80-luvulla syntyneet vaarassa syrjäytyä

80-luku

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000005511067.html

"Ilmakunnaksen mukaan matalan koulutuksen työpaikkojen väheneminen on trendi ja näkyy Suomen lisäksi muissa maissa.
– Työvoima on ollut toistaiseksi vuosi vuodelta keskimäärin koulutetumpaa.
Niiden, jotka eivät hanki koulutusta, mahdollisuudet ovat aiempaa heikommat."

Eikä niitä matalapalkkatöitä kannata muutenkaan tehdä kun naisten mielestä miehellä pitää olla hyvät tulot (vähintään 3k kuukaudessa) ja akateeminen koulutus.

15

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fdlkj

      Tähän se vihervasemmiston feminismi ja vihapuhe suomalaisia miehiä kohtaan johti.

    • Yksinäinen-ätmi

      Miten niin vaarassa. Olen jo syrjäytynyt. Paperiprosessinhoitajaksi valmistuin jo 15 vuotta sitten. Olin töissä 10 vuotta paperitehtaalla kunnes tuli yyteet ja sain monoa.

      • Eiturhaatyötä

        Oliko sinulla naisia kun olit töissä? Kaikissa tutkimuksissa väitetään että miehen työttömyys aiheuttaa sen ettei saa saa naista eikä perhettävaikka oikeasti pitäisi sanoa että työttömyys TAI pienituloinen työ!


      • Yksinäinen-ätmi
        Eiturhaatyötä kirjoitti:

        Oliko sinulla naisia kun olit töissä? Kaikissa tutkimuksissa väitetään että miehen työttömyys aiheuttaa sen ettei saa saa naista eikä perhettävaikka oikeasti pitäisi sanoa että työttömyys TAI pienituloinen työ!

        Ei ole naista koskaan ollut. Toisaalta kaveri joka on ollut 13 vuotta työtön niin on seurustellut 10 vuotta ja tehnyt lapsenkin.


    • uyghhhcgjygghhyhgh

      Nykyään pidetään melkein itsestäänselvyytenä että ihmisten "pitäisi" hankkia korkeakoulututkinto vaikkei suurin osa töistä sitä todellakaan tarvitsisi. Sitäpaitsi on lukuisia esimerkkejä siitä ettei se todellakaan ole mikään laadun tae.

      Ja miksi ylipäätään keskiasteen koulutukseen on mitään pääsyvaatimuksia tai -kokeita, ihmisillä pitäisi olla siihen oikeus suoraan. Kun monet jäävät paitsi koulupaikkaa niin alkaa kierre mikä on aina vain vaikeampaa katkaista.

      • lkfjdkg

        Ammattikoulutus on turhaa. EI sillä pääse kuin duunariksi surkeisiin hommiin.


      • uyghhhcgjygghhyhgh

        No ilman pääsee vielä vähemmän.


    • .. Tuon Linkin "Uutinen" sisälsi sekalaisesti Asiaa ja DiipaDaapaa.. Mielenkiintoisinta Linkissä oli KommenttiOsio.. ;P

      .. Näyttäisi siltä, että Kansa Alkaisi Heräilemään Todellisuuteen&TosiAsioihin, eikä NarsuMarsujen ja Hyödyllisten Idioottien jne. Persestely Puheet yms. mene enää Läpi Samalla Tavalla, kuin vielä jonkun aikaa sitten.. HyväHyvä.. =)

      .. Pakko laitaa Taas nää.. Soppii, kuin NenuPiähän.. ;D

      Braveheart Freedom Speech (HD)
      https://www.youtube.com/watch?v=lEOOZDbMrgE

      Braveheart: Dick Move
      https://www.youtube.com/watch?v=gTBoXVJDRRk

      • vuosikertatuherrus

        80-luvun lapsi ilman koulutusta havaittu. Olisiko vuosimallia 84 tai 86.


      • vuosikertatuherrus kirjoitti:

        80-luvun lapsi ilman koulutusta havaittu. Olisiko vuosimallia 84 tai 86.

        .. Ei onnistu nyt(kään) Onkiminen.. ;D.. Hyvä Yrkkä kuitenkin.. Kai.. ;D


    • Totuus-

      Okei olen jo syrjäytynyt ja kyllä kaikki sen jo tietää.

    • Eityötäilmannaista

      Kommenteissa nimimerkki 42työtön on asian ytimessä:

      Olen syrjäytynyt. Olen ollut 25 vuotta yksin, en ole koskaan seurustellut enkä ole 20 vuoteen käynyt töissä. Töitä olen hakenut ihan viime vuoteen saakka mutta ei kukaan minua palkkaa. Ei minua enää kiinnosta työtnteko eikä mikään muu kuin kalastus.

    • 434344232344234

      Tosta nuorten syrjäytymisestä on lässytetty jo niin kauan että osa on jo aikamiehiä. Miksei puhuta aikuisten syrjäytymisestä, jollain nelikymppisellä on huomattavasti vähemmän vaihtoehtoja ja aikaa kuin jollain parikymppisellä joka voi vielä tehdä melkein mitä vaan.

      • Naisasialooser11

        Ne vanhemmat ovat jo menetettyjä tapauksia siksi nuorten syrjäytymisestä höyrytään.


    • Pillujen--asiantuntija

      Miesten syrjäytyminen on täysin naisten vika. Naiset vihaa muutenkin jo miehiä paitsi niitä jännämiehiä. Kuka vittu jaksaa enää töitäkään hakea un sielläkin naiset vittuillee ätmeille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1789
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1391
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1367
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe