Morjesta, miltähän mahtaa näyttää kun alkaa kasvattamaan tukkaa vaikkapa siilitukasta ja hiukset kasvaa sitten joka puolelta päältä/sivuilta/takaa saman mittasena, tuleeko ihan urpon näköinen? :D
Koomikko Ilari Johanssonilla on mielestäni miehekkään näkönen olemus pitkillä hiuksillaan yhdistettynä hänen sopivan mittaseen partaansa ja viiksiin, vähä semmonen prätkä jätkä tulee mieleen.
Elikkäs jos alan nyt kasvattamaan tätä sivuilta ja takaa 13mm ja päältä 38mm olevaa tukkaani tekemättä sille yhtään mitään ja lyhennän juhannuksena seuraavan kerran ni saanko vaan typerän karvakypärän päähäni vai komeen letin? Oon ite iät ajat ite leikannu tukkani hiustenleikkuukoneella enkä mielelläni mene parturiin. Mulla on vahva tumma tukka ja paljon hiusta, oon leikannu kerran viikossa tähän mennessä ja aina saa lähes kourallisen karvaa noinkin lyhyessä ajassa. Ihan siks että pysyy leikkuutaito yllä ja pituus samana.
Terveisin suomalainen rehellinen heteromies
Yhtä pitkät hiukset joka puolelta?
2
93
Vastaukset
- Tulee_hassun_näköinen
Kerran on tuo tullut kokeiltua, annoin siilin kasvaa vapaasti. Parturiin mennessä näytti siltä kuin olisi istutettu moppi päähän. Parturilta tarvitaan ammattitaitoa leikata tuosta hyvän näköinen leikkaus, minulla onnistui hienosti.
Miehellä yleensä kasvaa takaraivolla hiukset nopeammin, joten jos kasvattelee pitkään on vaarana tulla urpon näköinen vanhanaikainen takatukka. Jos kasvattelee tuollaisen pitkän takatukan, saa varautua hiljaiseen hihittelyyn selän takana.
Kannattaa siis käydä parturissa jo ennen Juhannusta niin parturi muotoilee kasvavaa pehkoa järkevän näköiseksi. Onneksi tasa-arvolakia rikkovia partureita löytyy edelleen, jotka leikkaavat miesten hiukset halvalla. - Täyskalju
Eikö partureissa tai barbershopeissa ole kaikille miehille sama hinta, jos hiuksia kerran on päässä?????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391