Kävin itse oikomishoidossa Hymyklinikalla, joka sittemmin on lopettanut. "Seurasin" sieltä sitten oikomishoitoani suorittavaa erikoishammaslääkäriä seuraavaan paikkaan, koska hoitoni oli jo loppusuoralla enkä näin ollen alkanut sitä enää siinä kohdin vaihtamaan. Vaikka olisi ehkä pitänytkin.
Palvelu oli erittäin ala-arvoista, hammaslääkäri sähelsi ja hössötti, kun jotakin kysyi niin selitti viittä eri asiaa samassa lauseessa. Kerran, kun kysyin OMIIN hampaisiin liittyvää neuvoa niin alkoi selittämään omista hampaistaan jtk :D Vastuunvälttelemistä esiintyi, virheitä laitettiin muiden syyksi yms., mikä on asiakkaan kannalta kiusallista. Lisäksi ainaiset odottamiset ovat onneksi kohdallani historiaa, itse olin aina ajoissa paikalla, mutta vuoroa saattoi helpostikin odottaa 20min, jopa 30 min! Pahimmillaan odotin vuoroani melkein tunnin. Lisäksi häiritsevää oli, että toimenpiteiden aikana, kun kaikki mahdolliset välineet ja hammaslääkärin sormet ovat suussani niin siinä sitten esitellään kysymyksiä ja mä koitan niihin hymähdellä vastauksia suu täynnä tavaraa :D Asiakkaaseen ei siis keskitytty lainkaan, ei niihin vastauksiinkaan, omista asioista höpöttivät.
Odotuttaminen perustui siihen politiikkaan, että otetaan mahdollisimman paljon asiakkaita käyttämään aikoja, jotta palvelu olisi asiakkaille "halvempaa" (=ahneus). Totta on ja plussana todettakoon, että kokonaissumma varmasti tuli lopulta halvemmaksi kuin muualla, mutta niin on syytäkin - palvelu ja jälkityöt huomioon ottaen kannattaa aina arvioida paikan valinta tarkkaan, halvasta hinnasta huolimatta.
Itse oikomishoito onnistui ihmeellisenkin hyvin, olen tyytyväinen. Retentiolankojen suhteen olivat jättäneet muoviosaa yläleukaan niin, että kärsin tällä hetkellä kovastakin ientulehduksesta. Asian menen korjaamaan toiseen paikkaan, jossa kävin juuri suuhygienistin vastaanotolla, missä tämäkin asia selvisi. Tämä vika onneksi korjaantuu hionnalla, ettei sen suurempaa vahinkoa kuitenkaan aiheutunut.
Tämä siis esimerkkinä kaikille oikomishoitoa suunnitteleville, jos vähäänkään alkaa epäilyttämään niin vaihtoon, välillä lukee aika hurjiakin palautteita, että tämä nyt on säyseimmästä päästä.
Tarkkuutta oikomishoidon valintaan!
hammas_keiju
1
136
Vastaukset
- hammas_keiju
* tarkennuksena vielä siis, että meno oli tuollaista jo Hymyklinikalla, mutta jatkui pian uudessakin paikassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464041Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1272333Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411481
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37950Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein128949- 77939
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8857J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62780