tinderissä juttu luistaa naisen kanssa,kunnes tulee puheeksi ammattini,joka ei ole ns statusammatti,joiden perään naiset pillu märkänä ovat!
Samaan aikaan naiset hokevat,etteivät muka ole pinnallisia.
niin kauan
10
183
Vastaukset
- huomaaja
Totta!Tuo on vanha totuus että ainoastaan status ammatti kelpaa naisille,kaikkien muiden ammattien edustajiin suhtautuvat halveksien.
- tottahanse
Mutta se on hyvä tietää etukäteen. Naisesta pääsee sitten kätevästi eroon kun kiinnostus hiipuu niin kertoo vaan totuuden, niin nainen katoaa nopeammin kuin ehtii lausetta koppuun sanoa.
- Kummallistaaa
Johtuuko naisten halveksunta siitä,että ei kehdata esitellä ns,huonossa ammatissa olevaa poikaystävää kavereille?vai mikä siinä oikeen mahtaa olla?
Jos mies on muuten hyvä,niin mitä väliä sillä luulis olevan,mitä työtä mies tekee...- Yksimielipide
Mikä on huono ammatti?
Tänä päivänä ollaan aika pinnallisia ulkonäön, harrastusten ym suhteen. - tietäjätietäää
Kyllä. Nimenomaan kavereiden takia. Se nyt vaan on maisterinaiselle kauhistus viedä joku "amisduunari" akateemisen kaveripiirin sekaan ja arvosteltavaksi.
- dfgdgfg
Aivan sama kokemus.
Esim kysyn naista treffeille ja nainen vastaa: "ehkä, mutta mikä olitkaan ammatiltasi?"
Ja kun vastaan siihen niin nainen ei vastaa enää mitään.
Huvittavaa että miehen koulutus/työ on se kynnyskysymys mikä määrittää vaivautuuko nainen treffeille. Muuten olin siis selvästi ok mutta työn takia ei lähtenyt. Eikös toi ole hyvä asia karisee jonninjoutavat pintaliitäjät pois,ei ole aito ihminen ja rahan vaikutus taustalla,joutaavatki pois ei sellaisia pyrkyreitä,eikä onnen onkijoita kannata haikailla perään
- työtyytyväisyys
Minulle riittää, kun mies on työelämässä ja hankkii elantonsa. Siis työosion suhteen. Toki muutakin pitää olla. En ole itsekään kuin sairaanhoitaja.
- SairaanhoitajaksiHaluava
Onhan sairaanhoitaja jotain. Se on ihmisarvoltaan korkeampi, kuin lähihoitaja tai laitoshuoltaja ja tekee osittain lääkäreidenkin töitä. :)
- Katonytsäkin
Ihmisarvoltaan!!! Saako tässä kohden nauraa? Voi pyhä jeesus sentään näiden tyhmyyttä...
Itse arvostan kyllä jokaista eläväistä yhtä paljon, enkä lokeroi tuollalailla ketään.
Ehkä se elämä opettaa joskus sinuakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947296- 1723741
- 533269
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2362421- 482135
- 411988
- 471879
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?251852- 601768
- 191753