Treenasin pakaroita ja jalkoja, ja heti sen jälkeen tuli hirveen kipeet jalat ja pakarat. Eli onko tullut tulosta kun on kipeät? Vai johtuuko se siitä että en oo pitkään aikaan treenannut kunnolla.
Kipu treenin jälkeen
3
210
Vastaukset
- jkhjkjh
johtuu treenitauosta. seuraavalla kerralla kipeytyy vähemmän..
- veeäm43
Treenityylin muutos.
Olen aina tehnyt maven sekä kyykyt ml. hack tangolla. pyramideina lyhyinä sarjoina. Esim. 6 4 3 2 1 ja takaisin. Joskus harvoin tasakiloilla 4 x 5 toistoa,
Ei koskaan pitempiä sarjoja eikä enempää toistoja.
Kun ajoin koipeni tukkoon 3:n peräkkäisen päivän mave ja box treeneillä niin ajattelin palautella ja jyystin poikkeuksellisesti maven ja tangon hack kyykyt noin 60% kuormalla vuorosarjoina 8 yhdistelmää 10:n toistoina. 2min palautuksella.
Reidet tulivatt entistä kipeämmiksi.
Kahden huilipäivän jälkeen palauttelin uudelleen. Samat sarjat kuin edelläkin mutta paino ainoastaan n. 40% maksimista.
Ei onnistunut vaan reidet olivat, ja ovat edelleenkin niin kipeät, että aamuisin vuoteesta lähtiessä reisiä vihmoo kivuliaasti.
Omalla painolla olen yrittänyt hieman kyykkäillä.
Olen ollut hömö! Vuosikaudet samat sarjat. Sama suoritustapa. Vain painoissa vaihtelua kiloissa mutta ei paljoakaan %:ssa.
En olisi uskonut, että mokoma muutos potkaisee näin pahasti ukkoa. - aitoBlueteam
meitsillä tulee treenin jälkeen kipeäksi se pakaroiden väli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 192595
- 441281
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70937Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää138915- 45861
- 59827
- 42806
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44785Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164762Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis134725