hakee ympärivuoden tuotantoon väkeä. Kokemuksia kiitos.
Metso flow control Vantaa
8
1714
Vastaukset
- OlikoSellainen
Oliko siellä vuoden 2010 tienoilla joku työpaikkakiusaamistapaus?
Etsivät vieläkin väkeä venttiilien kokoonpanoon. Barona osaa kertoa todella hyvästä palkkauksesta, mikä lie on totuus?
Muutkin plussat ja miinukset voipi listata.- sanotaan_näin
nimimerkkisi perusteella sopisit sinne hyvin.
Löytyyhän niitä hyviä firmoja vielä. Mulla pitäisi olla riittävät meriitit auswitch birkenausta, poikaitten kanssa painettiin duunia yötä päivää.
- Anonyymi
Itse toisesta kansainvälsestä firmasta kyseiseen vaihtaneena - 14 vuoden jälkeen-, voin suositella kyseistä paikkaa työpaikkana. Edelliseen paikan verratuna , Metsolla on huomattavasti parempi fiilis tehdä ja osaavaa väkeä. Suosittelen hakemaan jos yhtään kiinnostaa, niin toimihenkilö kuin tuotannontehtäviin!
- Anonyymi
Työuran alussa olevilla varmaan ihan hyvä paikka, mutta kukaan tervejärkinen ei suostu työskentelemään siellä pidempään. Palkat huonot, ilmapiiri huono, työmäärän jakatuminen epäoikeudenmukaista, nepotismi vahvaa. Palkkaa ei makseta tekemisen ja osaamisen mukaan, vaan ihan muilla "avuilla", ja samalla logiikalla jaetaan myös niitä työpaikkoja. Eli koulutuksen ja työkokemuksen ohi menee aika usein sukulais/kaveruussuhteet.
Paikassa pääsee pitkälle hyvillä puhelahjoilla ja puhtaasti mielistelemällä. Mitä enemmän kehtaa, sitä paremmin pärjää.
Jos onnistuu pääsemään suojatyöpaikkaan, jossa ei pidä osata mitään, eikä vaadita mitään, niin hyvä paikka. Muuten suosittelen kyllä hakeutumaan jonnekin ihan muualle.- Anonyymi
Niin, aina voi miettiä mikä on oikeasti huono työpaikka.Olen tuo ensinmäinen Anonyymi -nimimerkillä kirjoittanut ja voin todeta syvällä rinta äänellä että pahempiakin paikkoja on olla töisssä! Entinen paikkani oli iso,kansainvälinen firma jonka jokainen tietää Siellä ei oikeasti ollut muuta kuin nekatiivinen, syyttävä ilmapiiri. Kehityksenä pidettiin asiaa joka oli oikeasti 70-luvulla keksitty. Asioiden kehitys oli sanan helinää, missä alettiin aina uuteen ja uuten projektiin ilman todellisia tuloksia - asiat vain häivettyi ajanmyötä.
Ihmiset sai purkaa huonoa päiväänsä toisiinsa eikä asiaa kukaan esimies varsinaisesti noteeranut vaikka asiasta mainitsi. Työjohto ei mahtanut työtekijöille mitään vaan tekivät mitä halusivat.Pääliköt ei tosin mahtaneet työjohdolle mitään vaan tuottivat sitä mitä halusivat - eli joskus etupeltoon jotain mitä nyt halusivat.
Paikkana, sellainen mitä kukaan ei usko olevan koska brändäys on vahvaa.
Mutta, elämä opettaa. Kokeile toki jotain muuta jollet usko että Metso Hakkila on oikeasti hyvä paikka olla töissä.;)
- Anonyymi
Epätoivoisempia perseennuolijoita ja kantelupukkeja en ole nähnyt missään, mutta jokainen tyylillään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231863
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001650Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy511225Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?491108Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50876Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47876Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37810Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38797