Turkin toimittajista on jo iso osa telkien takana, jonne pääministeri Erdogan on heidät saattanut. Turkkilainen sananvapaus alkaa olla samanlainen vitsi kuin suomalainen sananvastuu. Pääministeri Sipilä kokeili sananvastuuta ja se tehosi heti. Media oppi olemaan kertomatta vaikeimmista poliittisista lehmänkaupoista, joita tehdään täällä lähes joka päivä. Helsingin Sanomat ylitti kerran sananvastuukynnyksen saaden jopa presidentti Niinistön täysin tolaltaan.
Turkin Erdogan jatkaa toimittajien pidättämistä
taaltapesee
2
384
Vastaukset
- Suomi_says_Turpa_kiinni
Suomessakin yritetään saada päätoimittajaa vankilaan, mutta toistaiseksi ulkomailla on arvostettu sananvapautta enemmän. Näistä Turkin asioista on puhuttu turhankin paljon verrattuna siihen terroriin, joka kotimaassa vallitsee. Tilanteessa ei ole kehumista, kun toimittajat ovat etunenässä rajoittamassa sananvapautta.
- OiKunSöpöö
Niin maukasta marttyyriulinaa :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175