Ainoa syys miksi - nyt jo neljä vuotta onnellisessa parisuhtressa elettyäni - palaan uudestaan ja uudestasn Sinkut-palstalle on Mies86:n upeat trollit.
Trollaus on jatkunut jo vuosia ja kehittynyt. Se on parasta viihdettä! Sääli, että ylläpito toisinaan poistaa hurjimpia vääntöjä.
Trollitaide pitäisi tunnistaa ja tunnustaa taiteeksi. Palsta on ollut Mies86:lle suuri taideprojekti.
Mies86 - mies, joka teki trollaamisesta taiteen.
26
269
Vastaukset
- Ziisaas
Hirvittää ajatella ettei mies olisi saanut aikaan elämässään mitään merkittävämpää.
Joku runkkarikin on voinut saada aikaan tahran lakanalle, mies86 ei mitään yhtä merkittävää.- sairas.tyyppi
500 sasikaljuketjua, jotka ei ketään kiinnosta.
- Trollauksenmestari
Se on kieltämättä aikamoinen saavutus että luo trollihahmon, joka edelleenluo trollihahmoja. Mies86han on siis luonut Peris-hahmon, joka taas on luonut koko Liljalaakson ja Penetraattors MC:n trolliarmeijan.
Ei Peris ole mikään mies86:n luoma trollihahmo vaan oikea henkilö jonka olen monesti nähnyt esimerkiksi Myllyssä :)))))))))))))
- Sasi.kiiltää
Ja mä taas näin itseni peilikuvana sun kiiltävästä kaljusta kun kauppakeskus Myllyssä vastaan kävelit.
Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässäni, kun mä olenkin Andrea Pirlon näköinen eurooppalaishenkinen mies. Eikä ole SUOMI-Make koskaan joutunut mua missään rauhoittelemaan, sillä mä kyllä osaan käyttäytyä oikein hyvin julkisilla paikoilla. Eiköhän Make tämän vielä itsekin jossain vaiheessa luulisi kertovan.
- tarraIenkkari
DarkFear kirjoitti:
Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässäni, kun mä olenkin Andrea Pirlon näköinen eurooppalaishenkinen mies. Eikä ole SUOMI-Make koskaan joutunut mua missään rauhoittelemaan, sillä mä kyllä osaan käyttäytyä oikein hyvin julkisilla paikoilla. Eiköhän Make tämän vielä itsekin jossain vaiheessa luulisi kertovan.
Harmi, että peris muutti tarinaansa DF:n osalta. Se oli huvittavaa kun periksen Liljalaakson sankarit Suomi-Make ja kumppanit kurmuuttivat kunnolla darkkishahmoa :)
janica_näätä kirjoitti:
Ei Peris ole mikään mies86:n luoma trollihahmo vaan oikea henkilö jonka olen monesti nähnyt esimerkiksi Myllyssä :)))))))))))))
Hyvin sanottu Jansku 😁👍
- Ihftjn
Pelkäänpä että tuollainen trollihahmo-armeijan ylläpitäminen ei voi olla näkymättä siviilissäkin :(
- harrastukset.piristävät
Miksi näkyisi? Se on vain hauska hatrastus siin missä koripallo tai postimerkkeily.
- sylttytehdas
Onko teemuttelijasta tullut nykyisin mies86:ttelija?
- HuvinsaKullakin
En voi sitten kuin sääliä häntä ja kaikenlaisia trollaajia. En ole ikinä ymmärtänyt kyseistä touhua.
- Se-on-vittu-taidetta
No eihän tollo tietenkään taidetta ymmärrä!
- asaasasasass
Dissosiaatiohäiriö. Aika jännää, ettei sitä saada kuriin. Lääkket on kuitenkin olemassa.
Eikä kyllä Mies86:lla ole varmasti mitään tollaisia ihmeen häiriöitä tai mitään muitakaan psyykkisiä ongelmia.
- Åbo.Faggots
Onko ollut erektiohäiriöitä? Vai jaksaako topata sinnuu läskipyllyyn?
- en.tykkää
Ärsyttävää, kun haluaisi keskustella asioista vakavasti, ja jotkut pilailijat vain trollailee
- loperapaskanjauhuu
DarkFear kirjoitti:
Ei ole ainakaan Mies86 tai Peris koskaan mitään täällä trollailleet.
Voi vittu......lopeta jo!
- Olet.syyntakeeton
DarkFear kirjoitti:
Ei ole ainakaan Mies86 tai Peris koskaan mitään täällä trollailleet.
Ai, sekö hoitojakso jo loppui ja päästivät kotiin? Mitä hullun nappeja tällä kertaa antoivat?
En minä kyllä lääkärinä uskaltaisi päästää sinua vapaalle.
- Eki-setä
Periksen liljalaaksojutut on kuin savikiekkolevy mummon grammarissa. Junnaa paikallaan.
- projektiivinen--
Ööm onks projektiivista identifikaatiota näkynyt täällä
- hänonluonutmeidät
mies86 on palstajumala!
- mies_86__
All right. En tiedä miksi tai millä perusteella edellinen kommenttini tästä ketjusta poistettiin, onko joku täältä kateellinen saamastani suosiosta tms. Kiitos kuitenkin näistä kauniista sanoista, harvoin saan missään yhteydessä näin paljon ylistystä ja mukavaa jos olen voinut myönteisesti vaikuttamaan palstan ilmapiiriin :) pyydän myös anteeksi niiltä joita vitsini/trollailuni ovat vuosien mittaan täällä ärsyttäneet, mutta aika harvoin enää nykyään viljelen niitä tänne ylipäätään. Ja minä en tosiaan edelleenkään ole periksen tai darkkiksen kanssa sama henkilö, mutta jos jotkut haluavat niin uskoa niin uskokoon sitten...
- Anonyymi
Kova oli juu trollaamaan yliopiston ruokalan nurkkapöydäsät
- Anonyymi
trolleja ei todellakaan palstalla tarvita
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1065520Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453683Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503245Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4532568Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2611610- 871356
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131309Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321283- 771248
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1501192