Natusan baby oilia suihkun jälkeen niin iho todella kosteutuu. kannattaa kuivumisen jälkeen pyyhkiä suurimmat huonommalla pyyhkeellä pois. Voi olla hieman suttaavaa. Tätä ennen on jo kokeiltu Lumenet ja muut... Erityisesti alavartalon iholle=)
NATUSAN BABYOIL
10
7301
Vastaukset
- pipsa
Tuote sopii erinomaisesti myös jaloille. Öljyää jalat illalla ja laittaa sukat jalkaan. aamulla jalat on ihanan pehmeät.
- ;-)
itse käytän sitä myös ihon kosteuttajana, mutta on myös todella hyvä ruskettaja!
ennen auringonottoa (noin tunti) laitan OHUEN kerroksen öljyä iholle. Tulee hyvä ja kaunis rusketus :-) - käytän
myös silmämeikin poistoon, vedenkestävän- ja tavallisen. Hyvä ja edullinen.
- nin ei
mun mielestä tollasella öljyllä tai muilla voiteilla ei lähde meikki kunnolla..
- atoopikko
nin ei kirjoitti:
mun mielestä tollasella öljyllä tai muilla voiteilla ei lähde meikki kunnolla..
Tota Natusan baby-oilia saa? En nähny ainakaan tavallisessa ruokakaupassa. Toi voide vois todellakin olla just omiaan mun iholle..
- kaupoista
atoopikko kirjoitti:
Tota Natusan baby-oilia saa? En nähny ainakaan tavallisessa ruokakaupassa. Toi voide vois todellakin olla just omiaan mun iholle..
Useimmissa kaupoissa on. Löytyy useimmiten sieltä vauvatarvikeosastolta, missä tutit ja vaipat ym... hinta n. 4 euroo.
- ask
Oletteko kokeilleet light oil spraytä?
ostin sen eilen ja testasin sen tänä aamuna suihkun jalkeen...koko päivän on ollut TOSI tahmainen olo! lattia johon sitä suihkutuksen jalkeen levisi on nyt illalla niin etta siihen sukat tarttuu...huh huh...- Natusan
Eipä oo tullu kokeiltua sitä. Toi itse öljy ei oo tahmasta mut tekee lattian liukkaaksi jos sitä siihen menee..
- babyoilfani
En voi muuta kuin hehkuttaa Natusan Baby Oilia.
Olen käyttänyt kohta pullollisen ja silmien alla olevat rypyt on pienentyneet huomattavasti :)
Täytin vuosi sitten 30 ja laskin että yhden silmän alla oli jo kolme ryppyä/silmäpussia. Aloitin etsinnän täydellisestä ryppyvoiteesta.
Onneksi voittaja löytyi nopeasti, se on ehdottomasti Natusan Baby Oil :). Iltaisin ennen nukkumaan menoa laitan kasvoihin ja aamulla ei ole rypyn ryppyä. Ennen heräsin aamulla hirveet viivat kasvoissa koska nukun aina vastallani. Se aika on ainakin tässä vaiheessa mennyttä, jee :)
(ja siis, jos unohdan voidella kasvot, niin ne viivat tulee yön aikana).
Kokeilkaa ja hämmästykää. - tytteli000
Hei ostin natusanin baby oilin koska luin netistä juttuja että siitä ollaan pidetty mitä mieltä olette ja kuinka paljon sitä pitää iholle levittää ja palaako helposti iho toivon että vastaisitte pian! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006544
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t313910törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/303335Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3821794- 331418
- 271350
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi471073Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11986Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11920- 42889