Hei!
Mulla on nyt viikon verran tuntunut alavatsassa aina lihaksia jännittäessä/yskiessä yms kovaa polttavaa/ viiltävää kipua.
Voisiko olla mahdollista, että vatsalihakset on niin pahasti jumissa että johtuis siitä (aloitin pari viikkoa sitten aika rankan treenin, sitä ennen en juurikaan paljon liikkunut). Lääkäriin en viitseisi mennä jos kuitenkin johtuu vaan tosta liikunnasta. Olisi kiitollinen jos joku jolla samankaltaisia ongelmia viitseisi vastailla.
Alavatsakipu
2
941
Vastaukset
- vatsakivuista
Jos nuo kivut liikunnasta johtuvat, kuulostaisi sille että vatsalihaksesi ovat saattaneet venähtää tai jotain. Rasittuneet vatsalihakset eivät kyllä yleensä taida noin kovia kipuja aiheuttaa... Oletko muistanut lämmitellä lihaksia tarpeeksi ennen urheilemista? Kannattaa nyt antaa vatsan levätä ja jos kivut eivät tuosta hellitä hakeudu lääkäriin.
- Nimetön
Olen harrastanut "bodausta"12vuotta ja minullakin on just alavatsa revähtänyt oikein kunnolla pari kertaa.Polttaa,sängystä nousu yhtä tuskaa,jos ei parin viikon kuluttua ole yhtään helpottanut,niin suosittelen lääkäriin menoa.
T:Jore!(Kokemusta revähdyksistä löytyy.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1471227
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636- 54557
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462