Jälleen sait pahanolon. Sinuako mun nyt niin ymmärrettävä mutta minun olosta ja tunteista välittämättä katsot oikeudeksi vielä kiusata? En pysty tätä sanomaan sulle mutta tänäänkin oltiin yhteydessä. Kumpa tajuat etten jaksa enään näytellä. Haluan rehellisyyttä ja tuo sun typerä esiintyminen minua kohtaan tympii. Et ole etkä tule olemaan koskaan ystäväni vaikka niin haluat ja esität. Koita nyt ymmärtää en jaksa aina päätän etten vastaa kun muistan mitä sanoit on pakko. Vituttaa kuvasi naamaa katsoa. Eikä ne kuvat nyt niin upeita olleet kun estit mua niitä näkemästä.
oletko nyt tyytyväinen
typeräkanalopeta
1
<50
Vastaukset
- Näinminämietin
Mikä sua vaivaa😲
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse43693SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933599Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1283340Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713312Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit202176Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv251768- 311506
- 321461
- 891376
- 151323