Kiinteistönvälittäjät

Sijoittaja-a-niemi

Ovat epätoivoisia koska niiden tulot riippuu siitä ostaako joku asunnon. Ne ovat lähes röyhkeän agressiivisia ja painostavia kun tietävät että ostajalla on rahaa mutta ei osta. Asunnosta kannattaakin tarjota mahdollisimman huono hinta koska jossain vaiheessa joku myy. Jos vaikka asunto maksaa 220 000 euroa niin kannattaa tehdä vain yksi tarjous eli 150 000 euroa. Sitten välittäjä soittelee 10 kertaa ja kysyy etkö tarjoo yhtään enempää että tarjosit ihan naurettavan hinnan. Kannattaa sanoa että se on sen arvoinen talo mitä tarjosit, muutenkin asunnoissa on aina 50 tonnia ylihintaa.

39

982

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ansaintalogiikka

      Väärin.

      Välittäjän duuni on saada asuntoja myytäväksi. Ei niiden myyminen kallillla.

    • Asunnon myyjällä on yleensä yksi tietty asunto, joka pitää saada myydyksi. Ostajalle on Suomessa 50 000 asuntoa myynnissä, joista mahdollisesti sopivia voi olla useampia. Siitä huolimatta ostajalle saattaa iskeä voimakas tunne että joku asunto ei enää olekaan asunto vaan Koti, joka on saatava hinnalla millä hyvänsä.

    • No joo mutta röyhkeimpiä ovat sijoitusfirmat jos erehdyt niille numerosi antamaan, yhdestä soittelivat jatkuvan säännöllisesti kunnes oli pakko laittaa numero muistiin jotta tietää olla vastaamatta. Sisukkaasti ne jaksoi yrittää kymmeniä kertoja kunnes nyt on vissiin luovuttaneet.

    • Totuus-

      Ihmiset tuhlaa omaisuutensa homeiseen kiinteistöön. Vittu miten urpoja ihmise on.

    • Kiinteistönvälittäjän takana on yleensä omistaja/myyjä, joka saattaa olla sitä mieltä, ettei anna asuntoansa puoli-ilmaiseksi kenellekään. Ja miksi helvetissä pitäisikään? Että joku toisten kustannuksella hyötyvä narsumarsu käärii kermat päältä ja myyjä ei pääse edes omilleen?

      Mitä tulee tuohon kiinteistönvälittäjän palveluihin, tai siihen palkkaan mikä jää käteen, niin pitääkö nyhtää leipä toisen suusta vain siksi, että itse pääsee halvemmalla?

      Totta pirussa pitää. Siksihän voimme myös lakata ostamasta mistään liikkeistä tuotteita, lakata käyttämästä julkisia tai yksityisiä palveluita, lopetamme maksamasta laskuja. Lakkaamme maksamasta myös veroja. Tosin eihän kenelläkään enää ole, mistä maksaa, että mitäpä tuosta.

      • Niin no, aika ovelia vaan yrittää olla ne kiinteistönvälittäjät kun siinä vaiheessa kun ne haluaa sopimuksen ne lupaa vaikka mitä ja sitten aika pian jos ei heti menekään kaupaksi alkavat vedättämään hintaa alaspäin. Oma lukunsa taas on epäonniset ok-talokaupat, jos paljastuukin että oli homeessa kiinteistövälittäjän kaverin firman tekemästä kuntotarkastuksesta huolimatta arvaa ottaako kumpikaan niistä mitään vastuuta asiasta?


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Niin no, aika ovelia vaan yrittää olla ne kiinteistönvälittäjät kun siinä vaiheessa kun ne haluaa sopimuksen ne lupaa vaikka mitä ja sitten aika pian jos ei heti menekään kaupaksi alkavat vedättämään hintaa alaspäin. Oma lukunsa taas on epäonniset ok-talokaupat, jos paljastuukin että oli homeessa kiinteistövälittäjän kaverin firman tekemästä kuntotarkastuksesta huolimatta arvaa ottaako kumpikaan niistä mitään vastuuta asiasta?

        No voi hyvänen aika. Ihmiset ostavat käytettyjä autoja, moottoripyöriä ja mopoja. Mikä ongelma tuossa nyt on? Onko kaikki autokauppiaatkin kusipäitä ja oman eduntavoittelijoita? No tietysti on, mutta leipäänsä hekin hankkivat. Kuten markkinointialalla tai siellä missä raha liikkuu. Kukaan ei anna ilmaiseksi, kukaan ei saa ilmaiseksi. Good deal.

        Myyjähän se taitaa olla vastuussa vieläkin, jos kauppojen jälkeen paljastuu jotain, ei kuntotarkastaja. Poislukien sopparit, joissa lukee kyseisessä kunnossa tms.

        Ostajan on syytä ottaa asioista mahdollisimman hyvin selvää. Aina ei tietysti voi onnistua . Hyväksyä se tosiasia, että joku voi mennä pieleenkiin. Tai jättää ostamatta. Rakentakoon sen mökkinsä sitten ihan itse, jos tuntuu että vatuiksi menee kuitenkin. Mutta ain niin, kusettaa rakennusurakoitsijat tietysti sielläkin.


      • elisakettu kirjoitti:

        No voi hyvänen aika. Ihmiset ostavat käytettyjä autoja, moottoripyöriä ja mopoja. Mikä ongelma tuossa nyt on? Onko kaikki autokauppiaatkin kusipäitä ja oman eduntavoittelijoita? No tietysti on, mutta leipäänsä hekin hankkivat. Kuten markkinointialalla tai siellä missä raha liikkuu. Kukaan ei anna ilmaiseksi, kukaan ei saa ilmaiseksi. Good deal.

        Myyjähän se taitaa olla vastuussa vieläkin, jos kauppojen jälkeen paljastuu jotain, ei kuntotarkastaja. Poislukien sopparit, joissa lukee kyseisessä kunnossa tms.

        Ostajan on syytä ottaa asioista mahdollisimman hyvin selvää. Aina ei tietysti voi onnistua . Hyväksyä se tosiasia, että joku voi mennä pieleenkiin. Tai jättää ostamatta. Rakentakoon sen mökkinsä sitten ihan itse, jos tuntuu että vatuiksi menee kuitenkin. Mutta ain niin, kusettaa rakennusurakoitsijat tietysti sielläkin.

        Joo, valitettavan usein kaupankäynti on tuollaista, yksi tuttu nainen joka oli kokeillut kiinteistönvälittäjän hommaa sanoi että se raadollista, ainakin isossa ketjussa hirveä keskinäinen kilpailu ja kateus vallitsee. On niitä varmaan ihan suht hyviäkin välittäjiä mutta huonojakin sinne sopii ja kun ne palkkiot on aika muhkeita usein niin ei välttämättä hirveän hyvää kuvaa aina jää sille joka ne palkkiot maksaa.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Joo, valitettavan usein kaupankäynti on tuollaista, yksi tuttu nainen joka oli kokeillut kiinteistönvälittäjän hommaa sanoi että se raadollista, ainakin isossa ketjussa hirveä keskinäinen kilpailu ja kateus vallitsee. On niitä varmaan ihan suht hyviäkin välittäjiä mutta huonojakin sinne sopii ja kun ne palkkiot on aika muhkeita usein niin ei välttämättä hirveän hyvää kuvaa aina jää sille joka ne palkkiot maksaa.

        Mua tässä yhtälössä ottaa eniten pattiin se, että ihmiset oikeasti kuvittelevat saavansa ilmaiseksi jotain. Tai sitten hyötyvänsä toisen kustannuksella. Ehkä ne kiinteistönvälittäjän palkkiot ovat muhkeita - mutta vasta hyvin myöhäisessä vaiheessa. Ja maksetaan siitä kuitenkin firmalle aiheutuneet kulut. Tai sitten välittäjä on vain firman palkkalistoilla, josta provisio tulee jonkun omien käsittämättömien soppareiden kautta.

        Itse kun olen syystä tai toisesta joutunut maksumieheksi jossakin, niin tietysti mua ottaa päähän se hinta tai kalleus mistä pitää luopua. Mutta toisaalta, mulla on pari juttua joka sen tekee hieman helpommaksi a) maksan aina suomalaisille yrittäjille - pyrin vaikuttamaan työllistymiseen b) vaadin myös korkeaa laatua - ja saan sen.

        Mulla ei ole koskaan ollut rahaa, niin en tajua mitä niitä vähiäkään säästelemään. Mitäpä minä siellä pikkukuplassani jonkun vaivaisen setelitukon kanssa jään ihmettelemään ja odottamaan. Maailmanloppuako?

        Tää maailma on tarkoitettu pyöritettäväksi. Niin se vaan on.


      • elisakettu kirjoitti:

        Mua tässä yhtälössä ottaa eniten pattiin se, että ihmiset oikeasti kuvittelevat saavansa ilmaiseksi jotain. Tai sitten hyötyvänsä toisen kustannuksella. Ehkä ne kiinteistönvälittäjän palkkiot ovat muhkeita - mutta vasta hyvin myöhäisessä vaiheessa. Ja maksetaan siitä kuitenkin firmalle aiheutuneet kulut. Tai sitten välittäjä on vain firman palkkalistoilla, josta provisio tulee jonkun omien käsittämättömien soppareiden kautta.

        Itse kun olen syystä tai toisesta joutunut maksumieheksi jossakin, niin tietysti mua ottaa päähän se hinta tai kalleus mistä pitää luopua. Mutta toisaalta, mulla on pari juttua joka sen tekee hieman helpommaksi a) maksan aina suomalaisille yrittäjille - pyrin vaikuttamaan työllistymiseen b) vaadin myös korkeaa laatua - ja saan sen.

        Mulla ei ole koskaan ollut rahaa, niin en tajua mitä niitä vähiäkään säästelemään. Mitäpä minä siellä pikkukuplassani jonkun vaivaisen setelitukon kanssa jään ihmettelemään ja odottamaan. Maailmanloppuako?

        Tää maailma on tarkoitettu pyöritettäväksi. Niin se vaan on.

        .. Jeps.. Silloin on kaikki hyvin, jos saa vähintään Just sitä mitä on Tilannutkin.. Mut Harmillisen usein käy myös ihan toisella tavalla.. Syystä jos Toisesta.. ;P

        .. Noh, Suurin syy on tietenkin Just NarsuMarsuilu.. Prkl.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Jeps.. Silloin on kaikki hyvin, jos saa vähintään Just sitä mitä on Tilannutkin.. Mut Harmillisen usein käy myös ihan toisella tavalla.. Syystä jos Toisesta.. ;P

        .. Noh, Suurin syy on tietenkin Just NarsuMarsuilu.. Prkl.. ;D

        On niitä hieman huonompiakin kokemuksia. Jääräpäänä en tietysti voi antaa periksi - jos tiedän (tai luulen) olevani oikeassa. En lähde kettuilulinjalle, hyvät suhteet kannattaa säilyttää aina. Narsumarsut on tietysti asia erikseen, mutta heidät kannattaakin jättää täysin omaan häpeäänsä.

        Hyväksikäyttöä tapahtuu niin hienoisissa mittakaavoissa joka elämän osa-alueilla, ettei sitä uskoisikaan. Sitä enempi, mitä enempi siihen antaa mahdollisuuden. Mielestäni on reilua antaa katetta vain sille, minkä katsoo kohtuulliseksi. Mutta kenenkään toista riistämättä.Ei sitä ittekään tartte lähteä kuspiälinjalle.


      • elisakettu kirjoitti:

        On niitä hieman huonompiakin kokemuksia. Jääräpäänä en tietysti voi antaa periksi - jos tiedän (tai luulen) olevani oikeassa. En lähde kettuilulinjalle, hyvät suhteet kannattaa säilyttää aina. Narsumarsut on tietysti asia erikseen, mutta heidät kannattaakin jättää täysin omaan häpeäänsä.

        Hyväksikäyttöä tapahtuu niin hienoisissa mittakaavoissa joka elämän osa-alueilla, ettei sitä uskoisikaan. Sitä enempi, mitä enempi siihen antaa mahdollisuuden. Mielestäni on reilua antaa katetta vain sille, minkä katsoo kohtuulliseksi. Mutta kenenkään toista riistämättä.Ei sitä ittekään tartte lähteä kuspiälinjalle.

        .. Jeps.. Sama vika Rahikaisella.. ;P

        .. Mut.. On tullut kyllä Kettuiltua (jos nyt sanallista yms. "pientä" tarkoitit), jos VastaPuoli on sen Itse ensin Aloittanut ja sitä KerjäämälläKerjännyt.. ;P

        .. Mitä SiniSilmäisempi ja mitä lämpimämpi persoona/luonne, niin sitä suurempi riski on joutua Vedätyksen kohteeksi.. Koska katselee maailmaa Just sen Oman Persoona/Luonteen läpi, eikä tunnista NarsuMarsujen yms. Nilviäisten persoonan/luonteen suurta eroavaisuutta vrt. omaan vastaavaan.. Sitten kun tarpeeksi monta kertaa kohtaa (ja/tai tarpeeksi Isosti) sitä Narsuilua&NilviäisToimintaa, niin sitä myötä sitten ne Simmut yleensä Aukeaa.. Ja maailma muuttuu ihan Silmissä ToisenLaiseks.. ;(

        .. Ja.. Juuh.. Ei ole mun juttua noi Husetukset, Riistämiset jne.. jne.. Narsuilkoot NarsuMarsut keskenään.. Mä olen niistä leikeistä Täysin Ulkona.. Maksoi mitä maksoi.. Ja voisi melkein sanoa, että lähes Hinnalla millä Hyvänsä.. Peiskan olon saa jo NarsuMarsujen touhuja katsellessakin.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Jeps.. Sama vika Rahikaisella.. ;P

        .. Mut.. On tullut kyllä Kettuiltua (jos nyt sanallista yms. "pientä" tarkoitit), jos VastaPuoli on sen Itse ensin Aloittanut ja sitä KerjäämälläKerjännyt.. ;P

        .. Mitä SiniSilmäisempi ja mitä lämpimämpi persoona/luonne, niin sitä suurempi riski on joutua Vedätyksen kohteeksi.. Koska katselee maailmaa Just sen Oman Persoona/Luonteen läpi, eikä tunnista NarsuMarsujen yms. Nilviäisten persoonan/luonteen suurta eroavaisuutta vrt. omaan vastaavaan.. Sitten kun tarpeeksi monta kertaa kohtaa (ja/tai tarpeeksi Isosti) sitä Narsuilua&NilviäisToimintaa, niin sitä myötä sitten ne Simmut yleensä Aukeaa.. Ja maailma muuttuu ihan Silmissä ToisenLaiseks.. ;(

        .. Ja.. Juuh.. Ei ole mun juttua noi Husetukset, Riistämiset jne.. jne.. Narsuilkoot NarsuMarsut keskenään.. Mä olen niistä leikeistä Täysin Ulkona.. Maksoi mitä maksoi.. Ja voisi melkein sanoa, että lähes Hinnalla millä Hyvänsä.. Peiskan olon saa jo NarsuMarsujen touhuja katsellessakin.. ;P

        Kokemus opettaa Nuuska-hyvä. Kunhan se ei tee liian kyyniseksi. Eihän? ;P


      • elisakettu kirjoitti:

        Kokemus opettaa Nuuska-hyvä. Kunhan se ei tee liian kyyniseksi. Eihän? ;P

        .. No en Mä ole sentään mikään.. Jumala.. Enkä pysty Immeisten Persoonia/Luonteita muuttelemaan.. Mä oon Vuan Mä.. Joten niin "hieman" olenkin.. ;D.. Kai sitä nyt voi "hieman" Kyynistyy, kun NarsuMarsuilua yms. Persestelyä&Outoilua Näkkee Siel sun Tiäl.. ;D

        -Remix KummelinLentäjästä-.. ;D

        .. Mut joo.. On niitä erillaisiakin Immeisiä.. Vaikka SuurinOsa omaakin Enemmän tai Vähemmän vähintään jonkunlaisia NarsistisiaPiirteitä.. Pitänee siis yrittää Luovia niin, että Altistuisi mahdollisimman vähän Sille Touhulle jne.. ;P

        .. Monet Asiat on Vain ValintaKysymyksiä.. ;D


    • Tavallinenmies36

      Popula velkaantuu ja hädissään myyvät kiinteistönsä ettei pankki vie ilmaiseksi asuntoa. Ei niitä asuntoja edes kannata ostaa koska loppujen lopuksi häviää reippaasti kun maksaa lainaa kymmeniä vuosia ja sitten talosta ei saa voittoa kuitenkaan. Asukaa vuokralla ja käyttäkää rahaa muuhun kuten veneeseen tai matkusteluun.

    • Kiinteistönvälittäjän tehtävä on edustaa kiinteistön/osakkeen kaupassa myyjää ja ostajaa. Valitettavaa on, että osa heistä on ottanut myyntimiesroolin. Tarjota voi tietysti mitä haluaa. Ostotarjouksen hyväksyy myyjä. Vaihtoehtoisesti hän voi tehdä vastatarjouksen. Välittäjän tehtävä on tässä vaiheessa välittää tarjoukset. Asiansa osaava välittäjä ei välitystarjousta tehdessään yliarvosta myynnin kohdetta. Hyvä välittäjä on kaupanteossa kullan arvoinen, sillä hänellä on velvollisuus esittää osapuolille kaikki tiedossa olevat kaupantekoon liittyvät asiat, ja vastuu niiltä osin on välittäjällä.

    • saitkosenmitäpyysit

      Kuule osaat hyvin manipuloida kuten hyvin tiedetään. Nytkö välittäjää vedätät? Olet kyllä surkea näissä jutuissa. Katsos ostat sellaisen mihin sulla on varaa. Minä en ala maksamaan kuten hyvin tiedät. Joten anna niiden tehdä töitä rauhassa. Tuskin saat mitä pyydät. Velkaisena tulet olemaan senkin jälkeen. Oliko muuten tämä se syy sun leikkimiseen? Maksajaa hait? Onneksi näin mitä touhuat.

    • raksamiesätmi

      Kaveri osti kiinteistön josta puolet seinistä oli homeessa. Oikeuden käynti on kesken ja ei siinä koskaan tiedä miten käy mutta lasku on isompi kun kiinteistön arvo tontteineen. Olen niitä hometaloja joskus rempannut, yhtä kouluakin remppasin 2 vuoden ajan kun seinät oli homeessa eikä seiniin oltu rakennettu mitään tuuletus rakoja.

    • Teknodonna

      Kiinteistövälittäjänaiset ovat toisinaan seksikkäitä. Jos pitäisi listata kolme seksikkäintä ammattia, niin ensin tulisi lentoemäntä, sitten kiinteistövälittäjä ja viimeisenä ihmisoikeusjuristi.

      Jakkupakko

      (Reps)

      • Teknodonna

        Mjoo

        Mähän voisin vaikka kirjoittaa eroottisen kiinteistövälitystarinan. Ensin olisi jokin misu kadulla kyltin kanssa, ja tuuli perkele vaikka kaatelisi sitä alituiseen. Tytsyllä olisi mappi vasten tissejä. Ilma olisi harmaa. Jotain räminää ja speksejä, vähän sekaan sun liirumlaarumia.

        (Hihitystä)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Mjoo

        Mähän voisin vaikka kirjoittaa eroottisen kiinteistövälitystarinan. Ensin olisi jokin misu kadulla kyltin kanssa, ja tuuli perkele vaikka kaatelisi sitä alituiseen. Tytsyllä olisi mappi vasten tissejä. Ilma olisi harmaa. Jotain räminää ja speksejä, vähän sekaan sun liirumlaarumia.

        (Hihitystä)

        Funtsikaan nyt itse kuinka vaikeaa on jossain helvetin hameessa noukkia kadulta jotain puhuttelijaa. Se on enemmän modernia akrobatiaa kuin kyykistelyä.

        (Hirn)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Funtsikaan nyt itse kuinka vaikeaa on jossain helvetin hameessa noukkia kadulta jotain puhuttelijaa. Se on enemmän modernia akrobatiaa kuin kyykistelyä.

        (Hirn)

        Itse en käy juuri koskaan asuntonäytöissä, sillä en kestä seksikkäitä välittäjiä. He varastavat aina shown ja pelaavat omaan pussiinsa.

        Mitä paremman näköinen välittäjä ja korkeammat korot, tiukempi jakku, niin sitä varmemmin sinua kusetetaan.

        (Hihitystä)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Itse en käy juuri koskaan asuntonäytöissä, sillä en kestä seksikkäitä välittäjiä. He varastavat aina shown ja pelaavat omaan pussiinsa.

        Mitä paremman näköinen välittäjä ja korkeammat korot, tiukempi jakku, niin sitä varmemmin sinua kusetetaan.

        (Hihitystä)

        En myöskään tunne yhtään miestä, jolla ei esiintyisi seksifantasioita välittäjänaisten kanssa.

        (Hirn)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        En myöskään tunne yhtään miestä, jolla ei esiintyisi seksifantasioita välittäjänaisten kanssa.

        (Hirn)

        Yleisin seksifantasia on yksityisnäyttö.

        (Kikatusta)


      • myyjät

        vuosia alalla ollut nätti nainen noin 40v oli ujo että kättelyn jälkeen vapautui puhumaan, talokaupan lasku suhranneessa ei ilmeisesti saanut kauppaa kun tilalle tuli puhelias nainen,


      • Teknodonna
        myyjät kirjoitti:

        vuosia alalla ollut nätti nainen noin 40v oli ujo että kättelyn jälkeen vapautui puhumaan, talokaupan lasku suhranneessa ei ilmeisesti saanut kauppaa kun tilalle tuli puhelias nainen,

        Mjaa

        No minuuhan tämä nyt ei mitenkään liity, mutta viittasitko jollain tavalla tapaani lörpötellä?

        (Naurua)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Mjaa

        No minuuhan tämä nyt ei mitenkään liity, mutta viittasitko jollain tavalla tapaani lörpötellä?

        (Naurua)

        Sitä minä tässä jäin vain pohdiskelemaan, että kannattaisiko aloittaa suoraan yksityisnäytön perusideasta, eli aktista? Asuntohan on tyhjä, joten aktin täytyy tapahtua joko vasten seinää tai tiskipöydällä. Vasten seinää naiminen pilaa parhaimmassa tapauksessa vaatteet.

        Taas nainen tiskipöydällä on jo jonkinlainen kansallinen trauma, sillä he naudeis harvemmin sillä enää viihtyvät - missään asennossa.


        (hihitystä)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Sitä minä tässä jäin vain pohdiskelemaan, että kannattaisiko aloittaa suoraan yksityisnäytön perusideasta, eli aktista? Asuntohan on tyhjä, joten aktin täytyy tapahtua joko vasten seinää tai tiskipöydällä. Vasten seinää naiminen pilaa parhaimmassa tapauksessa vaatteet.

        Taas nainen tiskipöydällä on jo jonkinlainen kansallinen trauma, sillä he naudeis harvemmin sillä enää viihtyvät - missään asennossa.


        (hihitystä)

        Otetaan alustaksi jokin lukaali, jokin loft Helsingin keskustassa. Paikalle olisi ilmaantunut jokin it-jamppa, jokin nörde etsimään itselleen kaupunkiasuntoa. Espoossa olisi liikaa linnunlaulua, annettaisiin vastaukseksi uteluihin. Kaveri olisi semi-cool perushetero, tuotikamaa.

        Välittäjä olisi missityyppinen perusblondi värikkäällä luonteella. Hyvä kroppa. Ilmassa olisi kemiaa ja fysiikkaa. Kenties jotain luonnontietellistä, sitäkin.

        Kuljeskeltaisiin asunnossa ja juteltaisiin niitä ja näitä. Jamppa ei asunnosta tajuaisi juuri mitään. Ei kuuluisi sektoriin. Perusblondi lumpsuttelisi silmiään ja kloputtelisi mukana kuvioissa. Oli käytävä herkillä ja olla tuoksumatta liikaa hajuvedelle.

        (Naurua)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Otetaan alustaksi jokin lukaali, jokin loft Helsingin keskustassa. Paikalle olisi ilmaantunut jokin it-jamppa, jokin nörde etsimään itselleen kaupunkiasuntoa. Espoossa olisi liikaa linnunlaulua, annettaisiin vastaukseksi uteluihin. Kaveri olisi semi-cool perushetero, tuotikamaa.

        Välittäjä olisi missityyppinen perusblondi värikkäällä luonteella. Hyvä kroppa. Ilmassa olisi kemiaa ja fysiikkaa. Kenties jotain luonnontietellistä, sitäkin.

        Kuljeskeltaisiin asunnossa ja juteltaisiin niitä ja näitä. Jamppa ei asunnosta tajuaisi juuri mitään. Ei kuuluisi sektoriin. Perusblondi lumpsuttelisi silmiään ja kloputtelisi mukana kuvioissa. Oli käytävä herkillä ja olla tuoksumatta liikaa hajuvedelle.

        (Naurua)

        Ei ei & ei

        Meidän pitää aloittaa tämä tiskipöydältä, jonka päälle välittäjä on asettunut. It-jamppa häärii välittäjän takapuolen kanssa, joka on ilmestynyt vaatteiden alta hänen eteensä kuin valkoinen päärynä.

        Nyt herää kysymys, että kuinka näin on voinut käydä? Mitkä syyt ovat johtaneet tällaiseen yksityinäyttöön?

        Se onkin jo aika hyvä kysymys.

        (Hirn)


      • Teknodonna kirjoitti:

        Sitä minä tässä jäin vain pohdiskelemaan, että kannattaisiko aloittaa suoraan yksityisnäytön perusideasta, eli aktista? Asuntohan on tyhjä, joten aktin täytyy tapahtua joko vasten seinää tai tiskipöydällä. Vasten seinää naiminen pilaa parhaimmassa tapauksessa vaatteet.

        Taas nainen tiskipöydällä on jo jonkinlainen kansallinen trauma, sillä he naudeis harvemmin sillä enää viihtyvät - missään asennossa.


        (hihitystä)

        Mä luulen että nykykeittiöissä teknisesti loistavat laajat rosteriset tiskipöydät on korvattu altaan ympärille jollain muulla työtasomateriaalilla vain siksi, että metalli tuntuu kylmältä perseen alla. :D

        Työpaikoilla on työpöytiä, joissa voi veivata korkeuden kohdalleen, mutta jostain syystä keittiötasoissa ei harrasteta samaa.


      • Teknodonna
        scrg kirjoitti:

        Mä luulen että nykykeittiöissä teknisesti loistavat laajat rosteriset tiskipöydät on korvattu altaan ympärille jollain muulla työtasomateriaalilla vain siksi, että metalli tuntuu kylmältä perseen alla. :D

        Työpaikoilla on työpöytiä, joissa voi veivata korkeuden kohdalleen, mutta jostain syystä keittiötasoissa ei harrasteta samaa.

        Mjoo

        Olet oikeilla linjoilla, sillä ajatuksissani häärii hyvin yleinen saarekkeeksi kutsuttu työtaso, jossa on myös vedet ja altaat mukana. Millekään peltipöydälle en pääosanesittäjääni kellistä.

        Jotain rajaa.

        (Naurua)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Mjoo

        Olet oikeilla linjoilla, sillä ajatuksissani häärii hyvin yleinen saarekkeeksi kutsuttu työtaso, jossa on myös vedet ja altaat mukana. Millekään peltipöydälle en pääosanesittäjääni kellistä.

        Jotain rajaa.

        (Naurua)

        Mjoo

        Ja koska blondillamme on pitkät missikintut, niin työtason korkeus ei juuri toimitusta häiritse. Hänet on ikään kuin luotu naitavaksi vasten pöytää.

        Mutta edelleen on auki tuo esitetty kysymys, jossa tämän tapahtuman syitä haettiin.

        (Reps)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Mjoo

        Ja koska blondillamme on pitkät missikintut, niin työtason korkeus ei juuri toimitusta häiritse. Hänet on ikään kuin luotu naitavaksi vasten pöytää.

        Mutta edelleen on auki tuo esitetty kysymys, jossa tämän tapahtuman syitä haettiin.

        (Reps)

        Keskustelu


        - Tiesittekö, että hyvin monilla miehillä esiintyy seksifantasioita välittäjien kanssa?

        - En ole huomannut. No tietysti jotain on ollut, mutta aika laimeaa.

        - Mies on sairas, jos kehitä susta fantasiaa itselleen.

        - Oudoin kommentti ulkonäöstäni vuosiin.

        - Voisit myydä mulle ladon, enkä edes huomaisi mitään ennen kuin alkaisi sataa.

        - Pitääkö tässä punastella?

        - Harrastatko instant-seksiä?

        - Minulla ei ole seksielämää.

        - Onko tähän jokin erityinen syy?

        - Mulla on kuulemma alikehittynyt minäkuva.

        - Minusta sinä olet vuosituhannen kaunein nainen. Oikea millenium-ilmiö.

        - Pyh.

        - Sinä olet minun silmissäni, tajunnassani ja olemuksessani.

        - Mjaa, siis niin kuin tämä asunto jo on?

        - Juuri näin.


        (Hirn)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Keskustelu


        - Tiesittekö, että hyvin monilla miehillä esiintyy seksifantasioita välittäjien kanssa?

        - En ole huomannut. No tietysti jotain on ollut, mutta aika laimeaa.

        - Mies on sairas, jos kehitä susta fantasiaa itselleen.

        - Oudoin kommentti ulkonäöstäni vuosiin.

        - Voisit myydä mulle ladon, enkä edes huomaisi mitään ennen kuin alkaisi sataa.

        - Pitääkö tässä punastella?

        - Harrastatko instant-seksiä?

        - Minulla ei ole seksielämää.

        - Onko tähän jokin erityinen syy?

        - Mulla on kuulemma alikehittynyt minäkuva.

        - Minusta sinä olet vuosituhannen kaunein nainen. Oikea millenium-ilmiö.

        - Pyh.

        - Sinä olet minun silmissäni, tajunnassani ja olemuksessani.

        - Mjaa, siis niin kuin tämä asunto jo on?

        - Juuri näin.


        (Hirn)

        Välittäjä ei sanonut enää mitään, vaan riisui hameensa kuin käärme nahkansa. Hän kääntyi selin keskustelukumppaniin ja nojautui kyynärvarsien varaan vasten työtasoa.

        - En halua, että rintoihini kosketaan. Tämä on osa alikehittynyttä minäkuvaa, nainen sanoi ja antoi partnerinsa riisua alushousunsa.

        - Keskustelumme on kiihottanut sinua.

        - Niin on tehnyt.

        - Naiseutesi tuoksuu kuin kimaltava jumaluus sormenpäässä.

        - Oletko jonkinsortin runoilija, vaan vain muuten sfääreissäsi?

        - Sekä että. Susta on hyvää vauhtia tulossa minulle pakkomielle, eräänlainen muusa.

        - Kammottavaa.

        - Eikö olekin? Siinä mielessä alikehittynyt minäkuvasi joutuu hieman outoon valoon.

        - Kieltämättä.

        - Ja koska sinulla ei ole ollut käytännön seksielämää, niin voin kertoa että olet hämmästyttävän tiukkapilluinen nainen.

        - Kiitos vain. Sä oikein pursuat kohteliaisuuksia.

        (Hihitystä)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Välittäjä ei sanonut enää mitään, vaan riisui hameensa kuin käärme nahkansa. Hän kääntyi selin keskustelukumppaniin ja nojautui kyynärvarsien varaan vasten työtasoa.

        - En halua, että rintoihini kosketaan. Tämä on osa alikehittynyttä minäkuvaa, nainen sanoi ja antoi partnerinsa riisua alushousunsa.

        - Keskustelumme on kiihottanut sinua.

        - Niin on tehnyt.

        - Naiseutesi tuoksuu kuin kimaltava jumaluus sormenpäässä.

        - Oletko jonkinsortin runoilija, vaan vain muuten sfääreissäsi?

        - Sekä että. Susta on hyvää vauhtia tulossa minulle pakkomielle, eräänlainen muusa.

        - Kammottavaa.

        - Eikö olekin? Siinä mielessä alikehittynyt minäkuvasi joutuu hieman outoon valoon.

        - Kieltämättä.

        - Ja koska sinulla ei ole ollut käytännön seksielämää, niin voin kertoa että olet hämmästyttävän tiukkapilluinen nainen.

        - Kiitos vain. Sä oikein pursuat kohteliaisuuksia.

        (Hihitystä)

        Kuksittuaan noin vartin, he vetelivät vaatteet takaisin ylleen. Toimitus oli ollut kliininen, siisti ja helppo. Voitaisiin jopa sanoa, että molemminpuolisesti tyydyttävä. Kevyt puna häilyi heidän poskillaan ja silmissä oli ylimääräistä kiiltoa, syke nopea ja olo rento ja tyytyväinen. Se oli ollut kuin pieni juoksupyrähdys paratiisissa, kaunis tapahtuma.

        - Se oli kivaa, nainen sanoi.

        - Saatat tulla raskaaksi.

        - Ei haittaa. Olen suunnitellut vauvaa jo vuosia.

        - Jaa. Tämäpä hauskaa. Menemmekö me naimisiin?

        - Tuskin. Sinä asetut tänne ja minä lähden kotiin.

        - Syömäänkö?

        - Ehkäpä niin.

        (Hirn)


    • Totuus-

      Siis jojos on vähänkin enemmän rahaa ja pankki tietää sen niin ne alkaa heti kauppaamaan kaikenlaista kuten vakuutuksia. Minulle on kaupattu ainakin sataa erilaista vakuutusta. Asuntojakin ne yrittää saada ostamaan ja siitä häirinnästä ei meinaa tulla loppua. Pankissakin sanoin etten koskaan osta asuntoa koska en koskaan pääse parisuhteeseen.

    • Välittäjät eivät keksi asunnon hintoja omasta päästä. Kiinteistön/asunnon hinta riippuu alueella vallitsevasta hintatasosta, josta yksityinen myyjä ei monesti tiedä, samankaltaisten kohteiden toteutuneista kaupoista, kohteen kunnosta, sijainnista. Toki välittäjä, jotta saa toimeksiannon, voi aluksi tehdäkin sinulle hinta-arvion toiveittesi mukaan. Asunto roikkuu myynnissä kuitenkin niin kauan, kunnes hinta on realistinen. Ja mitä pitempi se roikkuu myynnissä, sitä huonomman hinnan myyjä lopulta saa.

      T. Asuntomyyjä :)

    • Ja sun mentaliteetilla jäät kyl ilman asuntoa :) kyllä niitä ostajia on :)

    • mies42-

      Ostin oman vuokra-asuntoni kun ensin asuin siinä 13 vuotta. Sain sen 35000 eurolla, laitin 11000 remonttiin jonka itse tein ja myin asunnon 71000 eurolla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1535
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1107
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1006
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      674
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe