Tekee mieli vierasta vittua

miesjaisä

Vaikka vaimo on kuuma pakkaus ja antaa joka päivä

13

1373

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hähtäh

Miksi? Miksei oma vaimo riitä?

• Anonyymi

Minusta nämä tällaiset on näitä juttuja, ku toiset elää harhassa, ovat uteliaita uskomaan, et ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella? Ovat kyllästyneitä omaan elämäänsä ja uskovat saavansa muualta vielä parempaa? Eivät tajua sitä, että kaiken olemassa olevan voi myös menettää hölmöilyillään?

Toiset oppii kantapään kautta, ehkä? Aina ei niinkään? Minusta tyhmyyttä keulia näin ja vielä kehua toista, jota on valmis pettää? Vaikea ymmärtää näitä, ehkä se on vain niin, että toiset eivät vain osaa arvostaa olemassa olevaa riittävästi? Ovat saaneet asioita ilmeisesti liian helposti?

• puute_vaivaa222

Niin muuten tekee, tosin vaimoni on pihdannut vuosia ja vieras vittu tekisi jo hyvää.

• uskallatko-et

Kun eroaa entisestä ei vittu ole enää vieras.

• Vintturin

Ohoh

• siementäVaanKaikille

Geenit, sen aiheuttaa. Luterilaisuus taas uskollisuuden.

• JK1819

Kyllä joo vittu on aika usein mielessä ja vierasta vittua pitäisi saada. Eikös se ole ihmisoikeus julistuksessakin kirjattu silloin 1700-luvun lopulla. Sielä luki muistaakseni, että: Joka miehellä on oikeus päivittäiseen vittuunsa.

• iskäpaska

puhutaan pesästä niin lämpenee nainen paremmin. joo todelakin kerran kun viikossa omalta saa ja aina kerjäämällä. mikä nykynaisia riivaa että kalkkiudutaan 5-10v suhteen alusta, minulle riittäs oma kun toinenkin tekis jotain suhteen eteen.

• Ratkaisutäältä

Okei. Siis kaikki naiset myös liikkeelle- jos oma mies on surkea/pieni munainen jne. epä kiihoittava tapaus, suotakoon heille naisille iso varusteiset komeat, seksyt miehet jotka romanttisia jne. Kaikki elää onnellisina loppuun saakka :D

• Ratkaisutäältä

Ja lisäyksenä ne kestävät miehet jonka peli ei lerpsahda kesken ottelun :D

• IKINÄENÄÄ

VITTU ON VIIDEN LAPSEN ÄIDILLÄ, JOTEN NOU THANKS.

• Anonyymi

Ei anna ollenkaan

• Anonyymi

Itse olen yksinoleva mies ja päälle 50v mulla on yksi itseäni naispuolinen kaveri joka on kaikinpuolin hyvä tyyppi, mutta varattu. Hänen p…… haluaisin. Enkä yhtään epäile etteikö hän sitä tiedä. Joskus kaveruus vain on tälläistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      119
      2324
    2. 133
      1864
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      63
      1226
    4. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      101
      1191
    5. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      73
      1077
    6. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      1060
    7. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      45
      1029
    8. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      79
      984
    9. HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp

Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio
      Seinäjoki
      23
      975
    10. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      56
      932
    Aihe