Moi olen poika mä oon 12v mun pituus on 159-160cm painan 50kg mul on ruskeet silmät ja tumman ruskeet hiukset olen ko komee vai ruma pitääkö tytöt musta?
Olenko komee vai ruma
9
1226
Vastaukset
- Tämä-selvä
Jos sinulla on paljon rahaa ja status korkealla niin tytöt pitää sinusta. Muuten et saa koskaan tyttöä ne inhoo sinua ja puhuu susta selän takana ja levittää susta juoruja muille. Parempi siis pysyä kaukana tytöistä.
- Halil2312
Mitä jos en ole rikas ja mitä tarkoittaa status korkealla
- Tytt28
Äh älkää sekoittako lapsen päätä omalla katkeruudella.
Olet ihan normaalimitoissa oleva poika. Komeasta en tiedä, en tuon ikäisenä pitänyt oman ikäisiä komeana, vaan söpöinä tai äklöinä.
Olet vaan mukava ja kohtelias tytöille, niin varmasti joku suostuu seurustelemaan kanssasi.
Pieniä kivoja asioita:
- avaa ovi tytöille
- tarjoa reppua/ laukkua jos tytrö sitä on hakemassa
- kehu tytön uutta hiusväriä, leikkausta, uusia kenkiä jne.
- kysele, mistä tyttö pitää, näytä, että olet kiinnostunut
- kun pääset juttelemaan ja tapaamaan kahden kesken, voit tuoda tytölle vaikka sydämenmuotoisen muumitikkarin
Tsemppiä ja muista: tällä foorumilla on paljon ilkeitä, vihaisia miehiä jotka eivät tämän takia ole saaneet tyttökaveria. He eivät sinua auta vaan yrittävät saada sinut inhoamaan tyttöjä ja unohtamaan heidät.
- Halil231
Voinko olla komeempi jos laihtuisin normaalin kiloon koska mul on 5-8kg liikaa painooa
- Nainen.40v
Halil mene demi sivulle tai habbo hotelliin. Siellä kai ikäisesi ovat. Täällä on ilkeitä aikuisia, jotka eivät aina ymmärrä ilkeyttään.
Sinä olet sopivan kokoinen.
Kasvat vielä ja tarvitset energiaa siihen.
Älä vaan laihduta ettei se häiritse kasvuprosessiasi.
Olet juuri hyvä ikäiseksesi. Voit olla tyytyväinen itseesi.
- Halil2312
Mut mul on vähän liika painoo ja kaikki sanoo ki niin.mut tulenko komeemmaksi jos tuun normaaliin painoon
- Halil2312
Ja viime viikolla menin terveys tarkistukseen mun pituus onki 157,30cm ja painan 50kiloa
- TurvallinenPentu
Minun korvaan todella laiha teinipojaksi. Jos lihaksia meinaat kehittää, niin painoa pitäisi saada lisää. Urheilevista pojista tykätään muutenkin.
Mutta mene Demin sivuille, suomi24 ei ole lapsille.
- etolee
vitunläskivitunläski
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005217950- 2332745
- 262611
- 1641999
- 1211881
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?71644Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21386- 801242
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621198IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41175