Siis ihan hirveetä. Tom of Finland elokuvaa mainostetaan tällä palstala aivan avoimesti ilmen että kukaan puuttuu siihen millään tavalla. Miten tämä on mahdollista? Miten te helluntalaiset voitte sallia sen? Ja miten ihmeessä jumala voi sallia sen? Miksi jumala ei samantien spämmää koko mainosta pois? Miki jumala ei siis toimi? Vai ettekö te osaa rukoilla oikein?
Homo-elokuvan mainos tällä palstalla!!!
9
115
Vastaukset
- VeliUskova
Ei ainakaan minulla ole mitään mainitsemiasi mainoksia.
Olisiko tullut omista evästeistäsi?
Itse en käy missään homosivustoilla, niin lienen säästynyt niiltä. - 7yayuauoh
Suomalaisista helluntailaisista on tullut buddhalaisia ja siksi Jumala ei kuuntele heidän rukouksiaan.
- Laskuntulos
Avaa Suomi24 Fireboxissa, niin ei tule mainoksia.
- laukkuryssä
Eipä ole moista mainosta sattunut näkymään. Mistä siis lienet saanut sen mieleesi..
Mitä taas tulee mainoksiin, niin eipä palstalla vierailevilla liene niin kovin paljon vaikutusmahdollisuuksia mainosten poistoon, koskipa ne mitä aihetta tahansa.
Kun Suomen hallitus teki lainmuutoksen, joka sallii samaa sukupuolta olevien pariutumisen julkisesti, niin onhan se ymmärrettävää, että sen suuntaista ajatusta Raamatun Kirjoitusten vastaisten jumalattomien täytyy ruokkia kaikin tavoin, että asia tulisi hyväksytyksi kaikkien kohdalla. Ja kun tunnetusti Raamatun Kirjoitusten sanomaan uskoville ja sitä noudattaville uskovaisille kyseinen mielenmuutos on suorastaan mahdoton ajatus, niin tokihan se risoo itsekutakin jumalatonta. Ja koska sen seurauksena homosuhteen laillisuutta yritetään tuputtaa joka tuutista ja tv-sarjoissa, niin miks'ei keskustele helluntailaisuudesta palstallakin.- Huuhaata_kirjoitat
Sinä varmasti noin taikauskoisena ja älyttömyyksiin uskovana hölmönä olet suutuksissa, kun "Suomen hallitus" antoi naisille äänioikeuden, kun homoseksuaalisuus ei enää ollut rangaistavaa ja kun kun lasten ruumiillinen kurittaminen kriminalisoitiin.
Olet myös varmasti vihainen, kun orjuus on kielletty lähes jokaisessa maassa. Teidän mielestännehän "orjuus" on "Jumalan luoma järjestelmä".
Teidän perheessä naisväki ei tietenkään saa käyttää housuja. Hameessa pitää kulkea paukkupakkasillakin.
Tunnen kaltaisiasi kohtaan syvää inhoa.
- missä.liikut.semainostuu
Ei täälläkään ole ko. mainoksia pyörinyt.
Mutta, jos liikku itse määrätyillä sivuilla, niin Google muistaa jopa 5 vuotta, mitä henkilö tekee, eli lain mukaan pitää tallentaa. Kun ja jos liikkuu, saat kulkemaltasi sivuilta mainoksia koneellesi. - Kaikki-Vahtimaan
Pääsenköhän minä taivaaseen, jos kaikki tuntemani helluntailaiset alkaisivat vahtimaan minun tekemisiäni. Riittääkö se, vaikka minun tekisi mieli mennä katsomaan Tom of Finland elokuvaa, mutta noiden vahtien vuoksi en voi mennä. Olenko pelastettu?
Olet pelastettu vain jos olet tehnyt parannuksen ja olet ottanut Jeesuksen Herraksesi ja Vapahtajaksesi ja seuraat Häntä Pyhässä Hengessä ja totuudessa (Jumalan Sana).
Ei tuolla tavoin taivaaseen pääse että jotkut ihmiset vahtisivat sinun tekemisiäsi.- Kivipelto123456778
Ihan sama.aivan turhaan takerrut maailman kauheisiin.
Ei tarvitse katsella..olet osa maailmaa.mutta et maailmasta.
Meillä olisi paljon tuomittavaa ja arvostektavaa.
Ei tarvii kauhistelle..maailma on paha ja sitä me itsekkin olemme syntiä täynnä.
Hurskastelu sikseen.kohdataan maailma.ilman ruotimista ja julistetaan vain ja ainiastaan raitis evankeliumi.se riittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2912625Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3001389- 1081261
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831241Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991215Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581195- 451063
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi74963Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa22900- 33807