naisista????????
Minkälaisia kokemuksia teillä on ulkomaalaisista
28
908
Vastaukset
- RistojenRisto
Aids on yleinen heidän keskuudessaan
Ei vain puheen aiheena - RistonLanko
Ulmomaalaiset
E
I
V
Ä
T
Sovi
S
U
O
M
E
N
Yhteiskuntaan
S
I
L
L
Ä
he eivät
K
U
N
N
I
O
T
LAKEJAMME VAAN PÖLLIVÄT MEIDÄN MUI - Riston_impotentti_isä
Kuinka saan pillua koiraltani vaikka koira on poika
- Normimies-
Ne käyvät suoraan asiaan. Ottavat suihin ja tulevat päälle ilman kummempaa esileikkiä.
- MasisRisto
Älä kuule puhu Palturia
- 333eeqwqwdqwdw
Meikän brassi exä otti poskeen kymmenen minuuttia siitä kun astui kämppääni ensimmäistä kertaa.
- Teknodonna
Jännittävä kysymys.
Ulkomaalaisia naisia ei oikeasti ole olemassa. On vain naisia, joita et ole tavannut.
Ja jos satut olemaan nainen, niin maailma on sinun. On aina ollut.
(Teknodonnamaista hihittelyä) - sörsselström
Parempia ovat kuin suomalaiset, rennnompia ja sexi mahtavaa.
- EdesUnissa
Kokemukseni mukaan suurin ero on että se jatkuva pälpätys suoritetaan jollain muulla kuin Suomen kielellä. Muutoin eivät eroa suomalaisista. Sisustelevat ja raahaavat meitä miehiä väkisellä vaatekauppoihin, kuten suomalaiset kanssasisarensakin. Tykkäävät kukista ja koruista.
- mies28-
Kokemuksia semmoisia että niiltä saa kun suomi kurpilta ei saa.
- kysyy
Mitä saa?
- Myönteistä
Kokemukset heistä lähinnä kielteisiä, olen saanut tutustua pariin, kolmeen miellyttävään viehättävään naiseen he poikkesivat edukseen massasta. Olivat myös rehellisiä.
- voi.ollakin
Mistä tiedät että olivat rehellisiä. Ihminen on niin kauan rehellinen kunnes valhe paljastuu. Aina se ei kerkeä paljastua.
- AasiaRules
No jos kokemukseksi voidaan luokitella, niin omia kokemuksia aasialaista naista.
Ei mitään parisuhdetta aasialaisen naisen kanssa, mutta erään aasialaisen naisen kanssa olen jutellut aina, kun hänet näen, yllätyin, kun hän ymmärsi suomea.
Miehen on tässäkin asiassa oltava aloitteellinen eli aloitettava juttelu, nainen ei yleensä aloita juttelua, vaan odottaa miehen aloittavan.
Aasialaiset naiset, ovat ystävällisiä, huomaavaisia, hymyilevät paljon, iloisia ja ennenkaikkea kauniita.
Vaikuttavat myös pidättäytyviltä, hiljaisilta ennekuin heihin tutustuu.
Minulla ei ole mitään kokemuskia aasialaisten naisten seksuaalisesta käyttäytymisestä, mutta minun päälle kyllä saa aasialainen nainen käydä milloin vaan.
Olis vaan enemmän aasialaisia naisia suomessa.- ystävällisestiehdotan
Voihan itse hakea oman aasialaisen naisen.
- AasiaRules
ystävällisestiehdotan kirjoitti:
Voihan itse hakea oman aasialaisen naisen.
Hah, hah, jaa että siitä vaan hakea, no ei se ole ihan noin yksinkertaista.
Ei aasialaista naistakaan saa ihan, kuin kaupan hyllystä senkun ottaa. - ystävällisestiehdotan
AasiaRules kirjoitti:
Hah, hah, jaa että siitä vaan hakea, no ei se ole ihan noin yksinkertaista.
Ei aasialaista naistakaan saa ihan, kuin kaupan hyllystä senkun ottaa.Paljonhan sieltä haetaan ihan vaimoksi.
- rahastajiaovat
Haluavat rahaa
Me ulkomaalaiset naiset, olemme ihan samanlaisia, kuin suomalaiset naiset. Ja me kaikki naiset olemme erilaisia. Kulttuurit ovat hieman erilaiset toki.
Itse olen ihaillut Suomalasta Naista aina, sen jälkeen kun muutin Suomeen. Suomalainen Nainen avasi minulle uuden naiseuden puoen. Vahvuuden. Sen, ettei tarvi olla "miehen jatke" eikä hänestä riippuvainen. Vaan voi olla vain ihminen. Ja siitä olen kovasti kiitollinen.
Aasialaisia naisia suosivat suomalaiset miehet monesti haluavat vain pientä söpöä kodinhoitajaa, joka palvelee miestä riippumatta siitä, kuinka paljon mies panostaa suhteeseen. Jolla ei ole mielipiteitä ja joka on ruiiippuvainen miehestä. Ja ihan hyvä valinta sieltä päin oleva nainen sellaisille miehille onkin. Kaikki ovat tyytyväisiä. Nainen saa miehen, se on heidän kulttuurissa hyvin tärkeää ja mies saa naisen huolimatta siitä miten se häntä kohtelee.- AasiaRules
Minä kyllä olisin tasa-arvoinen ulkomaalaista naistakin kohtaan. Hänen ei tarvitsisi olla ns. kodin hengetär, eikä palvella minua.
Olen tottunut tekemään kaikki kodinhoitotyön, koska olen yksinäinen, eikä kukaan niitä tekisi, jollen itse tee.
Olen luonteeltani sellainen, että haluan auttaa naista, ettei hänen tarvitse yksin kodinhoitotöitä tehdä.
Osa kodinhoitotöistä ovat sellaisia, että miehellä on paremmat edellytykset suorittaa työ, koska se vaatii fyysistä voimaa, jota miehellä on enemmän.
Soisin ulkomaalaisellekin naiselle omaa vapautta liikkua, enkä pitäisi häntä, kuin vankina kotona, vaan hän saisi tavata ystäviään ja tutustua muihin maansa naisiin, joita kotikaupungissani on.
Ei nainen ole mikään kodinkone, joka palvelee vain miestä, joka makaa sohvalla. "Itse olen ihaillut Suomalasta Naista aina, sen jälkeen kun muutin Suomeen. Suomalainen Nainen avasi minulle uuden naiseuden puoen. Vahvuuden. Sen, ettei tarvi olla "miehen jatke" eikä hänestä riippuvainen. Vaan voi olla vain ihminen. Ja siitä olen kovasti kiitollinen."
Hyvin kirjoitettu. Olen myös aina tykännyt itsenäisistä siskoistani.
Sellainen kokemus on, että niitä taitaa olla aika paljon. Jep.
- Aitosinkkumies-
Pelkkää hyvää kokemusta on. Olen matkustanut vain euroopassa mutta ei yhtään huonoa kokemusta ole. Ovat tosi avoimia, ystävällisiä ja tulevat juttelee ja auttavat kun pitää löytää hotelli. Portugalissa jopa yks nainen pyysi kotiinsa syömään ja olinkin sitten kolme päivää naisen luona. Europpaa on kuin eri planeetta verrattuna suomeen. Kaikkialla pääsee juttelee naisten kanssa jos edes hiukan osaa kieliä.
- namikunonhyvää
Välistä mukavia niinkuin suomi neitokin.
Kuinka mukavia riippu ihan miten hommat lähtevät luistamaan.
Itsellä oikein mukavia kokemuksia.- AasiaRules
https://www.youtube.com/watch?v=wd8GlVxFrDg
Japanilainen neito suutelee...... kohdasta 3:57 alkaen.
Kyllä kelpais meikäläiselle, haave, joka ei koskaan toteudu meikäläiselle :(
Kateellisena vaan katselen....
Itseeni on ilmeisesti kaksinumeroinen määrä ulkomaalaisia ja suomalaisia ihastunut. Tämä ei tarkoita kyllä samantasoista sänkykokemusten määrää, joten en ole seksuaalisisesti mitenkään hirvittävän kokenut. Mutta jotain kokemusta on joten kuvaan näitä ulkomaalaisia naisia maanosittain.
Pohjois-Amerikkalainen on kiva olihan sitten jostain Kanadasta tai Yhdysvalloista. Kanadan tyttö voi hurmaantua kauniista hymystä. Jenkkien kanssa olen muutaman kerran olen ollut treffeillä ja muutama yhdysvaltalainen on ihastunut. Maa on valtava ja siihen maahan mahtuu vaikka minkälaista menijää. Joku Minnesotan tyttö on erilainen kuin Manhattanin Neito.
Etelä-Amerikkalainen voi suostua ensitapaamisella treffeille. Venezuela on tropiikkia ja Caracasin tyttö eroaa paljon Etelä-Brasilialaisesta. Brasiliakin on pääasiassa tropiikkia. Valtavia yhteiskunnallisia eroja varallisuudessa. Riippuu paljolti siitä, että mitenkä rikkaaseen sukuun on syntynyt. Lapsena tapasin bolivialaisen rikkaan perheen tyttären. Äiti oli kieltänyt tyttäreltään sokerin syömisen. Kummallisten naisten maanosa. Ihan oma maailmansa Eurooppalaiseen nähden.
Eurooppalaisista naisista olisi liiallisesti kerrottavaa. Eu-maista vain kroatialaisen naisen kanssa en ole keskustellut. Meinaan mennä muutaman vuoden päästä Kroatiaan, jotta tämä ongelma poistuisi. Eurooppalaisin on ehkä Wienin tyttö, jonka äiti on suomalainen ja isä britti. Kansallisuus on itävaltalainen, mutta ennen kaikkea hän on eurooppalainen. Etelä-Eurooppalainen mentaliteetti on erilainen kuin Britanniassa tai Venäjällä. Suomalaisia lähellä ovat ehkä baltialaiset eniten. Latvialaisia naisia en ole tavannut kuin yhden. Sattumalta törmäsin häneen Helsinki-Vantaan lentokentällä. Latvialaiset naiset eivät muistuta suomalaisia niin kuin ruotsalaiset ja virolaiset.
Afrikkalaisen naisen voi hurmata vahingossa sanomalla tarkoittamattoman kohteliaisuuden. Iloisten ihmisten ja naisten maanosa, jossa egyptiläiset naiset ovat erilaisia kuin nigerialaiset. Voisi kertoa ummet ja lammet. Olen käynyt Afrikassa, mutta seksi ei afrikkalaisen naisen kanssa ei kiinnosta tippakaan varsinkaan, jos hän on eteläisestä Afrikasta. Aids. Afrikkalaiset naiset ovat erilaisia, mutta heidänkin joukossaan on kauniita. Minusta Suomen kaikkien aikojen kaunein nainen on puoliksi afrikkalainen Lola Odusoga Miss Universe -finaalissa.
Oseaania on alue Indonesiasta Australiaan? Austraalialaiset ovat melko länsimaisia, mutta oman mantereensa lapsia. Olen tavannut hyvin monta aussi lukion vaihto-opiskelijaa. Joskus myös keskustellut yliopistolla austraalialaisen naisen kanssa. Indonesialaisetkin naiset ovat lähellä länsimaisia arvoja elleivät ole syvästi uskovaisia muslimeja? Hämärä kuva myös Uuden Seelannin naisesta, mutta mielikuvat ovat niin epäselviä, että hänestä ei kannata puhua.
Aasia on niin laaja-alue ja en jaksa siitä enää kirjoittaa, vaikka voisin runsain mitoin esitellä lukemattomia japanilaisia, kiinalaisia ja vaikka iranilaisia. Ilmeisesti olen jokaisesta näistä kansallisuuksista jutellut kaksinumeroisenluvun verran naisten suhteen. Minulla on ollut iranilaisia naisia muun muassa ovinaapureina opiskelijatalossa. Kristitty iranilainen nainen tai jonkun muun aasialaisen kristitty nainen on parempi tuttavuus kuin jonkun muun uskonnon kannattaja. Suosittelen kaikkein eniten korealaista naista, israelilaista ja Hongkongin tyttöjä. Taikkuja taidan tuntea, mutta heihin en ole tutustunut kovinkaan hyvin.- Fiksumies42-
Panen vain ulkomaalaisia naisia. Eniten virolaisia.
Kodinhengetär vs ankeuttaja..
Otan sen kodinhengettären niin ei tarvitse tulla työpäivän jälkeen kotiin ja ruveta siivoamaan feministiämmän sotkuja..
Tai ruveta tekemään ruokaa kun eukko ei ole vaivautunu.
Kodinhengettären kanssa ei tarvitse huutaa kilpaa.. Ja ei myöskään tarvi kuunnella uhkauksia..
"Minä soitan poliisit." vaikka on just ite nakannu jollain romulla päin näköä. :D
"minä puukotan sut!".. :D
Väkivaltanen, rääväsuinen itsenäinen feministihuora on seksikäs olento..
Mie oon ihan selvästi liian lepsu naisten kanssa..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin273391Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee282141Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1141670Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71418- 761359
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381236- 641056
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10974Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70931- 102912