miehen päällensä ähkimään eivätkä esim. norjadta tullutta miestä?
Miksi naiset haluavat persläpimaista tulleen
11
244
Vastaukset
- Nicitönnä
Kyllä norjalainenkin menis, mut kun suomalainen on jotenkin ainoa potentiaalinen kohde ollut aina konkreettisella käytännön tasolla ja pääni asetuksissa.
Ei oo ollut tarvetta tutustua ulkomaalaisiin. - 432
Norjalaisilla olis kova menekki, jos heitä vain olisi ns. "saatavilla".
- lihavihatipunen
Turkuhan on Suomen persläpi mutta mitä ovat persläpimaat?
- trumppausta
Et ole sitten lukenut eilisiä Trump-uutisia
- lihavihatipunen
trumppausta kirjoitti:
Et ole sitten lukenut eilisiä Trump-uutisia
En sitten ole lukenut
- Sikaasyövä.julkihetero
Jos kerron, niin se sensuroidaan.
- selibaattisirpa
Kaikki naisetko? Äitisikin?
- Sinkkumies---
Norja on hieno maa. Olen pannut paria norjalaista naista. Luokan kanssa oltiin reissussa siellä kaksikin kertaa.
- Parhaat-saamamaat
Virossa olen saanut pillua, Thaimaassa olen saanut pillua, Puolassa olen saanut pillua. Suomessa en ole saanut pillua.
- Lerppu-Erkki
Suomessa, Saksassa, Itävallassa, Unkarissa olen saanut Pillua. Suomalaista Pillua.
Viimeisestä saannista taitaa tulla jo 10 vuotta...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 843212
- 751281
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1721210Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401030Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd103961Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.310932- 43839
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os78825Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en124825- 95817