Työ on nettisivujen päivitystä. PhotoShop ja WordPress sekä WooCommerce perusteet pitää ymmärtää. Maksan 6,91€/h ja erikseen sovitaan mitä 18 tunnin aikana on saatava aikaiseksi. Työ tehdään kotoa omalla koneella.
Kuka tulisi sitten töihin
12
55
Vastaukset
- EiKannata
140euron palkalla kuussa jää kokonaisuutena miinukselle jo vähäisistä tuloista.
- EiNoin
Tulen, mutta en tuolla palkalla.
40€/tunti, niin homma hoidetaan.- KaivatkoPersettäsiVai
Mikä homma hoidetaan?
- 12345-
Mun yritykseltä voi tilata palvelun ja mulle riittää 18 tuntia / kk mutta hintaan 50 € / h ALV 0 %. Enkä voi myydä halvemmalla, koska jos minun pitää palkata joku tähän firmaan niin halvemmalla en saa ite palkkaa vaan joudun jopa maksumieheksi ja näin ollen yleisiä tuntihintoja ei saa polkea.
- SaatEuron
Sovit hyvin työpajalle haaveilemaan palkkioistasi.
- 12345-
Niinkö.. Mä en tosissaan ole myymässä mitään koska ajattelen tämän aloittajan olevan trollaaja.
- SaatananTunarit
Siinä se taas nähtiin, työ ei kelpaa.
- asdsadasdsadas
Syy on järjestelmässä, ei työttömässä.
Perustulomallilla jopa tämäkin työ olisi kannattavaa, joskin vain 6euron tuntipalkka on kyseenalaisen pieni. - 12345-
6 € / tunti palkka on Anttilan kassan työn tekijän palkka jos sillä ei ole kolutusta ja jos koulutus on niin palkka nousee. Tosin Anttilahan meni velkojensa takia konkkaronkaan.
- Työstäainapalkkaa
Siinä se taas nähtiin, töitä on. Tekijöitä on. Palkanmaksajia ei ole.
- DonaldDuckDuck
Huumoriveikkoja liikkeellä.
Jos haluat tehdä tulosta verkkokaupalla kannattaa maksaa kunnon palkaa. Kitupiikki saa vain huonon maineen ja huonosti toimivan verkkokaupan. - dfsgsgfgfd
En osaa käyttää tuollaisia, mutta windows seiskan osaan asentaa ja olen opiskellut 7 vuotta insinööriksi. Jäi kyllä koulu kesken.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1063781Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1201050
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.131963- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837