Voiko ketipinorin jakaa 4 osaan

Siis voiko ketipinor tabletin halkaista?
Ilmianna
Jaa

4 Vastausta

Muussaa jauhoks ja vedä ränniin
Ilmianna
Jaa
Voi ja apteekista saa ostettua pillerin pilkkojan.Olen kokeillut mutta ketipinor ei käyny muutenkaan joten lopetin.
Ilmianna
Jaa
Voi, sitä voi vaikka mutustella ja hiukan imeskellä joka ilta (laittaa sit loput rasiaan). Mutta maailman paskin aine muuten niin en kyllä enää edes nuolaisisi tabua. Joogan avulla vapaaksi diapameista, stelloista, xanoreista, alkoholista, ketipinoreista ym. SUOSITTELEN! Nykyään seison päälläni minuutteja, teen kaatosiltaa, nostan läskiperseeni irti lattiasta käsivoimin ym. N 46. Viisi vuotta sitten ylipainoinen sekakäyttäjä. HERÄTKÄÄ HYVÄT IHMISET, ulos, salille ihan mitä vaan! Enää vedän vaan 5 mg cipralexia joka toinen pv. Vuosia syönyt 15 ja 10 mg päivittäin/jaksoittain. Töissäkin käyn nykyään. Ketipinor kuitenkin sekoitti pääni täysin ja varmaan sen takia jouduin ottamaan taas benzoja.
1
Ilmianna
Jaa
Mulla on tuossa joku kokeilupakkaus 25mg Ketipinor joka on jäänyt käyttämättä( ja jää),kyllä nuo kalvopäällysteiset pienet tabletit on mahdotonta jakaa ainakin minun mielestäni. Mistä sitä paitsi voi tietää onko se lääkeaine edes tasaisesti jakautuneena siihen pilleriin. Tuttu analyytikkokoululainen huomautti että näin ei aina ole. Ja sain myös Mirtazapiinia ohjeella 1/4-1/2 ja jo apteekissa sanottiin ettei kyseisiä tabletteja pysty jakamaan. Käyttämättä ovat nekin, kokeilin kyllä mutta taju lähti. On kyllä aivan älytöntä ettei lääkkeitä valmisteta sopivan kokoisilla annoksilla, mutta tietenkin se on lääketehtaiden edun mukaista. Olen valmis lahjoittamaan nuo myrkyt niitä tarvitseville ilmaiseksi.
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Voiko ketipinorin jakaa 4 osaan

Siis voiko ketipinor tabletin halkaista?

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta