http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201801092200656166_ul.shtml
Olen niin helvetin kyllästynyt!
Olen lukemattomia kertoja sanonut lapsiani "pikku apinoiksi" ei siinä ole mitään rasistista.
Mutta, jos haluaa nähdä niin, niin rasismia on ihan joka paikassa vaikka TIERNAPOJISSA!
Kun ollaan näin herkkänahkaista porukka, niin olisi parempi hakeutua sinne, missä valtaosa väestöstä on samanväristä kuin itse. Ei sitten tarvitse olla koko ajan loukkaantumassa.
Ihan oikeasti, alkaa olla mitta täysi tätä PELLEILYÄ!
TAHALLINEN "loukkaantuminen " TAAS , PRKLE!
4
164
Vastaukset
- sekoiraälähtää
Mustat luonnollisesti protestoivat mahdollisimman sivistyneellä tavalla:
https://pewtube.com/user/AriShekelstein/f3N0jOc
Ihan hävettää, että joku mahdollisesti minun väriseni on mennyt vihjaamaan noita apinoiksi.- vitunvitunvitutus
Käytös osoittaa täysin, että h&m oli oikeassa. Tosin itse loukkaannuin apinoiden puolesta.
- mrsvänrikki
Koko asia on naurettava ja herättää lähinnä myötähäpeää!
Jos samaan paitaan olisi puettu valkoihoinen, kiinalainen, eskimo, tai mikä tahansa muun värinen, niin ei yhtään mitään reaktiota olisi tullut!
Noi kaivaa omaa hautaansa tällä jatkuvalla "loukkaantumisella", aiheet kaivetaan vaikka väkisin, ihan mistä vaan, huokaus!!!!!!!!! ei jaksa enää kiinnostaa yhtään pisarankaan vertaa.
EI KIINNOSTA, EI MITÄÄN MYÖTÄTUNTOA, AINOASTAA SUURTA KYLLÄSTYMISTÄ, JOKA LISÄÄNTYY JOKAISEN TÄMÄNMOISEN VÄKISIN TEHDYN KOHUN MYÖTÄ.
Sitä sitten saa, mitä tilaa! Ihmiset ovat alkaneet ärsyyntymään suuresti kaikesta tällaisesta, ilmapiiri on kiristynyt todella paljon, jos vertaa vaikka 5 vuoden takaiseen.
Kutsumatta tänne tulevien vaatimukset ja "loukkaantumiset" ovat alkaneet suututtamaan yhä useampaa kansalaista. Etenkin, kun on huomattu, kuinka usein valehtelu ja liioittelu ovat mukana näissä, vrt. esim mustan barbaarin äiti ja joku sukulainen, joiden todettiin valehtelevan ja uhriutuvan selkeästi lähes kaikesta heidän casessaan, ihan vaan esimerkkinä tämä.
ihan vapaasti voivat poistua omiin alkuperämaihinsa omiensa pariin värin ja tapojen puolesta viihtymään paremmin. Ei tarvitse jäädä "rasistiseen" Suomeen, ei todellakaan ole pakko! - dfghjkiuytr
Koneinsinööri näyttää osaamistaan varsinainen järjen jättiläinen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1433958Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3593064Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142008Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa101705Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41139Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar69975- 71974
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23851- 71839
- 44794