Huoh ei tässä voi muuta enää sanoa...
Palataan asiaan
2
52
Vastaukset
- Urpojatoinenurpo
Miten se onnistuu?
- vihaansunesitystä
Niinhän sinä teet kun olet niin idiootti. Et älyä vaikka kuinka vihjaillen yritän saada sua ymmärtämään etten halua palata tai käydä asiaa läpi. Eiköhän tässä olla tarpeeksi toisia kiusattu? Toki olen ollut sun manipuloinnin kohde jo pitkään. En uskonut menin lankaan. Ne viestit mitä minä tein oli vain kalastelua millä mielellä olet. Mutta mitä enempi esität sen enemmän vihaan sinua. En olisi uskonut että olet noin sairas. Ne tuli ilmi jotka olit laittanut koska kukaan muu ei tiennyt mitä sulle lähetin. Sen puhelimeen tuli sanasta sanaan mitä laitoin sulle. Eli sinä siis kiusaat sitä? Lopeta sairas nainen. Minä olen kyllä lopettanut uskomisen sinuun jo aikaa sitten. Kai ymmärrät kuinka kiusallista olisi kysyä sulta kuka sille kertoo meistä? Niin ethän koskaan ole yhteyksiä edes ottanut. No juu juu eipä tietenkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455060Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131594Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481239Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101189- 131123
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171007Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3895Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57779Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27753