vain se turpas kiinni ja mee tekemään se voileipä. Mitä sä vielä täällä horiset suomalaismiesten ihanuudesta? Kaikissa tapaamissani suomalaisissa miehissä oli vikaa kun ne etsi naisesta vain äitihahmoa eikä mies ollut missään asiassa omatoiminen. Muslimimiehen seurassa saan sentään tuntea itseni prinsessaksi eikä minun tarvitse tehdä niitä raskaimpia hommia.
- lastenrattaat_ja_saunat
Ohiononneksi kirjoitti:
Pidä sinä suomiukon aivopesemä nainen nyt vain se turpas kiinni ja mee tekemään se voileipä. Mitä sä vielä täällä horiset suomalaismiesten ihanuudesta? Kaikissa tapaamissani suomalaisissa miehissä oli vikaa kun ne etsi naisesta vain äitihahmoa eikä mies ollut missään asiassa omatoiminen. Muslimimiehen seurassa saan sentään tuntea itseni prinsessaksi eikä minun tarvitse tehdä niitä raskaimpia hommia.
yhy yhy yhy
- Raaka_-_Watson
Ohiononneksi kirjoitti:
Pidä sinä suomiukon aivopesemä nainen nyt vain se turpas kiinni ja mee tekemään se voileipä. Mitä sä vielä täällä horiset suomalaismiesten ihanuudesta? Kaikissa tapaamissani suomalaisissa miehissä oli vikaa kun ne etsi naisesta vain äitihahmoa eikä mies ollut missään asiassa omatoiminen. Muslimimiehen seurassa saan sentään tuntea itseni prinsessaksi eikä minun tarvitse tehdä niitä raskaimpia hommia.
Ettei vaan olisi niin että muslimilta tulee klamottia jos vähääkään osoittaa oma-aloitteisuutta.
Kyllä sinun prinsessana on mukisematta toteltava sitä kehitysmaalaista.
Mutta löpinät pois. Miten on suhteesi muslimisi lampaisiin, vuohiin ja niihin tanssipoikiin? Iskeekö mustasukkaisuus kun se livahtaa "iltalypsylle"? - elämäniparastaaikaa
Ettei vaan olisi niin että muslimilta tulee klamottia jos vähääkään osoittaa oma-aloitteisuutta.
Kyllä sinun prinsessana on mukisematta toteltava sitä kehitysmaalaista.
Mutta löpinät pois. Miten on suhteesi muslimisi lampaisiin, vuohiin ja niihin tanssipoikiin? Iskeekö mustasukkaisuus kun se livahtaa "iltalypsylle"?Hahhahahah kyllä se on niin että suomalainen mies tarvitsee äitiä naisestaansa kuin suomalainen nainen isää miehestäänsä. Olen vain joutunut entisille suomalais miehille olemaan pelkkä äiti. Saan tuntea itseni prinsessaksi ulkomaalaisen miehen seurassa. Mieheni on oikein arjen kuningas; avaa oven kun lähdemme yhdessä jonnekin, kantaa aina kauppakassit jopa minunkin ostokset ja antaa hieronnan raskaiden töiden aiheuttaessa selkäkipua. Hän aina puolustaa perhettäänsä ja naistaansa jos jokin uhkaa häntä. Tunisiassakin kuuluu sanonta "Paratiisi on äidin jalkojen juuressa". Siellä todellakin sain kunnioitusta naisena ja naisille ei ikinä puhuttu rumasti. Miehenikin suuttuisi jos joku lapsistani alkaisi kiroilemaan päin naamaani. Mieheni taas saa nauttia hyvästä ruoasta ja puhtaista vaatteista jotka minä pesin. Siinä olisi suomalais juopoilla opeteltavaa. Saan tuntea itseni naiseksi ja prinsessaksi kun mies hoitaa puolestani ne raskaimmat hommat.
- Raaka_-_Watson
elämäniparastaaikaa kirjoitti:
Hahhahahah kyllä se on niin että suomalainen mies tarvitsee äitiä naisestaansa kuin suomalainen nainen isää miehestäänsä. Olen vain joutunut entisille suomalais miehille olemaan pelkkä äiti. Saan tuntea itseni prinsessaksi ulkomaalaisen miehen seurassa. Mieheni on oikein arjen kuningas; avaa oven kun lähdemme yhdessä jonnekin, kantaa aina kauppakassit jopa minunkin ostokset ja antaa hieronnan raskaiden töiden aiheuttaessa selkäkipua. Hän aina puolustaa perhettäänsä ja naistaansa jos jokin uhkaa häntä. Tunisiassakin kuuluu sanonta "Paratiisi on äidin jalkojen juuressa". Siellä todellakin sain kunnioitusta naisena ja naisille ei ikinä puhuttu rumasti. Miehenikin suuttuisi jos joku lapsistani alkaisi kiroilemaan päin naamaani. Mieheni taas saa nauttia hyvästä ruoasta ja puhtaista vaatteista jotka minä pesin. Siinä olisi suomalais juopoilla opeteltavaa. Saan tuntea itseni naiseksi ja prinsessaksi kun mies hoitaa puolestani ne raskaimmat hommat.
Siis mitä? Oletko prinsessa ja kuningatar vai et? Jos tarvitset hierontaa kun tehtävät ovat raskaita niin et voi olla prinsessa ja kuningatar . Miten tämä nyt on?
Vai onko pelkkää kuvitelmaa moiset prinsessa ja kuningatar unelmat ja olet ihan tavallinen keskimääräistä alemmalla ÄOlla varustettu muslimien patja. - Elämäniparastaaikaa
Siis mitä? Oletko prinsessa ja kuningatar vai et? Jos tarvitset hierontaa kun tehtävät ovat raskaita niin et voi olla prinsessa ja kuningatar . Miten tämä nyt on?
Vai onko pelkkää kuvitelmaa moiset prinsessa ja kuningatar unelmat ja olet ihan tavallinen keskimääräistä alemmalla ÄOlla varustettu muslimien patja.Onhan se lasten ja kodin hoitaminen välillä vaikeaa. Mutta ethän sinä siitä tiedä mitään kun suomisikojen mielestä synnyttäminen ja äitinä oleminen on niin ”helppoa”. Koen olevani todella arvostettu kun minua kunnioitetaan ja kohdellaan prinsessana islamissa.
- raaka-suvakki2
Elämäniparastaaikaa kirjoitti:
Onhan se lasten ja kodin hoitaminen välillä vaikeaa. Mutta ethän sinä siitä tiedä mitään kun suomisikojen mielestä synnyttäminen ja äitinä oleminen on niin ”helppoa”. Koen olevani todella arvostettu kun minua kunnioitetaan ja kohdellaan prinsessana islamissa.
Trolli vinkuu paniikissa. Joillekin näemmä menee läpi yhä huttusi muslimikakaroista ja musu-ukosta.
- Sheissan
Ohiononneksi kirjoitti:
En ole suomimieheni aivopesemä, teen sen voileivän miehelleni mielellään, koska niin haluan. Yleensä kysyn vielä minkälaisen voileivän herra haluaa.
Muutenkin suhteessa suomalaisen miehen kanssa ei tarvitse pelätä, että klamottia tulee, kun puhuu vieraan miehen kanssa. Anmattini kuvaan kuuluu se, että joudun päivittäin tekemisiin miesten kanssa ja ilman säkkiä päällänsä suojelemaan kunniaa.
Sinun oma ongelmasi, että olet saanut kokea huonoja suomalaisten miesten taholta, ei se ole muiden vika. Ja jos ja kun olet vihdoin ja viimein löytänyt itsesi prinsessana jonkun marokkolaisen bussikuskin kanssa, ei ole meidän vika.
Miksi valitat omasta huonosta valinnastasi muille täällä?
Valitat siitä, että suomalaiset miehet eivät tee mitään, mutta marokkolaiset miehet taas tekevät ja taas toisaalta sanot, että suomalaiset miehet tekevät liikaa, mutta olevat nössöjä, kun niin toimivat ja muslimimiehet tekevät kaiken oikein.
Voisitko sik a A selventää tätä asiaa meille tarkemmin. - Ohiononneksi
Sheissan kirjoitti:
En ole suomimieheni aivopesemä, teen sen voileivän miehelleni mielellään, koska niin haluan. Yleensä kysyn vielä minkälaisen voileivän herra haluaa.
Muutenkin suhteessa suomalaisen miehen kanssa ei tarvitse pelätä, että klamottia tulee, kun puhuu vieraan miehen kanssa. Anmattini kuvaan kuuluu se, että joudun päivittäin tekemisiin miesten kanssa ja ilman säkkiä päällänsä suojelemaan kunniaa.
Sinun oma ongelmasi, että olet saanut kokea huonoja suomalaisten miesten taholta, ei se ole muiden vika. Ja jos ja kun olet vihdoin ja viimein löytänyt itsesi prinsessana jonkun marokkolaisen bussikuskin kanssa, ei ole meidän vika.
Valitat siitä, että suomalaiset miehet eivät tee mitään, mutta marokkolaiset miehet taas tekevät ja taas toisaalta sanot, että suomalaiset miehet tekevät liikaa, mutta olevat nössöjä, kun niin toimivat ja muslimimiehet tekevät kaiken oikein.
Voisitko sik a A selventää tätä asiaa meille tarkemmin.Mitähän suomalaiset miehet tekevät? Suomalainen mies käskee naista pitämään turvan kiinni ja palvelemaan tätä. Varmaan itekin oot vaan palvelamassa sitä suomalaisukkoasi eikä sulla muualle olekaan mitään asiaa. Onhan se suomalaisukolle niin kova pala kun nainenkin voi ja osaa. Muslimimiehelle sentään nainen on prinsessa, se kaikkein arvokkain, jota käsitellään kuin kukkaa kämmenellä
- Suomiukkoksettaa
Sheissan kirjoitti:
Voisitko sik a A selventää tätä asiaa meille tarkemmin.Joskus aikoinaan sanoit tekeväs sen voileivän vuorotellen. Taidat vaan todellisuudessa olla palvelemassa vain sitä miestäsi pitämällä sen turvan kiinni. Meillä onneksi on sentään tasapuolinen meininki: teen ruoan, pesen pyykit, hoidan lapset ja siivoan talon. Mitä saan vastineeksi? Mies välillä hemmottelee mua hieronnalla, avaa oven, kantaa kauppakassit, vie minut ulos. Mieheni on oikein arjen kuningas jos sairastun niin hän ei lähde suoraan kaljalle kavereiden kanssa vaan hakee mulle flunssalääkkeen. Miehenikin joo hoitaa lapsia välillä mutta en salli hänen työntää lastenrattaita yksin ollessa, sen teen minä! En halua miehen olevan heikompi
- Patjalle
Ohiononneksi kirjoitti:
Mitähän suomalaiset miehet tekevät? Suomalainen mies käskee naista pitämään turvan kiinni ja palvelemaan tätä. Varmaan itekin oot vaan palvelamassa sitä suomalaisukkoasi eikä sulla muualle olekaan mitään asiaa. Onhan se suomalaisukolle niin kova pala kun nainenkin voi ja osaa. Muslimimiehelle sentään nainen on prinsessa, se kaikkein arvokkain, jota käsitellään kuin kukkaa kämmenellä
No tuota, meillä tehdään puolin ja toisin asioita osaamisen suhteen. Minä mielelläni teen sen voileivän, ei siinä mitään ketään käsketään. Kas kun maailmaan mahtuu ihan normaalejakin suhteita, eikä tuollaisia prinsessana olemista jonkun muslimisian kanssa. Mieheni ei ole koskaan käskenyt pitämään turpaani kiinni. Olet kuin joku pahainen katujätkä kielenkäyttösi perusteella.
Kyllä, joo, käyn muuallakin. Käyn esim. töissä. En elä kuin sinä, toisten veronmaksajien piikkiin. On koulutusta ja ammatti, mutta sähän olit se muslimiukkojen panopuu ja lapsitehdas. Ei susta aivopesty patja ole koskaan mihinkään muuhun kuin prinsessa ja kuningatarleikkeihin. - Raaka_-_Watson
Suomiukkoksettaa kirjoitti:
Joskus aikoinaan sanoit tekeväs sen voileivän vuorotellen. Taidat vaan todellisuudessa olla palvelemassa vain sitä miestäsi pitämällä sen turvan kiinni. Meillä onneksi on sentään tasapuolinen meininki: teen ruoan, pesen pyykit, hoidan lapset ja siivoan talon. Mitä saan vastineeksi? Mies välillä hemmottelee mua hieronnalla, avaa oven, kantaa kauppakassit, vie minut ulos. Mieheni on oikein arjen kuningas jos sairastun niin hän ei lähde suoraan kaljalle kavereiden kanssa vaan hakee mulle flunssalääkkeen. Miehenikin joo hoitaa lapsia välillä mutta en salli hänen työntää lastenrattaita yksin ollessa, sen teen minä! En halua miehen olevan heikompi
Vittu mitä paskaa. Vai on muka heikompi jos omia lapsiaan rattaissa työntää.
Olet sinä muslimien patja sekaisin. - Onkovaraasanoa
Patjalle kirjoitti:
No tuota, meillä tehdään puolin ja toisin asioita osaamisen suhteen. Minä mielelläni teen sen voileivän, ei siinä mitään ketään käsketään. Kas kun maailmaan mahtuu ihan normaalejakin suhteita, eikä tuollaisia prinsessana olemista jonkun muslimisian kanssa. Mieheni ei ole koskaan käskenyt pitämään turpaani kiinni. Olet kuin joku pahainen katujätkä kielenkäyttösi perusteella.
Kyllä, joo, käyn muuallakin. Käyn esim. töissä. En elä kuin sinä, toisten veronmaksajien piikkiin. On koulutusta ja ammatti, mutta sähän olit se muslimiukkojen panopuu ja lapsitehdas. Ei susta aivopesty patja ole koskaan mihinkään muuhun kuin prinsessa ja kuningatarleikkeihin.Onko naisellista haukkua toista naista horoksi? Todella oksettavaa että nainen haukkuu täällä toista naista horoksi. Ei ole sulla varaa sanoa kun itsekin olet haukkunut todella törkeästi. Mitähän se miehesi oikein tuumaa kun haukut toisia naisia horoiksi? Ei kuule tämän palstan suomalaisukot sinua huolisi kun tuollaisia päästät suustasi
- Tuleemieleenvaan
Onkovaraasanoa kirjoitti:
Onko naisellista haukkua toista naista horoksi? Todella oksettavaa että nainen haukkuu täällä toista naista horoksi. Ei ole sulla varaa sanoa kun itsekin olet haukkunut todella törkeästi. Mitähän se miehesi oikein tuumaa kun haukut toisia naisia horoiksi? Ei kuule tämän palstan suomalaisukot sinua huolisi kun tuollaisia päästät suustasi
Ai sinäkö se kuulutat perään naisellisuutta ja puhut itse kuin katujätkät. On sulla otsaa. Minun mieheni ei nyt tuumaa yhtikäs mitään, ihmettelee mikä mielenterveys potilas oikein olet.
Mulla on kyllä mies jo, eipä huoleta pätkääkään huolisiko joku nimenomaan tämän palstan miehistä. Not my style of men. Ja olepa hyvä ja kysy palstan miehiltä mitä ovat sinusta mieltä.
Ja mietipä samalla, jos älysi riittää siihen, että minkälainen nainen tehtailemaan kakaroita useiden miesten kanssa ja eihän se eka ukkosi jäänyt edes kanssasi hoitamaan lapsia, vaan lähti kalppimaan. Ja heti perään useampi mies kierrokseen ja näiden jälkeen jonkun muslimiukon kanssa tehtailemaan taas kakaroita, vaikka et pysty ilman täyttä yhteiskunnan tukea näitä kasvattamaan. Kannattaisiko miettiä miksi sana horo tulee ensimmäisenä mieleen susta. Toisena tietty tulee mieleen mielenvikainen aivopesty muslimin patja.
- Raaka_-_Watson
Amalialla on pitänyt kiirettä. On kirjoitellut viestejä nimiini. Minä olen älykäs mies (ÄO 91). En kirjoittaisi moista soopaa. Taqyiia, tai taqiyya. MOT.
- ChinaDragon
Huomauttaisin tälle suomalaisia miehiä haukkuvalle ettei se käyttäytyminen taida olla aina se paras hyve myöskään toisenlaisissa kulttuureissa. Tuo työntekijä varmasti pitää itseään nyt prinsessana.
http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201802092200731507_u0.shtml- EevatOrjiksi
Turvapaikan työntekijä oli tietysti ruma suomalainen nainen.
Kaunista naista olisi pistetty oikeaan paikkaan raiskaamalla.
Minä en niitä herroja uskaltaisi piikoa!
Minulle ei löytyisi suojapaikkaa! - Oksettavaasinulta
EevatOrjiksi kirjoitti:
Minulle ei löytyisi suojapaikkaa!Teistä suonalaisukoista kun sen blondin ja silikoneja itseensä ruiskuttiva nainen onkin arvokkaampi kuin tavallinen nainen ilman mitään keinotekoista.
- ChinaDragon
Oksettavaasinulta kirjoitti:
Teistä suonalaisukoista kun sen blondin ja silikoneja itseensä ruiskuttiva nainen onkin arvokkaampi kuin tavallinen nainen ilman mitään keinotekoista.
Se taitaa olla vain sinun mielipiteesi. Itselläni on puolisona se normaali nainen joka ei edes meikkaa. Yhden kerran meikannut ja senkin meikin teki joku toinen ennen hääjuhlaa.
Voisin pitää suomalaisia naisia enemmän turhamaisina, ehostavat itseään syystä että...? - Kuvottavaa
EevatOrjiksi kirjoitti:
Minulle ei löytyisi suojapaikkaa!Tässäkin ajattelumalli poikkeaa länsimaisesta. On lyöty vetoa miten rumaa ja vanhaa pystyy panemaan. Entäs ne moninaiset eläinkunnan edustajat joita...
- Meikinpuolesta
ChinaDragon kirjoitti:
Se taitaa olla vain sinun mielipiteesi. Itselläni on puolisona se normaali nainen joka ei edes meikkaa. Yhden kerran meikannut ja senkin meikin teki joku toinen ennen hääjuhlaa.
Voisin pitää suomalaisia naisia enemmän turhamaisina, ehostavat itseään syystä että...?Ei se mitään turhaa ole. Naiset ovat meikaneet iät ja ajat enemmän ja vähemmän ympäri maailmaa. Se kuuluu naisen elämään ja on hauskaakin.
Itsensä ehostaminen ja laittaminen on kohteliaisuutta muita ihmisiä kohtaan kun taas meikkaamaton on mielestäni epäsiistin näköinen. - ChinaDragon
Meikinpuolesta kirjoitti:
Ei se mitään turhaa ole. Naiset ovat meikaneet iät ja ajat enemmän ja vähemmän ympäri maailmaa. Se kuuluu naisen elämään ja on hauskaakin.
Itsensä ehostaminen ja laittaminen on kohteliaisuutta muita ihmisiä kohtaan kun taas meikkaamaton on mielestäni epäsiistin näköinen.Epäsiistin näköinen?
Nainen saunapuhtaana on epäsiisteydestä kaukana. Luonnollisen kauniit henkilöt eivät tarvitse meikkaamista näyttääkseen hyvältä. C-kupin omaavat tuskin laittavat silikoneja koska näyttävät jo sopusuhtaisilta jne. Samaa logiikkaa meikkaamisessa että muussa "ehostamisessa", molemmissahan ns. "kustaan miestä silmään". Kauheampaa se olisi herätä meikit naamalle valuneen naisen vierestä mitä luonnonkauniin meikittömän. Kumpi on muuten se epäsiisti? - Meikkaankyllä
ChinaDragon kirjoitti:
Epäsiistin näköinen?
Nainen saunapuhtaana on epäsiisteydestä kaukana. Luonnollisen kauniit henkilöt eivät tarvitse meikkaamista näyttääkseen hyvältä. C-kupin omaavat tuskin laittavat silikoneja koska näyttävät jo sopusuhtaisilta jne. Samaa logiikkaa meikkaamisessa että muussa "ehostamisessa", molemmissahan ns. "kustaan miestä silmään". Kauheampaa se olisi herätä meikit naamalle valuneen naisen vierestä mitä luonnonkauniin meikittömän. Kumpi on muuten se epäsiisti?Olen samaa mieltä, että sauna puhdas nainen kuin mieskin on puhtaimmillaan, mutta sitä puhtautta ei kestä kovinkaan montaa tuntia. Eivät ihmiset ole jatkuvasti sauna puhtaita😅😅Luonnollisen kauniita ihmisiä on harvemmassa kuin tavallisen näköisiä ihmisiä ja heille suotakoon ehostaminen, jolloin he näyttävät myös huolitelluilta.
Asikaspalvelussa työskentelevillä vaaditaan huoliteltua lookia ja kevyt meikki ei ole mitään rumuuden peittämistä, vaan meikkaaminen ja huoliteltu näky on toisten ihmisten huomioimista ja kohteliaisuutta. Hiukset, iho ja kynnet pitää olla kuosissa ja muutenkin itsestään huolehtiminen on A&O.
Monet meikkaamaton naiset näyttävät mielestäni epäsiisteiltä ja huolimattomilta. Hiuksista pitää pitää myös huolta,leikattu hyvin ja aina pitää olla puhtaat ja hyvä kampauskin on plussaa. Myös naiset, jotka meikkaavat ovat ihan normaaleja!!!
Sinua on siis kustu linssiin ja kovasti 😀😀Fiksut naiset pesevät meikin illalla kuin että jättäisivät sen aamuun asti valumaan poskille. Olet ilmeisesti tavannut vain tällaisia naisia ja sitten toisesta ääripäästä olevia, jotka eivät meikkaa kuin kerran eläissään. Miehet kyllä mielellään katselevat kauniita ja hyvällä maulla ehostettuja naisia ja luonnollisen kauniit naisetkin ehostavat ja haluavat korostaa kasvojen piirteitä, josta meikkaamisessa on kyse.
Jos sun eukkosi on mitä on, on naisilla vapaus valita meikkaako vai ei. Minä meikkaan päivittäin, koska työni vaatii sitä, mutta elämääni kuuluu myös meikittömiä päiviä. Mulle on aivan sama pitääkö joku sovinisti siitä vai ei.
p.s. c- kupit on, en tarvii silikoneja.
- sivistyspuuttuu
Muslimien aivopesua koko kaapupakko. Verenperintönä usko, että nainen ilman kaapua on vapaata riistaa. Siksi musliminaiset eivät Suomessakaan voi mennä uimaan ilman peittävää asua, lisäksi oltava omat uimahallivuorot sikailevien miesten takia.
Onhan tuo nähty täälläkin; runk_kari änkesi naisten pukuhuoneen puolelle. Älyvapaata ja eläimellistä. En ihmettele miksi vaativat omaa vuoroa. - huntujahuvi
Onko tämä sitten parempi?
https://www.nykysuomi.com/2018/02/12/naisten-asema-afganistanissa-ennen-sharia-lakia-toisin-on-nyt-video/- Raaka_-_Watson
Tuo Afganistanin tilanne on juuri se mihin palstan muslimien patjat pyrkivät. Koska itse ovat susirumia suonorsuja niin kauniit naiset pitää pukea säkkeihin. Kyseessä on pelkkä
kateus
- ChinaDragon
Huvittaa tämä "nainen on epäsiistin näköinen meikittömänä".
Ei meikki sitä epäsiisteyttä poista jos se jää meikin alle:)
Mielestäni kauniit naiset eivät tarvitse meikkaamista, he ovat luonnostaan asiakaspalveluun sopivia loukkaamatta asiakkaita meikkaamattomuudellaan. Aivopestyjä ihmisiä ja rumia varten ne meikit on tehty.- Meikkaaminenonhyväasia
Huvittaa tuollainen lapsellinen jankkaaminen. Kyllä sellainen nainen,joka ei huolehdi itsestään ja huolittele ja ehostakin sopivasti korostaen parhaimpia puolia, on epäsiistin näköinen mielestäni.
Sinä nyt et vaan voi sille mitään ,että naiset laittaa maailman ehostaa itseään.
Naiset eivät paitsi sinun eukkosi, kulje ympäriinsä saunan puhtaana😏😏😏
Sun jutuille ei voi muuta kuin nauraa. Pyhä yksinkertaisuus, että mies voi olla tyhmä ja naiivi. Vai ovat naiset,jotka meikkaavat aivopestyjä ja rumia?!
Et ilmeisesti ole sitäkään ottanut huomioon, että sellaisia luonnon kauniita ihmisiä on harvemmassa kuin tavallisen näköisiä, ainiin tietysti sun oma eukkosi😂😂😂 - ChinaDragon
Meikkaaminenonhyväasia kirjoitti:
Huvittaa tuollainen lapsellinen jankkaaminen. Kyllä sellainen nainen,joka ei huolehdi itsestään ja huolittele ja ehostakin sopivasti korostaen parhaimpia puolia, on epäsiistin näköinen mielestäni.
Sinä nyt et vaan voi sille mitään ,että naiset laittaa maailman ehostaa itseään.
Naiset eivät paitsi sinun eukkosi, kulje ympäriinsä saunan puhtaana😏😏😏
Sun jutuille ei voi muuta kuin nauraa. Pyhä yksinkertaisuus, että mies voi olla tyhmä ja naiivi. Vai ovat naiset,jotka meikkaavat aivopestyjä ja rumia?!
Et ilmeisesti ole sitäkään ottanut huomioon, että sellaisia luonnon kauniita ihmisiä on harvemmassa kuin tavallisen näköisiä, ainiin tietysti sun oma eukkosi😂😂😂"Vai ovat naiset,jotka meikkaavat aivopestyjä ja rumia?!"
No kerro sitten miksi meikkaavat, näyttääkseen paremmilta?
Eikös kysymyksessä silloin ole tyytymättömyys omaan naturaaliin minäänsä?
Hauskinta tässä kai on se että ne jotka voimakkaasti meikkaavat tietävät yrittävänsä peittää se naturaali "RUMUUS" jota he edustavat omasta mielestään.
Kerroit juuri että itse olet seinästä reväistyn näköinen meikittömänä, asiakkaat suorastaan pelästyvät:) - Tyhmähänsäolet
ChinaDragon kirjoitti:
"Vai ovat naiset,jotka meikkaavat aivopestyjä ja rumia?!"
No kerro sitten miksi meikkaavat, näyttääkseen paremmilta?
Eikös kysymyksessä silloin ole tyytymättömyys omaan naturaaliin minäänsä?
Hauskinta tässä kai on se että ne jotka voimakkaasti meikkaavat tietävät yrittävänsä peittää se naturaali "RUMUUS" jota he edustavat omasta mielestään.
Kerroit juuri että itse olet seinästä reväistyn näköinen meikittömänä, asiakkaat suorastaan pelästyvät:)Kyllä sinä olet harvinaisen tyhmä mies!! Ei oikein tiedä itkeäkö vai nauraa kommenteillesi.
Ei tarvitse olla ruma, että haluaa meikata. Ja aika tyhmän ihmisen kommentti, että nainen ei ole normaali ja on aivopesty, kun haluaa meikata. Myös kauniit ihmiset meikkaavat korostaakseen hyviä kasvojen piirteitään. Onkos missit ja mallit rumia, kun meikkaavat?
Sä olet niin tyhmä ja itseäsi ettet edes lue mitä sinulle vastataan/kirjoitetaan. En ole puhunut mitään voimakkaasti meikkaamisessa, vaan ehostaminen korostaen esim. silmiä tai korkeita poskipäitä. Sinä nyt edes tiedä mitä on ehostaminen ja tuskin huomaat onko joku nainen laittanut meikkiä vai ei. Sulla idiootiksi on vai kokemusta naisista, joilla aamulla meikit valuneet pitkin poskia.
Ai, sinun mielestä nainen on ruma, kun meikkaa. Voi vitsi mikä järjen juoksu. Älä missään ja koskaan lausu noita idioottimaisuuksia ääneen, please. - Öh-köh
Tyhmähänsäolet kirjoitti:
Kyllä sinä olet harvinaisen tyhmä mies!! Ei oikein tiedä itkeäkö vai nauraa kommenteillesi.
Ei tarvitse olla ruma, että haluaa meikata. Ja aika tyhmän ihmisen kommentti, että nainen ei ole normaali ja on aivopesty, kun haluaa meikata. Myös kauniit ihmiset meikkaavat korostaakseen hyviä kasvojen piirteitään. Onkos missit ja mallit rumia, kun meikkaavat?
Sä olet niin tyhmä ja itseäsi ettet edes lue mitä sinulle vastataan/kirjoitetaan. En ole puhunut mitään voimakkaasti meikkaamisessa, vaan ehostaminen korostaen esim. silmiä tai korkeita poskipäitä. Sinä nyt edes tiedä mitä on ehostaminen ja tuskin huomaat onko joku nainen laittanut meikkiä vai ei. Sulla idiootiksi on vai kokemusta naisista, joilla aamulla meikit valuneet pitkin poskia.
Ai, sinun mielestä nainen on ruma, kun meikkaa. Voi vitsi mikä järjen juoksu. Älä missään ja koskaan lausu noita idioottimaisuuksia ääneen, please.Hän ajattelee lompakkoaan. Nainen, joka ei meikkaa, tulee halvemmaksi käytössä. Kuuluukohan Napoleonin tapaisiin, jotka haluavat naisensa olevan kaksi viikkoa pesemättäkin. Säästää siten miehen varoja.
Naiset, ajatelkaa miehen lompakkoa! Siis säästäen savea;-D - ChinaDragon
Tyhmähänsäolet kirjoitti:
Kyllä sinä olet harvinaisen tyhmä mies!! Ei oikein tiedä itkeäkö vai nauraa kommenteillesi.
Ai, sinun mielestä nainen on ruma, kun meikkaa. Voi vitsi mikä järjen juoksu. Älä missään ja koskaan lausu noita idioottimaisuuksia ääneen, please.Kyllä, nainen joka meikkaa tuntee tarvitsevansa ehostusta ollakseen kauniimpi. Vähän samaa mitä silareissa, nainen voi tuntea tarvetta myös muotojensa muokkaamiseen. Periaatteessa samasta asiasta on kysymys.
- Vaiettäperiaatteessa
ChinaDragon kirjoitti:
Kyllä, nainen joka meikkaa tuntee tarvitsevansa ehostusta ollakseen kauniimpi. Vähän samaa mitä silareissa, nainen voi tuntea tarvetta myös muotojensa muokkaamiseen. Periaatteessa samasta asiasta on kysymys.
Niin kuin kaikki missit ja mallitkin?
Eivätkä ole muka kauniita?
Periaatteessa ja periaatteessa, myönnä pois vaan, että olet sen verran juntti ettei vaan nainen saisi näyttää miltään muulta kuin siltä tylsältä saunan puhtaalta mitättömyydeltä. Eukkosi taitaa juuri olla sellainen. Kiinalaiset naiset muutenkaan ei ole mitään kauniita.
Sua kuitenkin tekisi mieli panna Sara Safakia, joka on meikattu takuulla ja joka sanojesi mukaan on sitten ruma, aivopesty ja turhamainen nainen.
Ajattele siis suurin osa maailman naisista on sellaisia.
Tottahan toki nainen ehostaa näyttääkseen kauniimmalta ja kivemmalta, ollakseen kuitenkaan ruma. Niinhän miehetin siistit partansa ja hiuksensa näyttääkseen paremmalta. Eikö olekin turhamaista?
Mieluummin ruma ja tyhmä nainen on sellainen, joka ei välitä yhtään ulkonäöstään esim. tukka rehottaa kampaamattomana ei minkään värisenä, kulmat hoitamattomana ilman mallia ja särmää samoin ripset, iho kalpea ja hoitamaton ja kuiva ja kurttuinen jne. - ChinaDragon
Vaiettäperiaatteessa kirjoitti:
Periaatteessa ja periaatteessa, myönnä pois vaan, että olet sen verran juntti ettei vaan nainen saisi näyttää miltään muulta kuin siltä tylsältä saunan puhtaalta mitättömyydeltä. Eukkosi taitaa juuri olla sellainen. Kiinalaiset naiset muutenkaan ei ole mitään kauniita.
Sua kuitenkin tekisi mieli panna Sara Safakia, joka on meikattu takuulla ja joka sanojesi mukaan on sitten ruma, aivopesty ja turhamainen nainen.
Tottahan toki nainen ehostaa näyttääkseen kauniimmalta ja kivemmalta, ollakseen kuitenkaan ruma. Niinhän miehetin siistit partansa ja hiuksensa näyttääkseen paremmalta. Eikö olekin turhamaista?
Mieluummin ruma ja tyhmä nainen on sellainen, joka ei välitä yhtään ulkonäöstään esim. tukka rehottaa kampaamattomana ei minkään värisenä, kulmat hoitamattomana ilman mallia ja särmää samoin ripset, iho kalpea ja hoitamaton ja kuiva ja kurttuinen jne.Daily Mail -lehden mukaan brittinaiset saavat keskimäärin noin kaksi kilogrammaa kosmetiikkaa ihon kautta imeytyneenä sisäänsä vuosittain. Monissa tuotteissa on myrkyllisiä kemikaaleja. Vahva ehostus rasittaa ihoa ja vanhentaa sitä ennenaikaisesti.Eräiden arvostelijoiden mukaan Euroopan Unioni teki virheen kieltäessään kosmeettisten aineiden tutkimisen eläinkokeissa, koska esimerkiksi tutkimatta jäävä syöpävaarallisuus voi aiheuttaa yllätyksiä.
Naistenlehtien artikkeleita kosmetiikasta on toisinaan arvosteltu. Artikkelien sävy on yleensä myönteinen ja suositteleva. Kosmetiikkaa ei tarkastella arvostelevasti eikä sen tarvetta kyseenalaisteta, vaikka kosmetiikka voidaan haluttaessa nähdä yhtä lailla naista alistavana kuin muslimien huivit. Artikkeleita tehdään arvostelun mukaan pikemminkin ilmoittajien kuin kuluttajien tarpeista lähtien.
Vuonna 2015 Journal of Global Fashion Marketing -lehdessä julkaistussa tutkimuksessa poimittiin 289 kosmetiikkamainosta seitsemästä muotilehdestä useassa tuoteluokassa. Näiden väittämät arvioitiin neljään luokkaan totuudenmukaisuuden perusteella. Luokat olivat suora valhe, laiminlyönti, epämääräinen ja hyväksyttävä.Väittämistä 18 prosenttia arvioitiin hyväksyttäviksi. - Raaka_-_Watson
Vaiettäperiaatteessa kirjoitti:
Mieluummin ruma ja tyhmä nainen on sellainen, joka ei välitä yhtään ulkonäöstään esim. tukka rehottaa kampaamattomana ei minkään värisenä, kulmat hoitamattomana ilman mallia ja särmää samoin ripset, iho kalpea ja hoitamaton ja kuiva ja kurttuinen jne.Taas muslimien patja jauhaa apulantaa.
Eikö logiikkanne mukaan meikkaamattomuuden vastakohta olekaan vanhan huoran sotamaalaus.
Onhan mielestänne jätesäkkiin pukeutumisen vastakohta miltei alastomuus. Vaiettäperiaatteessa kirjoitti:
Mieluummin ruma ja tyhmä nainen on sellainen, joka ei välitä yhtään ulkonäöstään esim. tukka rehottaa kampaamattomana ei minkään värisenä, kulmat hoitamattomana ilman mallia ja särmää samoin ripset, iho kalpea ja hoitamaton ja kuiva ja kurttuinen jne.Minunkaan vaimoni ei käytä meikkiä ja tämä on aika yleistä ainakin eteläisessä Kiinassa siitä yksinkertaisesta syystä, että kuuma kostea ilma ja kasvomeikki ei ole välttämättä ihan nappiyhdistelmä kun ulkona ollessa hiki valuu kasvoilta. Voit itse kokeilla siten että meikkaat itsesi viimeisen päälle ja menet sitten vaikka tunniksi saunan lauteille istumaan pyyhkien välillä hikeä kasvoiltasi.
Tukan kampaaminen ja siistit vaatteet eivät ole maikkaamista joten meikkaamattomalla naisella ei tarvitse olla tukka sekaisin. Kiinalainen hiuslaatu on käytännössä aina pikimusta johon ei edes värjäys tehoa ilman erikoiskäsittelyä joten kiinalaisen tukka ei myöskään ole "ei minkään värinen" vaan kiiltävän musta.
Samoin kulmakarvat ja silmäripset ovat luonnostaan pikimustat jotka eivät väriä tarvitse. Myöskään kiinalaisen iho ei ole kalpea vaan yleensä kauniin ruskea. Myös vaimoni huulet ovat luonnostaan poikkeuksellisen punaiset joten suomalaiset kuvittelevat hänen käyttävän huulipunaa vaikkei sitä hänen huulillaan ole.
Eli vaimoni on jo saunapuhtaana meikatun näköinen joten miksi meikata lisää?- Saunakauniskomukakaunis
ChinaDragon kirjoitti:
Daily Mail -lehden mukaan brittinaiset saavat keskimäärin noin kaksi kilogrammaa kosmetiikkaa ihon kautta imeytyneenä sisäänsä vuosittain. Monissa tuotteissa on myrkyllisiä kemikaaleja. Vahva ehostus rasittaa ihoa ja vanhentaa sitä ennenaikaisesti.Eräiden arvostelijoiden mukaan Euroopan Unioni teki virheen kieltäessään kosmeettisten aineiden tutkimisen eläinkokeissa, koska esimerkiksi tutkimatta jäävä syöpävaarallisuus voi aiheuttaa yllätyksiä.
Naistenlehtien artikkeleita kosmetiikasta on toisinaan arvosteltu. Artikkelien sävy on yleensä myönteinen ja suositteleva. Kosmetiikkaa ei tarkastella arvostelevasti eikä sen tarvetta kyseenalaisteta, vaikka kosmetiikka voidaan haluttaessa nähdä yhtä lailla naista alistavana kuin muslimien huivit. Artikkeleita tehdään arvostelun mukaan pikemminkin ilmoittajien kuin kuluttajien tarpeista lähtien.
Vuonna 2015 Journal of Global Fashion Marketing -lehdessä julkaistussa tutkimuksessa poimittiin 289 kosmetiikkamainosta seitsemästä muotilehdestä useassa tuoteluokassa. Näiden väittämät arvioitiin neljään luokkaan totuudenmukaisuuden perusteella. Luokat olivat suora valhe, laiminlyönti, epämääräinen ja hyväksyttävä.Väittämistä 18 prosenttia arvioitiin hyväksyttäviksi.Johan sinä jatkat tuota typerää selittelyäsi. En puhunut vahvasta meikkaamisessa, vaan ehostamisesta.
Sinä olet vaan sen verran juntti ja yksinkertainen ettet oikein meinaa tajuta edes mistä on kysymys. Olet myös huono keskustelija.
Meikkejä on myös sellaisia, joista ei ole mitään vaaraa ihmisille.
Naiset meikkaavat ympäri maailmaa, ovat meikaneet ja tulevat meikkaamaan. Myös kauniit ehostavat itseään!! Ei tarvitse olla ruma ehostaakseen itseään. Eikä nainen, joka ehostaa, ole aivopesty ja turhamainen. Sitäpaitsi jokaisen oma asia miten haluaa ehostaa itseään, vaikka sinun eukkosi on aina sauna kaunis. - Temmotiintälläerää
Minä_täällä kirjoitti:
Minunkaan vaimoni ei käytä meikkiä ja tämä on aika yleistä ainakin eteläisessä Kiinassa siitä yksinkertaisesta syystä, että kuuma kostea ilma ja kasvomeikki ei ole välttämättä ihan nappiyhdistelmä kun ulkona ollessa hiki valuu kasvoilta. Voit itse kokeilla siten että meikkaat itsesi viimeisen päälle ja menet sitten vaikka tunniksi saunan lauteille istumaan pyyhkien välillä hikeä kasvoiltasi.
Tukan kampaaminen ja siistit vaatteet eivät ole maikkaamista joten meikkaamattomalla naisella ei tarvitse olla tukka sekaisin. Kiinalainen hiuslaatu on käytännössä aina pikimusta johon ei edes värjäys tehoa ilman erikoiskäsittelyä joten kiinalaisen tukka ei myöskään ole "ei minkään värinen" vaan kiiltävän musta.
Samoin kulmakarvat ja silmäripset ovat luonnostaan pikimustat jotka eivät väriä tarvitse. Myöskään kiinalaisen iho ei ole kalpea vaan yleensä kauniin ruskea. Myös vaimoni huulet ovat luonnostaan poikkeuksellisen punaiset joten suomalaiset kuvittelevat hänen käyttävän huulipunaa vaikkei sitä hänen huulillaan ole.
Eli vaimoni on jo saunapuhtaana meikatun näköinen joten miksi meikata lisää?Vaikka sinun eteläkiinalainen vaimo ei meikkaaakaan, monet naiset silti meikkaavat. Se on minun mielipiteeni, että kiinalaiset naiset eivät ole mitään kauniita. Ai, niin sinun vaimo olikin joku kaunotar😁😁😁
Minun mielestäni ilman ehostusta olevat naiset ovat tylsän näköisiä. Pelkät silitetyt vaatteet eivät riitä, pitää panostaa enemmän ulkonäköönsä. Pelkkä kulmakarvojen maalaminenkaan ei riitä, vaan ne pitää nyppiä muotoonsa. Pienillä asioilla saa ihmeitä aikaan.
Taidat olla samaa sarjaa tän China Dragon in kanssa, että riittää kun eukko käy saunassa ja pesee itsensä saippualla. Siinä säästää rahaa ja kukaan muu mies ei vikaisekkaan. Onhan sekin jonkinasteista vallankäyttöä naista kohtaan. Tai noh China Dragonin eukko alkaa jo olemaan sen verran vanha jo ettei kukaan huolisiko, vaikka meikkaus vielä toisenkin kerran elämänsä aikana. Sitähän toi typerä mies täällä ulvookin jatkuvasti, voi siis lukea rivien välistä ettei ole täysin tyytyväinen itseensä. - ChinaDragon
Temmotiintälläerää kirjoitti:
Vaikka sinun eteläkiinalainen vaimo ei meikkaaakaan, monet naiset silti meikkaavat. Se on minun mielipiteeni, että kiinalaiset naiset eivät ole mitään kauniita. Ai, niin sinun vaimo olikin joku kaunotar😁😁😁
Minun mielestäni ilman ehostusta olevat naiset ovat tylsän näköisiä. Pelkät silitetyt vaatteet eivät riitä, pitää panostaa enemmän ulkonäköönsä. Pelkkä kulmakarvojen maalaminenkaan ei riitä, vaan ne pitää nyppiä muotoonsa. Pienillä asioilla saa ihmeitä aikaan.
Taidat olla samaa sarjaa tän China Dragon in kanssa, että riittää kun eukko käy saunassa ja pesee itsensä saippualla. Siinä säästää rahaa ja kukaan muu mies ei vikaisekkaan. Onhan sekin jonkinasteista vallankäyttöä naista kohtaan. Tai noh China Dragonin eukko alkaa jo olemaan sen verran vanha jo ettei kukaan huolisiko, vaikka meikkaus vielä toisenkin kerran elämänsä aikana. Sitähän toi typerä mies täällä ulvookin jatkuvasti, voi siis lukea rivien välistä ettei ole täysin tyytyväinen itseensä.Pitäisikö minun siis ottaa nainen joka meikkaisi muita miehiä varten?
Parastahan on se että molemmat puolisot pitävät toisistaan jopa silloin kun heräävät aamulla tukka sekaisin.
Totta, minulle riittää kun vaimo peseytyy joka päivä. Hänen ei tarvitse meikata minua tai ketään muutakaan varten. Vapaus olla meikkaamatta on sitä todellista naisen vapautta.
Tämä äkäiseltä tuntuva nainen taitaa olla joku vanha tapaus joka käyttää edelleen liian pieniä farkkuja, meikkaa itsensä ihon umpeen kuvitellen näyttävänsä vielä 20 vuotiaalta?
Jospa olisi jo aika vanhentua arvokkaasti itseään sekä toisia kunnioittaen?
Meikit, hajuvedet eivätkä kalliit vaatteet voi kuitenkaan peittää sitä mitä oikeasti itse olet! - Raaka_-_Watson
ChinaDragon kirjoitti:
Pitäisikö minun siis ottaa nainen joka meikkaisi muita miehiä varten?
Parastahan on se että molemmat puolisot pitävät toisistaan jopa silloin kun heräävät aamulla tukka sekaisin.
Totta, minulle riittää kun vaimo peseytyy joka päivä. Hänen ei tarvitse meikata minua tai ketään muutakaan varten. Vapaus olla meikkaamatta on sitä todellista naisen vapautta.
Tämä äkäiseltä tuntuva nainen taitaa olla joku vanha tapaus joka käyttää edelleen liian pieniä farkkuja, meikkaa itsensä ihon umpeen kuvitellen näyttävänsä vielä 20 vuotiaalta?
Jospa olisi jo aika vanhentua arvokkaasti itseään sekä toisia kunnioittaen?
Meikit, hajuvedet eivätkä kalliit vaatteet voi kuitenkaan peittää sitä mitä oikeasti itse olet!Palsta on pullollaan mielenterveysongelmaisia naisia joille elämä on mustavalkoista.
Eivät ymmärrä että kukaan ei usko typeriä prinsessa ja kuningatar jorinoita.
Tottakai miehet pitävät naturaaleista puhtaista naisista eikä jätesäkkiin pukeutuvista suonorsuista tai kauhean sotamaalauksen omaavista vanhoista ämmistä Temmotiintälläerää kirjoitti:
Vaikka sinun eteläkiinalainen vaimo ei meikkaaakaan, monet naiset silti meikkaavat. Se on minun mielipiteeni, että kiinalaiset naiset eivät ole mitään kauniita. Ai, niin sinun vaimo olikin joku kaunotar😁😁😁
Taidat olla samaa sarjaa tän China Dragon in kanssa, että riittää kun eukko käy saunassa ja pesee itsensä saippualla. Siinä säästää rahaa ja kukaan muu mies ei vikaisekkaan. Onhan sekin jonkinasteista vallankäyttöä naista kohtaan. Tai noh China Dragonin eukko alkaa jo olemaan sen verran vanha jo ettei kukaan huolisiko, vaikka meikkaus vielä toisenkin kerran elämänsä aikana. Sitähän toi typerä mies täällä ulvookin jatkuvasti, voi siis lukea rivien välistä ettei ole täysin tyytyväinen itseensä.Mielenkiintoista että syytät China Dragonia jatkuvasti saman asian jankkaamisesta ja siitä, ettei hän osaa keskustella. Kuitenkin lähes joka viestissä kirjoitat sitä samaa että meikkaamaton on epäsiistin-, tylsän- tai kuivakan näköinen.
Tuoko on sitä sinun peräänkuuluttamaasi oikea keskustelua jossa ei jankata samaa asiaa?
Hoet myös useissa viesteissä että miljoonat naiset maailmassa meikkaavat. Tottahan tuo on mutta unohdat mainita että myös miljoonat naiset maailmassa eivät meikkaa olematta kuitenkaan tylsän ja epäsiistin näköisiä vaan todella kauniita meikkaamattomanakin.
Myös arvostelet China Dragonin vaimon ulkonäköä vaikket koskaan ole edes nähnyt häntä.
Samoin Raaka_-_Watsonia hänen alkoholin käytöstään vaikkei sinulla ole hajuakaan hänen elämäntavoistaan.
Pikku tarina todellisesta elämästä vielä tähän:
Suomalaisen naisen joka ei ollut koskaan aikaisemmin tavannut vaimoani, piti tavata hänet rautatieasemalla. Hän kysyi tuntomerkkejä toiselta suomalaiselta naiselta joka oli meidän perhetuttu. Hän sai tuntomerkit ja tapaaminen onnistui. Vasta myöhemmin sain kuulla minkälaiset tuntomerkit hänelle annettiin:
"Katso ympärillesi ja kun näet todella kauniin naisen jolla on kiiltävän musta tukka, olet löytänyt hänet".
Eli hän sai tällaiset ohjeet löytää minun "tylsän näköinen meikkaamaton" vaimoni ja tuntomerkit olivat kaiken lisäksi riittävät.
"Ai niin sinun vaimo olikin joku kaunotar"
En tiedä mistä tuon vetäisit, mutta itseasiassa hän on aikoinaan toiminut valokuvamallina mainoskuvauksissa.
- javaintaaskovaan
China Dragonille: Ei tietenkään pidä, kuka semmoisesta on täällä puhunutkaan.
Olet tolvana jo melkein unohtanut mitä itse olet tänne kirjoitellut.
Juuh, parasta on myös kaikille muille naisille, vaikka heräisikin meikit naamalla aamulla eikä heti aamusta ole saunanpuhtaana.
Jokainen nainen tekee kuten haluaa, meikkaa niin paljon kuin haluaa tai olla meikkaamatta, sanot sinä sovinistisika siellä mitä tykkäät. Miljoonat ja miljoonat naiset ympäri maailmaa meikkaa ja laittaa itseään, sen ei luulisi olevan sinulta pois vanha ukko.
Sinulle tuntuu olevan vaikea ymmärtää elämisen realiteetit. Vaikka meikataankin, niin silloinkin peseydytään päivittäin. Sulla taitaa olla sellainen mustavalkoinen ajatusmaailma, että naiset, jotka meikkaa, eivät peseydy ja ovat aivopestyjä, rumia ja turhamaisia. Miehisäkin on blondeja ja sinä olet siitä hyvä esimerkki.
Todellista vapautta ei ole sinun määritelmäsi, vaan todellista vapautta on, että jokainen saa itse päättää mitä kehollaan tai keholleen tekee.
"Tämä äkäiseltä tuntuva nainen taitaa olla joku vanha tapaus joka käyttää edelleen liian pieniä farkkuja, meikkaa itsensä ihon umpeen kuvitellen näyttävänsä vielä 20 vuotiaalta?
Jospa olisi jo aika vanhentua arvokkaasti itseään sekä toisia kunnioittaen?"
Kukaan tässä ei ole äkäinen, vaan kerrassaan huvittunut sinun typeryydestäsi ja yksinkertaisuudestasi. Niin kuin sanoin aiemmin, ei tiedä itkeäkö vai nauraa jutuillesi.
Minulla on oikein sopivat housut jalassa, kiitosta vaan. Noh, lisää typeryyksiä latelet, että kuvittelen näyttäväni 20- vuotiaalta, mistäs sinä sellaista keksit? Miksi pitäisi näyttää nuoremmalta kuin on? Olen sen ikäinen kuin olen ja meikkaan jos niin tahdon, mutta en meikkaa edes joka päivä, olen senkin täällä kirjoittanut, mutta ethän sä laholatva edes lue mitä sinulle kirjoitetaan.
Vanhenen juuri omalla tyylilläni ja ikääni kuuluvalla tavalla, kas kun kaikkien naisten ei tarvitse näyttää ja olla sellaisia kuivakoita kuin sinun oma eukkosi on.
Ja Raaka Watsonille: Sinä nyt olet sen verran sekaisin oleva rasistipelle ettei sinun sanomisiasi voi kukaan ottaa tosissaan. Aivot pehmenneet ajat sitten liiallisen alkoholin ja auringonoton vaikutuksesta. Samanlainen hölmö kuin sinäkin olet, että maailmaan ei mahdu kuin kahdenlaisia naisia: ylimeikattuja vanhempia naisia ja burkhaan pukeutuvia naisia.
Liekö jokin mennyt pieleen jossain vaiheessa kasvatusta tai oma äiti oli joku sotamaalattu sotanorsu.- ChinaDragon
...eli tekstin sisällöstä voi tulkita sinun olevan jo 40 vuotias joka haluaa olla se 20 vuotias...
Et ole vihainen, sen me kaikki jo ymmärsimme. Kyllä se meikki taitaa kuivattaa, sekä henkisesti että fyysisesti:) - Komiikkaa
ChinaDragon kirjoitti:
...eli tekstin sisällöstä voi tulkita sinun olevan jo 40 vuotias joka haluaa olla se 20 vuotias...
Et ole vihainen, sen me kaikki jo ymmärsimme. Kyllä se meikki taitaa kuivattaa, sekä henkisesti että fyysisesti:)Taas tulkitset tahallaan väärin, justiinsahan mä kirjoitin etten halua olla mikään parikymppinen. Taitaa noi väärinymmärrykset liittyä alkavaan seniliyteesi.
Joo, sua kuivattaa ajatuskin ,että muut naiset käyttää meikkiä ja laittaa itseään, kun oma kuivakka kiinatar pesee itsensä vain saippualla.
Oot sä tyhmä ja koominen tapaus. - Raaka_-_Watson
Ikävä tuottaa pettymys, en käytä alkoholia saati muita päihteitä enkä juuri ole auringossa. Äitini oli pieni ja hoikka eikä käyttänyt ehosteita. Joten kaikki kuvitelmasi ovat mahdollisimman kaukana todellisuudesta.
Mitä tulee väitteeseesi että olisin rasisti on naurettava sillä on sanomattakin selvää että kritisoin vain ja ainoastaan muslimeja ja niiden patjoja. Koska muslimeja ja niiden patjoja on kaiken rotuisia en voi olla rasisti vaikka kuinka toivoisitte. - ChinaDragon
Komiikkaa kirjoitti:
Taas tulkitset tahallaan väärin, justiinsahan mä kirjoitin etten halua olla mikään parikymppinen. Taitaa noi väärinymmärrykset liittyä alkavaan seniliyteesi.
Joo, sua kuivattaa ajatuskin ,että muut naiset käyttää meikkiä ja laittaa itseään, kun oma kuivakka kiinatar pesee itsensä vain saippualla.
Oot sä tyhmä ja koominen tapaus.Pellet meikkaavat ja he esiintyvät sirkuksessa.
Parempi olla ns. "tyhmä ja koominen" mitä itsensä umpeen paklannut fiksu nainen:)
Tietysti ne jotka eivät meikkaa peseytyvät samalla tavalla mitä meikkejä käyttävät, he myös käyttävät ihonhoitotuotteita. Pakkelia eivät uurteiden peittoon käytä. Miehet jotka heihin ihastuvat saavat luomun naisen ilman pakkelia tai silikoneja. Nuohan ovat käytännössä samaan tarkoitukseen tehtäviä tuotteistuksia. Kuka muuten voisi kritisoida silikoneja jos itse meikkaa? Joku helvetin tyhmä...ehkä...niin vitun luomu olevinaan:)
- Raaka_-_Watson
- ehostaminenonhyväasia
"Pellet meikkaavat ja he esiintyvät sirkuksessa.
Parempi olla ns. "tyhmä ja koominen" mitä itsensä umpeen paklannut fiksu nainen:)
Tietysti ne jotka eivät meikkaa peseytyvät samalla tavalla mitä meikkejä käyttävät, he myös käyttävät ihonhoitotuotteita. Pakkelia eivät uurteiden peittoon käytä. Miehet jotka heihin ihastuvat saavat luomun naisen ilman pakkelia tai silikoneja. Nuohan ovat käytännössä samaan tarkoitukseen tehtäviä tuotteistuksia. Kuka muuten voisi kritisoida silikoneja jos itse meikkaa? Joku helvetin tyhmä...ehkä...niin vitun luomu olevinaan:)"
Ai nyt se onkin niin että sirkuspellet vain meikkaavat:-)))
Sä itse olet suuri pelle ja sua tituttaa, kun et saa tahtoasi läpi, vähän niin kuin pienet pojat vänkäävät. Ai nyt muuttui meikkaaminen pakkeloimiseksi, et enää sit muuta keksinyt.
Katsos kun meikkaaminen ei ole itseänsä umpeen paklaamista, siinä on myös välivaiheita. Sinulle pitää kaikki vääntää rautalangasta!!
Niin ja toisinpäin, ne jotka meikkaavat peseytyvät kuin peseytyvätkin ja käyttävät myös ihonhoitotuotteita. He hoitavat kauneuttaan kaikin tavoin. Meikkaamisessa ei ole kyse mistään uurteiden peittämisestä. Juuh, varmaan ne miehet, jotka juuri ihastuvat saunanpuhtaisiin ja saippualle haiseviin tylsän näköisiin saavat juuri sitä mitä tilaavat.
Niin kuin sanoin, että miljoonat naiset meikkaavat ympäri maailmaa ja ovat ihastuttavia ja kauniita. Jokaiselle jotakin, sulle luomua ja jollekin muulle miehelle jotain muuta. Monet miehet ovat valinneet sen itsestään huolehtivan ja ehostavan naisen ja tämä nainen ei ole yhtään huonompi kuin sinun saunan puhdas sellainen.
Silikoneista en tiedä, mutta eiköhän se ole jokaisen naisen oma asia hankkiiko silikonit vai ei.
Itse en kritisoi sellaisia naisia, jotka hankkivat silikonit.
Sinähän se vitun tyhmä olet, kun arvostelet niitä naisia, jotka ehostavat ja laittavat itseään, rumiksi, aivopestyiksi ja turhamaisiksi.- Raaka_-_Watson
Oikeasti kauniin naisen ei tarvitse meikata.
- Meikitonparastatässä
Oikeasti kauniin naisen ei tarvitse meikata.
Niin. Tätä mukaillen maailmassa ei ole kovinkaan montaa kaunista naista paitsi sinulla ja törppö China Dragonilla.
- ChinaDragon
"Sinähän se vitun tyhmä olet, kun arvostelet niitä naisia, jotka ehostavat ja laittavat itseään, rumiksi, aivopestyiksi ja turhamaisiksi"
Kyllä, he ovat jo niin mielikuvamainonnan mukaan eläviä, voidaan kutsua aivopestyiksi. He jopa voivat määritellä sellaiset naiset tylsän näköisiksi jos eivät meikkaa. No, sitten me miehet olemme kaikki tylsän näköisiä mutta siitä ei nouse edes keskustelua?
Mielikuvamainonta muuttaa käyttäytymistä. Meikkaamisessa ihmeellisintä on se miten äidit opettavat tyttärensä meikkaamaan ja naiset pitävät asiaa tärkeämpänä mitä miehet pitävät. 1950-luvulla meikattu teini olisi nostattanut tunnekuohuntaa ja nyt äidit laittavat ripsiväriä jo 10-vuotiaille lapsille ja sitä pidetään "normaalina".
Naisten suhteen tuottavia ulkonäköpaineita tekevät pääosin toiset naiset ja markkinointikoneistot.
Lopputuloksena Suomessakin tapaa jo naisia jotka pitävät naturaalia ihmisen omaa olemusta tylsänä. He vieläpä luulevat teinifarkkujen lisäävän miesten mielenkiintoa tunkien ne vatsamakkaransa farkkujen sisäpuolelle. Siinä sitten kävelevät kaupungilla ylpeänä ulkoisesta olemuksestaan. Kyllä, hyvin epänaturaalia ja luonnotonta, joidenkin mielestä hyvinkin tyylikästä:) - Raaka_-_Watson
Meikitonparastatässä kirjoitti:
Niin. Tätä mukaillen maailmassa ei ole kovinkaan montaa kaunista naista paitsi sinulla ja törppö China Dragonilla.
Höpö höpö. Maailmassa on paljon luonnonkauniita naisia joiden ei tarvitse juurikaan meikata.
Sitten on naisia joita miehet eivät edes katsoisi kahta kertaa ilman meikkiä.
Ja tietenkin on se ryhmä joka on niin susiruma että edes meikki ei auta.
Luonnonkauniit naiset säilyvät kauniina pitkään kun taas meikkaavat rupsahtavat - Ihmevänkääjäolet
ChinaDragon kirjoitti:
"Sinähän se vitun tyhmä olet, kun arvostelet niitä naisia, jotka ehostavat ja laittavat itseään, rumiksi, aivopestyiksi ja turhamaisiksi"
Kyllä, he ovat jo niin mielikuvamainonnan mukaan eläviä, voidaan kutsua aivopestyiksi. He jopa voivat määritellä sellaiset naiset tylsän näköisiksi jos eivät meikkaa. No, sitten me miehet olemme kaikki tylsän näköisiä mutta siitä ei nouse edes keskustelua?
Mielikuvamainonta muuttaa käyttäytymistä. Meikkaamisessa ihmeellisintä on se miten äidit opettavat tyttärensä meikkaamaan ja naiset pitävät asiaa tärkeämpänä mitä miehet pitävät. 1950-luvulla meikattu teini olisi nostattanut tunnekuohuntaa ja nyt äidit laittavat ripsiväriä jo 10-vuotiaille lapsille ja sitä pidetään "normaalina".
Naisten suhteen tuottavia ulkonäköpaineita tekevät pääosin toiset naiset ja markkinointikoneistot.
Lopputuloksena Suomessakin tapaa jo naisia jotka pitävät naturaalia ihmisen omaa olemusta tylsänä. He vieläpä luulevat teinifarkkujen lisäävän miesten mielenkiintoa tunkien ne vatsamakkaransa farkkujen sisäpuolelle. Siinä sitten kävelevät kaupungilla ylpeänä ulkoisesta olemuksestaan. Kyllä, hyvin epänaturaalia ja luonnotonta, joidenkin mielestä hyvinkin tyylikästä:)Heräsit sitten 5.36 kirjoittamaan:-))
Eli sun mielestä miljoonat naiset ympäri maailmaa ovat aivopestyjä, rumia ja turhamaista?
Sanoinkin oman mielipiteeni, että pelkällä saippualla naamansa pesevät ja meikkaamattomat ja hoitamattomat naiset ovat tylsän näköisiä. En puhunut mitä muut naiset ajattelee. Sulla on toi luetun ymmärtäminen hakusessa.
Niinkuin sanoin aiemminkin jo, että jokainen nainen päättää itse mitä haluaa tehdä itselleen ja harva äiti tuskin opettaa 10- vuotiaita tyttäriään laittaa ripsiväriä ja meikkaamaan. Mistähän nämä tietosi oikein ammennat? Ai niin, sähän oot joku seniili ja edelleen elät jotain 50- lukua.
Naiset ovat meikaneet jopa jo 50- luvulla ja ajat muuttuvat ja naiset meikkaavat edelleenkin ja tulevat meikkaamaan. Pistä se nyt sinne tyhjään päähäsi. Sun vänkääminen ei muuta sitä tosiasiaa.
Minuako tarkoitat, että tungen vatsamakkarat teinifarkkuihin ja luulen olevani viehättävä miesten silmissä? Voi sinua tyhmää miestä mitkä jutut.
- Hiilenmustaa
Naiset ovat ehostaneet tuhansia vuosia eaa ja juurikin Lähi-Idän suunnilla kunnes islam tuli ja pussitti. Miehilläkin ollut aikojen saatossa ulkonäön kohentelua.
- naisenvapaus
Minä en ymmärrä miksi naisten tulisi meikata ja pukeutua johonkin Kim Kardashian tyyliin. Ihmettelen miehiä jotka tuon sallii. Arabimies ei antaisi ikinä naisen mennä ulos sen näköisenä. Eikö tule mieleen että muutkin miehet voivat kuolata naista joka kulkee perseen vilauttavassa hameessa ja tissit paljastavassa topissa?
- Raaka_-_Watson
naisenvapaus kirjoitti:
Minä en ymmärrä miksi naisten tulisi meikata ja pukeutua johonkin Kim Kardashian tyyliin. Ihmettelen miehiä jotka tuon sallii. Arabimies ei antaisi ikinä naisen mennä ulos sen näköisenä. Eikö tule mieleen että muutkin miehet voivat kuolata naista joka kulkee perseen vilauttavassa hameessa ja tissit paljastavassa topissa?
No ei se ole kuolaa mitä miehen suusta tulisi jos joutuisi muslimien patjan persettä katsomaan. Kyllä siinä laatta lentäisi kovemmallakin kundilla.
Sovitaanko nyt vihdoin että suonorsut pukeutuvat peittävästi olivatpa muslimien patjoja tai eivät ja että kauniit hyvärunkoiset beibet voivat pukeutua paljastavasti ja seksikkäästi. - naisenvapaus
No ei se ole kuolaa mitä miehen suusta tulisi jos joutuisi muslimien patjan persettä katsomaan. Kyllä siinä laatta lentäisi kovemmallakin kundilla.
Sovitaanko nyt vihdoin että suonorsut pukeutuvat peittävästi olivatpa muslimien patjoja tai eivät ja että kauniit hyvärunkoiset beibet voivat pukeutua paljastavasti ja seksikkäästi.http://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/201711180075008_v0.shtml
Tähänkö naisia nyt pitäisi kannustaa? Länsimaissa miehille ei merkka että tuollainen teennäisyys voi vielä viedä hengen! Minusta tuollainen naisten seksuliasointi ja luojann luoman pilaaminen on paljon pahempaa verrattuna naisen peittävään pukeutumiseen. - Raaka_-_Watson
naisenvapaus kirjoitti:
http://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/201711180075008_v0.shtml
Tähänkö naisia nyt pitäisi kannustaa? Länsimaissa miehille ei merkka että tuollainen teennäisyys voi vielä viedä hengen! Minusta tuollainen naisten seksuliasointi ja luojann luoman pilaaminen on paljon pahempaa verrattuna naisen peittävään pukeutumiseen.Mitähän nappeja oikein vetelet?
Luuletko että tuollainen on normaalia?
Tajuatko sairaassa mielessäsi että moiset barbiet ovat yhtä kuvottavia kuin mitä te muslimien patjat.
Olette saman kolikon eri puolet.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk903807Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921979Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871793- 1441672
- 1621493
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651478Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur981473Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671412Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001344- 861297