Turvikset tuo väkivaltarikollisuutta

Vlhlhhlhllggl

https://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/vakivaltarikollisuus-lisaantyy-saksassa-syyna-nuoret-turvapaikanhakijamiehet/6717642#gs.Fpp_oT4

Väkivaltarikollisuus lisääntyy Saksassa – syynä nuoret turvapaikanhakijamiehet

Hallituksen rahoittaman tuoreen tutkimuksen mukaan suurin syy väkivaltaisten rikosten lisääntymiseen ovat maahan saapuneet nuoret miespuoliset turvapaikanhakijat. Tutkimuksen mukaan valtaosaan lisääntyneistä väkivaltarikostapauksista liittyy nuori, 14-30 -vuotias, turvapaikanhakijamies.

Toisaalta tutkimuksessa huomautetaan, että merkittävässä osassa tapauksista tekijä on saapunut jostain muusta maasta kuin esimerkiksi sisällissodan runtelemasta Syyriasta.
utkijoiden mukaan eri maista ja tilanteista saapuneiden ihmisten välisiä eroja rikostilaistoissa selittävät muun muassa sosiaaliset tekijät. Turvallisemmaksi katsotuista maista saapuvilla ihmisillä on heikommat mahdollisuudet saada turvapaikka kuin esimerkiksi sotaa pakenevilla ihmisillä.

Jos tulijalle ei myönnetä lupaa jäädä maahan tai tehdä työtä, se voi johtaa sosiaalisiin ongelmiin ja heijastua samalla rikostilastoihin. Saksaan on saapunut vuoden 2015 puolivälin jälkeen yli miljoona siirtolaista tai turvapaikanhakija

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suvakkihuoranmärkäuni

joo mutta täytyy ymmärtää, että rasismi ajaa ne epätoivoisiin tekoihin. Turvista täytyy ymmärtää, sillä tuo väkivaltaisuus on hätähuuto. Meidän on vastattava siihen näyttämällä, että me voimme antaa heille kaiken. Jos he haluavat suurmoskeijan, me rakennamme sen. Jos he haluavat halal-ruokaa, me järjestämme sitä. Jos he haluavat islamin, me lakkauttamme kristinuskon. Jos he haluavat sharian, me korvaamme omat lakimme sillä. Jos he haluavat olla kuninkaita, me kumarramme ja palvelemme heitä. Meidän täytyy olla suvaitsevaisia ja kyettävä uhrautua hädänalaisten vuoksi. Mehän ryvemme yltäkylläisyydessä. Minua ainakin hävettää olla valkoinen hyvinvoiva ihminen. Siksikin olen kääntymässä islaminuskoon ja aion mennä naimisiin muslimin kanssa. Tarkoituksena on perustaa suurperhe. Ja toivon, että moni muukin suomalainen nainen ajattelee näin, jotta saamme Suomeen uudenlaista elämää, monikulttuurisuutta ja kansainvälisyyttä. Eristäytyneen rasistisen junttisuomen aika on ohi.

• Quatttro

"Tuhat kärpästä ei voi olla väärässä, ... !"

• ei-koskaan-ihteään-kanna

Velala noita vielä paijataan jotkia, kylähän noilla on aikaa aisaasa jetkutella ja pahojaan vehestään eivätkä koskaan tänne joukkoomme tasaannu.

samaa räyhöötään pitävät ja jisää vain on tänne täysssyöttöön näitä juoksemassa -jo lähtökuopissa maillaan

• Hcjvvjvjvjvjjv

Yllätysyllätys.....ei koske suomea

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      52
      2313
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      108
      1675
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe