Siis ihan hirveetä. Tom of Finland elokuvaa mainostetaan tällä palstala aivan avoimesti ilmen että kukaan puuttuu siihen millään tavalla. Miten tämä on mahdollista? Miten te helluntalaiset voitte sallia sen? Ja miten ihmeessä jumala voi sallia sen? Miksi jumala ei samantien spämmää koko mainosta pois? Miki jumala ei siis toimi? Vai ettekö te osaa rukoilla oikein?
Homo-elokuvan mainos tällä palstalla!!!
9
101
Vastaukset
- VeliUskova
Ei ainakaan minulla ole mitään mainitsemiasi mainoksia.
Olisiko tullut omista evästeistäsi?
Itse en käy missään homosivustoilla, niin lienen säästynyt niiltä. - 7yayuauoh
Suomalaisista helluntailaisista on tullut buddhalaisia ja siksi Jumala ei kuuntele heidän rukouksiaan.
- Laskuntulos
Avaa Suomi24 Fireboxissa, niin ei tule mainoksia.
- laukkuryssä
Eipä ole moista mainosta sattunut näkymään. Mistä siis lienet saanut sen mieleesi..
Mitä taas tulee mainoksiin, niin eipä palstalla vierailevilla liene niin kovin paljon vaikutusmahdollisuuksia mainosten poistoon, koskipa ne mitä aihetta tahansa.
Kun Suomen hallitus teki lainmuutoksen, joka sallii samaa sukupuolta olevien pariutumisen julkisesti, niin onhan se ymmärrettävää, että sen suuntaista ajatusta Raamatun Kirjoitusten vastaisten jumalattomien täytyy ruokkia kaikin tavoin, että asia tulisi hyväksytyksi kaikkien kohdalla. Ja kun tunnetusti Raamatun Kirjoitusten sanomaan uskoville ja sitä noudattaville uskovaisille kyseinen mielenmuutos on suorastaan mahdoton ajatus, niin tokihan se risoo itsekutakin jumalatonta. Ja koska sen seurauksena homosuhteen laillisuutta yritetään tuputtaa joka tuutista ja tv-sarjoissa, niin miks'ei keskustele helluntailaisuudesta palstallakin.- Huuhaata_kirjoitat
Sinä varmasti noin taikauskoisena ja älyttömyyksiin uskovana hölmönä olet suutuksissa, kun "Suomen hallitus" antoi naisille äänioikeuden, kun homoseksuaalisuus ei enää ollut rangaistavaa ja kun kun lasten ruumiillinen kurittaminen kriminalisoitiin.
Olet myös varmasti vihainen, kun orjuus on kielletty lähes jokaisessa maassa. Teidän mielestännehän "orjuus" on "Jumalan luoma järjestelmä".
Teidän perheessä naisväki ei tietenkään saa käyttää housuja. Hameessa pitää kulkea paukkupakkasillakin.
Tunnen kaltaisiasi kohtaan syvää inhoa.
- missä.liikut.semainostuu
Ei täälläkään ole ko. mainoksia pyörinyt.
Mutta, jos liikku itse määrätyillä sivuilla, niin Google muistaa jopa 5 vuotta, mitä henkilö tekee, eli lain mukaan pitää tallentaa. Kun ja jos liikkuu, saat kulkemaltasi sivuilta mainoksia koneellesi. - Kaikki-Vahtimaan
Pääsenköhän minä taivaaseen, jos kaikki tuntemani helluntailaiset alkaisivat vahtimaan minun tekemisiäni. Riittääkö se, vaikka minun tekisi mieli mennä katsomaan Tom of Finland elokuvaa, mutta noiden vahtien vuoksi en voi mennä. Olenko pelastettu?
Olet pelastettu vain jos olet tehnyt parannuksen ja olet ottanut Jeesuksen Herraksesi ja Vapahtajaksesi ja seuraat Häntä Pyhässä Hengessä ja totuudessa (Jumalan Sana).
Ei tuolla tavoin taivaaseen pääse että jotkut ihmiset vahtisivat sinun tekemisiäsi.- Kivipelto123456778
Ihan sama.aivan turhaan takerrut maailman kauheisiin.
Ei tarvitse katsella..olet osa maailmaa.mutta et maailmasta.
Meillä olisi paljon tuomittavaa ja arvostektavaa.
Ei tarvii kauhistelle..maailma on paha ja sitä me itsekkin olemme syntiä täynnä.
Hurskastelu sikseen.kohdataan maailma.ilman ruotimista ja julistetaan vain ja ainiastaan raitis evankeliumi.se riittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174246
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842469Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731617Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641177Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231167Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42912- 171904
- 105874
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä74873Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72820