Vaikka vaimo on kuuma pakkaus ja antaa joka päivä
Tekee mieli vierasta vittua
13
1373
Vastaukset
- Hähtäh
Miksi? Miksei oma vaimo riitä?
- Anonyymi
Minusta nämä tällaiset on näitä juttuja, ku toiset elää harhassa, ovat uteliaita uskomaan, et ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella? Ovat kyllästyneitä omaan elämäänsä ja uskovat saavansa muualta vielä parempaa? Eivät tajua sitä, että kaiken olemassa olevan voi myös menettää hölmöilyillään?
Toiset oppii kantapään kautta, ehkä? Aina ei niinkään? Minusta tyhmyyttä keulia näin ja vielä kehua toista, jota on valmis pettää? Vaikea ymmärtää näitä, ehkä se on vain niin, että toiset eivät vain osaa arvostaa olemassa olevaa riittävästi? Ovat saaneet asioita ilmeisesti liian helposti?
- puute_vaivaa222
Niin muuten tekee, tosin vaimoni on pihdannut vuosia ja vieras vittu tekisi jo hyvää.
- uskallatko-et
Kun eroaa entisestä ei vittu ole enää vieras.
- Vintturin
Ohoh
- siementäVaanKaikille
Geenit, sen aiheuttaa. Luterilaisuus taas uskollisuuden.
- JK1819
Kyllä joo vittu on aika usein mielessä ja vierasta vittua pitäisi saada. Eikös se ole ihmisoikeus julistuksessakin kirjattu silloin 1700-luvun lopulla. Sielä luki muistaakseni, että: Joka miehellä on oikeus päivittäiseen vittuunsa.
- iskäpaska
puhutaan pesästä niin lämpenee nainen paremmin. joo todelakin kerran kun viikossa omalta saa ja aina kerjäämällä. mikä nykynaisia riivaa että kalkkiudutaan 5-10v suhteen alusta, minulle riittäs oma kun toinenkin tekis jotain suhteen eteen.
- Ratkaisutäältä
Okei. Siis kaikki naiset myös liikkeelle- jos oma mies on surkea/pieni munainen jne. epä kiihoittava tapaus, suotakoon heille naisille iso varusteiset komeat, seksyt miehet jotka romanttisia jne. Kaikki elää onnellisina loppuun saakka :D
- Ratkaisutäältä
Ja lisäyksenä ne kestävät miehet jonka peli ei lerpsahda kesken ottelun :D
- IKINÄENÄÄ
VITTU ON VIIDEN LAPSEN ÄIDILLÄ, JOTEN NOU THANKS.
- Anonyymi
Ei anna ollenkaan
- Anonyymi
Itse olen yksinoleva mies ja päälle 50v mulla on yksi itseäni naispuolinen kaveri joka on kaikinpuolin hyvä tyyppi, mutta varattu. Hänen p…… haluaisin. Enkä yhtään epäile etteikö hän sitä tiedä. Joskus kaveruus vain on tälläistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1192324- 1331864
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631226Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1011191En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k731077Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311060Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451029Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉79984HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio23975Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse56932