Mitä sanoisitte

bvcxn

jos teille soittaisi yrittäjä joka puhuu huonosti suomea ja tarjoaisi haastattelua tämä yrittäjä on saanut toimeksiannon te toimiston virkailijalta.Hän puhuu nopeasti ja sinä sanot esim että minulla on työ haastattelu huomenna.Hän sanoo OK minä ilmoitan eteenpäin ja sulkee puhelimen ennenkuin sinä ehdit sanomaan mitään.Tästä tulee tietty selvitys te toimistoon.Näin niitä mahdollisia karensseja luodaan ja syytettynä on työnhakija.

13

70

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • konsuloin

Vaikuttaa tehokkaalta toiminnalta. Turhat jaarittelut pois ja asia hoidetaan nopeasti. Jos on kielivaikeuksia, kannattaa vaihtaa kieli englanniksi, jota kaikki suomalaiset osaavat.

• nbvcxn

Siis tarkoitin mitä mieltä olette asiasta?

• täyä.mieltä

Ketä tässä nyt syytetäänkään ja mistä?

Minä kyllä työttömänä sanoisin soittajalle, että olen kiinnostunut enkä alkaisi heti inistä, että on muutakin tekemistä.

Toivottavasti soittaja sai tai saa työhaluisen tekijän töihinsä! Jatka sinä työn etsimistä rauhassa.

• kysymyksiäherää

"yrittäjä on saanut toimeksiannon te toimiston virkailijalta."

Minkä toimeksiannon, miksi? Miksi hän haluaisi sinua haastatella? Miksi sinä torjut?

• näintekisin

Minä soittaisin takaisin tyypille ja koittaisin sopia toista haastatteluaikaa jos kerran olisi toinenkin haastattelu samana päivänä.

• PieniPiruVasempaan

Ilmeisesti taaskaan töihin meno ei tule kyseeseen vaan tarkoitus on saada helppoa rahaa ilman karenssia vai?
      Valitettavasti se ei enää oikein käy.

• bvcxb

Kyllä naivitsista porukkaa

• sanovvaa

Hyvä bvcxb! Ei ole kehumista sinunkaan suomen kielen taidossasi! Vähän vaikea saada selvää, mitä ajoit takaa. Pakko olettaa, että et pitänyt soitosta etkä halua töihin. Ja syytät soittajaa, jos tulee karenssia. Sitten pidät vielä lukijoita ja kommentoijia naiveina.

• Toistetaansitten

Sinä olet kysynyt tätä jo, ja minä olen vastannut sinulle jo. Asenteesi on lähtökohtaisesti väärä. Siitä se johtuu. Jouduit ikävään tilanteeseen, kyllä, mutta oikealla asenteella olisit selvinnyt siitä ihan itsestään. Oikea asenne on tämä: on ihan yksi paskan hailee, onko sulla haastatteluja kalenterissa vai ei. Miksi ihmeessä otit sen puheeksi? Vastaa "jees jees voin tulla juttelemaan" aivan kaikkeen, ennen kuin sulla on nimi jossakin työsopimuksessa. Lupaus haastattelusta ei ole lupaus työpaikasta.

Olisin ymmärtänyt sönkötyksesi aivan samalla tavalla kuin tuo "mamu", eli että sinua ei kiinnosta ja kieltäydyt työmahdollisuudesta. Työtön työnhakija ei voi alkaa selittelemään "mu-mu-muttakun mulla on jo haastattelu" ilman seuraamuksia jos työtä tarjotaan. PS. Poista puhelinnumerosi cv-netistä.

• Eiksnäin

Nytkö täällä puolustellaan mamuja mieluiten?

• Toistetaansitten

No AP:lle ei ainakaan heru sympatiaa. Säälittävää. Kysyi samaa asiaa jo aiemmin, mutta nyt lisäsi tarinaansa "ison pahan mamun". Kuka tahansa, jopa hoono soome puhuva mamu, ymmärtää AP:n aiheuttaneen itse oman soppansa. Siihen en ota kantaa, onko AP työnvieroksuja vai yksinkertaisesti hyvin tilannetajuton.

• sohva_recordi

Voit vältellä töitä vaikka lopun ikäsi. Mitäs täällä mariset.

• enlähtis

En lähtis, en vastais
      Mistä ne sai sun numeron?

Hyvin outoa

giljotiiniasetelma
      käytetään hyväksi ihmisen köyhyyttä ja sitä, että ne seisoo jo reunalla

Yhteydenotto virallista kanavaa pitkin
      sähköpostilla tai jotenkin muuten
      muuten kuka tahansa ukkom**** voi soittaa
      ja väittää, että täällä on duunia ja korostaa, että
      "ilmoitan työkkäriin"

En tykkää tuollaisesta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      49
      3295
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      34
      2945
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2751
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      40
      2491
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      51
      1945
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1589
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1297
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1231
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1070
    Aihe