hakee ympärivuoden tuotantoon väkeä. Kokemuksia kiitos.
Metso flow control Vantaa
8
1705
Vastaukset
- OlikoSellainen
Oliko siellä vuoden 2010 tienoilla joku työpaikkakiusaamistapaus?
Etsivät vieläkin väkeä venttiilien kokoonpanoon. Barona osaa kertoa todella hyvästä palkkauksesta, mikä lie on totuus?
Muutkin plussat ja miinukset voipi listata.- sanotaan_näin
nimimerkkisi perusteella sopisit sinne hyvin.
Löytyyhän niitä hyviä firmoja vielä. Mulla pitäisi olla riittävät meriitit auswitch birkenausta, poikaitten kanssa painettiin duunia yötä päivää.
- Anonyymi
Itse toisesta kansainvälsestä firmasta kyseiseen vaihtaneena - 14 vuoden jälkeen-, voin suositella kyseistä paikkaa työpaikkana. Edelliseen paikan verratuna , Metsolla on huomattavasti parempi fiilis tehdä ja osaavaa väkeä. Suosittelen hakemaan jos yhtään kiinnostaa, niin toimihenkilö kuin tuotannontehtäviin!
- Anonyymi
Työuran alussa olevilla varmaan ihan hyvä paikka, mutta kukaan tervejärkinen ei suostu työskentelemään siellä pidempään. Palkat huonot, ilmapiiri huono, työmäärän jakatuminen epäoikeudenmukaista, nepotismi vahvaa. Palkkaa ei makseta tekemisen ja osaamisen mukaan, vaan ihan muilla "avuilla", ja samalla logiikalla jaetaan myös niitä työpaikkoja. Eli koulutuksen ja työkokemuksen ohi menee aika usein sukulais/kaveruussuhteet.
Paikassa pääsee pitkälle hyvillä puhelahjoilla ja puhtaasti mielistelemällä. Mitä enemmän kehtaa, sitä paremmin pärjää.
Jos onnistuu pääsemään suojatyöpaikkaan, jossa ei pidä osata mitään, eikä vaadita mitään, niin hyvä paikka. Muuten suosittelen kyllä hakeutumaan jonnekin ihan muualle.- Anonyymi
Niin, aina voi miettiä mikä on oikeasti huono työpaikka.Olen tuo ensinmäinen Anonyymi -nimimerkillä kirjoittanut ja voin todeta syvällä rinta äänellä että pahempiakin paikkoja on olla töisssä! Entinen paikkani oli iso,kansainvälinen firma jonka jokainen tietää Siellä ei oikeasti ollut muuta kuin nekatiivinen, syyttävä ilmapiiri. Kehityksenä pidettiin asiaa joka oli oikeasti 70-luvulla keksitty. Asioiden kehitys oli sanan helinää, missä alettiin aina uuteen ja uuten projektiin ilman todellisia tuloksia - asiat vain häivettyi ajanmyötä.
Ihmiset sai purkaa huonoa päiväänsä toisiinsa eikä asiaa kukaan esimies varsinaisesti noteeranut vaikka asiasta mainitsi. Työjohto ei mahtanut työtekijöille mitään vaan tekivät mitä halusivat.Pääliköt ei tosin mahtaneet työjohdolle mitään vaan tuottivat sitä mitä halusivat - eli joskus etupeltoon jotain mitä nyt halusivat.
Paikkana, sellainen mitä kukaan ei usko olevan koska brändäys on vahvaa.
Mutta, elämä opettaa. Kokeile toki jotain muuta jollet usko että Metso Hakkila on oikeasti hyvä paikka olla töissä.;)
- Anonyymi
Epätoivoisempia perseennuolijoita ja kantelupukkeja en ole nähnyt missään, mutta jokainen tyylillään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222351Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062260- 522247
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381512- 301446
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361402- 951161
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201136- 261126