Treenasin pakaroita ja jalkoja, ja heti sen jälkeen tuli hirveen kipeet jalat ja pakarat. Eli onko tullut tulosta kun on kipeät? Vai johtuuko se siitä että en oo pitkään aikaan treenannut kunnolla.
Kipu treenin jälkeen
3
221
Vastaukset
- jkhjkjh
johtuu treenitauosta. seuraavalla kerralla kipeytyy vähemmän..
- veeäm43
Treenityylin muutos.
Olen aina tehnyt maven sekä kyykyt ml. hack tangolla. pyramideina lyhyinä sarjoina. Esim. 6 4 3 2 1 ja takaisin. Joskus harvoin tasakiloilla 4 x 5 toistoa,
Ei koskaan pitempiä sarjoja eikä enempää toistoja.
Kun ajoin koipeni tukkoon 3:n peräkkäisen päivän mave ja box treeneillä niin ajattelin palautella ja jyystin poikkeuksellisesti maven ja tangon hack kyykyt noin 60% kuormalla vuorosarjoina 8 yhdistelmää 10:n toistoina. 2min palautuksella.
Reidet tulivatt entistä kipeämmiksi.
Kahden huilipäivän jälkeen palauttelin uudelleen. Samat sarjat kuin edelläkin mutta paino ainoastaan n. 40% maksimista.
Ei onnistunut vaan reidet olivat, ja ovat edelleenkin niin kipeät, että aamuisin vuoteesta lähtiessä reisiä vihmoo kivuliaasti.
Omalla painolla olen yrittänyt hieman kyykkäillä.
Olen ollut hömö! Vuosikaudet samat sarjat. Sama suoritustapa. Vain painoissa vaihtelua kiloissa mutta ei paljoakaan %:ssa.
En olisi uskonut, että mokoma muutos potkaisee näin pahasti ukkoa. - aitoBlueteam
meitsillä tulee treenin jälkeen kipeäksi se pakaroiden väli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651453Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia110900- 58751
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47734- 57720
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39697Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71671Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026669Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41657Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli67650