jos teille soittaisi yrittäjä joka puhuu huonosti suomea ja tarjoaisi haastattelua tämä yrittäjä on saanut toimeksiannon te toimiston virkailijalta.Hän puhuu nopeasti ja sinä sanot esim että minulla on työ haastattelu huomenna.Hän sanoo OK minä ilmoitan eteenpäin ja sulkee puhelimen ennenkuin sinä ehdit sanomaan mitään.Tästä tulee tietty selvitys te toimistoon.Näin niitä mahdollisia karensseja luodaan ja syytettynä on työnhakija.
Mitä sanoisitte
13
70
Vastaukset
- konsuloin
Vaikuttaa tehokkaalta toiminnalta. Turhat jaarittelut pois ja asia hoidetaan nopeasti. Jos on kielivaikeuksia, kannattaa vaihtaa kieli englanniksi, jota kaikki suomalaiset osaavat.
- nbvcxn
Siis tarkoitin mitä mieltä olette asiasta?
- täyä.mieltä
Ketä tässä nyt syytetäänkään ja mistä?
Minä kyllä työttömänä sanoisin soittajalle, että olen kiinnostunut enkä alkaisi heti inistä, että on muutakin tekemistä.
Toivottavasti soittaja sai tai saa työhaluisen tekijän töihinsä! Jatka sinä työn etsimistä rauhassa. - kysymyksiäherää
"yrittäjä on saanut toimeksiannon te toimiston virkailijalta."
Minkä toimeksiannon, miksi? Miksi hän haluaisi sinua haastatella? Miksi sinä torjut? - näintekisin
Minä soittaisin takaisin tyypille ja koittaisin sopia toista haastatteluaikaa jos kerran olisi toinenkin haastattelu samana päivänä.
- PieniPiruVasempaan
Ilmeisesti taaskaan töihin meno ei tule kyseeseen vaan tarkoitus on saada helppoa rahaa ilman karenssia vai?
Valitettavasti se ei enää oikein käy. - bvcxb
Kyllä naivitsista porukkaa
- sanovvaa
Hyvä bvcxb! Ei ole kehumista sinunkaan suomen kielen taidossasi! Vähän vaikea saada selvää, mitä ajoit takaa. Pakko olettaa, että et pitänyt soitosta etkä halua töihin. Ja syytät soittajaa, jos tulee karenssia. Sitten pidät vielä lukijoita ja kommentoijia naiveina.
- Toistetaansitten
Sinä olet kysynyt tätä jo, ja minä olen vastannut sinulle jo. Asenteesi on lähtökohtaisesti väärä. Siitä se johtuu. Jouduit ikävään tilanteeseen, kyllä, mutta oikealla asenteella olisit selvinnyt siitä ihan itsestään. Oikea asenne on tämä: on ihan yksi paskan hailee, onko sulla haastatteluja kalenterissa vai ei. Miksi ihmeessä otit sen puheeksi? Vastaa "jees jees voin tulla juttelemaan" aivan kaikkeen, ennen kuin sulla on nimi jossakin työsopimuksessa. Lupaus haastattelusta ei ole lupaus työpaikasta.
Olisin ymmärtänyt sönkötyksesi aivan samalla tavalla kuin tuo "mamu", eli että sinua ei kiinnosta ja kieltäydyt työmahdollisuudesta. Työtön työnhakija ei voi alkaa selittelemään "mu-mu-muttakun mulla on jo haastattelu" ilman seuraamuksia jos työtä tarjotaan. PS. Poista puhelinnumerosi cv-netistä. - Eiksnäin
Nytkö täällä puolustellaan mamuja mieluiten?
- Toistetaansitten
No AP:lle ei ainakaan heru sympatiaa. Säälittävää. Kysyi samaa asiaa jo aiemmin, mutta nyt lisäsi tarinaansa "ison pahan mamun". Kuka tahansa, jopa hoono soome puhuva mamu, ymmärtää AP:n aiheuttaneen itse oman soppansa. Siihen en ota kantaa, onko AP työnvieroksuja vai yksinkertaisesti hyvin tilannetajuton.
- sohva_recordi
Voit vältellä töitä vaikka lopun ikäsi. Mitäs täällä mariset.
- enlähtis
En lähtis, en vastais
Mistä ne sai sun numeron?
Hyvin outoa
giljotiiniasetelma
käytetään hyväksi ihmisen köyhyyttä ja sitä, että ne seisoo jo reunalla
Yhteydenotto virallista kanavaa pitkin
sähköpostilla tai jotenkin muuten
muuten kuka tahansa ukkom**** voi soittaa
ja väittää, että täällä on duunia ja korostaa, että
"ilmoitan työkkäriin"
En tykkää tuollaisesta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h493295- 342945
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv402491Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151589- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070