Apua tarttis ....itselle tullut kauppojen yhteydessä Regis Napoli Mandoliini.
Osaako kukaan kertoa onko soitin mikä ja kuinka arvokas mahdollisesti ?
Mandoliini
RegisNapoli
2
445
Vastaukset 2
meillä mandoliinit on poissa muodista, ebayssa ne on alk 50$, torifiissä jos laitat 20-30€ saattaa mennä viisikymppiä voi olla liikaa. Kotim Landola maniskat ei näytä liikkuvan 50-60€ pyynnöillä..
Ite ostin Landolan reilulla hintaa, mutta sen huolto otti kolme viikkoa kaikkinensa... kuvista kun ei näe kokonaisuutta..- Anonyymi
On arvokas. Kolmea tonnia kannattaa pyytää ainakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta331422- 67894
Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil290789Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste74744Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii256687- 66660
Itsensäpaljastelija
Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O39615- 32569
Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty51544- 68528