Treenasin pakaroita ja jalkoja, ja heti sen jälkeen tuli hirveen kipeet jalat ja pakarat. Eli onko tullut tulosta kun on kipeät? Vai johtuuko se siitä että en oo pitkään aikaan treenannut kunnolla.
Kipu treenin jälkeen
3
196
Vastaukset
- jkhjkjh
johtuu treenitauosta. seuraavalla kerralla kipeytyy vähemmän..
- veeäm43
Treenityylin muutos.
Olen aina tehnyt maven sekä kyykyt ml. hack tangolla. pyramideina lyhyinä sarjoina. Esim. 6 4 3 2 1 ja takaisin. Joskus harvoin tasakiloilla 4 x 5 toistoa,
Ei koskaan pitempiä sarjoja eikä enempää toistoja.
Kun ajoin koipeni tukkoon 3:n peräkkäisen päivän mave ja box treeneillä niin ajattelin palautella ja jyystin poikkeuksellisesti maven ja tangon hack kyykyt noin 60% kuormalla vuorosarjoina 8 yhdistelmää 10:n toistoina. 2min palautuksella.
Reidet tulivatt entistä kipeämmiksi.
Kahden huilipäivän jälkeen palauttelin uudelleen. Samat sarjat kuin edelläkin mutta paino ainoastaan n. 40% maksimista.
Ei onnistunut vaan reidet olivat, ja ovat edelleenkin niin kipeät, että aamuisin vuoteesta lähtiessä reisiä vihmoo kivuliaasti.
Omalla painolla olen yrittänyt hieman kyykkäillä.
Olen ollut hömö! Vuosikaudet samat sarjat. Sama suoritustapa. Vain painoissa vaihtelua kiloissa mutta ei paljoakaan %:ssa.
En olisi uskonut, että mokoma muutos potkaisee näin pahasti ukkoa. - aitoBlueteam
meitsillä tulee treenin jälkeen kipeäksi se pakaroiden väli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412937Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens342726Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau252627Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4362478Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1511827Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431818Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241375Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,41222- 741119
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671027