Minne on kadonnut DarFear?

vaikeneeko.turku

Ei ole miestä näkynyt. Ja Periskin on pysyt poissa palstalta. Kuten myös Liljalaakson väki.

46

394

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No Darkkis on tietysti vehtaamassa niiden kymmenien naistensa kannsa:D

    • Kurppa27

      Ehkä peris on ottanut sapattivuoden palstalta väsähdettyään liljalaaksolaisillansa trollaamiseen. Toivotaan niin.

    • DarkFearista tai Liljalaakson Timben perheestä en tiedä, mutta ainakin mulla on ollut niin paljon tekemistä ihan oikeassa maailmassa tän palstan ulkopuolella, niin ei ole tullut kirjoiteltua mitään. Sikäli kun täällä edes olisi mitään asiallista keskustelua mihin viitsisi kommentoida.

      Uudenvuoden aaton vietin kaverini kanssa ja myöhemmin yöllä naapurien kanssa. Uudenvuodenpäivänä kävin retkeilemässä luonnossa ja illemmalla saunassa. Eilen hoidin työasioita sekä hommasin tarvikkeita kun maanantai-illalla huomasin että saunan lämminvesivaraajan varoventtiili vuotaa. On tämä omakotiasuminen sitten kallista.... Oivoi, voi... Ostin uuden venttiilin hintaan 20,79e ja riittävän ison jakoavaimen hintaan 19,90e. No, onneksi oli sen verran lompakon pohjalla että ei tarvinnut kutsua putkimiestä ja maksaa laskua kulutusluotolla kuten eräät :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Tänään päivällä vaihdoin kyseisen venttiilin, olen pitkin päivää tehnyt työjuttuja ja todennäköisesti on asiakastapaaminen vielä noin klo 19-20 aikoihin.

      Joillain on nimittäin ihan oikea elämäkin. Toista se on palstan tietyillä HC-ATM -trolleilla, jotka päivystävät 24/7 pohtimassa toisten kirjoittajien elämää ja oksentamassa naisvihaansa palstalle.

      • Oivoi sun kanssa Peris... Kyllä tollasessa tilanteessa pitäisi ehdottomasti kutsua ammattitaitoinen putkimies tekemään hommat eikä säheltää itse laitteen kanssa jossa on painetta ja kuumaa vettä sisällä.

        Mutta hyvä juttu jos sulla riitti rahat korjaustoimenpiteisiin. Niin minullakin olisi riittänyt eilen kun oli palkkapäivä, mutta ei esimerkiksi viime perjantaina. Nimittäin joulukuussa oli jouluvalojen hankintaa, veromätkyt, joululahjojen hankintaa, ilotulitekilpavarustelua naapurin Ekin ja Jukan kanssa jne. Oivoi...

        Meillä on tuo ilmalämpöpumppu reistaillut toisinaan, mutta se on saatu aina kuntoon ja/tai vaihdettua periaatteella "osta nyt, maksa maaliskuussa".


      • liljalaakson_timppa kirjoitti:

        Oivoi sun kanssa Peris... Kyllä tollasessa tilanteessa pitäisi ehdottomasti kutsua ammattitaitoinen putkimies tekemään hommat eikä säheltää itse laitteen kanssa jossa on painetta ja kuumaa vettä sisällä.

        Mutta hyvä juttu jos sulla riitti rahat korjaustoimenpiteisiin. Niin minullakin olisi riittänyt eilen kun oli palkkapäivä, mutta ei esimerkiksi viime perjantaina. Nimittäin joulukuussa oli jouluvalojen hankintaa, veromätkyt, joululahjojen hankintaa, ilotulitekilpavarustelua naapurin Ekin ja Jukan kanssa jne. Oivoi...

        Meillä on tuo ilmalämpöpumppu reistaillut toisinaan, mutta se on saatu aina kuntoon ja/tai vaihdettua periaatteella "osta nyt, maksa maaliskuussa".

        Siinä yhden kädettömän dippa-inssin mielipide. Veikkaan että sun vaimo Janicakin olisi osannut tehdä tän homman.

        Ensin tulopuolen sulku kiinni, sitten vesihana kuumalle ja auki jolloin paine poistuu hanan kautta. Sitten irroitin varoventtiilin säiliön pohjasta, mutta alunperin tarkoituksenani ei ollut tyhjentää koko 200 litran säiliötä, mutta kun näin millaista shittiä ulos velloava vesi huuhtoi mukanaan niin annoin sen tyhjentyä ihan suosiolla kokonaan. Lopulta käänsin sulut auki ja annoin veden juosta niin kauan kunnes tankista tuli ulos kirkasta vettä. Varaajaan oli kertynyt varmaankin jotain kalkkisaostumaa, savea tms. Todennäköisesti sehän sen venttiilinkin sai alunperin jumittamaan ja näin ollen vuotamaan.

        Sitten vain sulut ja hanat kiinni ja uusi venttiili paikoilleen. Sitten jälleen sulut auki ja odottelin että säiliö on täynnä. Uusi hana ei vuotanut ja muutaman tunnin kuluttua hanasta tuli jälleen lämmintä vettä kun kävin suihkussa. Simple as that.

        Mutta mitä tulee noihin raha-asioihin niin mä en ole koskaan ostanut jouluvaloja, en tänä vuonna ainuttakaan joululahjaa, enkä ole koskaan ostanut myöskään ilotulitteita. Jäännösveroa tuli mullekin, siinä me ollaan sentään samixia :)))))))))))


      • Elluhalloyb
        liljalaakson_timppa kirjoitti:

        Oivoi sun kanssa Peris... Kyllä tollasessa tilanteessa pitäisi ehdottomasti kutsua ammattitaitoinen putkimies tekemään hommat eikä säheltää itse laitteen kanssa jossa on painetta ja kuumaa vettä sisällä.

        Mutta hyvä juttu jos sulla riitti rahat korjaustoimenpiteisiin. Niin minullakin olisi riittänyt eilen kun oli palkkapäivä, mutta ei esimerkiksi viime perjantaina. Nimittäin joulukuussa oli jouluvalojen hankintaa, veromätkyt, joululahjojen hankintaa, ilotulitekilpavarustelua naapurin Ekin ja Jukan kanssa jne. Oivoi...

        Meillä on tuo ilmalämpöpumppu reistaillut toisinaan, mutta se on saatu aina kuntoon ja/tai vaihdettua periaatteella "osta nyt, maksa maaliskuussa".

        Peris, toinTimppa on miehekkäin sun liljalaaksolaisista satuolennoista. Mutta silti juuri sellanen lussu lapanen kuin itsekin olet, aikamiespoika äidin hameen helmoista :))


      • Hyvä homma Peris että sait sen vaihdettua 👍 Sinänsä helppo ja halpa, mutta erittäin ärsyttävä ja kiusallinen vika. Mitä eilen kerroit puhelimessa, niin sulla se vuotava vesi sentään ohjautui lattiakaivoon, mutta jos näin ei olisi ollut niin siinä voisi syntyä vaikka mitä vesivahinkoja. Ja muutenkin vuoto kuluttaa turhaan vettä joka näkyy toki vesilaskussa taikka sun tapauksessa pitäis seurata kaivon vedenpintaa.

        Mut muista että voit aina pyytää mua jeesimään jos tarve vaatii :)))))


      • paksuniska-make kirjoitti:

        Hyvä homma Peris että sait sen vaihdettua 👍 Sinänsä helppo ja halpa, mutta erittäin ärsyttävä ja kiusallinen vika. Mitä eilen kerroit puhelimessa, niin sulla se vuotava vesi sentään ohjautui lattiakaivoon, mutta jos näin ei olisi ollut niin siinä voisi syntyä vaikka mitä vesivahinkoja. Ja muutenkin vuoto kuluttaa turhaan vettä joka näkyy toki vesilaskussa taikka sun tapauksessa pitäis seurata kaivon vedenpintaa.

        Mut muista että voit aina pyytää mua jeesimään jos tarve vaatii :)))))

        Juu hyvinhän se sujui eikä tässä ollut mitään varsinaisen vesivahingon riskejä, sillä pihasaunan betonilattia on kalteva juurikin lattiakaivoa kohti.

        Näin talvella kaivo tulvii likipitäen yli, mutta kesäisin pitää toisinaan tarkkailla vedenpintaa ja säännöstellä veden käyttöä.

        Joo pidetään mielessä :))))


      • Pastor_f1_mielikuvitus
        peris234 kirjoitti:

        Juu hyvinhän se sujui eikä tässä ollut mitään varsinaisen vesivahingon riskejä, sillä pihasaunan betonilattia on kalteva juurikin lattiakaivoa kohti.

        Näin talvella kaivo tulvii likipitäen yli, mutta kesäisin pitää toisinaan tarkkailla vedenpintaa ja säännöstellä veden käyttöä.

        Joo pidetään mielessä :))))

        Ei ihme ettei periksellä ole tyttöystävää, niin sujuvasti hän keskustelee itsensä kanssa profiilia vain vaihtaen :D

        Se on sitten eri juttu kuinka tervettä touhua tuo on..


      • hmmmmmmmmm
        paksuniska-make kirjoitti:

        Hyvä homma Peris että sait sen vaihdettua 👍 Sinänsä helppo ja halpa, mutta erittäin ärsyttävä ja kiusallinen vika. Mitä eilen kerroit puhelimessa, niin sulla se vuotava vesi sentään ohjautui lattiakaivoon, mutta jos näin ei olisi ollut niin siinä voisi syntyä vaikka mitä vesivahinkoja. Ja muutenkin vuoto kuluttaa turhaan vettä joka näkyy toki vesilaskussa taikka sun tapauksessa pitäis seurata kaivon vedenpintaa.

        Mut muista että voit aina pyytää mua jeesimään jos tarve vaatii :)))))

        Miksköhän itse Luunmurskaaja-Kake ei kirjoittele tälle palstalle koskaan?


      • kaisanoasaa
        hmmmmmmmmm kirjoitti:

        Miksköhän itse Luunmurskaaja-Kake ei kirjoittele tälle palstalle koskaan?

        Peris on unohtanut sen profiilin tunnukset.


      • Pastor_f1_mielikuvitus kirjoitti:

        Ei ihme ettei periksellä ole tyttöystävää, niin sujuvasti hän keskustelee itsensä kanssa profiilia vain vaihtaen :D

        Se on sitten eri juttu kuinka tervettä touhua tuo on..

        Eihän Peris mitään täällä keskustele itsensä kanssa, vaan ihan useiden eri henkilöiden kanssa. Nyt tähän keskusteluun oli osallistunut myös mm. Timppa ja Paksuniska-Make ja mitä Make tossa kertoi, niin hän oli jutellut Periksen kanssa eilen puhelimessa.


      • Elluhalloyb kirjoitti:

        Peris, toinTimppa on miehekkäin sun liljalaaksolaisista satuolennoista. Mutta silti juuri sellanen lussu lapanen kuin itsekin olet, aikamiespoika äidin hameen helmoista :))

        Eikä Timppa ole mikään aikamiespoika, sillä hän on naimisissa oleva perheenisä ja hänellä on kolme lasta, vaikka hän ei olekaan "lastensa" OIKEA isä:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Eikä Timppa ole asunut äitinsä nurkissa varmaan enää sitten lukion ja armeijan jälkeen, kun muistan jossain hänen kertoneen asuvansa opiskeluaikoina Turun YO-kylässä yhdessä kaverinsa Ekin kanssa.


      • peris234 kirjoitti:

        Siinä yhden kädettömän dippa-inssin mielipide. Veikkaan että sun vaimo Janicakin olisi osannut tehdä tän homman.

        Ensin tulopuolen sulku kiinni, sitten vesihana kuumalle ja auki jolloin paine poistuu hanan kautta. Sitten irroitin varoventtiilin säiliön pohjasta, mutta alunperin tarkoituksenani ei ollut tyhjentää koko 200 litran säiliötä, mutta kun näin millaista shittiä ulos velloava vesi huuhtoi mukanaan niin annoin sen tyhjentyä ihan suosiolla kokonaan. Lopulta käänsin sulut auki ja annoin veden juosta niin kauan kunnes tankista tuli ulos kirkasta vettä. Varaajaan oli kertynyt varmaankin jotain kalkkisaostumaa, savea tms. Todennäköisesti sehän sen venttiilinkin sai alunperin jumittamaan ja näin ollen vuotamaan.

        Sitten vain sulut ja hanat kiinni ja uusi venttiili paikoilleen. Sitten jälleen sulut auki ja odottelin että säiliö on täynnä. Uusi hana ei vuotanut ja muutaman tunnin kuluttua hanasta tuli jälleen lämmintä vettä kun kävin suihkussa. Simple as that.

        Mutta mitä tulee noihin raha-asioihin niin mä en ole koskaan ostanut jouluvaloja, en tänä vuonna ainuttakaan joululahjaa, enkä ole koskaan ostanut myöskään ilotulitteita. Jäännösveroa tuli mullekin, siinä me ollaan sentään samixia :)))))))))))

        Hyvä että sulla onneksi on rahaa noiden omakotialon korjauskulujen maksamiseen, ettei sun tartte Timpan tavoin turvautua Santanderin kulutusluottoihin tai johonkin "Osta nyt, maksa maaliskuussa"- kampanjoihin:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        En ole itsekään ehtinyt viime aikoina tänne palstalle kirjoittelemaan, kun oon ollut töissä niin paljon ja joulun ja uuden vuoden vietin perheen parissa. Muutenkin palstan taso on ollut viime aikoina varsin surkea ja ylläpidon mielivalta on alkanut ärsyttämään, sillä aina jos edes mainitsen jotain Bicky Royal-miehestä tai muista Penetrators MC:n miehistä, niin viesti poistetaan ylläpidon toimesta välittömästi. Sitten taas vastaavasti jotkut työttömät ätmiluuserit saavat kirjoitella täällä jatkuvasti kaiken maailman väkivaltakirjoituksiaan.


      • DarkFear kirjoitti:

        Eihän Peris mitään täällä keskustele itsensä kanssa, vaan ihan useiden eri henkilöiden kanssa. Nyt tähän keskusteluun oli osallistunut myös mm. Timppa ja Paksuniska-Make ja mitä Make tossa kertoi, niin hän oli jutellut Periksen kanssa eilen puhelimessa.

        Joo noi on ihan tuulesta temmattuja juttuja, että mä muka vastaisin itse omiin viesteihini. Timppa kertoi oman näkemyksensä ja Make omansa, ja tosiaan tiistaina soitin Makelle ja varmistin häneltä että toi menetelmä on oikea ja turvallinen. Make mainitsi puhelimessa hyvän pointin että kannattaa hyvissä ajoin ottaa sähköt pois varaajasta niin ulostuleva vesi ei polta näppejä. Ja niin teinkin tiistaina.

        Heh, Timpan perheessä talon isäntä taitaa olla Janica :))))))))))))))) Eikös Jansku syksyllä vaihtanut talvirenkaatkin Timpan Octaviaan :))))))))))))))))))))))))


      • hmmmmmmmmm kirjoitti:

        Miksköhän itse Luunmurskaaja-Kake ei kirjoittele tälle palstalle koskaan?

        Jos Luunmurskaaja-Kake on joutunut vaikka poseen, niin hän ei sen vuoksi pääse koneelle. Mutta kyllä mä itse Kaken hyvin tiedän, kun oon nähnyt myös hänet usein Varissuolla.

        Sellaista huhua oon myös kuullut, että Timpan ainoa oma lapsi Minttu-Petteri olisi yllättävän paljon just Luunmurskaaja-Kaken näköinen. Onkohan Timppa sittenkään hänen(kään) OIKEA isä:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


      • DarkFear kirjoitti:

        Jos Luunmurskaaja-Kake on joutunut vaikka poseen, niin hän ei sen vuoksi pääse koneelle. Mutta kyllä mä itse Kaken hyvin tiedän, kun oon nähnyt myös hänet usein Varissuolla.

        Sellaista huhua oon myös kuullut, että Timpan ainoa oma lapsi Minttu-Petteri olisi yllättävän paljon just Luunmurskaaja-Kaken näköinen. Onkohan Timppa sittenkään hänen(kään) OIKEA isä:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Joo siellä Saramäessä se Kake istuu kakkuaan. Jos kaikki sujuu hyvin, niin hän vapautunee tän vuoden aikana.

        Niin ja mitä Minttu-Petteriin tulee niin hänessä ja Kakessa on kyllä hämmästyttävän paljon samoja piirteitä. Pistää kyllä miettimään että onko Liljalaakson Timppa OIKEA ISKÄ yhdellekään "lapselleen" :)

        No, oli kenen kakara tahansa niin aina kun vierailen Liljalaaksossa niin Minttu-Petteri on ihan innoissaan kun pääsee leikkimään Bicky-sedän kanssa. Ei ole naurussa pitelemistä kun pitelen häntä olkapäilläni ja me juostaan ympäri Timpan Älvsby-omakotitaloa :))))))))))))


      • janica__näätä
        bicky_royal kirjoitti:

        Joo siellä Saramäessä se Kake istuu kakkuaan. Jos kaikki sujuu hyvin, niin hän vapautunee tän vuoden aikana.

        Niin ja mitä Minttu-Petteriin tulee niin hänessä ja Kakessa on kyllä hämmästyttävän paljon samoja piirteitä. Pistää kyllä miettimään että onko Liljalaakson Timppa OIKEA ISKÄ yhdellekään "lapselleen" :)

        No, oli kenen kakara tahansa niin aina kun vierailen Liljalaaksossa niin Minttu-Petteri on ihan innoissaan kun pääsee leikkimään Bicky-sedän kanssa. Ei ole naurussa pitelemistä kun pitelen häntä olkapäilläni ja me juostaan ympäri Timpan Älvsby-omakotitaloa :))))))))))))

        Peris, tuo mulattihahmo on kaikkein noloin mielikuvitusystävistäsi:))))))))))))))


    • hyihelvetti

      Ne trollit saa haistaa pitkät paskat, koska ne ei ole ees oikeita henkilöitä.

    • DarkFear__

      Periksestä en tiedä mutta mä olin Tallinnassa persekarvan siirrossa. Sainkin odottaa siirrettä peräti kaksi vuotta koska mulla sitä kun onkin harvinainen 3-haarainen hiustyyppi kranssissa.
      Onneksi luovuttaja löytyi ja hänen persekarvatupponsa kiidätettiin -18 asteisessa laatikossa peräti Englannista asti!

    • hienoahienoa
    • läski-make

      Kun ätmi-peris ei ole palstalla, mystisesti myöskään bickyjen ja timppojen profiileilla ei ilmesty spammia tänne ;)

      • Sauvon_suvakki

        Nyt ne sitten on kaikki palstalla kun peris on löytänyt aikaa trollaamiseen:)))))))))))))))))))


    • suovaris

      Vieläkö DarkFear kaljuuntuu? Oliko ne hänen nelikymppiset tänä vuonna vai vasta seuraavana?

      • Tämä.tiedoksi

        Darkkishan on siirtynyt sen kaljuuntumisensa kanssa jo terminaalivaiheeseen. Eli käytännössä kaikki toivo (ja hiukset) on menetetty lopullisesti. Finahoitokin katsottiin voivan lopettaa ja nyttemmin keskitytään pitämään hänen loppuelämänsä mahdollisimman siedettävänä. Käytännössä tämä tarkoittaa että päivittäinen tummeliannos kaksinkertaistettiin.


      • uuijhgfv

        Onko Darkkiksen impotenssi korjaantunut jos finan syönti loppunut?


      • Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässäni, kun mä olenkin Andrea Pirlon näköinen eurooppalaishenkinen mies. Ei ole neljäkymppis-synttärit vielä lähelläkään, vaikka onhan se vanhempi ikä aina miehellä parempi, kun joku parikymppinen teinipojankloppi.


      • Tämä.tiedoksi kirjoitti:

        Darkkishan on siirtynyt sen kaljuuntumisensa kanssa jo terminaalivaiheeseen. Eli käytännössä kaikki toivo (ja hiukset) on menetetty lopullisesti. Finahoitokin katsottiin voivan lopettaa ja nyttemmin keskitytään pitämään hänen loppuelämänsä mahdollisimman siedettävänä. Käytännössä tämä tarkoittaa että päivittäinen tummeliannos kaksinkertaistettiin.

        Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässäni, kun mä olenkin Andrea Pirlon näköinen eurooppalaishenkinen mies.

        Eikä sitä fina-tablettien syönti lopeta muut, kun jotkut talvisodan juoksuhautoihin jämähtäneet persujuntit, jotka eivät ymmärrä sitä hyvälaatuisen tukan tärkeyttä sen heidän oman ahdasmielisyytensä takia. Fina-tabletit onkin hyvä ja tehokas lääke ja mikäs niitä on syödessä, kun ei niistä koskaan mitään haittaa ole missään todistettu kellekkään olevan.


      • Tämä.tiedoksi
        uuijhgfv kirjoitti:

        Onko Darkkiksen impotenssi korjaantunut jos finan syönti loppunut?

        Sen asian suhteen lääkäreillä oli nostettava kädet pystyyn. Vuosikymmeniä jatkunut finasteridin nauttiminen on tuhonnut DarkFearin siittimestä jokaisen verisuonen ja hermopäätteet.
        Asia ei kuitenkaan tuntunut Darkkista yhtään vaivaavan. Eihän hän ole koskaan ennenkään ollut naisen kanssa intiimisti, joten sitä mitä ei tiedä ei voi myöskään murehtia. Näillä sanoilla siis tohtori Nordström ilmaisi asian.


      • tällätavalla
        DarkFear kirjoitti:

        Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässäni, kun mä olenkin Andrea Pirlon näköinen eurooppalaishenkinen mies. Ei ole neljäkymppis-synttärit vielä lähelläkään, vaikka onhan se vanhempi ikä aina miehellä parempi, kun joku parikymppinen teinipojankloppi.

        Mutta 4 vuoden päästä sitä onkin tiedossa isot juhlat :))))))))))))))))


      • Tämä.tiedoksi kirjoitti:

        Sen asian suhteen lääkäreillä oli nostettava kädet pystyyn. Vuosikymmeniä jatkunut finasteridin nauttiminen on tuhonnut DarkFearin siittimestä jokaisen verisuonen ja hermopäätteet.
        Asia ei kuitenkaan tuntunut Darkkista yhtään vaivaavan. Eihän hän ole koskaan ennenkään ollut naisen kanssa intiimisti, joten sitä mitä ei tiedä ei voi myöskään murehtia. Näillä sanoilla siis tohtori Nordström ilmaisi asian.

        Ettet vaan itse olisi homo, kun tunnut olevan noin kovasti kiinnostunut niistä miesten peniksistä, taitaa olla susta oikein kiintoisakin aihe keskustella niistä miesten siittimistä ja niiden yksityiskohdista. Sulla tuskin on itselläsi ikinä ollutkaan seksiä yhdenkään naisen kanssa, kun sä keskityt vaan enemmän niiden miesten penisten analysointiin.

        On se ihme juttu, kun en ole koskaan kuullut fina-tableteista mitään haittavaikutuksia, vaan ainoastaan näitä sun kaltaisten persujunttien ahdasmielisiä propagandapuheita, joita nyt ei kukaan järkevä ihminen ota tosissaan.


      • tällätavalla kirjoitti:

        Mutta 4 vuoden päästä sitä onkin tiedossa isot juhlat :))))))))))))))))

        En viitsi 32-vuotissynttäreitä juhlia, kun en vietä synttäreitä muutenkaan.

        Mutta parempi ikä onkin miehellä vasta sitten yli viiskymppisenä, kun siinä iässä ne nuoruusvuodet ovatkin sitten parhaimmillaan. Että vasta sitten kannattaa kunnolla juhlia synttäreitä, kun täyttää 50.


      • Tässänäitä
        DarkFear kirjoitti:

        Ettet vaan itse olisi homo, kun tunnut olevan noin kovasti kiinnostunut niistä miesten peniksistä, taitaa olla susta oikein kiintoisakin aihe keskustella niistä miesten siittimistä ja niiden yksityiskohdista. Sulla tuskin on itselläsi ikinä ollutkaan seksiä yhdenkään naisen kanssa, kun sä keskityt vaan enemmän niiden miesten penisten analysointiin.

        On se ihme juttu, kun en ole koskaan kuullut fina-tableteista mitään haittavaikutuksia, vaan ainoastaan näitä sun kaltaisten persujunttien ahdasmielisiä propagandapuheita, joita nyt ei kukaan järkevä ihminen ota tosissaan.

        Kyllä mä ainakin otan sen asian tosissaan että sä et ole ikipäivänä naista päässyt edes halaamaan. Sulla kun on muunmuassa nämä jutut rajoittamassa naisen saantia :

        - toivototon impotenssi

        - lapsena kaljuuntunut

        - tukityö vanhuspalvelussa tekemässä tiedät kyllä mitä

        - varaton

        - asumismuoto yksiö/autistien asuntola

        - mielenterveydelliset ongelmat

        - oltava vanhemmilta lupa kaikkeen


      • Tässänäitä kirjoitti:

        Kyllä mä ainakin otan sen asian tosissaan että sä et ole ikipäivänä naista päässyt edes halaamaan. Sulla kun on muunmuassa nämä jutut rajoittamassa naisen saantia :

        - toivototon impotenssi

        - lapsena kaljuuntunut

        - tukityö vanhuspalvelussa tekemässä tiedät kyllä mitä

        - varaton

        - asumismuoto yksiö/autistien asuntola

        - mielenterveydelliset ongelmat

        - oltava vanhemmilta lupa kaikkeen

        Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässäni, kun mä olenkin Andrea Pirlon näköinen eurooppalaishenkinen mies. Naisiakin mulla on ollut paljon ihan heti parikymppisestä lähtien ja onhan se hyvä juttu, kun ei ole itsellä mitään sellaisia seikkoja, mitkä voisivat sitä naisen saamista millän tavalla rajoittaa. Tässä sitten musta lisää niitä OIKEITA FAKTOJA:

        - Eurooppalaishenkinen YTM-mies, eikä mitään impotenssia.

        - Hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässäni ja ulkonäöltäni oon Andrea Pirlon näköinen.

        - Hyväpalkkainen kunnon työ, jossa tienaan peräti huimat 14euroa/tunti lisät päälle. Eli ns. yläluokkainen ammatti!!!!!!!!!!!!!

        - Paljon rahaa ja varallisuutta säästötilillä ja lisää kertyy vaan vuosittain.

        - Asun yksin 60 neliön kaksiossa vuokralla.

        - Mielenterveys on mulla erittäin hyvällä mallilla.

        - Mä päätän ITSE omista asioistani ja omasta elämästäni, eikä vanhemmat päätä mun puolesta yhtään mitään.


      • trtyuiihg
        DarkFear kirjoitti:

        Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässäni, kun mä olenkin Andrea Pirlon näköinen eurooppalaishenkinen mies. Naisiakin mulla on ollut paljon ihan heti parikymppisestä lähtien ja onhan se hyvä juttu, kun ei ole itsellä mitään sellaisia seikkoja, mitkä voisivat sitä naisen saamista millän tavalla rajoittaa. Tässä sitten musta lisää niitä OIKEITA FAKTOJA:

        - Eurooppalaishenkinen YTM-mies, eikä mitään impotenssia.

        - Hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässäni ja ulkonäöltäni oon Andrea Pirlon näköinen.

        - Hyväpalkkainen kunnon työ, jossa tienaan peräti huimat 14euroa/tunti lisät päälle. Eli ns. yläluokkainen ammatti!!!!!!!!!!!!!

        - Paljon rahaa ja varallisuutta säästötilillä ja lisää kertyy vaan vuosittain.

        - Asun yksin 60 neliön kaksiossa vuokralla.

        - Mielenterveys on mulla erittäin hyvällä mallilla.

        - Mä päätän ITSE omista asioistani ja omasta elämästäni, eikä vanhemmat päätä mun puolesta yhtään mitään.

        Häh, onko sun tuntipalkkasi noussut, Darkkis? Eiks se ennen ollut 12,- ?


      • trtyuiihg kirjoitti:

        Häh, onko sun tuntipalkkasi noussut, Darkkis? Eiks se ennen ollut 12,- ?

        On noussut uudessa työpaikassa. Oli ennen pitkään se 12euro/tunti, mutta nyt on siis 14euroa/tunti lisät päälle.


    • Kurppa27

      Meni periksellä yötöiksi autistidarkkiksena esiintyminen :)

      • En mä esiinny muuna kuin omana itsenä, menin puoliltaöin nukkumaan ja heräsin 7.50.

        Eikä Darkkis käsittääkseni ole mikään autisti vaan normaali nuori EUROOPPALAISHENKINEN mies.


      • crux
        peris234 kirjoitti:

        En mä esiinny muuna kuin omana itsenä, menin puoliltaöin nukkumaan ja heräsin 7.50.

        Eikä Darkkis käsittääkseni ole mikään autisti vaan normaali nuori EUROOPPALAISHENKINEN mies.

        Kysypäs aikamiespoika äidiltä onko ihan tervettä trollailla vuodesta toiseen noilla liljalaaksolaisilla satuhahmoilla.


      • crux kirjoitti:

        Kysypäs aikamiespoika äidiltä onko ihan tervettä trollailla vuodesta toiseen noilla liljalaaksolaisilla satuhahmoilla.

        Eipä ole tarvetta kysyä kun en mä trollaa millään satuhahmoilla. Äitini itse asiassa tietää että mulla on kontakteja moottoripyöräkerhossa ja hän on jutellutkin Paksuniska-Maken kanssa viime kesänä kun törmättiin sattumalta yhessä pizzeriassa.

        Enkä mä muuten ole mikään aikamiespoika vaan menevä nuori sinkkumies.


      • peris234 kirjoitti:

        Eipä ole tarvetta kysyä kun en mä trollaa millään satuhahmoilla. Äitini itse asiassa tietää että mulla on kontakteja moottoripyöräkerhossa ja hän on jutellutkin Paksuniska-Maken kanssa viime kesänä kun törmättiin sattumalta yhessä pizzeriassa.

        Enkä mä muuten ole mikään aikamiespoika vaan menevä nuori sinkkumies.

        Niin mitäs sitä turhaan kysymään selviä asioita, kun sä kuitenkin tiedät sen itse kaikista parhaiten, ettet täällä millään muilla hahmoilla ole koskaan kirjoitellut.

        Se on hyvä, kun on itse nähnyt näitä palstan tyyppejä tuolla reaalimaailmassa, niin silloin voi hyvin todistaa heidän olemassaolonsa.


      • DarkFear kirjoitti:

        Niin mitäs sitä turhaan kysymään selviä asioita, kun sä kuitenkin tiedät sen itse kaikista parhaiten, ettet täällä millään muilla hahmoilla ole koskaan kirjoitellut.

        Se on hyvä, kun on itse nähnyt näitä palstan tyyppejä tuolla reaalimaailmassa, niin silloin voi hyvin todistaa heidän olemassaolonsa.

        No niinpä, hyvä että edes joku muu palstalainen on todistettavasti nähnyt esim. Bicky Royal miehen, Paksuniska-Maken yms. ihan oikeassa elämässä.

        Ja voin sanoa että ei nämä liivimiehet käy tavallisen vastaantulijan päälle. Jos niillä on jotain jengien välisiä keskinäisiä nahisteluja niin eipä se ole mikään uhka tavan kansalaiselle kunhan pysyy syrjässä ja pitää suunsa kiinni.

        Täytyy sanoa että oikeastaan kaikki Penetratorsin jätkät ovat olleet tosi reiluja mua kohtaan. Viime loppuvuodesta oli varsin mielenkiintoista käydä vierailulla Penetrators MC:n kerhotiloilla ja tosiaan viime tiistaina juttelin Maken kanssa puhelimessa lämminvesivaraajasta, muijajutuista, penislihasreeneistä yms. äijien jutuista.


      • misspönttöuuni
        peris234 kirjoitti:

        No niinpä, hyvä että edes joku muu palstalainen on todistettavasti nähnyt esim. Bicky Royal miehen, Paksuniska-Maken yms. ihan oikeassa elämässä.

        Ja voin sanoa että ei nämä liivimiehet käy tavallisen vastaantulijan päälle. Jos niillä on jotain jengien välisiä keskinäisiä nahisteluja niin eipä se ole mikään uhka tavan kansalaiselle kunhan pysyy syrjässä ja pitää suunsa kiinni.

        Täytyy sanoa että oikeastaan kaikki Penetratorsin jätkät ovat olleet tosi reiluja mua kohtaan. Viime loppuvuodesta oli varsin mielenkiintoista käydä vierailulla Penetrators MC:n kerhotiloilla ja tosiaan viime tiistaina juttelin Maken kanssa puhelimessa lämminvesivaraajasta, muijajutuista, penislihasreeneistä yms. äijien jutuista.

        Minkähän sortin kiksejä saat siitä, että usean kerran olet kertonut olevasi yhtä kuin bicky ja kumppanit, turkulainen perheidylli :) ja sitten taas kiistät.. lienee tekemistä niillä seitsemällä mielenterveysdiagnoosillasi tuon asian kanssa. Ei ihan tervettä meinaan :)


      • peris234 kirjoitti:

        No niinpä, hyvä että edes joku muu palstalainen on todistettavasti nähnyt esim. Bicky Royal miehen, Paksuniska-Maken yms. ihan oikeassa elämässä.

        Ja voin sanoa että ei nämä liivimiehet käy tavallisen vastaantulijan päälle. Jos niillä on jotain jengien välisiä keskinäisiä nahisteluja niin eipä se ole mikään uhka tavan kansalaiselle kunhan pysyy syrjässä ja pitää suunsa kiinni.

        Täytyy sanoa että oikeastaan kaikki Penetratorsin jätkät ovat olleet tosi reiluja mua kohtaan. Viime loppuvuodesta oli varsin mielenkiintoista käydä vierailulla Penetrators MC:n kerhotiloilla ja tosiaan viime tiistaina juttelin Maken kanssa puhelimessa lämminvesivaraajasta, muijajutuista, penislihasreeneistä yms. äijien jutuista.

        Kyllähän niitä palstan tyyppejä näkee aina myös tuolla reaalimaailmassakin. Muistan Turun aikoina kun Varissuolla sitä törmäsi useinkin näihin tuttuihin, kuten just Bicky Royal-mieheen, Paksuniska-Makeen, SUOMI-Makeen ym. Penetrators MC:n miehiin.

        Näin muuten uutena vuotena eräässä Lahden Prismassa ihan SUOMI-Maken näköisen miehen. Tuli mieleen, että olikohan Make käymässä uutena vuotena kotiseuduilla vai olikohan sittenkin Maken veli Kake tai Jake siinä ostoksilla. Muistan kun joskus täällä kirjoitteli eräs SUOMI-Kake.

        Näkyi siinä samalla Prisman reissulla pihalla parkissa myös monta Skoda Octaviaa ja jokunen VW Touran:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Mutta hyvä juttu, että oot saanut juttuseuraa noista Pentrators MC:n miehistä, sillä ihan reiluja tyyppejä he ovat.


    • tyyhhjk

      Sanopa Darkkis, koska sä olet viimeksi ähkinyt naisen päällä?

      • Darkfeari

        Minä sitä kun olenkin ähkinyt paskaperseiden päällä.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1356
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe