Kirje itselle

Millaisen kirjeen kirjoittaisit nuorelle itsellesi https://www.hs.fi/elama/art-2000005517758.html sanotaan vaikka 16-18 v. Erityisesti parisuhteisiin liittyen, koska olemme suhteet palstalla.

Itse varmaan kirjoittaisin seuraavista

- Tee aloitteita. Nuorista naisista on niin kova kilpailu, etteivät he tee aloitteita sinulle.
- Etene myös rohkeasti seksiin saakka. Naiset haluaa ja odottaa sitä.
- Käy pitkäjänteisesti punttisalilla. Naista ohjaa voimakkaasti himo ja naiset himoavat lihaksikkaita miehiä, vaikkeivät sitä myönnä
- Älä rupea seurustelemaan sen hullun kanssa, josta myöhemmin tuli vaimosi. Pidä hauskaa ehdit kyllä seurustella myöhenmminkin.
- Hoida ihoasi pitkäjänteisesti
- Ota lukio tosissasi, sillä raha on valtaa myöhemmin
- Jos ryhdyt parisuhteeseen, älä ole vätys. Aseta rajasi, joiden ylittäminen johtaa eroon.

15

203

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SolitudeMan1977__

- Älä mene lukion jälkeen yliopistoon, akateemisuus ei takaa töitä eikä hyvää palkkaa

- rohkeasti tee aloitteita naisille, jotka kiinnostavat

- kuntosalilla käyminen päälle

- hommaa pilarit

- säästä kesätyörahat ajokouluun ja hommaa ajokortti

Tossa jotain.

• gfdgdfgfdgd

Tuosta akateemisuudesta olisin kyllä eri mieltä. Tosi paljon tulee tinderissä mätsejä akateemisten naisten kanssa ja sitten kun pääsen treffeille heidän kanssa niin kyllä he tuntuu harmistuvan siitä että en itse ole akateeminen..
        Mikä tutkinto sulla on?

• gfdgdfgfdgd kirjoitti:

Tuosta akateemisuudesta olisin kyllä eri mieltä. Tosi paljon tulee tinderissä mätsejä akateemisten naisten kanssa ja sitten kun pääsen treffeille heidän kanssa niin kyllä he tuntuu harmistuvan siitä että en itse ole akateeminen..
        Mikä tutkinto sulla on?

Jep. Monesti akateemiset naiset etsivät akateemista miestä.

• Jaa. Tämäpä hauska idea.

Hyvä nuori Dissident.

Olen sinä tulevaisuudesta. Minulla menee mainiosti. Mutta sain mahdollisuuden kirjoittaa sinulle ja kertoa, mitkä asiat ovat tärkeitä. Ei niitä oikeastaan ole kuin yksi. Sinä.
      Elä kuuntele pelkästään muita, vaan itseäsi. Arvosta itseäsi ja pyri toteuttamaan elämääsi siten, mitä siltä haluat. Kunnioita yhä muita ihmisiä, koska teot määrittävät heidän arvostuksen sinua kohtaan. Mutta muista, että oma elämä ajaa ohi tässä...se on sun tärkein missio.. olet vastuussa itsestäsi.
      Myöhemmin saat lapsia ja heistä olet myös vastuussa.

Mitä paremmin tunnet itsesi, sen paremmin opit ottamaan vastaan sen, mitä maailma antaa. Pelot ja epäluulot toisia ihmisiä kohtaan häviää, kun luotat itseesi.

Ei huolta....kaikki on sulla jo mitä mä olen tähän ikään hoksannut. Pidähän hauskaa. Olet vasta puolessa välissä siitä mitä minä olen kulkenut. Aikaa on.

Ainiin...Sinä tapaat lasten äidin ja teette noi muksut...koita kestää jonkinaikaa. Haluun yhä ne samat muksut... Ne on ihan huippuja, vaikka heidän äitinsä...no...ei ole niin huippu. Mut äiti niille kuitenkin. Hehe

• ex-raitis3

Itse kehoittaisin 16-vuotiasta minääni aloittamaan viinanjuonnin muiden mukana eikä olemaan raitis kuten olin. Kun juomisen aloittaa nuorena saa paljon enemmän kokemusta ihmissuhteista. Nuorena kännimokien tekeminenkin on paljon hyväksytympää kuin jos alkaa opetella juomista vasta vanhempana.

• Vaikka kuulostaa aluksi jopa pieneltä provolta, niin noin se menee.

Syrjäytyminen alkaa nuorena. Tietysti juomisen voi ehkä sivuuttaa vaikka liittymällä johonkin harrastukseen, missä on paljon myös juomattomia vastakkaisen sukupuolen adustajia, kuten vaikkapa Partioon.

• Älä mene lukioon, mene amikseen raksapuolelle, vaikkei siellä naisia juuri olekaan. Hanki amiksen jälkeen mestarin tutkinto, sillä pärjää...ja kato ettet ala suhteisin sellaisne kanss, joka juo liikaa ja on liian lipevä. Ota samanlailla käyttäytyvä mies kuin isäsi oli. Ota hyvä mies.

• Jaa-a... Kai minä kertoisin, että kaikki ratkaisut joita tulen omista lähtökohdistani tekemään ovat oikein.

• Niin. Sitä itsekin tuota kirjettä kirjoittaessa tuli mietittyä, että jos olisin tehnyt jotain toisin oikeesti, niin mitä mulla vois olla huonomminkin. Ehkä itsekkyyttä ja itsestä välittämistä olisin toivonut lisää, mutta olisko mulla esimerkiksi noita lapsia sit? Tuskin...oisin marssittanut exän menemään.

Mutta tulipahan mietittyä tuokin "ääneen". Fiktiivistä jossittelua. Tyytyväinen minäkin olen. Ja olenpa aikas onnekaskin ollut...

• Dissident kirjoitti:

Niin. Sitä itsekin tuota kirjettä kirjoittaessa tuli mietittyä, että jos olisin tehnyt jotain toisin oikeesti, niin mitä mulla vois olla huonomminkin. Ehkä itsekkyyttä ja itsestä välittämistä olisin toivonut lisää, mutta olisko mulla esimerkiksi noita lapsia sit? Tuskin...oisin marssittanut exän menemään.

Mutta tulipahan mietittyä tuokin "ääneen". Fiktiivistä jossittelua. Tyytyväinen minäkin olen. Ja olenpa aikas onnekaskin ollut...

Mä mietin niin että aikansa kaikkea, se kaikki on opettanut ja jos olis ollut itsekkäämpi tai arvostanut itseään enemmän aikoinaan niin olisi jäänyt mm. paljon oppimatta ja hyvääkin kokematta. Tai jos ei olisi mokaillut niin taas olis jäänyt jokin vaihe muiden arvostamisessa ja itsensä hyväksymisessä kesken. Ihan hyvä matka ollut.

• LinerT.2 kirjoitti:

Mä mietin niin että aikansa kaikkea, se kaikki on opettanut ja jos olis ollut itsekkäämpi tai arvostanut itseään enemmän aikoinaan niin olisi jäänyt mm. paljon oppimatta ja hyvääkin kokematta. Tai jos ei olisi mokaillut niin taas olis jäänyt jokin vaihe muiden arvostamisessa ja itsensä hyväksymisessä kesken. Ihan hyvä matka ollut.

Joo. Ei sitä kaikkea todellakaan opi, ennenkuin kokee. Näin se on ja näin sen pitääkin mennä.

Omat lapset opettaa mua ainakin tässä. Nekin kokee js tekee virheitä. Ei se haittaa...päinvastoin. On hyvä kun voi tehdä virheitä ja joku seuraa vierestä, ettei mitään satu. Se on mun homma isänä. Ja se loisto naamalla kun jotain oivaltaa. SE on siistiä.

• Teknodonna

Terve, Teknis

Hommaa itsellesi tissit.

(Reps)

• Voi että sua! Vois laittaa yhteisvastuukeräyksen palstalaisten kanssa. Tekniksen kannu-rahasto.

Vitosen voisin laittaa heti..

• Teitmitäpitäätehdä

Hoidit asiat kuin pitää. Ei lisättävää.

• Jaa-a.
      Se olisi liian pitkä tähän

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      116
      2058
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      159
      1545
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      55
      1374
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      55
      1158
    5. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      164
      1131
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      966
    7. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      62
      872
    8. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      867
    9. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      864
    10. Kuinka nättinä

Sitä pitää olla että huomataan 🙃
      Ikävä
      56
      811
    Aihe