Olen juuri perustanut sivuston, johon voi lähettää anomuksia sisään alkaen huomisesta klo 12:00 lähtien.
Käsittelen kaikki hakemukset, ja vastaan jokaiseen.
Mutta jos olen ihmeparantunut huomiseen mennessä, niin ketään ei ole paikalla, eikä vastauksia siten tule.
(Naurua)
Tekniksen deittipalvelu
6
89
Vastaukset
- Teknodonna
Käsittelykulut ovat mielivaltaiset, ja perustuvat verbaaliseen pärstäkertoimeen, sen tyyliin sekä ulkoasuun.
Kirjoitustaitoinen ei välttis tarvitse toista samanlaista riesakseen.
Olen itse parhainta laatua A (Ehkä A , tai ehkä vielä enemmän).
(hihitystä)- Köhädonna
Ehkä A , koska on ikävä köhä.
(Naurua köhällä)
Anomuksia? Ans ku mä arvaan, saat ätminkäisiltä "anna pillua"-hakemuksia. Käsitteletkö palstasedät vai pelkän hakemuksen? :D
- Teknodonna
Boheemit naiskirjailijat hoitelevat mitä tahansa mitä eteen tulee.
Mieluummin kyllä ottaisin vastaan anomuksia naisilta, mutta tällainen on sula mahdottomuus sekavan luonteeni vuoksi. Nätteys ei aina riitä vauvojen saamiseen.
Paras vaihtoehto minun kannaltani olisi nainen, joka saisi minut raskaaksi.
(Naurua)
- Teknodonna
Jaaha!
Jossain päin maailmaa kello näyttää olevan kaksitoista huomenna. Ei se mitään. Otetaan anomus sisään. Kas noin.
Donnaa on lähestynyt omalta aikavyöhykkeeltään ulkoavaruuden olento Zonemaan. Kiva nimi, pitää heti myöntää. Kirjoitusasu on mielenkiintoinen, sillä se näyttäisi koostuvan limasta, jota ollaan sivelty jollain keinolla kooltaan 40x40 senttimetriä kvartsikidelaattaan. Lima on hieman tuhraantunutta, ja luultavasti posti on sotkenut osan viestistä, mutta yritän analysoida jäljelle jäänee osan.
Siteeraan suoraa Zonemaania
"Sbrum...
(Alussa on pahiten suttuista, sitten hieman selkenee.)
... Sbrum. Strutibum (Sihinää).
(Taas ei saa mitään selvää, eikä loppukaan kovin hedelmälliseltä näytä.)
(Päätän vastata samalla mitalla - siis Postille, joka on sotkenut elintärkeän lähetyksen.)
(Kirjoitan kiukkuisen kirjeen, jossa syytän suoraan Postia ihmiskunnan kannalta sen tärkeimmän lähetyksen.)
(Ruttaan kirjeen ja soitan suoraan Postin asiakaspalveluun. Tuttu vastaa, joten se vie terän palautteelta.)
(Selitän tutulleni, että Donnan suku uhkaa kuolla sukupuuttoon, ja että Posti tärveli ulkoavaruudellisen yhteydenoton.)
(Tuttuni on aidosti pahoillaan.)
(Naurua) - järjetönmasa
otan ison yritysrahoituksen bisnes enkeliltä
ja panen pystyyn pano huoraus deitti sivuston jossa kaikilla hinnastot ja velvoite huorata tilausten mukaan sitä oikeaa odotellessa
rahan tuloa ei voi estää
jäsen maksuja ja lisämaksuja kun peritään
lisämaksulla esim. väkisin joka jäsenelle jopa blokkien läpi tarvittaessa menevät huoraus mainokset jne..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117