Minulle on muuten monesti sanottu että vaikutan olemukseltani ihan johtajalta. Todellisuudessa olen ihan duunari 2300€ bruttotuloilla sekä koulutukseltani amis.
Monesti olen havainnut että naiset suorastaan pettyvät kun kerron rehellisesti koulutuksestani ja työstäni.
Jos ihan pokalla kerron olevani korkeassa asemassa, korkea koulutus sekä muuta kyseisiin juttuihin lukisin kirjallisuutta niin pystyisinkö pitämään sen aikaa kulissia yllä että neidiltä lohkeaisi ? Mitä mieltä olette?
Korkea koulutus ja naiset.
15
116
Vastaukset
- Pillujen--asiantuntija
Tottakai sun kannattaa valehdella olevasi paremmilla palkoilla että saat pillua.
- Jippiinäintee
Niin. Voisit kirjoittaa lapulle olevasi mykkä...silloin ei tarvitsisi päästellä skeidaa suustaan. Voisit päästä pykälään.
- pop98
Kyllä kulissia pystyy pitämään yllä, toki rahaa täytyy pystyä käytteleen ja valkoinen E-mallin mese pitäis olla, toki voi olla käytetty kunhan ei vanha mannemalli. Muodikkaat vaatteet, yms.
Eli jonkun verran rahaa kuluu että imago pysyy pystyssä, muutaman kuukaudenkin varmaan.
Ongelma tulee siinä kohti kun joku nuori timmi muija haluaa naimisiin ja lapsia kanssasi, asemasi vuoksi, joudut paljastamaan totuuden ja kuvio hajoaa käsiin...- Wannabe-pomo
Mutta pitääkö se oikeasti mennä noin?Pienellä huumorilla kirjoitin aloituksen. Kuinka älyttömän monta kertaa koulutetut kauniit nuoret naiset ovat niin kauan kiinnostuneita kunnes kuulevat minun koulutuksen ja työn. En keksi muuta kuin että koulutettu nainen ei pysty katsomaan minua ylöspäin. Mutta lähihoitajat,respan ja muut duunari tytöt ei välitä yhtään koulutuksesta. Ongelma on siinä että näitä tyttöjä ei ole vapaana paljonkaan mutta koulutettuja on.
Ei minulla mikään suuri tarve ole saada koulutettua naista, mutta niitä vain on enemmän ja sattunut enemmän kohdalle. - EdesUnissa
Wannabe-pomo kirjoitti:
Mutta pitääkö se oikeasti mennä noin?Pienellä huumorilla kirjoitin aloituksen. Kuinka älyttömän monta kertaa koulutetut kauniit nuoret naiset ovat niin kauan kiinnostuneita kunnes kuulevat minun koulutuksen ja työn. En keksi muuta kuin että koulutettu nainen ei pysty katsomaan minua ylöspäin. Mutta lähihoitajat,respan ja muut duunari tytöt ei välitä yhtään koulutuksesta. Ongelma on siinä että näitä tyttöjä ei ole vapaana paljonkaan mutta koulutettuja on.
Ei minulla mikään suuri tarve ole saada koulutettua naista, mutta niitä vain on enemmän ja sattunut enemmän kohdalle.Naisille älykäs mies on jonkinasteinen houkutin. Se voi olla myös heidän itsesuojeluvaistonsa, sillä voivat olettaa ettei huonommin koulutettu mies kestäisi suhteessa paremmin koulutetun naisen kanssa.
Tosiasiassa koulutus ja älykkyys eivät mielestäni käy käsi kädessä. Ihminen voi olla älykäs vaikkei olisikaan kouluttautunut.
Minun pienen kokemukseni mukaan naiset pitävät meissä miehissä kunnianhimosta. Koulutus voi olla yksi sellainen tekijä joka arvostellaan osana kunnianhimoa. Mutta kuten itsekin olet huomannut että myös kultturelli käytös saa arvostusta.
Oikeastaan ajattelen naisista päinvastoin kuin palstan totuus. Eli suurin osa naisista hakee mieluiten koulutettua, varakasta, turvallista ja hyvinkäyttäytyvää miestä, eivätkä oikeastaan ole suuresti etsimässä niitä jännämiehiä. Oikeastaan voisi sanoa että naiset ovat tässä parisuhde mielessä meitä miehiä loogisempia, koska katsovat pidemmälle tulevaisuuteen.
Naisten koulutustaso taitaa olla nykyään miehiä korkeampi, joten kuvailemasi ilmiö (koulutettuja naisia on enemmän vapaana) olisi seurausta siitä että samankaltaiset elämänkohtalot pariutuvat keskenään. Vapaaksi jää amis-miehiä ja korkeakoulutettuja naisia. EdesUnissa kirjoitti:
Naisille älykäs mies on jonkinasteinen houkutin. Se voi olla myös heidän itsesuojeluvaistonsa, sillä voivat olettaa ettei huonommin koulutettu mies kestäisi suhteessa paremmin koulutetun naisen kanssa.
Tosiasiassa koulutus ja älykkyys eivät mielestäni käy käsi kädessä. Ihminen voi olla älykäs vaikkei olisikaan kouluttautunut.
Minun pienen kokemukseni mukaan naiset pitävät meissä miehissä kunnianhimosta. Koulutus voi olla yksi sellainen tekijä joka arvostellaan osana kunnianhimoa. Mutta kuten itsekin olet huomannut että myös kultturelli käytös saa arvostusta.
Oikeastaan ajattelen naisista päinvastoin kuin palstan totuus. Eli suurin osa naisista hakee mieluiten koulutettua, varakasta, turvallista ja hyvinkäyttäytyvää miestä, eivätkä oikeastaan ole suuresti etsimässä niitä jännämiehiä. Oikeastaan voisi sanoa että naiset ovat tässä parisuhde mielessä meitä miehiä loogisempia, koska katsovat pidemmälle tulevaisuuteen.
Naisten koulutustaso taitaa olla nykyään miehiä korkeampi, joten kuvailemasi ilmiö (koulutettuja naisia on enemmän vapaana) olisi seurausta siitä että samankaltaiset elämänkohtalot pariutuvat keskenään. Vapaaksi jää amis-miehiä ja korkeakoulutettuja naisia.Miehen ulkoinen habitus, itsestään huolehtiminen luo jossain baaritspaamisessa naiseen vaikutuksen. Mutta mieshän voi olla mitä vaan silti.
Eli kiinnostus luodaan ulkoisella siistiydellä, ja mielenkiintoisella keskustelutaidoilla.
Tästä eteenpäin jos päästään, alkaa todellinen totuus. Elämänarvot, elämän sisältö ja muut tärkeät seikat alkavat rakentaa naista ja miestä joko yhteen tai erilleen.
Kukaan ei halua taakakseen ketään ventovierasta. Tässä naisilla on pieni etulyöntiasema. Heillä ei luonnolliset vietit vie niin paljoa, kun miehiä... mutta aivot on kummallakin.
Mitä aloitukseen tulee....totuus löytyy aina.. ajallaan.- Wannabe-pomo
Dissident kirjoitti:
Miehen ulkoinen habitus, itsestään huolehtiminen luo jossain baaritspaamisessa naiseen vaikutuksen. Mutta mieshän voi olla mitä vaan silti.
Eli kiinnostus luodaan ulkoisella siistiydellä, ja mielenkiintoisella keskustelutaidoilla.
Tästä eteenpäin jos päästään, alkaa todellinen totuus. Elämänarvot, elämän sisältö ja muut tärkeät seikat alkavat rakentaa naista ja miestä joko yhteen tai erilleen.
Kukaan ei halua taakakseen ketään ventovierasta. Tässä naisilla on pieni etulyöntiasema. Heillä ei luonnolliset vietit vie niin paljoa, kun miehiä... mutta aivot on kummallakin.
Mitä aloitukseen tulee....totuus löytyy aina.. ajallaan.No yleinen siisteys ja habitus kohdallani taitaa olla ok. Mutta epäilen keskustelu taitojani, onko kyse taidoistani vai kylmästi koulutuksesta. Ainakin ex tyttöystäväni sanoi että tykästyi mun omituisuuteeni, lähäri sekin mutta suositteli psykologia minulle.
Nuorena minulle tehtiin psykologin tutkimus ja sain nyt sen lausunnon käsiini, en pysty mukautumaan toisiin ihmisiin ja minulle tulee tunteellisia ylikuormituksia. Voiko nämä vaikuttaa myös tähän kaikkeen? Minulle on aika lääkärille. Wannabe-pomo kirjoitti:
No yleinen siisteys ja habitus kohdallani taitaa olla ok. Mutta epäilen keskustelu taitojani, onko kyse taidoistani vai kylmästi koulutuksesta. Ainakin ex tyttöystäväni sanoi että tykästyi mun omituisuuteeni, lähäri sekin mutta suositteli psykologia minulle.
Nuorena minulle tehtiin psykologin tutkimus ja sain nyt sen lausunnon käsiini, en pysty mukautumaan toisiin ihmisiin ja minulle tulee tunteellisia ylikuormituksia. Voiko nämä vaikuttaa myös tähän kaikkeen? Minulle on aika lääkärille.Niin. Voihan sitä olla sellaisia sokeuksiakin, ettei osaa lukea toisten tunnetiloja. Ei sellainen tarkoita, että ei välittäisi, ei vaan tunnista toisten eri tunnetiloja... oon joskus katsonut dokkarin sellaisesta... kinkkistä...
Ei pillun saaminen korkeaa ansiota vaadi, vain oikeanlaista kemiaa, seksikästä miestä, tunnen parit seksikkäät duunarit ja mitä duunarimpi sitä hotimpi
- Wannabe-pomo
Ei tässä ollutkaan kyse siitä että duunari ei saisi pillua ;)
Wannabe-pomo kirjoitti:
Ei tässä ollutkaan kyse siitä että duunari ei saisi pillua ;)
Joo, siinä olikin kyse siitä, ettei korkeammin koulutettu nainen muka voisi katsoa duunaria ylöspäin...no polvillaan edessäsi katson satavarmasti, mutta todellisuudessa, voin itse hieman enemmän koulutettuna sanoa, että ei koulutustaustalla yksin ole mitään väliä eikä ansiotasollakaan, riittää, että mies on mies omassa mittakaavassani, en tarkoita ainoastaan vehkeen mittaa, vaan kaikkea sitä mitä toivon miehestä...toimintaa, älliä, tekniikkaa, tietämystä, kokemusta, olemusta, fysiikkaa ja miten se vie mua, Kun se vie niin, yli en katso.
- wefwfsdfwefwf
No eipä monen johtajan jutut kovin kummoisia ole. Toki sitten käytännössä on vaikeampi feikata vaikka omaa firmaa yms..
- Gnuk
Ai? Ja mulle on käynyt aina päinvastoin. Mua on usein luultu korkeasti koulutetuksi ja sit kun oon kertonut, että olen kouluttamaton moukka ja ammatiltani kirvesmies, on se innostus vaan lisääntynyt... :)
kirvexmiehet on ihania, rakastuin pari vuotta sitten ystiksen päivänä erääseen kirvexmieheen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1212198Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1891807Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j561432Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1681222- 551198
Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä751016Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62912Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36887- 52874
- 56831