Dark fear ehtii vielä seurustelemaan

semmostase

Vaikka on jo yli nelikymppinen neitsyt setä. Eli ihan nuori mies vielä saamaan perheen ja lapsia.

15

255

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perispuupää

Niin dark kehui yhdessä ketjussa että sitä ehtii vielä seurustelmaan vaikka on vanha neitsyt setä. Naiset siis huolii vanhoja ätmejä kumppaniksi.

• Palstahahmoista puuttuu toistaiseksi se naistyyppi, joka olisi sopiva Darkfearin kumppaniksi. Tämä on yllättävää koska kuka tahansa nainen voisi tällaisen helposti kirjoittaa vaikka vasemmalla kädellä pelkästään poimimalla esikuvan ystäväpiiristään.

• 57839527

Miksi Darkfearin mahdollinen neitsyys on sinulle tuollainen pakkomielle? Haaveiletko pääseväsi korkkaamaan hänet?

• Mulla itselläni kun onkin ollut paljon naisia jo ihan heti parikymppisestä lähtien. Mutta onhan se ihan totta, että mitäs sitä turhan takia vielä nuorena hätäilemään sen seurustelun suhteen, kun kyllähän sitä ehtii vielä oikein hyvin sen naisen löytämään joskus myöhemminkin.

• DarkFear kirjoitti:

Mulla itselläni kun onkin ollut paljon naisia jo ihan heti parikymppisestä lähtien. Mutta onhan se ihan totta, että mitäs sitä turhan takia vielä nuorena hätäilemään sen seurustelun suhteen, kun kyllähän sitä ehtii vielä oikein hyvin sen naisen löytämään joskus myöhemminkin.

Minkälainen nainen olisi sinulle mieluinen ja sopiva? Ja minkälaiset ei ainakaan käy?

• scrg kirjoitti:

Minkälainen nainen olisi sinulle mieluinen ja sopiva? Ja minkälaiset ei ainakaan käy?

No ainakin saman kaltaiset elämänarvot omaava. Sitten taas vastakohta ei ainakaan sovi.

• 45454545

Tuolla suomitreffit-sivulla, kun katselee ton ikäryhmän miesten ilmoituksia, eivät ne halua lapsia. Niissä kysytään sitä ja tuntuvat aika realistisilta asian kanssa, toisin kuin tämä palsta, mutta täällähän on monelta jäänyt elämä elämättä.

• rgrgr

Ehkä moni ei jaksa jatkuvasti säätää jonkun homo asumisten kanssa.

• misspönttöuuni

DarkFear on ätmi periksen alter ego, trollihahmo.

• atm30

Darke ei saa koskaan lapsia eikä naista.

• En mä edes halua lapsia, kun en niitä tarvitse. Mulla on elämässä niin paljon kaikkea tärkeämpääkin, ettei siihen tarvita lapsia ollenkaan elämää muuttamaan.

Sä taidat vaan itse olla joku naisettomuudesta kärsivä luuserimies, jos pidät sitä lapsettomuutta jonakin ongelmana miehen elämässä.

• Kurppa27
        DarkFear kirjoitti:

En mä edes halua lapsia, kun en niitä tarvitse. Mulla on elämässä niin paljon kaikkea tärkeämpääkin, ettei siihen tarvita lapsia ollenkaan elämää muuttamaan.

Sä taidat vaan itse olla joku naisettomuudesta kärsivä luuserimies, jos pidät sitä lapsettomuutta jonakin ongelmana miehen elämässä.

Hyvä, ei teidän trollien pidäkään lisääntyä vaan vähentyä.

• Kurppa27 kirjoitti:

Hyvä, ei teidän trollien pidäkään lisääntyä vaan vähentyä.

Minkä ihmeen trollien??

Mä kun en olekaan mikään trolli, että tiedä sä se!!!!!!!!!!!!!!!!!

• jrgvbkyyh

peris siellä nykii jalkovälin katkarapuaan ja spammaa df-profiililla 8D

• Kurppa27
        DarkFear kirjoitti:

Minkä ihmeen trollien??

Mä kun en olekaan mikään trolli, että tiedä sä se!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mm siitä tietää sut trolliksi, että vuodesta toiseen jauhat täällä penislihastreeneistä ja jyystötruckeista. Toistelet toisten trollien juttuja.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      73
      4527
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3769
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      142
      3463
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1970
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1921
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1219
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      118
      1035
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      127
      944
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      925
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      837
    Aihe