Hitusen on alkanut hiukset ohimolta vetäytymään. Pohdiskelen, että ajaisinko kokonaan kaljuksi tai sitten sellainen muutaman millin siili. Kropaltani olen hoikan lihaksikas ja ikää on 45-vuotta.
Arvon leidit..vieläkö vuonna 2018 kalju olisi seksikäs? Saisiko se kenties sukat pyörimään jaloissa vai onko se hiustyylinä täysin jo turn-off..kamala?
Kalju mies 2018
9
1419
Vastaukset
- pakkosuositella
Ihan kuule itsesi takia ajelet, jos siltä tuntuu.
Naiset huomaavat itseluottamuksen, se on ihan sama mitä sinulla päässäsi on.
Mutta kalju on helppohoitoinen, joten suosittelen.- Uimalakki_vastaa
Nykyään tuntuu, että kaljupäitä ei juurikaan ole ainakaan nuorempien miesten keskuudessa. Keski-ikäisillä se alkaa olla sitten pakon sanelemaa. Täytyy tuota kaljua vakavasti harkita.
- seitkytluvuntyyliin
Kasvata pitkät sivuhiukset ja vetele niitä päälaen yli. Ei tosiaan, lyhyt sänki on siisti helppohoitoinen.
- Uimalakki_vastaa
Jeps, comb-over eli yliheitto on ikuinen kestohitti hiustyyleissä. ;)
- HarvoinTuleeVastaan
Tai sitten Repairs tyylinen pottatukka....
- KaljuksiJäi
Eräs nuorimies oli armeija-aikana ajanut päänsä kaljuksi ja levittänut sen jälkeen armeijan mustaa kenkäplankkia kaljulle ja kiilloittanut kajun sen jälkeen.
Eipä kasvaneet enää hiukset sen jälkeen. - Kotiparturikone
Kotiparturikoneella ajelen hiukseni. Parin kuukauden välien suurinpiirtein ajelen hiukset.
Saa just sen pituiset hiukset, kun haluaa ja säästyy rahaa, kun ei tarvitse käydä parturissa leikkuuttamassa, mikä maksaa helposti yli 15€.
Sivuilta ja takaa yleensä muutaman millin siili ja päältä vähän pidemmän, mut alle 12 mm kuitenkin.
Lyhyt tukka on helppohoitonen ja aiankin mulle sopii paremmin, kuin pitkät hiukset, jolloin on kuin Röllipeikko.
Kaikille naisille sopii pitkät hiukset, mutta harvemmin pitkät hiukset sopii miehelle. - ihanuuuus
Aja pois vaan ja kasvata pieni leukaparta,nam ; )
- uggoKuggo
Mitä väliä sillä mitä joku ajattelee, ei sitä koskaan kaikkia miellytä!
Hyvä sheivari ja hiukset vaan pois, täys kalju vaatii partakonetta ja lähes jokapäiväisen ajon, ei jaksa, kun ei tarvii ajatella mitä joku mieltä.
On antanut parrankin alkaa kasvaa, sivuilta lyhentää ja edestä antaa pukata, kohta vois alkaa laittaa letille :) ensi vaimo kummeksui, nyt se on mukava, kun kutittelee parralla kaulaa ja niskaa, molemmilla hymy suussa...
Ja parasta on toi rahan säästö, kun ei tarvii käydä parturissa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882