ruskeakielet työpaikoilla

kertokaakokemuksianne

Mitä etuja saa nuolemalla.

4

196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pomonkansmarjaan

      Pääset pomon kanssa telakoitumaan saunaillassa ja sitten fuck buddyksi.

      Olet kuin huora kun olet ruskeakielinen ja se ei voi olla vaikuttamatta psyykkeeseesi joka tulee sekoamaan ja et silloin pysy enää ihmisenä.

      Tämähän oli kärjistys ja sarkasmia mutta siinä on vinha totuus viestissä mukana.

    • gifts

      Käsite on yksioikoinen. Firman kuin firman on tarkoitus tehdä mahdollisimman vähälä panostuksella tuottoa.
      Satiirisesti ilmaisten rehellisellä työnteolla tuotto, on lyhyen kaavan ajattelun mukaisesti pienempi, kuin niin toimien että vetkutellaan, tai kiskotaan hyvää ja lisähintaakin palvelusta tai tuotteesta.
      Niinpä työnantaja mieltää tietyntyyppisen käyttäytymisen tulokseen positiivisesti vaikuttavaksi tekijäksi. Sensijaan että näkisi normaalin työpanoksen vaihtamisen reilulla kaupalla rahaan, olevan oikeutettu tapa, jos asiakas saa tuotteensa, johon voi olla tyytyväinen, tai palvelunsa joka myydään ajallisesti niin että samaa palvelua voi ostaa vielä jatkossakin.

      Niin- näkemyksiä on vähintään ne kaksi, äkkituoton tai oravannahkojen sopivuuden. Mutta kumpikin tapa on yhtä materialistinen.
      Tämä oli arjen huomioita.
      Tietenkin niitä ihmisiä harmittaa, jotka saavat hidasta/huonoa, ja vielä maksavat siitä. Ja loppupelissä työnantajaa harmittaa myös, kun perustoimintatavat pitäneet ihmiset katselevat uudet työpaikat. Mikä kärsii näin? Liiketoiminta. Se millä on maksettu myös nuoleskelijoiden palkat.
      Skenaario jossa joku tekee työt kyllä, kunhan ehtii- ei toimi. Työt on tehtävä silloin kun ne ovat. Ja hyvä johtaja huomioi jokaisen työntekijänsä, asemasta riippumatta, samoin kohtelee jokaista asiakasta hyvin.
      Itse olen katsellut niitä muitakin työpaikkoja. Pelännyt milloin joku oikeasti puhuu paskaa työnantajalle. Mutta yhtä monesti olen lopulta huomannut, että työnantaja oikeasti tietää mitä tapahtuu.
      Kun vaan jaksan sitä huhu huhuilun taustaa ymmärtää itse, ja lajitella muun paitsi pomlta tulevan "tiedotteen" omaan arvottomuuteensa, enkä masennu niistä.

    • Industrial124

      Missä menee sitten "nuolemisen" raja? Pitääkö aina ajatella niin negatiivisesti?

      Parempi olisi kulkea vain keskisormet pystyssä? Vai olisiko tilanne sitten hyvä jos olisi huonossa väleissä kaikkien muiden kanssa, mutta samaa mieltä sen vanhan jäärän kanssa joka aina haukkuu muita pers-nuolijoiksi?

      (En tule lukemaan vastausta.)

    • gifts

      En nyt tuohon lähtisi. Kirjoitin siitä, että miten monissa yrityksissä mielletään, tuoton lisääntyvän hidastelevasta lipeväkielisyydestä.
      Kunnes on tosipaikka. Ja niitä tosipaikkoja tekee ihmiset joilta homma joutuu, ja tai jotka tekevät jälkeä. Millään ylempiensä nuolemisella ei tule firmoihin centiäkään maksavilta asiakkailta, ellei lipeväkieli puhumalla tee sitä työtään valmiiksi asti. Useimmiten ei. Työssä on samaan aikaan toinenkin henkilö. Jolla on sata lasissa itse työssä, että tulos ei kärsi. Se väsyneenoloinen tyyppi, jonka vaatteetkin ovat vähän nuhjaantuneet, ja jolla olisi kiire työpäivän jälkeen- suihkuun ja syömään.
      Pahimmillaan tilanne huomataan vasta, kun tekevä ihminen palaa loppuun. Tai vaihtaa maisemaa.
      Terveisiä vain työelämästä. Miksi muuten kukaan maksaisi nuoleskelusta palkkaa?
      En itse maksaisi, jos olisin työnantajana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      3291
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2151
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1925
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe