Minulla oli heti joulun jälkeen
Onko ollut flunssaa?
15
135
Vastaukset
- lihavihatipunen
No on ...tana. Hirvee räkis nyt juuri päällä..tai on tämä vähän jo lieventynyt mutta en ole työkunnossa vieläkään.
- lihavihatipunen
pujotteIija kirjoitti:
Täytyy olla räkärätti, mulla ainakin oli
Mä ole niistänyt jo yli 10 pikkupaketillista nestuukia, varmaan 15 mennyt koska ostin lisää.
lihavihatipunen kirjoitti:
Mä ole niistänyt jo yli 10 pikkupaketillista nestuukia, varmaan 15 mennyt koska ostin lisää.
Onhan ne hygieenisempiä kuin rätti
- lihavihatipunen
pujotteIija kirjoitti:
Onhan ne hygieenisempiä kuin rätti
Tarkoitatko siis kangasnenäliinaa (maalla on vanhemmilta jääneitä sellaisia)? Joo sitä olis saanut pestä kokoajan eikä se olis ehtinyt kuivua kun olisi taas pitänyt niistä..
lihavihatipunen kirjoitti:
Tarkoitatko siis kangasnenäliinaa (maalla on vanhemmilta jääneitä sellaisia)? Joo sitä olis saanut pestä kokoajan eikä se olis ehtinyt kuivua kun olisi taas pitänyt niistä..
Tais olla vanha tyynynpäällinen
.. Meniks muka kokonaan jo ohi?.. Jos meni, niin luultavasti kyseessä oli joku pieni Vilustuminen vaan.. ;P
.. Sellaista on ollut ainakin täällä päin paljon liikkeellä, että kurkku tulee ensin kipeeksi ja siitä se sitten Lähtee.. Itsellä oli yleensä vain aamuisin Kurkku hieman kipiä.. Ja Limaa tieteskin kertynyt ontelot täyteen.. ;D- SulleKyllä
pujotteIija kirjoitti:
Eilen tuntui ihan terveeltä, nyt taitaa olla vähän kuumetta
taasko oot sairas
pujotteIija kirjoitti:
Eilen tuntui ihan terveeltä, nyt taitaa olla vähän kuumetta
.. Jeps.. Olo voi hetken vielä "Aaltoilla".. ;P
.. Ja monestihan oireet pahenee, mitä enemmän touhuaa.. Eli, jos on vielä lepo vaihe päällä, niin silloin on paha mennä sanomaan todellisesta tilasta PalMittää.. ;P- SulleKyllä
pujotteIija kirjoitti:
No enpä kai, pienet kuumeet ei haittaa
jos ennen joulua ja nyt taas kuume, niin taas oot sairas
- muttaeisehaittaa
Minullakin oli joulun jälkeen, ensin kurkku kipeä muutaman päivän ajan ja sitten alkoi nuha, joka onneksi oli aika lievä. Ulkona nenä vuotaa jonkin verran lähes aina ja silmät jos vähänkin tuulee.
Joulun aikaan alkoi kurkkukivulla yskällä. Pientä kuumetta joulun ja uudenvuoden välissä.
Nyt sitten nuha eli jotakin vaihtelua tuohon yhä jatkuvaan yskään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131053
- 1141046
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32643ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482
