Treffeiltä karkaaminen

Noorapp

Oletko koskaan karannut treffeiltä? Onko sinulla joitain vinkkejä sen tekemiseksi? En itse varsinaisesti ole ollut treffeillä, mutta haluaisin kertoa oman, erään aika ahdistavan ja epätoivoisen pakoyrityksen miehen seurassa.

Olimme kaverin luona jossa eräs mies iski silmänsä minuun. Katselimme toisiamme ja pian hän tuli viereeni ja alkoi kosketella. Olimme kummatkin humalassa ja pian me sitten jo suudeltiin. Sitä kesti jonkin aikaa kunnes hän halusi jotain muuta. Menimme toiseen huoneeseen ja päädyttiin sänkyyn. Lopetimme hetkeksi ja mies meni kohta tupakalle. Hän kuiskasi korvaani että kohta jatketaan. Minulle tuli jotenkin todella ahdistava olo. Mies ei ollutkaan ihan sellainen mitä kuvittelin. En halunnut enää jatkaa hänen kanssa. Koko touhu karkasi muutenkin ihan täysin käsistä ja seksin jatkaminen tuntui vastenmieliseltä.

Puin nopeasti päällyshousut ja hupparin ylleni, nappasin alushousut ja rintsikat syliini. Juoksin nopeasti eteiseen laittamaan kengät jalkaan, takin otin kainaloon ja juoksin niin nopeasti kun pääsin. Mies huusi perääni että minne minä lähden. Se oli pelottavaa. Miehen asunto oli 3 kerroksessa enkä todellakaan jäänyt hissiä odottelemaan vaan lähin rappusia alas ja äkkiä autoon ja kotia. Mies jopa oli vielä parvekkeella kun juoksin sen parvekkeen ali.

Ei ehkä mitenkään paras pakokeino mutta en keksinyt muutakaan. En haluaisi koskaan enää nähdä tätä miestä, en kykene varsinkaan tämän episodin jälkeen. Mies laittoi minulle viestin perään että mikä minulle tuli. Ilmeisesti kaverini oli antanut minun numeron hänelle. En vastannut viestiin mitään.

En uskaltanut sanoa 'ei' siinä vaiheessa kun olimme sänkyyn menossa. Vaikka siinä kuitenkin ajattelin että tätä en halua. :( Olen sinkkunainen, mutta en halua olla mikään huora. Ihmettelen itseäni, minä joka en ole ollut sellainen, joka hyppää heti sänkyyn kun joku vaan "vink vink". Tuntuu pahalta että näin kuitenkin nyt tapahtui. Ja mies on varmaan aika ymmällään. Teinkö tyhmästi?

18

2300

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totuuskomissioz

      Rumien naisten kanssa on parasta sopia treffit julkiselle paikalle, esim. kahvilaan missä on ainakin kolme eri uloskäyntiä, yksi mieluusti jossain vessojen lähellä jota kautta pääsee pakenemaan huomiotta.

      Mikäli henkilö ei ole susiruma kuten avaaja, niin sitten vaan pitää malttaa kahvittelut loppuun, onhan ennen tapaamista indikoitu tulevasta menosta jonka johdosta joutuu poistumaan. Mikäli nainen onkin kaunis niin tuo syy voi hyvin lakata olemasta jollakin verukkeella.

      • fhjölpkåkåkp

        Lapsellistä höpinää. Jos nainen ei sinua miellytä, niin voit silti juoda ne kahvit ja vaihtaa kuulumiset. Poistua arvokkaasti ja sanoa toisen mieltä pahoittamatta, että ei taida nyt olla kipinää. Hölmöläisen touhua tuollainen sekoilu ja pakotiet.


      • 09012018

        Miksi tapailet ”rumia” naisia ? Nouseeko itsetuntosi siitä, kun takaovesta luikit pihalle ? Käy ihmeessä jatkossa treffeillä vain sinun mielestäsi kauniiden naisten kanssa.


      • Yksimielipide

        Heh, tuli mieleen se operaattorin mainos ”mistä näitä riittää...” Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, se hämmästyttää, kummastuttaa...


    • fhhköäpufyffgo

      Ei sinun tarvitse selitellä poistumistasi millään tavalla. On ihan ok, sanoa, että en halua, lopetetaan. Jos homma etenee, vaikka et halua, se on raiskaus. Fiksu mies ymmärtää sanan ei. Olisit voinut sanoa hänelle, että en haluakkaan mennä tämän pitemmälle. Katso seuraavan kerran, kenen kanssa lähdet ja minne.

      • Jarppi3

        Todella tyhmääp käytöstä aplta, kun ei kertonut syytä. Oli jo siis alasti sängyllä ja menossa mukana, sitten ykskaks leikki kesken ilman syytä, ei vastata edes mitään?

        Miehelle hatun nosto ettei ole haukkunut aloittajaa... itse olisin kyllä kovinkin kummissani tuollaisesta käytöksestä naiselta...


    • Jarppi3

      Ihan mielenkiinnosta, miten vanha olet aloittaja? Käsittämätöntä käytöstä ettei edes jälkikäteen ole 'munaa' kertoa syytä. Miten vanha mies oli?

    • Noorapp

      Kyllä jälkeenpäin laitoin viestin, että anteeksi että lähdin. Homma alkoi kaduttamaan enkä sitten keksinyt muutakaan. Olen 20 vuotias. Huono omatunto alkoi kolkuttamaan ja on väärin olla sanomatta mitään.

    • Noorapp

      Ja onneksi tuli sen verran järkeä päähän, että laitoin. Kuitenkin näin päivän "myöhässä". Onko teillä omia kokemuksia?

    • Yksikarannut

      Kun olin noin 30v mies, niin muuan mielestäni "ikäloppu" nainen, ehkä noin 40v. iski silmäni minuun erään helsinkiläisen yökerhon baaritiskillä. Aloitti juttelemaan ja käyttäytyi hyvin lähentelevästi.

      Siinä jutellessamme tulin kertoneeksi, että olen matkalla ja asun viereisessä hotellissa. Hän innostui silloin silmin nähden vielä enemmän ja tarttui minua käsikynkkään ikäänkuin omistuksen varmistaakseen.

      En hennonnut sanoa, etten oikeastaan ollut hänestä lainkaan kiinnostunut, ei siksi, että hän olisi ollut ruma, ylipainoinen tai mitään muutakaan vastaavaa, mutta minua eivät siinä ikävaiheessa yksinkertaisesti vain vanhemmat naiset kiinnostaneet.

      Hän halusi ehdottomasti tarjota minulle vielä oluen ja paukkuja, kun olin jotenkin ilmaissut aikeeni poistua. Seuraavan paukun ostettuaan hän jo selkeästi antoi ymmärtää, että lähtisimme yhdessä huoneeseeni. Sanoin sitten, että minun täytyy käväistä vessassa ja pyysin odottamaan hiukan. Kun poistuin, hän kuiskasi vielä minulle, että "älä sitten karkaa minnekään"! Iskin silmää ja sanoin, etten tietenkään.

      Kävelin suoraan ulos kesäiltaan ja painuin hotellille.

    • Yksikarannut

      Kun olin noin 30-vuotias muuan mielestäni "ikäloppu nainen", ehkä noin 40v. lähestyi minua erään helsinkiläisen yökerhon baaritiskillä. Aloitti juttelemaan ja oli kovin lähenteleväinen. En herrasmiehenä halunnut sanoa hänelle, etten ole hänestä kiinnostunut, vaan jatkoin juttelua ihan normaalisti.

      Hän halusi alkaa ostaa minulle oluita ja paukkuja, kun kuuli, että olen matkalla ja asun viereisessä hotellissa. Hänen käytöksensä muuttui hetki hetkeltä yhä provosoivammaksi ja antoi ymmärtää, että "mehän lähdemme sitten yhdessä".

      Hän ei ollut ruma tai ylipainoinen tai mitään muutakaan sellaista, jota olisi voinut luonnehtia vastenmielisyyden aiheuttajaksi, mutta siihen aikaan en vain yksinkertaisesti ollut kiinnostunut vanhemmista naisista.

      Yhdessä vaiheessa sanoin, että minun pitää käydä vessassa. Hän kuiskasi korvaani, että "ethän sitten karkaa minnekään". Lupasin tulla takaisin.

      Sitten kävelin suoraan ulos ovesta Siltasaarenkadulle kesäyöhön ja poistuin hotellilleni nukkumaan.

      • samakirjoittaja

        Oli pakko kirjoittaa kahteen kertaan, kun ensimmäinen lähetys ei näyttänyt onnistuneen. No, siinähän hiukan eri sanoilla.


    • Noorapp

      Tuossa on hieman parempi vaihtoehto poistua jos siltä tuntuu. Ja ei mitenkään kovin loukkaavaakaan :)

    • Valehtelu, esim. että äiti on sairaalassa, ei pääse..........tämä on koettu, enkä uskonut sen narsistisen läskin selostuksia kirjaintakaan.

      • eopppå

        Ootko missi ite miten tukeva kun ruoka ja juoma on pizzaa, liikunta on silmien räpyttelyä tv,n edessä...


    • EiTreffeille

      Eihän aloittaja ollut edes treffeillä, vaan tilanne alkoi yllättäen ja johti heti sänkyyn, mitä ei kyllä tapahdu ensimmäisillä treffeillä.
      Ei treffeiltä tarvitse edes karata, kun ei sovi mitään treffejä, niin yksinkertaista se on.

    • järkeälisääkiitos

      Olen muuten sanaton, paitsi että kuten edellinen sanoi, niin treffeistä ei ollut kyse.
      Aloittajalle sanoisin, että .. mitä sillä on väliä miten lähtee, kunhan lähtee!!!
      Monta kertaa olen ollut samassa tilanteessa muuten, mutta en ole sänkyyn lähtenyt enkä suutelemaan alkanut. Muuten sänky on ollut kuumana jo heti.
      Mutta, minä olen mies.

    • Tuomari1234

      Aloittaja on rattijuoppo, koska hän oli humalassa lähtiessään ajamaan autolla kotio! mielestäni hän ei ole syyllistynyt mihinkään muuhun rikokseen.
      Tuomio: ajokieltoa 6kk kortti hyllylle ja rikesakkoa ainakin 450€

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2032
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1917
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1388
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe