Hyvin toimii kaikki

Teknodonna

Mä en saa vastaustani oikeaan osoitteeseen, joten liimaan sen tähän. Homman kuvio on se että itse pitää löytää sille paikka.

(Hihitystä)

Mjoo

Itse en tunne kuin yhden aasialaisen naisen, enkä ole häntä sen suuremmin tutkinut, koska hänellä on aika pienet tissit ja lapsen vartalo.

Mutta sinun ideassasi on jotain korkeampaa järkeä, koska on luontevaa valita partneri 'sopisuussuhteen' perusteella.

Juuri tämän vuoksi palstalla esiintyy aivan liian paljon kaikenlaista epäolennaista pölinää siitä kuinka ihmiset juoksentelevat seuraamuskentässään kuin päättömät kanat.

Elämä vain on sellaista.

(Naurua)

1

80

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teknodonna

Mjoo

Joo siis on parempi poistaa tuollaiset ahdistavat kuvat, sillä mitä hyötyä itsekidutuksesta loppujen lopuksi on?

Nainen lapsen ruumiissa on katastrofi. Se on yksinkertaisesti pahinta mitä naiselle voi tapahtua. Siinä eivät auta sirot itämaiset piirteet, vaan kylmä tosiasia on se, että vain olet kaiken ulkopuolella. Olet eräänlainen typistys tai karikatyyri, sarjakuvahahmo tai anime-linjan haara roskapöntössä, jonka pahalta haiseva auto vie kesäpäivisin pois sisäpihalta. Olet lapsi pihakeinussa. Naiset ovat naisia ja keskustelevat valossa naisten asioista.

Et kelpaa edes lehtikierrätykseen, koska sinussa on muoviosia. Ainoa asia, josta voit olla ylpeä, ja jonka itsestäsi voit myydä, ovat hiuksesi.

(Hirn)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4188
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3163
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      929
    6. 134
      921
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe